Friidrett under sommer-OL 2020

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: Friidrett under sommer-OL 2020

Legg inn av Mr.Meep »

Dæven der kollapsa brasilianern jo!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Var det en gal prest som felte ham?!

anbessa

Legg inn av anbessa »

Hehe, her blir det mange sprekker å kose seg med fra 35km. Som å se en blytung femmil dette, det vil hagle DNFer.

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

Vino4ever skrev: søn aug 08, 2021 1:19 am Var det en gal prest som felte ham?!
Gikk nesten troll i ord der. Så nesten ut som han fikk et illebefinnende.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er jo ikke bra detta? Ren autopilot modus er jo knekt

anbessa

Legg inn av anbessa »

Kipchoge-show. Nå ryker strikken for stadig flere. Perfekt utvikling for Moen.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Blir tredobbelt til Kenya dette.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Vino4ever skrev: søn aug 08, 2021 1:29 am Blir tredobbelt til Kenya dette.
Krysser fingre og tær for Simbu fra Tanzania. De hungrer etter en olympisk medalje, noe de ikke har fått siden Moskva-OL.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Oi der va det game over


Sondre minuttet bakn blir sikkert hederlig topp 20

janesaj

Legg inn av janesaj »

Sondre har dessverre fått det ganske tungt. Blitt passert av en del løpere han lå foran ved 25 km.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Klink Kipchoge gull kan bli trippel

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

anbessa skrev: søn aug 08, 2021 1:31 am
Vino4ever skrev: søn aug 08, 2021 1:29 am Blir tredobbelt til Kenya dette.
Krysser fingre og tær for Simbu fra Tanzania. De hungrer etter en olympisk medalje, noe de ikke har fått siden Moskva-OL.
Muligens fordi en del land ikke stilte? Hadde jo en anstendig tropp der, ellers har de knapt med utøvere. Naboland til Kenya.

anbessa

Legg inn av anbessa »

janesaj skrev: søn aug 08, 2021 1:35 am Sondre har dessverre fått det ganske tungt. Blitt passert av en del løpere han lå foran ved 25 km.
Den klassiske "føler meg frisk på 25km"-tabben ja kanskje. Huff. Skulle klart ryggen til Riley, da kunne det blitt styggbra. Får håpe han får en opptur igjen snart, så kan fortsatt mange plasser tas.

anbessa

Legg inn av anbessa »

sexxes skrev: søn aug 08, 2021 1:37 am Muligens fordi en del land ikke stilte? Hadde jo en anstendig tropp der, ellers har de knapt med utøvere. Naboland til Kenya.
Helt klart. Ble vel to medaljer da. Hinder og 5000 tror jeg. Idrett står lavt i kurs der, de ser på kenyanerne som uslåelige. Nesten som at de har gitt opp før de prøver. Tre utøvere i årets OL, to herrer i dag, og en kvinne på maraton... Et sportslig u-land.

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

sexxes skrev: søn aug 08, 2021 1:37 am
anbessa skrev: søn aug 08, 2021 1:31 am
Vino4ever skrev: søn aug 08, 2021 1:29 am Blir tredobbelt til Kenya dette.
Krysser fingre og tær for Simbu fra Tanzania. De hungrer etter en olympisk medalje, noe de ikke har fått siden Moskva-OL.
Muligens fordi en del land ikke stilte?
Den beste historien i så måte er jo Zimbabwes damelandslag i landhockey som ble invitert med som følge av at noen trakk seg (jeg husker ikke hvilket land det var), og som endte opp med å vinne hele greia! :-D

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det blir ikke trippel kenyanerne MÅ slippe!!!

anbessa

Legg inn av anbessa »

Tullin_Thams skrev: søn aug 08, 2021 1:40 am [Den beste historien i så måte er jo Zimbabwes damelandslag i landhockey som ble invitert med som følge av at noen trakk seg (jeg husker ikke hvilket land det var), og som endte opp med å vinne hele greia! :-D
Jeg har, av alle plasser, vært på Zimbabwes nasjonalanlegg for landhockey, og kan rapportere om at ingenting tyder på at sporten tok av - anlegget lå nærmest i ruiner.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Kan bli tøft for Nordstad Moen å ta medalje i EM neste år, selv om han skulle finne sin beste form. Mange europeere som gjør det bra her.

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

anbessa skrev: søn aug 08, 2021 1:43 am
Tullin_Thams skrev: søn aug 08, 2021 1:40 am [Den beste historien i så måte er jo Zimbabwes damelandslag i landhockey som ble invitert med som følge av at noen trakk seg (jeg husker ikke hvilket land det var), og som endte opp med å vinne hele greia! :-D
Jeg har, av alle plasser, vært på Zimbabwes nasjonalanlegg for landhockey, og kan rapportere om at ingenting tyder på at sporten tok av - anlegget lå nærmest i ruiner.
Haha, fantastisk! At du har vært der, altså, ikke at anlegget var i så dårlig forfatning.

KONG_FU

Legg inn av KONG_FU »

Sånn btw, så har jeg hørt rykte at Post også skal over på Discovery. Sannsynligvis.

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

Tullin_Thams skrev: søn aug 08, 2021 1:17 am Og Japan, da. På hjemmebane, og med de maratontradisjonene - fiasko!
Jeg avskrev Osako for tidlig. Han kan jo faktisk være med å kjempe om medalje.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

KONG_FU skrev: søn aug 08, 2021 1:56 am Sånn btw, så har jeg hørt rykte at Post også skal over på Discovery. Sannsynligvis.
Måtte det forbli rykter.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Utrolig å være så mye bedre enn de andre. Warholm-klasse på Kipchoge! Håper en norsk reporter bruker akkurat det uttrykket.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Gratulerer, Kipchoge. Det er så vakkert.

Brukeravatar
abc
Innlegg: 175

Legg inn av abc »

Stor idrett.
Utvannet uttrykk, men Kipchoge er virkelig "Greatest Of All Time"

janesaj

Legg inn av janesaj »

Var aldri noen tvil om at Kipchoge skulle ta dette. Det er helt enormt, det han driver med.

Imponerende at tre europeere er med i kampen om de to andre medaljene.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

janesaj skrev: søn aug 08, 2021 2:03 am Var aldri noen tvil om at Kipchoge skulle ta dette. Det er helt enormt, det han driver med.

Imponerende at tre europeere er med i kampen om de to andre medaljene.
Afrikanske europeere, vel å merke.

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

Kipchoge virker jo helt uberørt. For en løper!

anbessa

Legg inn av anbessa »

Jaggu to somaliere på pallen og. Herlig vennskap i spurten der da. Vakkert!

Brukeravatar
abc
Innlegg: 175

Legg inn av abc »

Blir jo helt vanvittige avstander her.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»