WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Sodajr skrev: lør jan 08, 2022 7:26 pm Sasha Banks ute i 6-8 uker!
Min favoritt for Rumble der altså. Nå har jeg absolutt ingen peiling, verken mens eller womens. Er riktignok et par uker igjen, men kan ikke huske sist det har vært så åpent. Noen med tidlige predictions?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn jan 09, 2022 2:25 pm
Sodajr skrev: lør jan 08, 2022 7:26 pm Sasha Banks ute i 6-8 uker!
Min favoritt for Rumble der altså. Nå har jeg absolutt ingen peiling, verken mens eller womens. Er riktignok et par uker igjen, men kan ikke huske sist det har vært så åpent. Noen med tidlige predictions?
Bianca, Ripley, Bayley(er hun klar?) og Bliss er fire kanditater.

For herrene:
Trodde Brock før han vant tittelen, vet ikke hva som er planen nå. Seth Rollins var jo en annen kandidat, men er jo også i en tittelkamp.

Johnny Knoxville - kan det gå?!

Kanskje Veer endelig finner veien?

Big E hadde jeg likt, men har ikke troen på det.

AJ Styles hadde vært moro og fortjent.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn jan 09, 2022 2:54 pm
Crabsen skrev: søn jan 09, 2022 2:25 pm
Sodajr skrev: lør jan 08, 2022 7:26 pm Sasha Banks ute i 6-8 uker!
Min favoritt for Rumble der altså. Nå har jeg absolutt ingen peiling, verken mens eller womens. Er riktignok et par uker igjen, men kan ikke huske sist det har vært så åpent. Noen med tidlige predictions?
Bianca, Ripley, Bayley(er hun klar?) og Bliss er fire kanditater.

For herrene:
Trodde Brock før han vant tittelen, vet ikke hva som er planen nå. Seth Rollins var jo en annen kandidat, men er jo også i en tittelkamp.

Johnny Knoxville - kan det gå?!

Kanskje Veer endelig finner veien?

Big E hadde jeg likt, men har ikke troen på det.

AJ Styles hadde vært moro og fortjent.
Ikke dårlige tanker det der. Bianca hadde jeg egt avskrevet, men det kan godt hende de ønsker å gjøre henne til første damen som vinner 2 rumbles på rad, hadde ikke vært meg imot det, får også da sjansen for revansj mot Becky (hvis de ønsker å gå den veien). Rhea ser jeg dessverre ikke skje, hvertfall ikke i år, må først riste av seg Nikki føler jeg. Bayley tipper jeg blir nr.30, men blir siste eliminert, men kan for all del vinne også. Bliss hadde vært kult, men litt tidlig etter returnet? Ser for meg hun kommer tilbake på Rumble også, og leverer godt, uten at hun vinner. Men som sagt, de 4 er gode de, og etter alle solemerker pdd de mest sansynlige å.

Mens hadde vært kult med AJ ja, men tror dessverre det toget har gått nå. Virker å fokusere mer og mer på NXT nå fremover. Jeg hadde Seth som favoritt, før han ble annonsert å møte Roman i forigårs. Owens er en våt drøm, men tviler sterkt på det skjer. Per nå tipper jeg Bobby tar tittelen fra Brock, før sistnevnte entrer Rumble og vinner, for å møte Roman på WM

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Kul diskusjon men dere glemmer en vesentlig ting. Seth ble aldri annonsert som Romans neste motstander.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: søn jan 09, 2022 7:34 pm Kul diskusjon men dere glemmer en vesentlig ting. Seth ble aldri annonsert som Romans neste motstander.
Sant nok, men da hadde avslutningen på SD vært nokså meningsløs. Noe som forsåvidt ikke hadde vært noe nytt

Mehell

Legg inn av Mehell »

Dere holder koken ja :)
Før eller senere må jeg prøve å få opp interessen for WWE igjen.
Noen interessante storylines for øyeblikket?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Mehell skrev: man jan 10, 2022 2:02 am Dere holder koken ja :)
Før eller senere må jeg prøve å få opp interessen for WWE igjen.
Noen interessante storylines for øyeblikket?
Nå med Royal Rumble 3 uker unna er jo det forsåvidt et ypperlig tidspunkt å hoppe på toget igjen!

Roman sin Universal title reign er og har vært høydepunktet for mange siden han vant tittelen og turnet mega heel ifjor høst. Han møter tilsynelatende Rollins, som også er en undeholdende heel om dagen, på Rumble for tittelen. Brock Lesnar, som nylig har turnet face og viser mye mer karisma, forsvarer sin WWE title mot Bobby Lashley på samme event, sistnevnte har også vært et høydepunkt i år.

Ellers på cardet finner man foreløpig Mens og Womens Rumble matches, samt Miz & Maryse vs Edge & Beth Phoenix i en mixed tag match, etter at Edge slo Miz forrige uke på Day 1 PPV'et.

