Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Lumanza »

Spurs er hjelpeløse uten Son og Kane, akkurat som Liverpool er hjelpeløse uten Mane og Salah.

Arsenal er ikke like avhengig av enkeltspiller som dem, så jeg er jaggu ikke sikker på hva som er best for oss. Son ute, med Kane ute av form denne sesongen, tror jeg ikke er noen dårlig hånd selvom vi har noen kanoner ute også. Momentum fra denne uken er fordel oss kontra spurs som røk ut mot Chelsea.

Liverpool-fan på jobben idag som unnskyldte seg med at Liverpool manglet et par spillere, akkurat som ikke Arsenal manglet noen spillere...Vi spilte faktisk med en mann mindre også.

Men stille rundt Arthur Melo nå. Betyr nok at det heller jobbes mot å utsette søndagens kamp.

Kl.20 en godbit. Auba mot Partey. Gabon vs Ghana. Ja, dere leste riktig. Auba er back in business 8-) :twisted:

Forresten bør Chambers være andrevalg bak Tomi foran Cedric. Men siden Chambers er en spiller som vi ønsker å bli kvitt fordi kontrakten utgår til sommern, er det vel derfor Cedric er foran i køen. Leste dog en plass at vi har opsjon på forlengelse av kontrakten til Chambers. Håper gårsdagens kamp kan få Arteta til å revurdere han. Han er jo en fin backup og potet både som høyreback og stopper, og gir oss ekstra hodestyrke.

startelver

Legg inn av startelver »

BBC rapporterer at derbyet kan bli utsatt pga covid + skader hos dere.

Dette passer vel oss begge, så vi kan få tilbake våre skadede også.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Same old Arsenal, always cheating.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Pierre-Emerick Aubameyang will not take part in Gabon’s Africa Cup of Nations match against Ghana this evening after medical examinations carried out by the CAF showed suspected heart issues.

We’re all behind you & hope you’re okay, @Auba! 💛 #afc https://t.co/aLsonTE8nr

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rapporterne sier den mest trolig blir utsatt. Gir opp fantasyen snart.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Får vite imorgen om kampen blir utsatt eller ikke.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

morrisey skrev: fre jan 14, 2022 8:00 pm Same old Arsenal, always cheating.
En del som klager over at vi lånte ut Balogun og Niles, og at vi derfor ikke bør få kampen utsatt. Da burde det vært presisert i reglene at utlånte spillere skal telles som utilgjengelige og må få komme tilbake for å spille kampen :lol: tipper mourinho hadde vært happy da. Det er klart vi skal bremse utviklingen til unge spillere for at vi kanskje kan få en lang liste med spillere utilgjengelig.

En annen sinnsyk teori om at Arsenal med sin enesteående utsettelsespolitikk ikke tør å gi unge spillere sjansen. Altså, Arsenal som har den yngste førstelleveren denne sesongen. Mye morsomme gullkorn fra haterne ikveld :lol:

Arsenal spilte sesongåpningen selv med et stort covid-utbrudd kun for at PL ikke skulle tape ansikt i sitt produkt med folk tilbake på tribunen. Takken er vel at vi nå nok en gang på unfair grunnlag får en hårreisende avgjlørelse mot oss. Ikke nok med all bortdømmingen i kampene, den inkonsekvente boten etter vi ikke hoppet av glede etter et feilaktig rødt mot City, kommer nok de engelske fotballmyndighetene til å bestemme seg for at NLD må bli spilt. De gjorde alt de kunne for at Liverpool skulle få en trygg reise til Ligacupfinalen, samt at Liverpool fikk en PL kamp mindre uten Salah/Mane.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Arsenal have offered €70m for Dusan Vlahovic. Fiorentina's president is ready to let the player leave. [@repubblica]

https://t.co/3mXwYoZIEr

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

morrisey skrev: fre jan 14, 2022 8:00 pm Same old Arsenal, always cheating.
Jeg kjenner til to managere som er tatt for bestikkelser og kampfiksing, GG og Conte. Begge ble tatt i mot med åpne armer hos Tottenham. Like barn leker best.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Hvis Spurs kampen ryker, er vel Pool kampen også i fare. Men den må for all del spilles, hvis ikke blir Salah og Mane klare for returen

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Når vil PL informere beslutningen om eventuell utsettelse.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 8:51 am Hvis Spurs kampen ryker, er vel Pool kampen også i fare. Men den må for all del spilles, hvis ikke blir Salah og Mane klare for returen
Nei, den ryker ikke hvis vi ikke søker om det. Og det bør vi ikke gjøre.
Den bør spilles, så får det briste eller bære. Vi kan ikke ha Salah klar til den.

