Skrekktall for regjeringen

Svar
fargeblind

Re: Skrekktall for regjeringen

Legg inn av fargeblind »

Henningsen skrev: man jan 17, 2022 12:58 pm
fargeblind skrev: man jan 17, 2022 12:31 pm
Henningsen skrev: man jan 17, 2022 12:06 pm Jeg er generelt veldig lite imponert over hva politikerne her prestert her i landet, det være seg både høyresiden og venstresiden.
Bevilger fordeler og lønnstillegg til seg selv, men alle andre får fordelskutt, snyter til seg ekstra fordeler, strømsituasjonen, drivstoffpriser, bompenger, miljø (f.eks tilstanden i oslofjorden) brudd på valgløfter, for å nevne noen få.
Det virker som det eneste virkemiddelet de behersker er å gjøre ting så dyrt at folk ikke har råd, og så skryter de av seg selv for de politiske "seire" de har oppnådd på grunn av dette.
Ikke imponert!
Ser den.
Det er jo lenge til neste valg, men jeg har begynt å vurdere om det i det hele tatt er noen vits i å stemme.
Det kan godt hende at jeg kommer til å avslutte engasjementet og innta sofaen for godt.
Har tenk det samme, da jeg synes det blir bare værre og værre for hver gang man bytter, uavhengig av om det er til høyre eller venstre.
ja. Alle sier at de ønsker høyere valgdeltakelse, men når folk mister illusjonene om at det er noen vits i å stemme forteller vel egentlig det det meste.
Valgdeltakelsen sank ved det siste stortingsvalget.

Et tenkt eksempel:
Lurer på hva som ville skjedd om alle markerte sin misnøye ved å la være å stemme. Da hadde de kanskje måttet reagere.

Sånn som utviklingen har vært så burde de få føle at det er kraftig misnøye i hvert fall. Jeg har lite tro på politikerne, og greier ikke lenger å se at de jobber for vårt felles beste.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

fargeblind skrev: man jan 17, 2022 1:06 pm
Henningsen skrev: man jan 17, 2022 12:58 pm
fargeblind skrev: man jan 17, 2022 12:31 pm
Ser den.
Det er jo lenge til neste valg, men jeg har begynt å vurdere om det i det hele tatt er noen vits i å stemme.
Det kan godt hende at jeg kommer til å avslutte engasjementet og innta sofaen for godt.
Har tenk det samme, da jeg synes det blir bare værre og værre for hver gang man bytter, uavhengig av om det er til høyre eller venstre.
ja. Alle sier at de ønsker høyere valgdeltakelse, men når folk mister illusjonene om at det er noen vits i å stemme forteller vel egentlig det det meste.
Valgdeltakelsen sank ved det siste stortingsvalget.

Et tenkt eksempel:
Lurer på hva som ville skjedd om alle markerte sin misnøye ved å la være å stemme. Da hadde de kanskje måttet reagere.

Sånn som utviklingen har vært så burde de få føle at det er kraftig misnøye i hvert fall. Jeg har lite tro på politikerne, og greier ikke lenger å se at de jobber for vårt felles beste.
Tja....valgdeltakelsen sank ved siste stortingsvalg. Alle partier sier at de ønsker høyere valgdeltakelse.
Så politikerne kan jo tenke over det.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 12:50 pm "Kan det være min skyld at ingen liker meg? Nei, det må være alle andre det er noe feil med 😎" Støre, ifølge greyserpent.
At det var? Er du full, eller bare idiot?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

greyserpent skrev: man jan 17, 2022 1:44 pm At det var? Er du full, eller bare idiot?
Haha. Du slår meg som en venneløs sjel. Har deg selvsagt skjult fordi du fremstår som tidenes idiot, men trykker på innleggene dine når jeg vil le av noe. Ha en fortsatt flott dag, min latterlige venn. Heia AP!

