Hendelsesfattig Januar-vindu MU

Svar
Lezah

Re: Hendelsesfattig Januar-vindu MU

Legg inn av Lezah »

Nye rykter om Boubacar Kamara. Han er free agent til sommeren. CDM, kan spille stopper (tror han er ganske lav). Vært snakk om ham tidligere også. Noen her som egentlig har sett noe av ham? Min kunnskap om han strekker seg til career mode på FIFA....

Belinho

Legg inn av Belinho »

Bekymringsverdig at denne tråden ligger langt nede. Her forventer jeg å se en tråd med masse aktivitet, fordi klubben jobber utrettelig med å hente inn en jævla midtbanespiller som har NOE tekniske ferdigheter og ikke blir spilt gjennom som en kjegle.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Belinho skrev: tir jan 04, 2022 12:25 pm Bekymringsverdig at denne tråden ligger langt nede. Her forventer jeg å se en tråd med masse aktivitet, fordi klubben jobber utrettelig med å hente inn en jævla midtbanespiller som har NOE tekniske ferdigheter og ikke blir spilt gjennom som en kjegle.
Best å vente til sommeren vel? Da får en ny manager kontroll på spillerlogistikken.

Belinho

Legg inn av Belinho »

MentalM skrev: tir jan 04, 2022 3:44 pm
Belinho skrev: tir jan 04, 2022 12:25 pm Bekymringsverdig at denne tråden ligger langt nede. Her forventer jeg å se en tråd med masse aktivitet, fordi klubben jobber utrettelig med å hente inn en jævla midtbanespiller som har NOE tekniske ferdigheter og ikke blir spilt gjennom som en kjegle.
Best å vente til sommeren vel? Da får en ny manager kontroll på spillerlogistikken.
Når man er ute av topp 4 og dermed ingen CL? Skal vi få inn Haaland da?

Lezah

Legg inn av Lezah »

@tbb


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Koblingen til Ruiz er litt interessant. Jeg synes endelig at det er flere gode alternativer på midtbanen som trolig vil flytte på seg i sommer. Ruiz og Tielesman har ett år igjen av kontrakten. Tchouameni flytter helt sikkert på seg. Brassen i Lyon kanskje? Kessie og Zakaria er bosman-spillere. Vi vil helt sikker kobles til Haidara som jeg helt ærlig ikke har god nok kjennskap til.

Men blir trolig litt konkurranse. Både Arsenal, Chelsea og LFC er antakelig i markedet etter en sentral midtbanespiller. Usikker på klubbene ellers i Europa.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: fre jan 14, 2022 8:32 pm Vi vil helt sikker kobles til Haidara som jeg helt ærlig ikke har god nok kjennskap til.
Det har vi vært siden RR tok over, omtrent? Stort umiddelbart pluss i boka at han har vært åpen på at drømmen er United. Da kan man regne håpe han tenker på mer enn pengene.

Alltid likt Kessie de gangene jeg har sett ham, men det har primært vært i EUropa, sett lite Serie A de siste årene. Zakaria har jeg fått med meg litt mer av, og det ser jo ganske så bra ut. Vært snakk om at han kan dra for 6-7mill euro i vinter fremfor at han går garantert gratis i sommer. Der virker det som om vi vil få ganske heftig konkurranse, dersom vi er faktisk gira (Romano mener det, i all fall).

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: fre jan 14, 2022 9:13 pm
tbb skrev: fre jan 14, 2022 8:32 pm Vi vil helt sikker kobles til Haidara som jeg helt ærlig ikke har god nok kjennskap til.
Det har vi vært siden RR tok over, omtrent? Stort umiddelbart pluss i boka at han har vært åpen på at drømmen er United. Da kan man regne håpe han tenker på mer enn pengene.

Alltid likt Kessie de gangene jeg har sett ham, men det har primært vært i EUropa, sett lite Serie A de siste årene. Zakaria har jeg fått med meg litt mer av, og det ser jo ganske så bra ut. Vært snakk om at han kan dra for 6-7mill euro i vinter fremfor at han går garantert gratis i sommer. Der virker det som om vi vil få ganske heftig konkurranse, dersom vi er faktisk gira (Romano mener det, i all fall).
Elefanten i rommet siden Carrick ble for gammel er det skrikende behovet for en defensiv midtbanespiller. Det ville nok gjort det mye lettere. Særlig for de tre omdiskuterte stakkarene, Fred, McT og Donny.