Vi klarer uansett å stille et lag som ikke er helt bortreist. Bortsett fra midtbanen. Det hadde vi klart i morgen også. Men så lenge PL har sine regler, og andre utnytter dem, kan også vi.

Benken vi hadde fått i begge kampene derimot, DET er tynn suppe.

DennisB

Legg inn av DennisB »

morrisey skrev: fre jan 14, 2022 8:00 pm Same old Arsenal, always cheating.
Litt artig da. Når Arsenal for èn gangs skyld søker om utsettelse (som mange andre har gjort), for første gang under denne pandemien, så er de cheaters. På twatter og diverse plattformer.

Men når Liverpool søker om det samme i en "ubetydelig cup-kamp" (Liverpool-fansens egne ord), hvor man nesten alltid har stilt med reservene allikevel, ja, da er det synd på Liverpool.
Dakar, lille Liverpool 😂

Just sayin`. No offense. Eller, kanskje litt offense :D

Yesil

Legg inn av Yesil »

DennisB skrev: lør jan 15, 2022 10:48 am
morrisey skrev: fre jan 14, 2022 8:00 pm Same old Arsenal, always cheating.
Litt artig da. Når Arsenal for èn gangs skyld søker om utsettelse (som mange andre har gjort), for første gang under denne pandemien, så er de cheaters. På twatter og diverse plattformer.

Men når Liverpool søker om det samme i en "ubetydelig cup-kamp" (Liverpool-fansens egne ord), hvor man nesten alltid har stilt med reservene allikevel, ja, da er det synd på Liverpool.
Dakar, lille Liverpool 😂

Just sayin`. No offense. Eller, kanskje litt offense :D
Dette er sannsynligvis utelukkende fordi at Arsenal-fansen (det store flertall, ikke alle) oppførte seg som fitter forrige uke. Konspirasjonsteorier fra ende til annen og konsekvent sutring på alt av plattformer, forum og kommentarfelt.

Nå får de svingdøren rett i trynet, og det er klart at det oppleves ubehagelig for dere.

morrisey

Legg inn av morrisey »

DennisB skrev: lør jan 15, 2022 10:48 am
morrisey skrev: fre jan 14, 2022 8:00 pm Same old Arsenal, always cheating.
Litt artig da. Når Arsenal for èn gangs skyld søker om utsettelse (som mange andre har gjort), for første gang under denne pandemien, så er de cheaters. På twatter og diverse plattformer.

Men når Liverpool søker om det samme i en "ubetydelig cup-kamp" (Liverpool-fansens egne ord), hvor man nesten alltid har stilt med reservene allikevel, ja, da er det synd på Liverpool.
Dakar, lille Liverpool 😂

Just sayin`. No offense. Eller, kanskje litt offense :D
Det fantastiske er at dere ikke ser ironien.
Ellers er det jo typisk Arsenal at de behandler en hjertesyk spiller som de gjør.
Frys ut stakkaren, og send ham til å trene med juniorene i håp om å få vekk lønna.
En klubb som er en skam for engelsk fotball, som fikk sin toppserieplass ved hjelp av utstrakt korrupsjon, og som fortsatt oppfører seg som dritt. På og utafor banen:-D

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jeje, alle andre har fått kamper utsatt så ser ikke det store problemet med det, spesielt når PL har ordlagt den regelen så jævlig håpløst. Hvis de hadde ordlagt det smartere så hadde ikke Arsenal hatt en sjanse ettersom grunnen til at vi ønsker å utsette kampen ikke skyldes pandemien, men på grunn av dårlig planlegging for AFCON. Helt håpløst å kun ha to sentrale midtbanespillere utenom de som reiser til AFCON. Jeg syns egentlig ikke Arsenal fortjener at kampen blir utsatt, men ettersom reglene er som de er og presedensen som er satt så har Arsenal en veldig sterk sak for å få den utsatt. Og som Arsenal-fan som ønsker at vi skal gjøre det best mulig håper jeg selvfølgelig at vi får den utsatt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:27 am
DennisB skrev: lør jan 15, 2022 10:48 am
morrisey skrev: fre jan 14, 2022 8:00 pm Same old Arsenal, always cheating.
Litt artig da. Når Arsenal for èn gangs skyld søker om utsettelse (som mange andre har gjort), for første gang under denne pandemien, så er de cheaters. På twatter og diverse plattformer.

