Fantasy Premier League 2021-22

Svar
urbeka

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av urbeka »

Er det noen ferske nyheter rundt Raphihnas angivelige overgang til Bayern Munchen? Blir det kun med en gameweek til for ham?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hvem er det som ligger an til å få DGW i 23 da? Villa?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Villa 45% , Burnley 27% , Leeds 18% sannsynlig

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Får se om Coufal eller Livramento ryker for en Villa-forsvarer da i så fall.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ifølge The Athletic planlegger Burnley å spille morgendagens kamp, og har ikke sendt inn søknad om utsettelse. Så per nå er det mer sannsynlig at kampen spilles enn at den utsettes. Noen som har spillere i den kampen? Kun Dennis her. ''Kun'' 60% eiet i topp 10k, og 65% rundt min plassering, så håper den spilles selv om King blir en fare da. King har 40% EO og Dennis har 60% EO = jeg tjener ca 0,2 om de to får like mye poeng om jeg har forstått dette riktig. Så får jeg håpe at Dennis bøtter inn hat trick og at King går ut etter 45 min.

Tror ikke det er mange i topp 100k som eier Burnley-spillere (mtp at den ble utsatt før frist) eller andre Watford-spillere. Foster kanskje, men han er nok mye på benk mtp at man ikke visste om han startet før frist.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

urbeka skrev: man jan 17, 2022 1:48 pm Er det noen ferske nyheter rundt Raphihnas angivelige overgang til Bayern Munchen? Blir det kun med en gameweek til for ham?
Det er ingenting som tyder på at Raphinha blir solgt nå i januarvinduet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 2:35 pm Ifølge The Athletic planlegger Burnley å spille morgendagens kamp, og har ikke sendt inn søknad om utsettelse. Så per nå er det mer sannsynlig at kampen spilles enn at den utsettes. Noen som har spillere i den kampen? Kun Dennis her. ''Kun'' 60% eiet i topp 10k, og 65% rundt min plassering, så håper den spilles selv om King blir en fare da. King har 40% EO og Dennis har 60% EO = jeg tjener ca 0,2 om de to får like mye poeng om jeg har forstått dette riktig. Så får jeg håpe at Dennis bøtter inn hat trick og at King går ut etter 45 min.

Tror ikke det er mange i topp 100k som eier Burnley-spillere (mtp at den ble utsatt før frist) eller andre Watford-spillere. Foster kanskje, men han er nok mye på benk mtp at man ikke visste om han startet før frist.
Jeg har av en eller annen merkelig grunn ramla inn i begge. Rimelig lei spesielt King nå, men føles rart å ta ham ut før Norwich.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tipper Ronaldo spiller uten tilbakefall, selv on det nok ikke var den tyngste treningen mtp at Pogba var med. I så fall en stor trussel for ranken til oss som sitter uten Ronaldo. Sannsynligvis ikke bra for Bruno-eiere heller.

Kan vi håpe på benk fra start og 20 min innhopp?


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 3:07 pm Tipper Ronaldo spiller uten tilbakefall, selv on det nok ikke var den tyngste treningen mtp at Pogba var med. I så fall en stor trussel for ranken til oss som sitter uten Ronaldo. Sannsynligvis ikke bra for Bruno-eiere heller.

Kan vi håpe på benk fra start og 20 min innhopp?
Krysser fingrene.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 3:07 pm Tipper Ronaldo spiller uten tilbakefall, selv on det nok ikke var den tyngste treningen mtp at Pogba var med. I så fall en stor trussel for ranken til oss som sitter uten Ronaldo. Sannsynligvis ikke bra for Bruno-eiere heller.

Kan vi håpe på benk fra start og 20 min innhopp?
Mr. Bruno Visecap feller noen tårer hvis dette skjer.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 3:34 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?
De nekter plent å spille kamper, blir 5 utsatte kampen vis anmodningen blir godkjent

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Burnley utsetter kamper nå inntil de får på plass en erstatter for Wood. Suspekt.

Komisk å se hvilken linje PL holder for utsettelser. Denne går nok gjennom som alle de andre svake søknadene.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:36 pm
HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 3:34 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?
De nekter plent å spille kamper, blir 5 utsatte kampen vis anmodningen blir godkjent
Men hvorfor er hele troppen dere konsekvent ute med positive prøver når de andre klarer å stille lag?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Burnley har vel som mål å få hele sesongen annulert.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kærlighed skrev: man jan 17, 2022 3:40 pm Burnley utsetter kamper nå inntil de får på plass en erstatter for Wood. Suspekt.

Komisk å se hvilken linje PL holder for utsettelser. Denne går nok gjennom som alle de andre svake søknadene.
Folk klager på Roman, Mansour og Saudi, når det største problemet er klovnene som styrer ligaen.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:36 pm
HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 3:34 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?
De nekter plent å spille kamper, blir 5 utsatte kampen vis anmodningen blir godkjent
Og det er kun denne runden det utsettes på grunn av at det er de som mangler spillere, ellers så er det motstanderlaget som har bedt om utsettelse.

