Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Dejan_Stankovic89

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

75 poeng med Bruno (C), King (?), Alonso og De Gea igjen. Håper på araber, men er uansett veldig fornøyd.
Pdd så står det mellom å bytte ut Alonso eller Livramento til neste runde. Heller mot sistnevnte så får Alonso hjemmekampen mot Spurs før han hives ut

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

62 poeng med Sanchez, Bruno og Dennis her. Opp til 36k sammenlagt. Håper på å være innenfor topp 50k etter Leicester-Spurs, frykter det blir vanskelig. Jævlig irriterende at cap Bowen ikke puttet den på slutten.

Sannsynligvis videre i cupen, han må ta igjen 22 poeng med Reguilon, Ronaldo, De Gea og Dennis igjen.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn jan 16, 2022 5:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

34 poeng.med 4 igjen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

40p med 7 igjen + (C)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

54p med DdG, Rüdiger, Cucurella, Trossard, Bruno, Maupay, Cristiano og Dennis (c).

Må bare håpe på at Watford - Burnley spilles, troen på 2 mål for Dennis om den blir spilt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Forskjellen på en ok og en meget god GW:

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 5:49 pm Forskjellen på en ok og en meget god GW:
Wow, for en elendig avgjørelse når man må ha scoring. Kommer den såpass brått på (retningsforandringen) at han ikke rekker å få hodet ned?

guru

Legg inn av guru »

46-8=38 poeng med kun to sikre igjen (DDG+Trossard). Forventer at Dalot benkes, Ronaldo er ute og Burnley-Watford utsettes. Da får jeg Dawson inn fra benk, og Dennis blir kaptein. Dvs. 49-8=41 poeng. Ramler som en stein fra 33k til 47k. Trolig nærmere 60-70k når Bruno har gjort seg ferdig med Brentford og Spurs-gutta har slått Leicester.

I beste fall er Ronaldo tilbake, scorer hat trick, DDG og Dalot holder nullen, Dalot med et par assists, Dennis scorer et par mål, og Trossard leverer målpoeng. I såfall skal jeg begynne å tippe lotto :)

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Knaxern skrev: søn jan 16, 2022 5:19 pm 54p med DdG, Rüdiger, Cucurella, Trossard, Bruno, Maupay, Cristiano og Dennis (c).

Må bare håpe på at Watford - Burnley spilles, troen på 2 mål for Dennis om den blir spilt.
Spilt FH eller mange minuspoeng?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Sportsidiot skrev: søn jan 16, 2022 6:28 pm
Spilt FH eller mange minuspoeng?
FH.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

44 poeng med C.Ronaldo (C), Maddison, De Gea, Reguilon og Dennis igjen.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: fre jan 14, 2022 5:11 pm
HeskeyTime skrev: fre jan 14, 2022 2:15 pm Er man så dum at man
A: Fortsatt capper Ronaldo
B: Bytter inn Bruno for Son, og får dobbel United offensivt
Vurderer sterkt dette! Men blir det for mye?
Update: Det ble ikke for mye. Sitter med Bruno som visecap også nå, så Ronaldo trenger virkelig ikke å spille på onsdag heller!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: søn jan 16, 2022 6:52 pm 44 poeng med C.Ronaldo (C), Maddison, De Gea, Reguilon og Dennis igjen.
Hvem er VC?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Ræva runde. Kun 75 poeng med DDG, Cucurella, B. Fernandes (C), Kane og King igjen.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

81-4 med Cernandes, Lamptey, Foster og kanskje Dennis igjen. Storfornøyd med det.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Noen som har spilt FH1, som kan bekrefte at det er et FH2?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 7:01 pm Hvem er VC?
Bowen med sine 7 poeng. Jeg håper at Ronaldo møter opp mot Brentford.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Astonstian skrev: søn jan 16, 2022 7:17 pm Noen som har spilt FH1, som kan bekrefte at det er et FH2?
Og yes!

Yesil

Legg inn av Yesil »

Astonstian skrev: søn jan 16, 2022 7:17 pm Noen som har spilt FH1, som kan bekrefte at det er et FH2?
Jeg kan også bekrefte.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Takker Eppaen og Yesil! Da sitter det første FH litt mer løst fremover.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

50 poeng med 6 spillere + C igjen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

silkyglenjohnson skrev: søn jan 16, 2022 7:05 pm Ræva runde. Kun 75 poeng med DDG, Cucurella, B. Fernandes (C), Kane og King igjen.
Er du ironisk? Håper det. :D