Men når Liverpool søker om det samme i en "ubetydelig cup-kamp" (Liverpool-fansens egne ord), hvor man nesten alltid har stilt med reservene allikevel, ja, da er det synd på Liverpool.
Dakar, lille Liverpool 😂

Just sayin`. No offense. Eller, kanskje litt offense :D
Det fantastiske er at dere ikke ser ironien.
Ellers er det jo typisk Arsenal at de behandler en hjertesyk spiller som de gjør.
Frys ut stakkaren, og send ham til å trene med juniorene i håp om å få vekk lønna.
En klubb som er en skam for engelsk fotball, som fikk sin toppserieplass ved hjelp av utstrakt korrupsjon, og som fortsatt oppfører seg som dritt. På og utafor banen:-D
Skal ikke kommentere resten av innlegget ditt, der var det komisk mye hat å lese.

Men dette jeg siterer, kan du seriøst ikke mene. Nedsnødd er du vel ikke? Hjerteproblemet til Auba var da noe ingen i Arsenal visste om, og alt tyder på at det er en reaksjon på covid-sykdommen hans i forrige uke.

Vet ikke om du er klar over det, men dette er en av tingene man kan slite med i etterkant av covid. Jeg gjorde det samme, og har gjort det lenge. Ikke bare urytmi i hjertet, men nedsatt lungekapasitet.

Men bevares, du får fortsette å sparke i alle retninger, også der du ikke har den minste snøring om hva du snakker om.

Og forresten, hvorfor skulle ikke Arsenal kunne søke om utsettelse på grunnlag av PLs reglement, når mange andre klubber gjør det samme, bare for litt rusk i maskineriet?

Sier ikke at jeg støtter det, for det gjør jeg ikke, men jeg ser virkelig ikke ironien her.
Det er jo mye på grunn av alt styret rundt Liverpool-kampen, at Arsenal føler det er innafor å gjøre det samme som så mange andre klubber har gjort.
Sist redigert av DennisB den lør jan 15, 2022 12:01 pm, redigert 2 ganger totalt.

morrisey

Legg inn av morrisey »

DennisB skrev: lør jan 15, 2022 11:42 am
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:27 am
DennisB skrev: lør jan 15, 2022 10:48 am

Litt artig da. Når Arsenal for èn gangs skyld søker om utsettelse (som mange andre har gjort), for første gang under denne pandemien, så er de cheaters. På twatter og diverse plattformer.

Men når Liverpool søker om det samme i en "ubetydelig cup-kamp" (Liverpool-fansens egne ord), hvor man nesten alltid har stilt med reservene allikevel, ja, da er det synd på Liverpool.
Dakar, lille Liverpool 😂

Just sayin`. No offense. Eller, kanskje litt offense :D
Det fantastiske er at dere ikke ser ironien.
Ellers er det jo typisk Arsenal at de behandler en hjertesyk spiller som de gjør.
Frys ut stakkaren, og send ham til å trene med juniorene i håp om å få vekk lønna.
En klubb som er en skam for engelsk fotball, som fikk sin toppserieplass ved hjelp av utstrakt korrupsjon, og som fortsatt oppfører seg som dritt. På og utafor banen:-D
Skal ikke kommentere resten av innlegget ditt, der var det komisk mye hat å lese.

Men dette jeg siterer, kan du seriøst ikke mene. Nedsnødd er du vel ikke? Hjerteproblemet til Auba var da noe ingen i Arsenal visste om, og alt tyder på at det er en reaksjon på covid-sykdommen hans i forrige uke.

Vet ikke om du er klar over det, men dette er en av tingene man kan slite med i etterkant av covid. Jeg gjorde det samme, og har gjort det lenge. Ikke bare urytmi i hjertet, men nedsatt lungekapasitet.

