Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
Visa

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av Visa »

Håper Bjørnis tar en Gabrielsen og motbeviser meg denne sesongen.
Edit: Kan det hende at Gomez blir "utviklingspotensialet" samtidig som vi får en etablert sjef inn (og Sheriff blir solgt)?

Federin

Legg inn av Federin »

Spiller visst på sitt respektive landslag og gjør det angivelig godt i Afrikamesterskapet nå, hvis det som står i nettavisen-artikkelen stemmer.

heltos

Legg inn av heltos »

Visa skrev: tor jan 13, 2022 5:40 pm Håper Bjørnis tar en Gabrielsen og motbeviser meg denne sesongen.
Edit: Kan det hende at Gomez blir "utviklingspotensialet" samtidig som vi får en etablert sjef inn (og Sheriff blir solgt)?
Hva ble beslutningen med bror sheriff? RB rapportere bare lovord.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Noe nytt fra Mexico, er situasjonen under kontroll?

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

HarryH skrev: tor jan 13, 2022 6:31 pm Noe nytt fra Mexico, er situasjonen under kontroll?
Virker som situasjonen blir jevnlig kontrollert, i alle fall.

heltos

Legg inn av heltos »

Har molde en type samarbeidsklubb/farmer klubb?

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

heltos skrev: tor jan 13, 2022 7:20 pm Har molde en type samarbeidsklubb/farmer klubb?
Kristiansund.

Hmm

Legg inn av Hmm »

heltos skrev: tor jan 13, 2022 7:20 pm Har molde en type samarbeidsklubb/farmer klubb?
LSK

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Ble det ikke noe av denne Kaasa??

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Joda, og det blir bra det.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

heltos skrev: tor jan 13, 2022 7:20 pm Har molde en type samarbeidsklubb/farmer klubb?
Stabæk

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

PapaSmurf skrev: tor jan 13, 2022 4:55 pm
heltos skrev: tor jan 13, 2022 4:52 pm
stoodeh skrev: tor jan 13, 2022 4:00 pm Da har Molde lagt inn bud på James Gomez
Tøft
Fra 2. nivå i Danmark. 20 år. Stopper.

Jeg er litt skuffet på tross av at jeg ikke kjenner til nivået eller talentet hans. Jeg hadde håpet på en stopper med erfaring som kunne ta sjefsrollen, for ingen av de vi har der bak er ledertyper. Men det kan jo være vi skal ha 2 stoppere? Da blir jeg fornøyd igjen.
Han spilte i alle fall hele kampen til Gambia som midtstopper. Det gjorde ikke Sinyan uten at jeg vet noe om hvorfor han ikke er med. Sinyan er i alle fall god så om han er yngre og tar plassen hans på landslaget så må da det bety noe. Evt så hadde det vært spennende å ha det gambiske stopperparet.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Spilte meget godt i går, seier og CS ble det også.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

heltos skrev: tor jan 13, 2022 7:20 pm Har molde en type samarbeidsklubb/farmer klubb?
Rosenborg

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

heltos skrev: tor jan 13, 2022 7:20 pm Har molde en type samarbeidsklubb/farmer klubb?
Lillestrøm.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Rå scoring av Østigård borte mot Milan i kveld. Kanskje MFK kan sjekke om Brighton er keen på et bytte og ta imot Bjørnbak eller Risa? Kan slenge på Knudtzon i tillegg.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Ryktene svirrer. Som nevnt har Molde kommet med bud på James Gomez, nå er det rykter om at vi også har kommet med en konkret henvendelse på HamKam-stopper Sam Rogers. Det kan se ut som at Molde er på jakt etter to stoppere i dette vinduet. Espen Olsen(HamKam) har sagt i et intervju med Hamar arbeiderblad at det sitter lenger inne å selge til Rosenborg nå, med bakgrunn i trenersaken før jul. Da kan det også virke som at det var noe i denne "gentlemans agreementen" som ble nevnt tidligere i tråden. Ting tyder på at Sam Rodgers er 1. prioritet i stoppejakten til Molde.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Visa skrev: tor jan 13, 2022 5:40 pm Håper Bjørnis tar en Gabrielsen og motbeviser meg denne sesongen.
Edit: Kan det hende at Gomez blir "utviklingspotensialet" samtidig som vi får en etablert sjef inn (og Sheriff blir solgt)?
Vi bør nok egentlig ha inn en up and coming i tillegg til en som skal rett inn og kjempe om startplass ja - 3 stoppere er veldig tynt mtp skader og det at det er seriøs interesse for Sheriff.

Men når det gjelder Bjørnbak syns jeg han spilte seg opp utover sesongen. Begynte å ta for seg mer i duellene, og var litt mer aktiv. Blant Moldes beste et par kamper utpå høsten, og generelt solid. Det han manglet var nettopp det å være litt mer knokler og kvasse bein, og det så jeg litt mer til etter hvert. La oss håpe at det ga mersmak slik at han faktisk blir den ledertypen vi savner.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

stoodeh skrev: tor jan 13, 2022 11:41 pm Ting tyder på at Sam Rodgers er 1. prioritet i stoppejakten til Molde.
Som meldt av godeste MV33 for noen dager siden.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

SuperGunners10 skrev: tor jan 13, 2022 11:45 pm
stoodeh skrev: tor jan 13, 2022 11:41 pm Ting tyder på at Sam Rodgers er 1. prioritet i stoppejakten til Molde.
Som meldt av godeste MV33 for noen dager siden.
Yes! Det settes stoor pris på

rapseballe.

Legg inn av rapseballe. »

Når skal ryktene om Sander Svendsen begynne å svirre?

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Det blir en solid forsterkning ;)
Skjermbilde 2022-01-14 kl. 08.18.31.png
Sist redigert av Jobs99 den fre jan 14, 2022 8:29 am, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

rapseballe. skrev: fre jan 14, 2022 5:56 am Når skal ryktene om Sander Svendsen begynne å svirre?
Forhåpentligvis aldri. La Sander få kose seg der han er. Backup i Molde var aldri hans greie.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

rapseballe. skrev: fre jan 14, 2022 5:56 am Når skal ryktene om Sander Svendsen begynne å svirre?
De begynte fre jan 14, 2022 5:56 am.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Vålerenga hjemme i første runde, på en Lørdag klokken 18:00. Det blir gøy!

Federin

Legg inn av Federin »

Lode til Schalke. Har de allerede hentet erstatter eller vil det si at både Molde, RBK og Bodø/Glimt er i markedet for ny stopper? Det er i så fall ikke en optimal situasjon.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Det blir et bikkjeslagsmål om å sikre seg Vegard Forrens underskrift.

Ser for øvrig at Lode gikk gratis. Det er ikke bare vi som bommer litt innimellom.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

dere kan jo kjøpe Näsberg, 15 mil ?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Blir mektig (enda mektigere) imponert om Knutsen klarer å bygge opp enda et gullag, etter å ha mistet sentrallinjen (Lode, Berg, Botheim), pluss ligaens klart beste back.
Tok av meg hatten i år, så vet ikke hva som evt blir neste plagg.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Sulfat skrev: fre jan 14, 2022 1:10 pm
Tok av meg hatten i år, så vet ikke hva som evt blir neste plagg.
Godt det er tidligere sesongslutt da :lol:

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»