Manchester City - Klubbtråd

Svar
TrueBlue81
Innlegg: 605

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av TrueBlue81 »

Delap er nettopp tilbake fra skade. Spådd en lysende karriere og hadde nok fått spilletid i en og annen kamp viss han hadde vært klar. Ser ikke vekk fra at han reiser på utlån. Pep liker ikke å sende vekk spillere han har ståltro på, men jeg aner at et utlån er det som passer Delap best.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Iustitia er ikke tilbake fra skade. Siste innlegg i fjor. Ble det for mye for ham da laget hans tapte for Leicester?

Men over til noe viktigere. Kampen i morgen blir fort veldig avgjørende. Et City-tap gjør plutselig PL mye mer åpent igjen. Chelsea har vært gode nå mot Spurs, synes jeg. Men de ble rundspilt av City borte, og hadde faktisk bare 0,19 i xg. City hadde 1,69. Håper selvsagt på samme styrkeforhold i morgen, men våger ikke å tro på det. Gleder meg uansett til kamp igjen. Det blir mye nerver.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Mephisto skrev: fre jan 14, 2022 12:16 pm Iustitia er ikke tilbake fra skade. Siste innlegg i fjor. Ble det for mye for ham da laget hans tapte for Leicester?

Men over til noe viktigere. Kampen i morgen blir fort veldig avgjørende. Et City-tap gjør plutselig PL mye mer åpent igjen. Chelsea har vært gode nå mot Spurs, synes jeg. Men de ble rundspilt av City borte, og hadde faktisk bare 0,19 i xg. City hadde 1,69. Håper selvsagt på samme styrkeforhold i morgen, men våger ikke å tro på det. Gleder meg uansett til kamp igjen. Det blir mye nerver.
Er vel flere i den "klanen" som kanskje burde tatt seg ein pause. Kam umulig være kjekt når alt er så mørkt.

Viktig kamp i morgon. 2 beste laga i PL for øyeblikket. Blir nok intenst og spennende.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Hvis Oscar Bobb er i troppen mot Chelsea drar jeg og ser kampen på Bohemen pub i Oslo.

Pep Guardiola says his squad have been hit by fresh COVID cases ahead of our home clash with Chelsea.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Tviler Bobb er med. Veldig artig viss han skulle være det. Ja ferske Covid tilfeller i troppen. Pep ville ikke ut med hvem det var og antallet. Til Klopp sin store fortvilelse sikkert...

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Koselig med seier idag.Feires med Fredrikstad juleøl og en meget frekk Nikka Coffee grain.Og sikkert litt jamesons også.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lars Jubas skrev: lør jan 15, 2022 3:49 pm Koselig med seier idag.Feires med Fredrikstad juleøl og en meget frekk Nikka Coffee grain.Og sikkert litt jamesons også.
Satan sjøl holder vel også med djevelklubben Manchester City? Du er jo registrert som nærkontakt til Gamle-Erik, så du har vel spurt?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

3 poeng, men ingen hovering folkens. Ikke alle liker det her inne

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

TrueBlue81 skrev: lør jan 15, 2022 4:02 pm 3 poeng, men ingen hovering folkens. Ikke alle liker det her inne
Tøysekopp!

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

"Not in my lifetime" sa Alex Ferguson. Snakk om å bomme så jævlig. Klasseforskjell på alt som skjer i og rundt laga i Manchester.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

U-23 lokaloppgjør i Manchester . City slo United 3-1. Oscar Bobb scoret og det er i tredje U-23 kamp på rad.
Aarøen satt på reservebenken hele kampen for United.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Big George skrev: søn jan 16, 2022 5:05 am U-23 lokaloppgjør i Manchester . City slo United 3-1. Oscar Bobb scoret og det er i tredje U-23 kamp på rad.
Aarøen satt på reservebenken hele kampen for United.
Bobb er veldig spennende. Håper vi får se han på banen for førstelaget i løpet av sesongen.

Per dags dato så slår vi vel United i omtrent alt. Utad så virker det som det er klasseforskjell i alle parameter.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

TrueBlue81 skrev: søn jan 16, 2022 10:35 am
Big George skrev: søn jan 16, 2022 5:05 am U-23 lokaloppgjør i Manchester . City slo United 3-1. Oscar Bobb scoret og det er i tredje U-23 kamp på rad.
Aarøen satt på reservebenken hele kampen for United.
Bobb er veldig spennende. Håper vi får se han på banen for førstelaget i løpet av sesongen.

Per dags dato så slår vi vel United i omtrent alt. Utad så virker det som det er klasseforskjell i alle parameter.
Denne kampen var tidligere satt opp som søndagskamp og derfor ville ikke den kollidere med City-Chelsea.
Men den ble spilt lørdag og da var det nærmest umulig at Oscar Bobb ville tas ut til City-Chelsea.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Spørsmålet vi må stille er jo om Pep er dyktig på det han driver med.?.?
Skal vi høre på enkelte selvutnevnt eksperter på Fridiskusjon, så gjør jo Pep bare det som hvem som helst andre kunne gjort. En Nav 59 år gammel dame på Nav i Porsanger skal vist nok ha fikset dette like lett som Pep. Så denne hypen av Pep tror jeg vi bare kan kutte ut med. Han er en skallet mann som får dem spillerne han vil og setter dem bare opp i en hvilken som helst formasjon og ber dem sentre mye og helst ikke slippe inn mål.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Dias og De Bruyne med på årets FIFA lag. Ikke overraskende.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Soton borte lørdag. Litt ekkel kamp, men formen er såpass bra at dette bør gå greit. Spennende å se hvem Pep velger i frontrekken denne gang, personlig håper jeg å se Foden til venstre og gjerne Grealish ned som en indreløper. Men tviler sterkt på at det skjer. Sterling fortsetter nok, og det er veldig gledelig med Sterling tilbake i form.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Artig tråd som bør leses av alle som griner om at Grealish er så jævla flopp :D


TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Flott Reser. Dette vet jo vi, men greit selvsagt å opplyse andre som sitter med en annen oppfatning. Mange ser på assist, mål og pris, og gjør seg en mening ut i fra det. Grealish er en del av et maskineri som gruser omtrent alt av motstand. Hadde selvsagt ikke gjort det med gratispassasjerer som enkelte tror Grealish har vært.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Julian Alvarez til City? River Plate. Argentinsk landslagsspiss med gode stats. 21 år.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

TrueBlue81 skrev: man jan 17, 2022 9:54 am Spørsmålet vi må stille er jo om Pep er dyktig på det han driver med.?.?
Skal vi høre på enkelte selvutnevnt eksperter på Fridiskusjon, så gjør jo Pep bare det som hvem som helst andre kunne gjort. En Nav 59 år gammel dame på Nav i Porsanger skal vist nok ha fikset dette like lett som Pep. Så denne hypen av Pep tror jeg vi bare kan kutte ut med. Han er en skallet mann som får dem spillerne han vil og setter dem bare opp i en hvilken som helst formasjon og ber dem sentre mye og helst ikke slippe inn mål.
Flere av verdens beste trenere er nå i PL, delvis på grunn av de vanvittige lønningene som utbetales
Pep er en av dem. Spørsmålet mitt er om han vil drive med mange talenter fra egne rekker, eller bare med
egne talenter i framtida.? Litt som hans tid i Barcelona.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Mephisto skrev: lør jan 15, 2022 3:57 pm
Lars Jubas skrev: lør jan 15, 2022 3:49 pm Koselig med seier idag.Feires med Fredrikstad juleøl og en meget frekk Nikka Coffee grain.Og sikkert litt jamesons også.
Satan sjøl holder vel også med djevelklubben Manchester City? Du er jo registrert som nærkontakt til Gamle-Erik, så du har vel spurt?
Sist jeg var innom satt han i yaya-skjorta si og så repriser på 93:20 med blanke øyne.Så ja han er Citygutt

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lars Jubas skrev: lør jan 22, 2022 12:11 pm
Mephisto skrev: lør jan 15, 2022 3:57 pm
Lars Jubas skrev: lør jan 15, 2022 3:49 pm Koselig med seier idag.Feires med Fredrikstad juleøl og en meget frekk Nikka Coffee grain.Og sikkert litt jamesons også.
Satan sjøl holder vel også med djevelklubben Manchester City? Du er jo registrert som nærkontakt til Gamle-Erik, så du har vel spurt?
Sist jeg var innom satt han i yaya-skjorta si og så repriser på 93:20 med blanke øyne.Så ja han er Citygutt
Så han har to horn i siden til de røde?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Mephisto skrev: lør jan 22, 2022 12:47 pm
Lars Jubas skrev: lør jan 22, 2022 12:11 pm
Mephisto skrev: lør jan 15, 2022 3:57 pm

Satan sjøl holder vel også med djevelklubben Manchester City? Du er jo registrert som nærkontakt til Gamle-Erik, så du har vel spurt?
Sist jeg var innom satt han i yaya-skjorta si og så repriser på 93:20 med blanke øyne.Så ja han er Citygutt
Så han har to horn i siden til de røde?
Spurte ikke direkte, men han mumler forbannelser hver gang tv2s "eksperter" overbyr hverandre i å hylle Liverpool eller United. Og fyrer opp i peisen med kristne med YNWA skjorter.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Ligger under på nye The Dell. Burde vel hatt en eller to mål så her er ingenting kjørt.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Kom igjen City og snu dette, please. Psyken min tåler ikke at Liverpool får heng.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

I’m Eric Laporte utligner!!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Hva faen? VAR sjekker om det er straffe, og kommer fram til at det er «foul outside area». Greit, men da er det vel frispark? Neida, spill videre fra der vi stoppa. Håpløst igjen.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Rensenbrink82 skrev: lør jan 22, 2022 8:09 pm Hva faen? VAR sjekker om det er straffe, og kommer fram til at det er «foul outside area». Greit, men da er det vel frispark? Neida, spill videre fra der vi stoppa. Håpløst igjen.
Ja, kan du ikke reglene? VAR skal bare brukes til å gi straffe, ikke frispark.

lund

Legg inn av lund »

Rensenbrink82 skrev: lør jan 22, 2022 8:09 pm Hva faen? VAR sjekker om det er straffe, og kommer fram til at det er «foul outside area». Greit, men da er det vel frispark? Neida, spill videre fra der vi stoppa. Håpløst igjen.
Nei, det er selvsagt helt rett. Det er ikke sånn VAR fungerer. De går ikke tilbake og gir frispark. De retter opp i eventuelt feil offside, eventuelle røde kort eller eventuelle straffespark. De går ikke tilbake og gir frispark i situasjoner, noe som selvsagt ville vært meningsløst.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»