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

Henningsen skrev: man jan 17, 2022 12:58 pm
fargeblind skrev: man jan 17, 2022 12:31 pm
Henningsen skrev: man jan 17, 2022 12:06 pm Jeg er generelt veldig lite imponert over hva politikerne her prestert her i landet, det være seg både høyresiden og venstresiden.
Bevilger fordeler og lønnstillegg til seg selv, men alle andre får fordelskutt, snyter til seg ekstra fordeler, strømsituasjonen, drivstoffpriser, bompenger, miljø (f.eks tilstanden i oslofjorden) brudd på valgløfter, for å nevne noen få.
Det virker som det eneste virkemiddelet de behersker er å gjøre ting så dyrt at folk ikke har råd, og så skryter de av seg selv for de politiske "seire" de har oppnådd på grunn av dette.
Ikke imponert!
Ser den.
Det er jo lenge til neste valg, men jeg har begynt å vurdere om det i det hele tatt er noen vits i å stemme.
Det kan godt hende at jeg kommer til å avslutte engasjementet og innta sofaen for godt.
Har tenk det samme, da jeg synes det blir bare værre og værre for hver gang man bytter, uavhengig av om det er til høyre eller venstre.

Et tenkt eksempel:
Lurer på hva som ville skjedd om alle markerte sin misnøye ved å la være å stemme. Da hadde de kanskje måttet reagere.

Sånn som utviklingen har vært så burde de få føle at det er kraftig misnøye i hvert fall. Jeg har lite tro på politikerne, og greier ikke lenger å se at de jobber for vårt felles beste.

Det vi opplever er det samme som skjedd i andre land. Vi er kanskje mer naive men antagelsen av at politikere er noen vi kan stole på og jobber for folket er noe som er på vei bort. Resultatet kommer til å bli det samme som vi har sett andre steder og det er at de gamle korrupte partiene blir utradert og folk rett og slett distanserer seg selv fra politikken. Tillitten mellom stortinget og folket vil forsvinne.

Og som vanlig har politikere og partiene selv skylden.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Scuderia skrev: man jan 17, 2022 2:02 pm
Henningsen skrev: man jan 17, 2022 12:58 pm
fargeblind skrev: man jan 17, 2022 12:31 pm
Ser den.
Det er jo lenge til neste valg, men jeg har begynt å vurdere om det i det hele tatt er noen vits i å stemme.
Det kan godt hende at jeg kommer til å avslutte engasjementet og innta sofaen for godt.
Har tenk det samme, da jeg synes det blir bare værre og værre for hver gang man bytter, uavhengig av om det er til høyre eller venstre.

Et tenkt eksempel:
Lurer på hva som ville skjedd om alle markerte sin misnøye ved å la være å stemme. Da hadde de kanskje måttet reagere.

Sånn som utviklingen har vært så burde de få føle at det er kraftig misnøye i hvert fall. Jeg har lite tro på politikerne, og greier ikke lenger å se at de jobber for vårt felles beste.

Det vi opplever er det samme som skjedd i andre land. Vi er kanskje mer naive men antagelsen av at politikere er noen vi kan stole på og jobber for folket er noe som er på vei bort. Resultatet kommer til å bli det samme som vi har sett andre steder og det er at de gamle korrupte partiene blir utradert og folk rett og slett distanserer seg selv fra politikken. Tillitten mellom stortinget og folket vil forsvinne.

Og som vanlig har politikere og partiene selv skylden.
Mye sannhet i dette innlegget ditt! 👍

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 1:52 pm
greyserpent skrev: man jan 17, 2022 1:44 pm At det var? Er du full, eller bare idiot?
Haha. Du slår meg som en venneløs sjel. Har deg selvsagt skjult fordi du fremstår som tidenes idiot, men trykker på innleggene dine når jeg vil le av noe. Ha en fortsatt flott dag, min latterlige venn. Heia AP!
Ble du så butthurt fordi jeg hadde et par kommentarer mot Chelsea? Føler med deg.
Dette var dog så pinlig og patetisk at jeg blir flau på dine vegne.