Anbefaler å sjekke ut Rumble som sagt, 30.Januar. Evt få med et par RAW og/eller SD i forkant får å få litt mer innblikk :)

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Alexa Bliss's journey back to RAW begynner inatt. Spent på om vi får se Veer og Elias på veien

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

ElGuaje skrev: søn jan 09, 2022 2:54 pm
Crabsen skrev: søn jan 09, 2022 2:25 pm
Sodajr skrev: lør jan 08, 2022 7:26 pm Sasha Banks ute i 6-8 uker!
Min favoritt for Rumble der altså. Nå har jeg absolutt ingen peiling, verken mens eller womens. Er riktignok et par uker igjen, men kan ikke huske sist det har vært så åpent. Noen med tidlige predictions?
Bianca, Ripley, Bayley(er hun klar?) og Bliss er fire kanditater.

For herrene:
Trodde Brock før han vant tittelen, vet ikke hva som er planen nå. Seth Rollins var jo en annen kandidat, men er jo også i en tittelkamp.

Johnny Knoxville - kan det gå?!

Kanskje Veer endelig finner veien?

Big E hadde jeg likt, men har ikke troen på det.

AJ Styles hadde vært moro og fortjent.
Tipper Omos

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sodajr skrev: man jan 10, 2022 7:07 pm
ElGuaje skrev: søn jan 09, 2022 2:54 pm
Crabsen skrev: søn jan 09, 2022 2:25 pm

Min favoritt for Rumble der altså. Nå har jeg absolutt ingen peiling, verken mens eller womens. Er riktignok et par uker igjen, men kan ikke huske sist det har vært så åpent. Noen med tidlige predictions?
Bianca, Ripley, Bayley(er hun klar?) og Bliss er fire kanditater.

For herrene:
Trodde Brock før han vant tittelen, vet ikke hva som er planen nå. Seth Rollins var jo en annen kandidat, men er jo også i en tittelkamp.

Johnny Knoxville - kan det gå?!

Kanskje Veer endelig finner veien?

Big E hadde jeg likt, men har ikke troen på det.

AJ Styles hadde vært moro og fortjent.
Tipper Omos
Er de smarte så får Omos vist seg frem i RRen ved å få flest eliminasjoner. Han er ikke i nærheten av å kunne gå en ordentlig/god tittelkamp på WM.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vel takk gud for det. Nå kan Rhea fint vinne Rumble

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Mehell skrev: man jan 10, 2022 2:02 am Noen interessante storylines for øyeblikket?
Alt Roman Reigns har gjort i halvannet år har vært magisk. Kan begynne der.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir jan 11, 2022 11:43 am Vel takk gud for det. Nå kan Rhea fint vinne Rumble
Ja takk. La det skje. Becky Lynch v Rhea Ripley på Mania blir en nydelig match. Og det er på tide at Ripley kommer seg vekk fra Tag Team-tøyset og inn i Main Event-bildet igjen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor jan 13, 2022 1:53 pm
Crabsen skrev: tir jan 11, 2022 11:43 am Vel takk gud for det. Nå kan Rhea fint vinne Rumble
Ja takk. La det skje. Becky Lynch v Rhea Ripley på Mania blir en nydelig match. Og det er på tide at Ripley kommer seg vekk fra Tag Team-tøyset og inn i Main Event-bildet igjen.
Ja takk ja. For min del tar jeg gjerne Charlotte vs Rhea også, og la sistnevnte få hevnen sin for resultatet 2 år tilbake. Men jeg tipper Charlotte mest sannsynlig forsvarer mot Alexa, etter at hun knerta dukken hennes ifjor sommer. Uansett var det godt å se Nikki og Rhea endelig splitte opp, blir også interessant å følge denne nye heel Nikki

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tor jan 13, 2022 2:29 pm Uansett var det godt å se Nikki og Rhea endelig splitte opp, blir også interessant å følge denne nye heel Nikki
Nja jo. Glad for splitten, men veit ikke med Nikki som heel altså. Det fungerer egentlig bare for meg hvis hun kommer tilbake til den Nikki Cross vi elsket som en del av Sanity i NXT. Da er jeg absolutt med.

Rhea fungerer godt som heel, men kanskje best som tweener. Hun kom på 2.plass i Rumble i fjor. Jeg jubler høyt hvis hun går all the way her.

Forøvrig: Hvis ikke Raquel Gonzalez dukker opp i RR og øyeblikkelig blir en del av RAW eller SD så skjønner jeg ingenting. Hun har ikke mer å bevise i NXT nå. Få den damen opp snarest.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor jan 13, 2022 2:34 pm
Crabsen skrev: tor jan 13, 2022 2:29 pm Uansett var det godt å se Nikki og Rhea endelig splitte opp, blir også interessant å følge denne nye heel Nikki
Nja jo. Glad for splitten, men veit ikke med Nikki som heel altså. Det fungerer egentlig bare for meg hvis hun kommer tilbake til den Nikki Cross vi elsket som en del av Sanity i NXT. Da er jeg absolutt med.

Rhea fungerer godt som heel, men kanskje best som tweener. Hun kom på 2.plass i Rumble i fjor. Jeg jubler høyt hvis hun går all the way her.