Men bevares, du får fortsette å sparke i alle retninger, også der du ikke har den minste snøring om hva du snakker om.
Tror du skal lese en del av dine medsupporteres skriverier om Liverpool. Dette er bare en bitteliten "gjengjeldelse" med dritt, og reaksjonene kommer fort som f... And I love it.
Finn dere et speil, folkens, og dere finner samme dritten mangfoldiggjort fra goonerne her inne.
Denne supportergruppen er etterhvert så full av idiotiske troll(nei, jeg mener ikke deg) som fortjener all dritt de kan få i retur. Og det er eneste grunnen til at jeg gidder å skrive slikt sprøyt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:51 am
DennisB skrev: lør jan 15, 2022 11:42 am
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:27 am

Det fantastiske er at dere ikke ser ironien.
Ellers er det jo typisk Arsenal at de behandler en hjertesyk spiller som de gjør.
Frys ut stakkaren, og send ham til å trene med juniorene i håp om å få vekk lønna.
En klubb som er en skam for engelsk fotball, som fikk sin toppserieplass ved hjelp av utstrakt korrupsjon, og som fortsatt oppfører seg som dritt. På og utafor banen:-D
Skal ikke kommentere resten av innlegget ditt, der var det komisk mye hat å lese.

Men dette jeg siterer, kan du seriøst ikke mene. Nedsnødd er du vel ikke? Hjerteproblemet til Auba var da noe ingen i Arsenal visste om, og alt tyder på at det er en reaksjon på covid-sykdommen hans i forrige uke.

Vet ikke om du er klar over det, men dette er en av tingene man kan slite med i etterkant av covid. Jeg gjorde det samme, og har gjort det lenge. Ikke bare urytmi i hjertet, men nedsatt lungekapasitet.

Men bevares, du får fortsette å sparke i alle retninger, også der du ikke har den minste snøring om hva du snakker om.
Tror du skal lese en del av dine medsupporteres skriverier om Liverpool. Dette er bare en bitteliten "gjengjeldelse" med dritt, og reaksjonene kommer fort som f... And I love it.
Finn dere et speil, folkens, og dere finner samme dritten mangfoldiggjort fra goonerne her inne.
Denne supportergruppen er etterhvert så full av idiotiske troll(nei, jeg mener ikke deg) som fortjener all dritt de kan få i retur. Og det er eneste grunnen til at jeg gidder å skrive slikt sprøyt.
Greit nok, men jeg mener jo at miljøet ikke blir noe bedre av å ligge i skyttergravene og fyre av raketter mot hverandre. Men litt banter tåler alle, det hører med til det å være supporter.

Slike supportere finnes i alle leire, jeg synes det er greit å leve med, man tar dem jo for hva de er. Det er litt humor her og der, men aldri særlig hard feelings å spore, slik jeg ser det.
Så lenge vi kan ha seriøse diskusjoner samtidig med de man ønsker å diskutere med, så holder det lenge for meg i hvertfall.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:51 am
DennisB skrev: lør jan 15, 2022 11:42 am
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:27 am

Det fantastiske er at dere ikke ser ironien.
Ellers er det jo typisk Arsenal at de behandler en hjertesyk spiller som de gjør.
Frys ut stakkaren, og send ham til å trene med juniorene i håp om å få vekk lønna.
En klubb som er en skam for engelsk fotball, som fikk sin toppserieplass ved hjelp av utstrakt korrupsjon, og som fortsatt oppfører seg som dritt. På og utafor banen:-D
Skal ikke kommentere resten av innlegget ditt, der var det komisk mye hat å lese.

Men dette jeg siterer, kan du seriøst ikke mene. Nedsnødd er du vel ikke? Hjerteproblemet til Auba var da noe ingen i Arsenal visste om, og alt tyder på at det er en reaksjon på covid-sykdommen hans i forrige uke.

Vet ikke om du er klar over det, men dette er en av tingene man kan slite med i etterkant av covid. Jeg gjorde det samme, og har gjort det lenge. Ikke bare urytmi i hjertet, men nedsatt lungekapasitet.

Men bevares, du får fortsette å sparke i alle retninger, også der du ikke har den minste snøring om hva du snakker om.
Tror du skal lese en del av dine medsupporteres skriverier om Liverpool. Dette er bare en bitteliten "gjengjeldelse" med dritt, og reaksjonene kommer fort som f... And I love it.
Finn dere et speil, folkens, og dere finner samme dritten mangfoldiggjort fra goonerne her inne.
Denne supportergruppen er etterhvert så full av idiotiske troll(nei, jeg mener ikke deg) som fortjener all dritt de kan få i retur. Og det er eneste grunnen til at jeg gidder å skrive slikt sprøyt.
Nå er jo Liverpool ondskapen selv og har ødelagt flere liv enn Stalin.