Dessuten stemmer jeg ikke engang AP.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

greyserpent skrev: tor jan 13, 2022 5:40 pm Så du mener at covid og strømpriser er sittende regjerings skyld? Diktator Erna med et sleivspark på begge fronter. Sitter noenlunde stille i båten, men sender ut sine "minions" med sure oppstøt litt her og der...
Vel, Støre lovde jo at det ville være mindre smitte hvis han var statsminister.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Tullekoppen skrev: man jan 17, 2022 4:37 pm
greyserpent skrev: tor jan 13, 2022 5:40 pm Så du mener at covid og strømpriser er sittende regjerings skyld? Diktator Erna med et sleivspark på begge fronter. Sitter noenlunde stille i båten, men sender ut sine "minions" med sure oppstøt litt her og der...
Vel, Støre lovde jo at det ville være mindre smitte hvis han var statsminister.
Tåpelig uttalelse forøvrig. Umulig å bevise eller motbevise.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Har det skjedd før at noen har blitt Statsminister etter å ha tapt 2 valg på rad?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Germania skrev: man jan 17, 2022 4:45 pm Har det skjedd før at noen har blitt Statsminister etter å ha tapt 2 valg på rad?
Erna Solberg ble vel statsminister i 2013 etter å ha tapt valgene i 2005 og 2009. Men du mente kanskje før det?

Corvus

Legg inn av Corvus »

Guarnere skrev: man jan 17, 2022 10:49 am Nå skal skattene økes. Vi har tross alt fått strømstøtte. Så nå må vi betale tilbake på en annen måte. Hvem stemmer på SV egentlig?
Går det an å være så sprengt i hodet som denne SV-kvinnen? Hvordan er det i det hele tatt mulig å si noe slikt i et opplyst samfunn?

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Corvus skrev: man jan 17, 2022 7:06 pm
Guarnere skrev: man jan 17, 2022 10:49 am Nå skal skattene økes. Vi har tross alt fått strømstøtte. Så nå må vi betale tilbake på en annen måte. Hvem stemmer på SV egentlig?
Går det an å være så sprengt i hodet som denne SV-kvinnen? Hvordan er det i det hele tatt mulig å si noe slikt i et opplyst samfunn?
Jeg er ganske sikker på at dette er verdensrekord i idiotisk utsagn. Strømprisen er i praksis en "skatt" og fordi den "skatten" er rekordhøy må også den vanlige skatten opp. Forstå det den som kan.

I tillegg kommer renteøkninger, matvareprisøkninger og inflasjon på alt bortsett fra lønningene til vanlige folk. Slik skaper man en økonomisk krise. Ganske spesielt at en regjering gjør det med "åpne øyne".

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Helt ufattelig... er stortingsplass inkl millonlønn og partipolitikk en belønning for de dummeste av de dumme?!?

Og om så... Hvorfor i huleste har ikke jeg fått plass 🤔

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Henningsen skrev: man jan 17, 2022 8:10 pm Helt ufattelig... er stortingsplass inkl millonlønn og partipolitikk en belønning for de dummeste av de dumme?!?

Og om så... Hvorfor i huleste har ikke jeg fått plass 🤔
Jeg er redd du undervurderer hvor dum man må være for å fortjene millionlønn, pendlerleilighet, gratis strøm og "stortingspensjon". Du avslører deg selv ved at du reagerer på idiotien. Hvis man skal lykkes i dette miljøet kan man ikke reagere på sånt. Man må delta og helst overgå de andre i dumskap.

Hvis du skal bli oppdaget i dette miljøet må du foreslå noe som de skulle ønske de hadde tenkt på selv. For eksempel dobbel mva på strøm for å motvirke at "de rike" lar varmekablene i gårdsplassen stå på maks hele året. Eller en ekstraordinær utbetaling til Stortingsrepresentanter som verken bor i oppgitt bolig eller pendlerboligen og som derfor får høye bokostnader. Eller en tredje oppdatering av stillingskravene til jobben som sentralbanksjef og denne gangen med presisering av at erfaring som generalsekretær i NATO er essensielt.