Der ville Rice vært perfekt, men man innser at det ikke er et kjøp man kan ta seg råd til. Jeg tror ikke noen av de spillerne vi har pratet om er helt den typen. Kanskje Zakaria? Spørsmålet der er hvor god han egentlig er. Alltid tenkt at han er et typisk «Liverpool under Klopp»-kjøp. Litt ala Konate og Winjaldum. Spillere med spisskompetanse og litt mulighet for å formes. Det jeg liker veldig godt med Zakaria er tempoet.

Dersom man ikke får på plass den balanserende midtbanespilleren vi har savnet så lange må man kanskje belage seg på 4231 fremover også. Men dette hadde vært noe annet med Ruiz/Tchouameni enn Fred/McT.

Og jeg har fortsatt tro på James Garner. Henter man Rice lukker man den døren, tror jeg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Romano:

"Anthony Martial wants to leave but he’s still not interested in any loan move to join English clubs. Newcastle and Tottenham approaches turned down. Rød sirkel #MUFC
Barcelona, Sevilla and Juventus are three options to leave in January. Man Utd ask for full salary covered + loan fee."

Nei. Ikke mer lån og piss nå. Selg folk som ikke er med i planen fremover.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tbb skrev: fre jan 14, 2022 9:22 pm
Lezah skrev: fre jan 14, 2022 9:13 pm
tbb skrev: fre jan 14, 2022 8:32 pm Vi vil helt sikker kobles til Haidara som jeg helt ærlig ikke har god nok kjennskap til.
Det har vi vært siden RR tok over, omtrent? Stort umiddelbart pluss i boka at han har vært åpen på at drømmen er United. Da kan man regne håpe han tenker på mer enn pengene.

Alltid likt Kessie de gangene jeg har sett ham, men det har primært vært i EUropa, sett lite Serie A de siste årene. Zakaria har jeg fått med meg litt mer av, og det ser jo ganske så bra ut. Vært snakk om at han kan dra for 6-7mill euro i vinter fremfor at han går garantert gratis i sommer. Der virker det som om vi vil få ganske heftig konkurranse, dersom vi er faktisk gira (Romano mener det, i all fall).
Elefanten i rommet siden Carrick ble for gammel er det skrikende behovet for en defensiv midtbanespiller. Det ville nok gjort det mye lettere. Særlig for de tre omdiskuterte stakkarene, Fred, McT og Donny.

Der ville Rice vært perfekt, men man innser at det ikke er et kjøp man kan ta seg råd til. Jeg tror ikke noen av de spillerne vi har pratet om er helt den typen. Kanskje Zakaria? Spørsmålet der er hvor god han egentlig er. Alltid tenkt at han er et typisk «Liverpool under Klopp»-kjøp. Litt ala Konate og Winjaldum. Spillere med spisskompetanse og litt mulighet for å formes. Det jeg liker veldig godt med Zakaria er tempoet.

Dersom man ikke får på plass den balanserende midtbanespilleren vi har savnet så lange må man kanskje belage seg på 4231 fremover også. Men dette hadde vært noe annet med Ruiz/Tchouameni enn Fred/McT.

Og jeg har fortsatt tro på James Garner. Henter man Rice lukker man den døren, tror jeg.
Hva med en type som Aurélien Tchouaméni? Er kanskje ikke like stor grad hengende på midtbanen som Rice, men virker som en type Man Utd fort kunne hatt bruk for. Blir jo ikke billig, men ser fryktelig interessant ut.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

tbb skrev: fre jan 14, 2022 9:22 pm
Lezah skrev: fre jan 14, 2022 9:13 pm
tbb skrev: fre jan 14, 2022 8:32 pm Vi vil helt sikker kobles til Haidara som jeg helt ærlig ikke har god nok kjennskap til.
Det har vi vært siden RR tok over, omtrent? Stort umiddelbart pluss i boka at han har vært åpen på at drømmen er United. Da kan man regne håpe han tenker på mer enn pengene.