At de venter på erstatter for Wood eller Cornet tilbake kan godt hende, men det skjer sikkert med flere av lagene som har fått utsatt kamper. FA sin feil at de kommer med så dumme regler.

guru

Legg inn av guru »

Der ryker Dennis sin kamp nr 2 ja. Får bare krysse alt vi har for at Robaldo spiller da.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Okei, så lenge varte det. Burnley vil ha ny utsettelse ja. Et innsyn i søknadene hadde vært fint.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Burnley avventer med å spille til Cornet er tilbake fra Afrika. Lurt.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 3:46 pm Okei, så lenge varte det. Burnley vil ha ny utsettelse ja. Et innsyn i søknadene hadde vært fint.
Tipper søknadene bare handler om at de ikke kan stille 13 + 1 førstelagsspillere, med disse reglene er nok alle utsatte kamper legit. Da Premier League satt nye regler med dette nevnte de ikke noe om noen måtte ha COVID. I teorien kan man ha en alt for tynn stall, par skader og ingen COVID og få utsatt kampene.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Æsj, så lenge varte det. Runden ødelagt, men er jo min feil. Dette skulle jeg tatt høyde for når jeg klarte å gjøre det med Tottenham - Arsenal.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 3:46 pm Okei, så lenge varte det. Burnley vil ha ny utsettelse ja. Et innsyn i søknadene hadde vært fint.
Mulig vi får vite noe mer på pressekonferansen om 5min

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 4:26 pm Mulig vi får vite noe mer på pressekonferansen om 5min
Ja, denne kampen skjer nok ikke. Hadde ikke PL allerede satt den elendige presedensen så hadde jeg håpet at Burrnley ble tvunget til spille, slik alle lagene burde blitt. Og jævla Tuchel burde ikke klaget, Klopp burde ikke klaget. Så lenge det ikke er fare for smitte så fyller man på med U23-spillere og kjører på. Skjønner at PL ikke vil levere et dårlig produkt, men helvete heller. Alle disse utsettelsene ødelegger langt mer enn om Burnley måtte spilt med 10 A-lagsspillere og en U23-spiller i dag. Og spørsmålet er jo også hvordan i HELVETE Leeds måtte spille mot Arsenal med 11 A-lagsutespillere i troppen.


Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Er jo ingen sjokk at Burnley søker om utsettelse av denne kampen. Det var vi vel ganske klar over før deadline denne GW.
De fikk avlyst kampen sin på lørdag, før deadline. Vi skjønte jo da tidlig at de også kom til å få utsette kampen 3 dager etterpå.

Så de som satt og håper på Dobbelrunde med King, Dennis osv. vli jeg si var litt optimistiske.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sir-Alex skrev: man jan 17, 2022 4:47 pm Er jo ingen sjokk at Burnley søker om utsettelse av denne kampen. Det var vi vel ganske klar over før deadline denne GW.
De fikk avlyst kampen sin på lørdag, før deadline. Vi skjønte jo da tidlig at de også kom til å få utsette kampen 3 dager etterpå.

Så de som satt og håper på Dobbelrunde med King, Dennis osv. vli jeg si var litt optimistiske.
Tviler på at det var mange som håpet eller trodde på det. Foruten dem som enten har doblet med King/Dennis, kjørt Dennis (c) eller (vc) for Ronaldo så har det ite å si mtp FPL. Min utblåsning over handler mer om generell frustrasjon over alle kampene som utsettes.

Ser at noen sitter med Foster på benk for Ramsdale også som kanskje er skuffet.

Spørsmålet her nå er jo om Arsenal-Burnley skjer. Begge lag med mange spillere ute. Dersom den skulle flyttes så spiller ikke Arsenal en PL-kamp i perioden 1.januar - 10. februar. Det er jo litt uheldig.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 4:50 pm
Sir-Alex skrev: man jan 17, 2022 4:47 pm Er jo ingen sjokk at Burnley søker om utsettelse av denne kampen. Det var vi vel ganske klar over før deadline denne GW.
De fikk avlyst kampen sin på lørdag, før deadline. Vi skjønte jo da tidlig at de også kom til å få utsette kampen 3 dager etterpå.

Så de som satt og håper på Dobbelrunde med King, Dennis osv. vli jeg si var litt optimistiske.
Tviler på at det var mange som håpet eller trodde på det. Foruten dem som enten har doblet med King/Dennis, kjørt Dennis (c) eller (vc) for Ronaldo så har det ite å si mtp FPL. Min utblåsning over handler mer om generell frustrasjon over alle kampene som utsettes.

Ser at noen sitter med Foster på benk for Ramsdale også som kanskje er skuffet.

Spørsmålet her nå er jo om Arsenal-Burnley skjer. Begge lag med mange spillere ute. Dersom den skulle flyttes så spiller ikke Arsenal en PL-kamp i perioden 1.januar - 10. februar. Det er jo litt uheldig.
Byrnley må da ha rukket å få tilbake endel spillere fra Covid da?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 4:57 pm Byrnley må da ha rukket å få tilbake endel spillere fra Covid da?
Vi får se. Trodde de skulle få tilbake en del spillere etter forrige helgs FA-cup uten at det skjedde.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hadde liksom trodd at Dyche hadde sendt spillerne utpå, selv om de lå i respirator egentlig 😅

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»