Når det gjelder utsettelse så vil de fleste Gooners barw ha rettferdighet og at PL skal følge den tullete presedens de har satt og som har kommet Liverpool til gode. Jeg mener dog at kampen i morgen generelt sett bør spilles selv om vi må stilke med juniorene og det samne mente jeg om Ligacupkampen som. Pool klarte å få avlyst.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ikke svar Liverpool-trollene.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Hoho, arsenal troller herlig. Søker utsettelse, vet at de ikke får det. Nå kommer vi til å bli enda mer overbevist om at alle er mot oss. Arteta forener klubben.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Yesil skrev: lør jan 15, 2022 10:52 am
DennisB skrev: lør jan 15, 2022 10:48 am
morrisey skrev: fre jan 14, 2022 8:00 pm Same old Arsenal, always cheating.
Litt artig da. Når Arsenal for èn gangs skyld søker om utsettelse (som mange andre har gjort), for første gang under denne pandemien, så er de cheaters. På twatter og diverse plattformer.

Men når Liverpool søker om det samme i en "ubetydelig cup-kamp" (Liverpool-fansens egne ord), hvor man nesten alltid har stilt med reservene allikevel, ja, da er det synd på Liverpool.
Dakar, lille Liverpool 😂

Just sayin`. No offense. Eller, kanskje litt offense :D
Dette er sannsynligvis utelukkende fordi at Arsenal-fansen (det store flertall, ikke alle) oppførte seg som fitter forrige uke. Konspirasjonsteorier fra ende til annen og konsekvent sutring på alt av plattformer, forum og kommentarfelt.

Nå får de svingdøren rett i trynet, og det er klart at det oppleves ubehagelig for dere.
Jeg ser absolutt at den minst sjarmerende siden av Arsenal-supporterne dukket opp i den kampen.
Men hvordan tror du situasjonen hadde vært om ting var motsatt?
Om Arsenal hadde fått innvilget en tullete utsettelse, for å få flere av sine spillere tilbake, slik at styrkeforholdet i dette dobbeltoppgjøret hadde gått til vår fordel, istedenfor til deres fordel?

Det er ingen tvil om at kanonene hadde blitt vendt andre veien, og vi hadde vært cheaterne, og det som verre er.

Dette kalles en naturlig reaksjon på det som skjedde, fra en supporters ståsted.

Nå er jeg personlig i mot enhver utsettelse, så jeg var sikkert en av de fittene du nevner, men mer på generelt grunnlag. Og det er helt greit at vi får svingdøra i trynet nå, om kampen i morgen utsettes.

Men ikke prøv å fortelle meg at Arsenal-fansen reagerte noe annerledes enn Liverpool-supporterne ville ha gjort i samme situasjon.

Number4

Legg inn av Number4 »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:27 am Det fantastiske er at dere ikke ser ironien.
Ellers er det jo typisk Arsenal at de behandler en hjertesyk spiller som de gjør.
Frys ut stakkaren, og send ham til å trene med juniorene i håp om å få vekk lønna.
En klubb som er en skam for engelsk fotball, som fikk sin toppserieplass ved hjelp av utstrakt korrupsjon, og som fortsatt oppfører seg som dritt. På og utafor banen:-D

En klassiker.


Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Journalists demonstrably more annoyed at Arsenal, who’ve already played against Brentford & Chelsea during a COVID outbreak (media narrative at the time was Arsenal look awful), than Liverpool who stand behind a 1 in 1 billion chance of 13 false positives.

The Arsenal are back.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Number4 skrev: lør jan 15, 2022 12:23 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:27 am Det fantastiske er at dere ikke ser ironien.
Ellers er det jo typisk Arsenal at de behandler en hjertesyk spiller som de gjør.
Frys ut stakkaren, og send ham til å trene med juniorene i håp om å få vekk lønna.
En klubb som er en skam for engelsk fotball, som fikk sin toppserieplass ved hjelp av utstrakt korrupsjon, og som fortsatt oppfører seg som dritt. På og utafor banen:-D

En klassiker.
Han svarte nå i hvertfall ja.. Hadde vært verre om han hadde tenkt litt på det, og svart nei :D

Yesil

Legg inn av Yesil »

DennisB skrev: lør jan 15, 2022 12:18 pm
Yesil skrev: lør jan 15, 2022 10:52 am
DennisB skrev: lør jan 15, 2022 10:48 am

Litt artig da. Når Arsenal for èn gangs skyld søker om utsettelse (som mange andre har gjort), for første gang under denne pandemien, så er de cheaters. På twatter og diverse plattformer.