Alltid likt Kessie de gangene jeg har sett ham, men det har primært vært i EUropa, sett lite Serie A de siste årene. Zakaria har jeg fått med meg litt mer av, og det ser jo ganske så bra ut. Vært snakk om at han kan dra for 6-7mill euro i vinter fremfor at han går garantert gratis i sommer. Der virker det som om vi vil få ganske heftig konkurranse, dersom vi er faktisk gira (Romano mener det, i all fall).
Elefanten i rommet siden Carrick ble for gammel er det skrikende behovet for en defensiv midtbanespiller. Det ville nok gjort det mye lettere. Særlig for de tre omdiskuterte stakkarene, Fred, McT og Donny.

Der ville Rice vært perfekt, men man innser at det ikke er et kjøp man kan ta seg råd til. Jeg tror ikke noen av de spillerne vi har pratet om er helt den typen. Kanskje Zakaria? Spørsmålet der er hvor god han egentlig er. Alltid tenkt at han er et typisk «Liverpool under Klopp»-kjøp. Litt ala Konate og Winjaldum. Spillere med spisskompetanse og litt mulighet for å formes. Det jeg liker veldig godt med Zakaria er tempoet.

Dersom man ikke får på plass den balanserende midtbanespilleren vi har savnet så lange må man kanskje belage seg på 4231 fremover også. Men dette hadde vært noe annet med Ruiz/Tchouameni enn Fred/McT.

Og jeg har fortsatt tro på James Garner. Henter man Rice lukker man den døren, tror jeg.
Jeg syns Donny dekker rom på samme måte som Carrick. Ikke samme frekvens i beine som halen til ei geit, men han er veldig god til å stenge av rom/gode pasningsalternativer.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

greyserpent skrev: man jan 17, 2022 3:39 pm
tbb skrev: fre jan 14, 2022 9:22 pm
Lezah skrev: fre jan 14, 2022 9:13 pm

Det har vi vært siden RR tok over, omtrent? Stort umiddelbart pluss i boka at han har vært åpen på at drømmen er United. Da kan man regne håpe han tenker på mer enn pengene.

Alltid likt Kessie de gangene jeg har sett ham, men det har primært vært i EUropa, sett lite Serie A de siste årene. Zakaria har jeg fått med meg litt mer av, og det ser jo ganske så bra ut. Vært snakk om at han kan dra for 6-7mill euro i vinter fremfor at han går garantert gratis i sommer. Der virker det som om vi vil få ganske heftig konkurranse, dersom vi er faktisk gira (Romano mener det, i all fall).
Elefanten i rommet siden Carrick ble for gammel er det skrikende behovet for en defensiv midtbanespiller. Det ville nok gjort det mye lettere. Særlig for de tre omdiskuterte stakkarene, Fred, McT og Donny.

Der ville Rice vært perfekt, men man innser at det ikke er et kjøp man kan ta seg råd til. Jeg tror ikke noen av de spillerne vi har pratet om er helt den typen. Kanskje Zakaria? Spørsmålet der er hvor god han egentlig er. Alltid tenkt at han er et typisk «Liverpool under Klopp»-kjøp. Litt ala Konate og Winjaldum. Spillere med spisskompetanse og litt mulighet for å formes. Det jeg liker veldig godt med Zakaria er tempoet.

Dersom man ikke får på plass den balanserende midtbanespilleren vi har savnet så lange må man kanskje belage seg på 4231 fremover også. Men dette hadde vært noe annet med Ruiz/Tchouameni enn Fred/McT.

Og jeg har fortsatt tro på James Garner. Henter man Rice lukker man den døren, tror jeg.
Jeg syns Donny dekker rom på samme måte som Carrick. Ikke samme frekvens i beine som halen til ei geit, men han er veldig god til å stenge av rom/gode pasningsalternativer.
Det gjør du nok, ja! :)

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

tbb skrev: man jan 17, 2022 4:38 pm
greyserpent skrev: man jan 17, 2022 3:39 pm
tbb skrev: fre jan 14, 2022 9:22 pm

Elefanten i rommet siden Carrick ble for gammel er det skrikende behovet for en defensiv midtbanespiller. Det ville nok gjort det mye lettere. Særlig for de tre omdiskuterte stakkarene, Fred, McT og Donny.

Der ville Rice vært perfekt, men man innser at det ikke er et kjøp man kan ta seg råd til. Jeg tror ikke noen av de spillerne vi har pratet om er helt den typen. Kanskje Zakaria? Spørsmålet der er hvor god han egentlig er. Alltid tenkt at han er et typisk «Liverpool under Klopp»-kjøp. Litt ala Konate og Winjaldum. Spillere med spisskompetanse og litt mulighet for å formes. Det jeg liker veldig godt med Zakaria er tempoet.