Kun fantasien setter grenser, men man må vise at man har denne sjeldne kombinasjonen av dumskap, skamløshet og kreativitet ift å overgå tidligere dumskap og skamløshet. Det er sjelden vare.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Orakelet skrev: man jan 17, 2022 10:29 pm
Henningsen skrev: man jan 17, 2022 8:10 pm Helt ufattelig... er stortingsplass inkl millonlønn og partipolitikk en belønning for de dummeste av de dumme?!?

Og om så... Hvorfor i huleste har ikke jeg fått plass 🤔
Jeg er redd du undervurderer hvor dum man må være for å fortjene millionlønn, pendlerleilighet, gratis strøm og "stortingspensjon". Du avslører deg selv ved at du reagerer på idiotien. Hvis man skal lykkes i dette miljøet kan man ikke reagere på sånt. Man må delta og helst overgå de andre i dumskap.

Hvis du skal bli oppdaget i dette miljøet må du foreslå noe som de skulle ønske de hadde tenkt på selv. For eksempel dobbel mva på strøm for å motvirke at "de rike" lar varmekablene i gårdsplassen stå på maks hele året. Eller en ekstraordinær utbetaling til Stortingsrepresentanter som verken bor i oppgitt bolig eller pendlerboligen og som derfor får høye bokostnader. Eller en tredje oppdatering av stillingskravene til jobben som sentralbanksjef og denne gangen med presisering av at erfaring som generalsekretær i NATO er essensielt.

Kun fantasien setter grenser, men man må vise at man har denne sjeldne kombinasjonen av dumskap, skamløshet og kreativitet ift å overgå tidligere dumskap og skamløshet. Det er sjelden vare.
Takk for tips og råd!
Jeg skal ta det med meg videre, skjønner jeg må skjerpe meg og stå på ekstra hardt om jeg skal ha sjanse på nåløyet

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Første retretten til Kjerkol. Hvordan de ansvarlige for forslaget kom frem til dette i utgangspunktet er beyond me.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1 ... ur-kjerkol

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 10:37 pm Første retretten til Kjerkol. Hvordan de ansvarlige for forslaget kom frem til dette i utgangspunktet er beyond me.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1 ... ur-kjerkol
Dette er nok en idiotisk sak som kanskje ikke Kjerkol har direkte ansvar for men bevares som hun har forsvart det. AP var vel med å utformet dette i sin tid.

Saken er altså at leger kan personlig straffes økonomisk om de skriver ut blå resept ved en feil. Intensjonen er sikkert at man skal stoppe svindel men forslaget som var blitt foreslått var rett og slett idiotisk. Politikere sier altså til leger at dere har ansvaret for å skrive ut dette men gjør dere feil så skal dere straffes. Naturlig nok sa legen at da stopper vi å skrive ut blå resept.

Og igjen fremstår våre politikere som fullstendig idioter

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Scuderia skrev: tor jan 20, 2022 3:01 pm
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 10:37 pm Første retretten til Kjerkol. Hvordan de ansvarlige for forslaget kom frem til dette i utgangspunktet er beyond me.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1 ... ur-kjerkol
Dette er nok en idiotisk sak som kanskje ikke Kjerkol har direkte ansvar for men bevares som hun har forsvart det. AP var vel med å utformet dette i sin tid.

Saken er altså at leger kan personlig straffes økonomisk om de skriver ut blå resept ved en feil. Intensjonen er sikkert at man skal stoppe svindel men forslaget som var blitt foreslått var rett og slett idiotisk. Politikere sier altså til leger at dere har ansvaret for å skrive ut dette men gjør dere feil så skal dere straffes. Naturlig nok sa legen at da stopper vi å skrive ut blå resept.