Forøvrig: Hvis ikke Raquel Gonzalez dukker opp i RR og øyeblikkelig blir en del av RAW eller SD så skjønner jeg ingenting. Hun har ikke mer å bevise i NXT nå. Få den damen opp snarest.
Tanken min var igrunn bare at face runnet var såpass dårlig, at det bare kunne gå oppover ved et heel run, men det er absolutt ikke garantert det heller. Men skal mye til for å gjøre det verre enn det hun er blitt servert siste året. En typ hero turned villain med null selvinnsikt som ikke skjønner hvorfor hun blir buet kunne kanskje funket, om ikke det er for likt det Cody gjør i AEW for øyeblikket. Men ja ideelt sett skulle jeg sett Sanity Nikki, men frykter den karakteren er begravd og glemt nå.

Raquel i Rumble er jeg helt med på

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Har noen vært mer underholdende enn Corbin siste året? Den mannen fortjener så hinsides mye cred. For en forandring fra 2018 versjonen

Forøvrig, fytte så jeg ser frem til Rollins vs Reigns. Elsker dette sålangt, og vi har bare hatt ett 10 min segment

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør jan 15, 2022 11:27 am Har noen vært mer underholdende enn Corbin siste året? Den mannen fortjener så hinsides mye cred. For en forandring fra 2018 versjonen
Fattig Baron Corbin var veldig underholdende, ikke akkurat like fan av Happy Corbin.

Men han skal ha at han går 100% inn i hver utfordring han får.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

WALTER er forresten ferdig i NXTUK og hadde sin siste match der nå.

Han har gått ned i vekt og fått fjernet en del "unødvendig" fett. Ser ut som at han skal til USA (Da til main roster, ser ikke hva han skal gjøre i 2.0). Håper han debuterer i RR'en. Hadde vært strålende hvis han vant, men i "verste" fall håper jeg har får en bra RR (hvis han er med, jeg bare spekulerer).

Måten de brukte han på den SVS-matchen for noen år siden gjør jo at man frykter det aller verste, men forhåpentligvis kan dette være en glemt sak.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: lør jan 15, 2022 3:59 pm WALTER er forresten ferdig i NXTUK og hadde sin siste match der nå.

Han har gått ned i vekt og fått fjernet en del "unødvendig" fett. Ser ut som at han skal til USA (Da til main roster, ser ikke hva han skal gjøre i 2.0).
Tja. Promovideoen på NXT denne uka tilsier vel at et samlet Imperium skal være der?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

For en nydelig match mellom Ricochet og Sheamus på Smackdown denne uka. Tror mange glemmer hvor god worker Sheamus faktisk er.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

[media][/media]
Lilleborg skrev: lør jan 15, 2022 7:10 pm
ElGuaje skrev: lør jan 15, 2022 3:59 pm WALTER er forresten ferdig i NXTUK og hadde sin siste match der nå.

Han har gått ned i vekt og fått fjernet en del "unødvendig" fett. Ser ut som at han skal til USA (Da til main roster, ser ikke hva han skal gjøre i 2.0).
Tja. Promovideoen på NXT denne uka tilsier vel at et samlet Imperium skal være der?
Det er godt mulig. Ser ikke helt hans rolle i 2.0. Kan jo bli det samme som han hadde i UK, men ser som sagt ikke helt at han passer inn i den profilen de ønsker å ha nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: lør jan 15, 2022 7:11 pm For en nydelig match mellom Ricochet og Sheamus på Smackdown denne uka. Tror mange glemmer hvor god worker Sheamus faktisk er.
Har hatt et fantastisk 2021 in ring. Særlig første halvåret var nydelig

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tror ikke mange glemmer hvor god Sheamus er da han faktisk får vist det gang på gang. Det som heller gjør han blir glemt er vel at han er midcard uten noe tittelfeud.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: lør jan 15, 2022 10:31 pm Tror ikke mange glemmer hvor god Sheamus er da han faktisk får vist det gang på gang. Det som heller gjør han blir glemt er vel at han er midcard uten noe tittelfeud.
Jepp, men synes også han altfor ofte får forskjellige karakterer. Jeg er ikke spesielt fan av den type Sheamus vi ser nå, men han leverer gang på gang i ringen og han er meget solid på mic.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »


Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Fryktelig synd med Mustafa Ali. Alltid hatt sansen for han. Er fryktelig frustrerende at WWE klarte å kaste bort potensialet hans, og hele greia med Retribution ble bare for dumt.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elimination Chamber i Februar skal altså finne sted i.... Saudi Arabia. Weeeee.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: man jan 17, 2022 7:16 pm Elimination Chamber i Februar skal altså finne sted i.... Saudi Arabia. Weeeee.
Det er så mye man kan si her at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: tir jan 18, 2022 9:33 am
Lilleborg skrev: man jan 17, 2022 7:16 pm Elimination Chamber i Februar skal altså finne sted i.... Saudi Arabia. Weeeee.
Det er så mye man kan si her at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne
La meg hjelpe deg med å begynne. Hundre millioner dollar avtale.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»