44 poeng her

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

70 poeng med Sanchez, Reguilon, Alonso, Dennis og Fernandes(C) igjen. En solid grønn pil og opp på 400 ovr.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: søn jan 16, 2022 8:33 pm 70 poeng med Sanchez, Reguilon, Alonso, Dennis og Fernandes(C) igjen. En solid grønn pil og opp på 400 ovr.
Ursterkt.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Ja da våknet man til 20 nye poeng. TAA og Bowen med fin innsats, Jota ikke helt der jeg skulle hatt han. Tsimikas utspilt sin rolle som forventet med Robbo i sving igjen, Bernardo inn fra benk med 3 poeng. 63 poeng netto ( - 8 ) og såvidt innafor 13 K OR. Cap Bruno, Telles, Mount og Dennis gjenstår. Med at ingen av keeperne mine spilller, blir dette uansett en fin runde tenker jeg. Byttet foran neste er Tsimikas ut ( har 1,5 ITB ) frister å ta inn Digne, men ser an frem mot frist. Seiglivede Bernardo overlever nok en runde som det ser ut.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

HeskeyTime skrev: søn jan 16, 2022 7:00 pm
K-Torget skrev: fre jan 14, 2022 5:11 pm
HeskeyTime skrev: fre jan 14, 2022 2:15 pm Er man så dum at man
A: Fortsatt capper Ronaldo
B: Bytter inn Bruno for Son, og får dobbel United offensivt
Vurderer sterkt dette! Men blir det for mye?
Update: Det ble ikke for mye. Sitter med Bruno som visecap også nå, så Ronaldo trenger virkelig ikke å spille på onsdag heller!
Tenker du sitte med dobbel Man U offensivt frem til og med GW 27 Heskey, eller ryker den ene ut for Salah ved retur ?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 8:54 pm Ja da våknet man til 20 nye poeng. TAA og Bowen med fin innsats, Jota ikke helt der jeg skulle hatt han. Tsimikas utspilt sin rolle som forventet med Robbo i sving igjen, Bernardo inn fra benk med 3 poeng. 63 poeng netto ( - 8 ) og såvidt innafor 13 K OR. Cap Bruno, Telles, Mount og Dennis gjenstår. Med at ingen av keeperne mine spilller, blir dette uansett en fin runde tenker jeg. Byttet foran neste er Tsimikas ut ( har 1,5 ITB ) frister å ta inn Digne, men ser an frem mot frist. Seiglivede Bernardo overlever nok en runde som det ser ut.
Jota har ikke helt flyt med marginene.

Misset vel i hvert fall en veldig bra sjanse. Og hadde i tillegg ett klokkeklart skudd rett i stanga der keeper ikke var i nærheten av å kunne stoppe skuddet.

Men når sant skal sies går det ikke like smurt fremover uten Manè og Salah. Selv om de løsnet 27 skudd i dagens kamp.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Nevi skrev: søn jan 16, 2022 9:13 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 8:54 pm Ja da våknet man til 20 nye poeng. TAA og Bowen med fin innsats, Jota ikke helt der jeg skulle hatt han. Tsimikas utspilt sin rolle som forventet med Robbo i sving igjen, Bernardo inn fra benk med 3 poeng. 63 poeng netto ( - 8 ) og såvidt innafor 13 K OR. Cap Bruno, Telles, Mount og Dennis gjenstår. Med at ingen av keeperne mine spilller, blir dette uansett en fin runde tenker jeg. Byttet foran neste er Tsimikas ut ( har 1,5 ITB ) frister å ta inn Digne, men ser an frem mot frist. Seiglivede Bernardo overlever nok en runde som det ser ut.
Jota har ikke helt flyt med marginene.

Misset vel i hvert fall en veldig bra sjanse. Og hadde i tillegg ett klokkeklart skudd rett i stanga der keeper ikke var i nærheten av å kunne stoppe skuddet.

Men når sant skal sies går det ikke like smurt fremover uten Manè og Salah. Selv om de løsnet 27 skudd i dagens kamp.
Hadde marginene hatt bedre flyt, kunne jeg sett på Jota som Cap i neste mot CP, men det våger jeg ikke. Men sant det med at det uten Mane / Salah, mangler noe av skarpheten i laget.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Hva skjer med Everton assets nå som Benitez er sparket ? Duncan Ferguson er vel den som leder de mot AV. Kan man oppleve at de sprudler litt fremover, slik at DCL og Gray kan gi poeng uttelling ? Bra kamper 4 GW fremover, så lar DCL bli litt til. Spent på hvem de ansetter permanent.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:03 pm Hva skjer med Everton assets nå som Benitez er sparket ? Duncan Ferguson er vel den som leder de mot AV. Kan man oppleve at de sprudler litt fremover, slik at DCL og Gray kan gi poeng uttelling ? Bra kamper 4 GW fremover, så lar DCL bli litt til. Spent på hvem de ansetter permanent.
Absolutt spennende å sitte med 3 x Everton nå ja :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»