Dersom man ikke får på plass den balanserende midtbanespilleren vi har savnet så lange må man kanskje belage seg på 4231 fremover også. Men dette hadde vært noe annet med Ruiz/Tchouameni enn Fred/McT.

Og jeg har fortsatt tro på James Garner. Henter man Rice lukker man den døren, tror jeg.
Jeg syns Donny dekker rom på samme måte som Carrick. Ikke samme frekvens i beine som halen til ei geit, men han er veldig god til å stenge av rom/gode pasningsalternativer.
Det gjør du nok, ja! :)
Ja, jeg syns man har fått prov det også i United.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

greyserpent skrev: man jan 17, 2022 4:51 pm
tbb skrev: man jan 17, 2022 4:38 pm
greyserpent skrev: man jan 17, 2022 3:39 pm

Jeg syns Donny dekker rom på samme måte som Carrick. Ikke samme frekvens i beine som halen til ei geit, men han er veldig god til å stenge av rom/gode pasningsalternativer.
Det gjør du nok, ja! :)
Ja, jeg syns man har fått prov det også i United.
Ja, hvorfor ikke…

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



Hva tenker dere? Antydes en pris rundt £40m.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Snakket om J-Lingz til Newcastle fortsetter. Innerst helvete så mye penger i lønn det er mulig å frigjøre denne sommeren. Han, Martial, Pogba, Cavani og Mata ut = --- over £ 1mill i uka?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: tor jan 20, 2022 4:16 pm Snakket om J-Lingz til Newcastle fortsetter. Innerst helvete så mye penger i lønn det er mulig å frigjøre denne sommeren. Han, Martial, Pogba, Cavani og Mata ut = --- over £ 1mill i uka?
Spørs om ikke Henderson også selges. Da er man hverfall på over £1 mill i uken. Sleng på Ronaldo og man nærmer seg £100 mill i året, og kanskje en fjerdedel av lønnsbudsjettet. Men han forsvinner helt sikkert ikke før sommeren ‘23. Med mindre han inngår en avtale med PSG/Qatar knyttet til VM. Kan helt sikkert passe bra det, særlig om Portugal ikke skulle kvalifisere seg.

Kontrakten til de Gea går også ut i 2023. Til tross for at han står som en levende vegg bør det være mulig å gjøre noe smart(ere) der.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tor jan 20, 2022 5:26 pm
Lezah skrev: tor jan 20, 2022 4:16 pm Snakket om J-Lingz til Newcastle fortsetter. Innerst helvete så mye penger i lønn det er mulig å frigjøre denne sommeren. Han, Martial, Pogba, Cavani og Mata ut = --- over £ 1mill i uka?
Spørs om ikke Henderson også selges. Da er man hverfall på over £1 mill i uken. Sleng på Ronaldo og man nærmer seg £100 mill i året, og kanskje en fjerdedel av lønnsbudsjettet. Men han forsvinner helt sikkert ikke før sommeren ‘23. Med mindre han inngår en avtale med PSG/Qatar knyttet til VM. Kan helt sikkert passe bra det, særlig om Portugal ikke skulle kvalifisere seg.

Kontrakten til de Gea går også ut i 2023. Til tross for at han står som en levende vegg bør det være mulig å gjøre noe smart(ere) der.
Det er jo mange i den litt usikre "Kan forsvinne"-båsen, som Beek, Matic, en stopper minimum, og ganske sikkert Pereira som jeg glemte i sted. Vi betaler mye for lite i dag, så det skal ikke mye til før det er et merkbart beløp klubben sparer inn. Det kan trenges. Den økonomiske fremtiden er ikke bare safe.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

greyserpent skrev: man jan 17, 2022 3:39 pm Jeg syns Donny dekker rom på samme måte som Carrick. Ikke samme frekvens i beine som halen til ei geit, men han er veldig god til å stenge av rom/gode pasningsalternativer.
:lol:

Dekker rom som Carrick? Joda, han er flink til å bevege kroppen. Men fotball handler vel primært om hva du gjør med ballen, evtl hvordan du hindrer motparten. Det er her det svikter for Donny. Han ville kanskje fungert bedre i en idrett som ikke involverte ball? Seriøst, jeg har sett han spille fantastisk for Ajax. Jeg forstår at han er i stand til å spille ball. Men når han ikke presterer for oss kan han heller ikke forvente å bli satset på. Vi driver ikke primært veldedighet.

