Melodi Grand Prix 2022

Svar
Sportsidiot

Re: Melodi Grand Prix 2022

Legg inn av Sportsidiot »

4 utrolig svake bidrag. For en nedtur denne kvelden har vært musikalsk sett.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Kjedelig, men med margin den beste i dag.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Den siste sangen er på det nivået som burde vært "stallfyll" som man sier i fotballverden. Helt grei og midt på treet, gjør seg ikke bort når den får muligheten men er ikke noe som stjeler særlig oppmerksomhet. Dessverre er den kveldens beste kandidat, noe som er skuffende.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Dette var noe annet. Snakk om klasseforskjell.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Trollfest går nok videre.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Herregud så lite sjarmerende type.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Tror også Trollfest går videre, slike bidrag har en solid fanbase som er i stand til å mobilisere nok i en delfinale til at det blir avgjørende.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

thewaterfall skrev: lør jan 15, 2022 8:42 pm Den siste sangen er på det nivået som burde vært "stallfyll" som man sier i fotballverden. Helt grei og midt på treet, gjør seg ikke bort når den får muligheten men er ikke noe som stjeler særlig oppmerksomhet. Dessverre er den kveldens beste kandidat, noe som er skuffende.
Helt enig

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Brødrene Solli-Tangen må være tidenes mest folkelige operasangere. Skulle jo heller tro at de kom fra "Ja, vi elsker camping" når man hører dem prate.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

InternalExile skrev: lør jan 15, 2022 8:43 pm Dette var noe annet. Snakk om klasseforskjell.
Hvilken låt snakker du om?

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Trollfest og Frode... begge like dårlige.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

TheBaseline skrev: lør jan 15, 2022 8:46 pm
InternalExile skrev: lør jan 15, 2022 8:43 pm Dette var noe annet. Snakk om klasseforskjell.
Hvilken låt snakker du om?
Frode

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Donny van de Beek videre. Bra, selv om han var urkjedelig.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Det var tross alt bra.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Blir så useriøst når de står der og skal være flamingoer

Vahlley

Legg inn av Vahlley »

PapaSmurf skrev: lør jan 15, 2022 8:40 pm
Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 8:34 pm Jeg hører veldig mye på ekstremmetall selv, men tror ikke på at disse er et ordentlig metallband.
Men er det ikke alltid slik at straks et metalband er med i MGP, så kan det ikke lenger regnes som et "ordentlig metalband"?
Du som er forumets ypperste ekspert på MGP, er ikke dette et uvanlig svakt program?

Den siste sangen her er jo helt grei, selv om den er rimelig platt. Men de tre første..
Vel, det er nesten så jeg ikke tør å svare, men jeg synes Mira Craigs låt slettes ikke var så verst. Det var noe klassisk 80-talls kypriotisk/gresk/tyrkisk over låta. Terningkast 4. Trollfests låt er tidvis fengende, det samme vil jeg si om Frode (i tillegg lekker scenografi på sistnevnte). Den eneste låta jeg ikke satte særlig pris på var Elines.

Så jeg er nok langt mer positivt innstilt til kveldens låter enn de fleste andre her inne.
Sist redigert av Vahlley den lør jan 15, 2022 8:52 pm, redigert 1 gang totalt.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Denne er bra.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 8:49 pm
PapaSmurf skrev: lør jan 15, 2022 8:40 pm
Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm

Men er det ikke alltid slik at straks et metalband er med i MGP, så kan det ikke lenger regnes som et "ordentlig metalband"?
Du som er forumets ypperste ekspert på MGP, er ikke dette et uvanlig svakt program?

Den siste sangen her er jo helt grei, selv om den er rimelig platt. Men de tre første..
Vel, det er nesten så jeg ikke tør å svare, men jeg synes Mira Craigs låt slettes ikke var så verst. Det var noe klassisk 80-talls kypriotisk/gresk/tyrkisk over låta. Terningkast 4. Trollfests låt er tidvis fengende, det samme vil jeg si om Frode (i tillegg lekker scenografi på sistnevnte). Den eneste låta jeg ikke satte særlig pris på var Elines.

Så jeg er nok langt mer positivt innstilt på kveldens låter enn de fleste andre her inne.
Jeg er heller ikke så veldig kritisk, men jeg likte den første best. Så jeg vil dele ut en 4er til den og 3ere til resten. Nå kommer Elsie Bay med årets "indiepopvokalist med fake engelskuttale"-alibi.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Den er jo ikke fantastisk, men etter de fire andre vi har hørt er vi nærme himmelriket.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Dette er den beste låten i kveld.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Sulfat skrev: lør jan 15, 2022 8:53 pm Den er jo ikke fantastisk, men etter de fire andre vi har hørt er vi nærme himmelriket.
This. Men det sier vel mer om nivået i kveld...

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Når man har sett de fire første er det i det minste forståelig at Elsie er direkte videre.
Ikke det helt store, men overlegent mange ligaer i forhold til de andre

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Denne fortjener i alle fall finaleplassen sin sammenlignet med resten av det som vi har fått presentert ikveld.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

seriemester2013 skrev: lør jan 15, 2022 8:53 pm Når man har sett de fire første er det i det minste forståelig at Elsie er direkte videre.
Ikke det helt store, men overlegent mange ligaer i forhold til de andre
Jepp.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Dette er jo Aurora på det motsatte av steroider. Skulle kanskje fått en 4er med litt mer egenart og ikke denne fake stemmebruken + engelskuttalen. Men da blir det en 3er.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Behagelig låt, skulle vel hatt en artist som klarte å selge inn låta bedre.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Solli-Tangen brødrene som står bak Subwoolfer?

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

En seriøs framføring i det minste hvor sangen ikke drukner i tøys og fjas.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

VivaLV skrev: lør jan 15, 2022 8:55 pm Solli-Tangen brødrene som står bak Subwoolfer?
Blir jo Maskorama all over again.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

HVA FAEN VAR DET I BAKGRUNNEN?? Så ut som Else Kåss Furuseth i et rart kostyme

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»