Men når Liverpool søker om det samme i en "ubetydelig cup-kamp" (Liverpool-fansens egne ord), hvor man nesten alltid har stilt med reservene allikevel, ja, da er det synd på Liverpool.
Dakar, lille Liverpool 😂

Just sayin`. No offense. Eller, kanskje litt offense :D
Dette er sannsynligvis utelukkende fordi at Arsenal-fansen (det store flertall, ikke alle) oppførte seg som fitter forrige uke. Konspirasjonsteorier fra ende til annen og konsekvent sutring på alt av plattformer, forum og kommentarfelt.

Nå får de svingdøren rett i trynet, og det er klart at det oppleves ubehagelig for dere.
Jeg ser absolutt at den minst sjarmerende siden av Arsenal-supporterne dukket opp i den kampen.
Men hvordan tror du situasjonen hadde vært om ting var motsatt?
Om Arsenal hadde fått innvilget en tullete utsettelse, for å få flere av sine spillere tilbake, slik at styrkeforholdet i dette dobbeltoppgjøret hadde gått til vår fordel, istedenfor til deres fordel?


Det er ingen tvil om at kanonene hadde blitt vendt andre veien, og vi hadde vært cheaterne, og det som verre er.

Dette kalles en naturlig reaksjon på det som skjedde, fra en supporters ståsted.

Nå er jeg personlig i mot enhver utsettelse, så jeg var sikkert en av de fittene du nevner, men mer på generelt grunnlag. Og det er helt greit at vi får svingdøra i trynet nå, om kampen i morgen utsettes.

Men ikke prøv å fortelle meg at Arsenal-fansen reagerte noe annerledes enn Liverpool-supporterne ville ha gjort i samme situasjon.
Her har vi jo hele kjernen i problemet. Liverpool utsatte kampen for at man hadde et smitteutbrudd ute av kontroll med positive prøver over en lav sko. Derfor ble kampen utsatt. At Arsenal-fansen har fått det for seg at kampen ble utsatt for at man skulle få tilbake 1-2 spillere som var i karantene, er ikke annet enn helt latterlig.

Liverpool ønsket ingen utsettelse. De hadde ingenting å tjene på det og man ga bort hele fordelen med hjemmebane i siste kamp. Liverpool måtte likevell søke om utsettelse da det ikke var kontroll på smitten i klubben. Før det viste seg at testene ikke stemte, lenge etter at kampen allerede var utsatt.

Hvordan det hadde vært andre veien? Jeg tror ikke en eneste Liverpool-supporter hadde vært negativ til at man fikk servert hjemmekamp til slutt. Ikke blir det for lite hvile mellom kampene heller.
Sist redigert av Yesil den lør jan 15, 2022 12:33 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Ale skrev: lør jan 15, 2022 12:33 pm Spurs - Arsenal utsatt. Bekreftelse kommer snart.
Nei nei nei, Arsenal får aldri utsatt kamper. FA hater Arsenal.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Yesil skrev: lør jan 15, 2022 12:35 pm
Ale skrev: lør jan 15, 2022 12:33 pm Spurs - Arsenal utsatt. Bekreftelse kommer snart.
Nei nei nei, Arsenal får aldri utsatt kamper. FA hater Arsenal.
Ja dritt at den blir utsatt. Men de klarte vel ikke å finne noen grunn til å avvise søknaden.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Onv95 skrev: lør jan 15, 2022 12:40 pm
Yesil skrev: lør jan 15, 2022 12:35 pm
Ale skrev: lør jan 15, 2022 12:33 pm Spurs - Arsenal utsatt. Bekreftelse kommer snart.
Nei nei nei, Arsenal får aldri utsatt kamper. FA hater Arsenal.
Ja dritt at den blir utsatt. Men de klarte vel ikke å finne noen grunn til å avvise søknaden.
Trenger man noen grunn når det er Araenal? Er ikke hat godt nok plutselig?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»