Lezah

Legg inn av Lezah »

DuncanE skrev: fre jan 21, 2022 2:52 am
Dekker rom som Carrick? Joda, han er flink til å bevege kroppen. Men fotball handler vel primært om hva du gjør med ballen, evtl hvordan du hindrer motparten. Det er her det svikter for Donny. Han ville kanskje fungert bedre i en idrett som ikke involverte ball? Seriøst, jeg har sett han spille fantastisk for Ajax. Jeg forstår at han er i stand til å spille ball. Men når han ikke presterer for oss kan han heller ikke forvente å bli satset på. Vi driver ikke primært veldedighet.
DVB og MC er ikke sammenlignabre, den "diskusjonen" orker jeg ikke en gang å late som jeg er med på.

MEN, jeg har en våt drøm om at DVB kan bli noe hos oss. Det tror jeg er litt (veldig?) avhengig av hvem som tar over i sommer.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: fre jan 21, 2022 9:47 am
DuncanE skrev: fre jan 21, 2022 2:52 am
Dekker rom som Carrick? Joda, han er flink til å bevege kroppen. Men fotball handler vel primært om hva du gjør med ballen, evtl hvordan du hindrer motparten. Det er her det svikter for Donny. Han ville kanskje fungert bedre i en idrett som ikke involverte ball? Seriøst, jeg har sett han spille fantastisk for Ajax. Jeg forstår at han er i stand til å spille ball. Men når han ikke presterer for oss kan han heller ikke forvente å bli satset på. Vi driver ikke primært veldedighet.
DVB og MC er ikke sammenlignabre, den "diskusjonen" orker jeg ikke en gang å late som jeg er med på.

MEN, jeg har en våt drøm om at DVB kan bli noe hos oss. Det tror jeg er litt (veldig?) avhengig av hvem som tar over i sommer.
Mulig. Håper selvsagt du har rett, og at jeg tar feil ;)

Reddington

Legg inn av Reddington »

tbb skrev: fre des 31, 2021 1:33 pm Kanskje han der argentineren gir mening likevel? Bør være low risk, high reward om man klarer holde lønnen lav nok.

Ronaldo og Cavani på topp i går. Rashford, Greenwood, Sancho er mer angripere enn spisser? Neste sesong står vi muligens med Ronaldo som eneste spiss. Og heller ikke han er helt spiss-spiss.
Nærmer seg City nå, ifølge Romano.

Lezah

Legg inn av Lezah »



Tar de lønna hans må dette fort være blant det beste vi kan få ut av en deal nå.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lezah skrev: man jan 24, 2022 2:39 pm

Tar de lønna hans må dette fort være blant det beste vi kan få ut av en deal nå.
Ville vært håpløst nå for United å ikke ta dette hvis det stemmer. På mange måter kan denne situasjonen vel sammenlignes med Romero for 1.5 år siden. En spiller som ikke spiller og som er en ren utgift for klubben. Det å få bort spillere som bare blir en distraksjon er også en ting på plussiden med det.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Litt prat om at Martial tar et lønnskutt for å gå til Sevilla. Lopetegui og Martial kan fort være veldig god match. Nest mest ball i La Liga, men likevel det laget som presser minst.

Fint om han får ut potensialet. Unner han det! Og uansett hvilken trener som kommer inn i sommer tipper jeg han selges.

Mangler bare at vi klarer putte Donny i Brighton ut sesongen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Süle forlenger ikke med BM, ser det ut som. Lurer på hvem so mblir med der. CFC er vel bankers, særlig his de selv mister 1 eller 2 på Bosman.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Har en magefølelse på at det kommer inn en spiller på tampen.

Jack

Legg inn av Jack »

tbb skrev: tir jan 25, 2022 8:49 pm Har en magefølelse på at det kommer inn en spiller på tampen.
Palhinha? Synes han virker ekstremt treig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack_Daniels skrev: tir jan 25, 2022 8:54 pm
tbb skrev: tir jan 25, 2022 8:49 pm Har en magefølelse på at det kommer inn en spiller på tampen.
Palhinha? Synes han virker ekstremt treig.
Hvordan kom du opp med akkurat det navnet?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»