Manchester United

Svar
Reddington

Re: Manchester United

Legg inn av Reddington »

DuncanE skrev: lør jan 15, 2022 1:12 am
Reddington skrev: lør jan 15, 2022 12:25 am Hva har Solskjær og Rangnick fått ut av Fred, Mct, Matic og Bruno siden sesongstart i fjor? Lite nok til at Donny bør få muligheten - om det så fordrer en formasjonsendring.
En 2. plass i PL. En finale i Europa. Bruno med 18 mål og 12 assister på 35 starter i PL 20/21.
Og det er godt nok for deg?

Hvor lenge skal Bruno få leve på året 2020?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Grunnen til at City er så dominerende og på et nivå ingen har sett tidligere?

Kvalitet i hele klubben og fravær av dumskap.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Sikkert god på det teoretiske, Ralf. Utrolig passiv, ubegripelig at han ikke foretar seg noe slik kampene utvikler seg og hvordan spillerne fremstår på banen.

qbah

Legg inn av qbah »

Ragnick er bare en tysk versjon av Solskjær. At man uke inn og uke ut lar seg lure av dette laget til å bruke tid på dette..

Belinho

Legg inn av Belinho »

Gir lite mening å sette på Jesse for Greenwood 2 min før slutt. Kan jo like gjerne la Greenwood fullføre kampen, da han er en langt større trussel enn Lingard.
Tror også at vi kan konstantere at Cavani ikke kan være noe førstevalg på topp, med mindre man kan kombinere han med Ronaldo.

qbah

Legg inn av qbah »

Belinho skrev: lør jan 15, 2022 8:34 pm Gir lite mening å sette på Jesse for Greenwood 2 min før slutt. Kan jo like gjerne la Greenwood fullføre kampen, da han er en langt større trussel enn Lingard.
Tror også at vi kan konstantere at Cavani ikke kan være noe førstevalg på topp, med mindre man kan kombinere han med Ronaldo.

Hvem bytter i det 88 min og forventer at det skal snu kampen. Amatørmessig.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Tror høydepunktet mitt var når Fred gjentatte ganger var spilleren lengst fremme for å sette press.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Donny er veid og funnet for lett, så enkelt, alle ser det, han er for svak. Eller nesten alle ser det….

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

God kamp av Ralf sine gutter dette, skulle gitt Solskjær mer tid.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Fryktet det verste da jeg så lagoppstillingen, men heldigvis hadde Bruno fått beskjed om å droppe ned i stedet for å løpe fremover som en kokainrusa Lezah.

Tidvis veldig bra i dag. Tidvis litt av det samme. Totalt sett er vel uavgjort helt greit.

qbah

Legg inn av qbah »

Saliph skrev: lør jan 15, 2022 9:01 pm Fryktet det verste da jeg så lagoppstillingen, men heldigvis hadde Bruno fått beskjed om å droppe ned i stedet for å løpe fremover som en kokainrusa Lezah.

Tidvis veldig bra i dag. Tidvis litt av det samme. Totalt sett er vel uavgjort helt greit.
Trodde han kun drev med Molly.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Sancho var imidlertid en bøtte med kudritt da han kom inn. Får håpe det bare er en selvtillitsgreie og at han kommer etter hvert, men jeg tviler stadig mer.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Saliph skrev: lør jan 15, 2022 9:11 pm Sancho var imidlertid en bøtte med kudritt da han kom inn. Får håpe det bare er en selvtillitsgreie og at han kommer etter hvert, men jeg tviler stadig mer.
Grusom i dag, men ser ikke helt hvorfor man skal overdrive, er ikke uventet at det kom til å bli vanskeligere i England i et lag som er alt annet enn velfungerende. Kommer jo også inn når vi sliter og Villa er heltent.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Er dette sant?

lsklars

Legg inn av lsklars »

missChance skrev: lør jan 15, 2022 9:33 pm Er dette sant?
Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Saliph

Legg inn av Saliph »

Harduetforslag skrev: lør jan 15, 2022 9:14 pm
Saliph skrev: lør jan 15, 2022 9:11 pm Sancho var imidlertid en bøtte med kudritt da han kom inn. Får håpe det bare er en selvtillitsgreie og at han kommer etter hvert, men jeg tviler stadig mer.
Grusom i dag, men ser ikke helt hvorfor man skal overdrive, er ikke uventet at det kom til å bli vanskeligere i England i et lag som er alt annet enn velfungerende. Kommer jo også inn når vi sliter og Villa er heltent.
Absolutt, men likevel fryktelig svakt. Han får til lite/ingenting og gjør stadig enkle feil. Et av ankepunktene mine mot ham har vært at han virker å mangle intensitet i spillet sitt (ikke helt ulikt Havertz, for øvrig). Det funker kanskje i Bundesliga, men ikke i Premier League.

Men han er ung, og har god tid til å tilpasse seg, så vi får håpe det kommer.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: lør jan 15, 2022 9:01 pm Fryktet det verste da jeg så lagoppstillingen, men heldigvis hadde Bruno fått beskjed om å droppe ned i stedet for å løpe fremover som en kokainrusa Lezah.

