Melodi Grand Prix 2022

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Melodi Grand Prix 2022

Legg inn av seriemester2013 »

VivaLV skrev: lør jan 15, 2022 8:55 pm Solli-Tangen brødrene som står bak Subwoolfer?
Har ikke hørt dem, men da har brødrene i alle fall alibi for å være tilstede på rundene

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Sulfat skrev: lør jan 15, 2022 8:53 pm Den er jo ikke fantastisk, men etter de fire andre vi har hørt er vi nærme himmelriket.
Soleklart best denne ja, resten er det bare å glemme kjappest mulig...

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Fleiping med de som hører dårlig/er eldre. IKKE BRA!

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

VivaLV skrev: lør jan 15, 2022 8:57 pm Fleiping med de som hører dårlig/er eldre. IKKE BRA!
Ironi på krenkesamfunnet, eller?

Dette var jo faktisk et morsomt pauseinnlegg.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Gidder ike stemme, men om jeg måtte hadde det blitt på Noelia.

gorrart

Legg inn av gorrart »

Sulfat skrev: lør jan 15, 2022 8:59 pm morsomt pauseinnlegg.
Haha

Disse MGP-klippene må jo være en utømmelig skattekiste!

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Sulfat skrev: lør jan 15, 2022 8:59 pm
VivaLV skrev: lør jan 15, 2022 8:57 pm Fleiping med de som hører dårlig/er eldre. IKKE BRA!
Ironi på krenkesamfunnet, eller?

Dette var jo faktisk et morsomt pauseinnlegg.
Ikke ironi. Og nå skal vi få promotering av Escasty i beste sendetid på NRK.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Neeei, må vi høre låtene igjen

Vahlley

Legg inn av Vahlley »

Jeg synes Elsies låt ("Death of us") er omtrent like traurig og kjedelig som Nederlands vinnerlåt i 2019, men så har det skjedd noe vesentig siden jeg begynte å mene noe om MGP og ESC inne på VGD i 2008: Jeg er blitt gammel og er ikke lenger i takt.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Hmmmm.... Escastysangen voksten ett par hundre prosent fra første til andre gjennomlytting.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

En lidelse å høre på refrenget.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Bare jeg som liker denne, altså? Nå sang hun bedre også, syns jeg. Catchy og kul låt.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Merkelig, låta var litt mer spiselig når hun sang nå, håper det er fordi hun leverer bedre. Fortsatt ikke bra, men er ikke tortur å gjenhøre i det minste

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Sportsidiot skrev: lør jan 15, 2022 9:02 pm En lidelse å høre på refrenget.
Fremdeles kløfta som løfter det litt.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Dette "valgkamp"-greiene har jeg aldri skjønt, men de har det med år etter år allikevel

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 9:03 pm Bare jeg som liker denne, altså? Nå sang hun bedre også, syns jeg. Catchy og kul låt.
Liker er å strekke, det. Men syns det er kveldens beste låt. Sliter litt med sangstemmen. Frode var bare døll- låten og mannen.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Hva med teorien in at det er Didrik-Sollitangen brødrene som er Subwoolfer?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Utrolig bra nivå i år !

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Sulfat skrev: lør jan 15, 2022 9:05 pm Frode var bare døll- låten og mannen.
For ikke å snakke om navnet.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Zanick skrev: lør jan 15, 2022 9:07 pm Utrolig bra nivå i år !
:lol: :lol: :lol: :lol:

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 9:07 pm
Sulfat skrev: lør jan 15, 2022 9:05 pm Frode var bare døll- låten og mannen.
For ikke å snakke om navnet.
Ja, det burde vært internasjonalisert. Frodo.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

La dere merke til latteren fra programlederen. Dette er Suubwolfer.

Vahlley

Legg inn av Vahlley »

Det jeg er mest kritisk til mtp. denne og de siste års MGP-sendinger, er disse evinnelige videointervjuene med artistenes heiagjenger i norske stuer og forsamlingshus. Slitsomme og tidvis krampaktige greier. Det er jo de samme tingene som blir sagt - med lite variasjon.
Sist redigert av Vahlley den lør jan 15, 2022 9:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Dette var mest som å klippe en klippet sau. Mye skrik, men ikke noe ull.

Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

Shabelle skrev: lør jan 15, 2022 8:40 pm Likte den, men hørtes ut som Muse sin. Redd for plagiat-kontrollen.
For de som ikke er helt med på plagiat-diskusjonen kan dere sette på Muse - Uprising. Kanskje ikke nok til å få den diskvalifisert, men hele basslinja er en blåkopi.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 9:12 pm Det jeg er mest kritisk til mtp. denne og de siste års MGP-sendinger, er disse evinnelige videointervjuene med artistenes heiagjenger i norske stuer og forsamlingshus. Slitsomme og tidvis krampaktige greier. Det er jo de samme tingene som blir sagt - med lite variasjon.
Enig i dette. Samstundes blir det ofte kleine og når man skal ha 4-5 show med folk som skal snakke opp sin favoritt. Så blir det utruleg mykje tid som går vekk på slikt tull

Vahlley

Legg inn av Vahlley »

Frode til finalen. "Black flowers" er en grei og småfengende låt, og som sagt: Lekker scenografi. Skal ikke klage, selv om "Dance like a pink flamingo" var aller mest... interessant.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Frode virker forferdelig slitsom.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 9:12 pm Det jeg er mest kritisk til mtp. denne og de siste års MGP-sendinger, er disse evinnelige videointervjuene med artistenes heiagjenger i norske stuer og forsamlingshus. Slitsomme og tidvis krampaktige greier. Det er jo de samme tingene som blir sagt - med lite variasjon.
Det jeg er mest kritisk til er at de skal dra det så voldsomt ut. Hadde holdt med to semifinaler, pluss finale.
10 som synger en gang hver i semi- ingen dueller og superfinale.
8 til finalen- 4 fra hver semi.


Dette er dårlig underholdning, selv for en som elsker ESC.

Vahlley

Legg inn av Vahlley »

Sulfat skrev: lør jan 15, 2022 9:19 pm
Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 9:12 pm Det jeg er mest kritisk til mtp. denne og de siste års MGP-sendinger, er disse evinnelige videointervjuene med artistenes heiagjenger i norske stuer og forsamlingshus. Slitsomme og tidvis krampaktige greier. Det er jo de samme tingene som blir sagt - med lite variasjon.
Det jeg er mest kritisk til er at de skal dra det så voldsomt ut. Hadde holdt med to semifinaler, pluss finale.
10 som synger en gang hver i semi- ingen dueller og superfinale.
8 til finalen- 4 fra hver semi.


Dette er dårlig underholdning, selv for en som elsker ESC.
Slett ikke uenig i dette. Gjerne færre delfinaler/semifinaler med flere låter (og flere som går videre til finalen), ja.

Det blir mest mas og fjas med dagens format. Mer musikk, takk!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»