Tidvis veldig bra i dag. Tidvis litt av det samme. Totalt sett er vel uavgjort helt greit.
Enig, men gikk glipp av store deler av andre omgang. Uansett greit å se at vi kan fungere. Håper vi får se denne startoppstillingen oftere, men gjerne med McT for Fred.

Mange prater om coaching, og det er nok litt å sette fingeren på. Men med alternativene vi har er det ikke veldig lett å leke smart på sidelinjen heller. Trenger en midtbanespiller.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

missChance skrev: lør jan 15, 2022 9:33 pm Er dette sant?
Hvorfor skulle Rangnick lyge?

Ser uansett ikke det store problemet. Ralf gjorde det jo umiddelbart klart at Martial ikke kom til å være i troppen hans pga ønsket om å forlate United, i en tropp mot Villa, hvor vi tar med oss to målvakter på benken og fortsatt ikke har 9 spillere pga skadene til Ronaldo og Rashford, så kan det da umulig være overraskende at Martial ikke ser poenget.

Håpløst håndtert av alle parter.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

missChance skrev: lør jan 15, 2022 9:33 pm Er dette sant?
Kjører egenmelding når han ikke får helt viljen. Ikke veldig overrasket.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Harduetforslag skrev: lør jan 15, 2022 9:44 pm
missChance skrev: lør jan 15, 2022 9:33 pm Er dette sant?
Hvorfor skulle Rangnick lyge?

Ser uansett ikke det store problemet. Ralf gjorde det jo umiddelbart klart at Martial ikke kom til å være i troppen hans pga ønsket om å forlate United, i en tropp mot Villa, hvor vi tar med oss to målvakter på benken og fortsatt ikke har 9 spillere pga skadene til Ronaldo og Rashford, så kan det da umulig være overraskende at Martial ikke ser poenget.

Håpløst håndtert av alle parter.
Sa jeg at Rangnick ev. løy? Det kunne vært at det ble sitert feil, eller at det var en misforståelse/overdrivelse.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Var nok ikke bare Ole som var svak, dette stikker dypere. Er det den totale dekadansen og mettheten som slår ut i full blomst?

morrisey

Legg inn av morrisey »

KingKongHalvor skrev: lør jan 15, 2022 9:55 pm Var nok ikke bare Ole som var svak, dette stikker dypere. Er det den totale dekadansen og mettheten som slår ut i full blomst?
Du skal ikke se bort fra at en gjeng bortskjemte drittunger spilte både en positiv og negativ rolle i hans regjeringstid.
De fikk ham ansatt, tross åpenbart manglende kvalifikasjoner, og de fikk ham sparket grunnet ren latskap, samt at de var lei av ikke å vinne, og trengte en syndebukk.

qbah

Legg inn av qbah »

lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm
missChance skrev: lør jan 15, 2022 9:33 pm Er dette sant?
Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.

morrisey

Legg inn av morrisey »

qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm
lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm
missChance skrev: lør jan 15, 2022 9:33 pm Er dette sant?
Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Er det kun jeg som lurer på om CRs "skader" er en form for streik?

Saliph

Legg inn av Saliph »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:19 pm
qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm
lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm

Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Er det kun jeg som lurer på om CRs "skader" er en form for streik?
Nei, det ville vært typisk ham.

Corvus

Legg inn av Corvus »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:19 pm
qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm
lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm

Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Er det kun jeg som lurer på om CRs "skader" er en form for streik?
Hva er det i såfall han streiker for? At laget er dass? At man skal skifte trener igjen etter et par måneder?

morrisey

Legg inn av morrisey »

Corvus skrev: lør jan 15, 2022 10:25 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:19 pm
qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm


Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Er det kun jeg som lurer på om CRs "skader" er en form for streik?
Hva er det i såfall han streiker for? At laget er dass? At man skal skifte trener igjen etter et par måneder?
Misnøye, og at elendigheten påvirker merkevaren?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:19 pm
qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm
lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm

Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Er det kun jeg som lurer på om CRs "skader" er en form for streik?
Vi snakker om mannen som saksøkte en avis - ikke for alle de teite ryktene de spredte - men for å stille spørsmål ved hans profesjonalitet ...

peraleks

Legg inn av peraleks »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:26 pm
Corvus skrev: lør jan 15, 2022 10:25 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:19 pm

Er det kun jeg som lurer på om CRs "skader" er en form for streik?
Hva er det i såfall han streiker for? At laget er dass? At man skal skifte trener igjen etter et par måneder?
Misnøye, og at elendigheten påvirker merkevaren?
Noe av det merkeligste jeg har lest.
United pdd. påvirker ikke CR's merkevare det minste, om han derimot ikke spiller kamper eller legger opp vil nok påvirke merkevaren til en viss grad.
I tillegg er det nå så at mannen ønsker å være verdens beste fotballspiller, da må han spille fotballkamper og han må score mål.
Personen CR er nok en del viktigere for CR selv enn å fokusere på at det er noen misfornøyde drittunger i garderoben.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»