Og igjen fremstår våre politikere som fullstendig idioter
Støre og Kjerkol har jaggu arvet mye dritt fra den forrige regjeringen.
Ryddejobben kommer til å ta tid.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

fargeblind skrev: tor jan 20, 2022 4:41 pm
Scuderia skrev: tor jan 20, 2022 3:01 pm
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 10:37 pm Første retretten til Kjerkol. Hvordan de ansvarlige for forslaget kom frem til dette i utgangspunktet er beyond me.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1 ... ur-kjerkol
Dette er nok en idiotisk sak som kanskje ikke Kjerkol har direkte ansvar for men bevares som hun har forsvart det. AP var vel med å utformet dette i sin tid.

Saken er altså at leger kan personlig straffes økonomisk om de skriver ut blå resept ved en feil. Intensjonen er sikkert at man skal stoppe svindel men forslaget som var blitt foreslått var rett og slett idiotisk. Politikere sier altså til leger at dere har ansvaret for å skrive ut dette men gjør dere feil så skal dere straffes. Naturlig nok sa legen at da stopper vi å skrive ut blå resept.

Og igjen fremstår våre politikere som fullstendig idioter
Støre og Kjerkol har jaggu arvet mye dritt fra den forrige regjeringen.
Ryddejobben kommer til å ta tid.
Kjerkol satt jo i komiteen som innstilte dette forslaget, så hvor mye ryddejobb det blir spørs jo.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Chromeback skrev: tor jan 20, 2022 6:10 pm
fargeblind skrev: tor jan 20, 2022 4:41 pm
Scuderia skrev: tor jan 20, 2022 3:01 pm

Dette er nok en idiotisk sak som kanskje ikke Kjerkol har direkte ansvar for men bevares som hun har forsvart det. AP var vel med å utformet dette i sin tid.

Saken er altså at leger kan personlig straffes økonomisk om de skriver ut blå resept ved en feil. Intensjonen er sikkert at man skal stoppe svindel men forslaget som var blitt foreslått var rett og slett idiotisk. Politikere sier altså til leger at dere har ansvaret for å skrive ut dette men gjør dere feil så skal dere straffes. Naturlig nok sa legen at da stopper vi å skrive ut blå resept.

Og igjen fremstår våre politikere som fullstendig idioter
Støre og Kjerkol har jaggu arvet mye dritt fra den forrige regjeringen.
Ryddejobben kommer til å ta tid.
Kjerkol satt jo i komiteen som innstilte dette forslaget, så hvor mye ryddejobb det blir spørs jo.
Dette er bare en av mange ting som lå på bordet etter den forrige regjeringen.
Asheim og Astrup var også høye og mørke i Dagsnytt 18 i dag og krevde øyeblikkelig handling fra regjeringen. I saker de selv har kunnet gjøre noe med i regjering.
Litt ufint syns jeg, å bruse opp som hodeløse fjærkre overfor en regjering som har sittet i 3 måneder når de selv har vært ansvarlige i åtte år.
Men Astrup og Asheim skal dog unnskyldes med at de må vise seg frem litt for å bli nominert til ny nestleder i Høyre, da. Personlig syns jeg de bør prøve å finne på noe litt bedre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

fargeblind skrev: tor jan 20, 2022 7:01 pm
Chromeback skrev: tor jan 20, 2022 6:10 pm
fargeblind skrev: tor jan 20, 2022 4:41 pm
Støre og Kjerkol har jaggu arvet mye dritt fra den forrige regjeringen.
Ryddejobben kommer til å ta tid.
Kjerkol satt jo i komiteen som innstilte dette forslaget, så hvor mye ryddejobb det blir spørs jo.
Dette er bare en av mange ting som lå på bordet etter den forrige regjeringen.
Asheim og Astrup var også høye og mørke i Dagsnytt 18 i dag og krevde øyeblikkelig handling fra regjeringen. I saker de selv har kunnet gjøre noe med i regjering.
Litt ufint syns jeg, å bruse opp som hodeløse fjærkre overfor en regjering som har sittet i 3 måneder når de selv har vært ansvarlige i åtte år.
Men Astrup og Asheim skal dog unnskyldes med at de må vise seg frem litt for å bli nominert til ny nestleder i Høyre, da. Personlig syns jeg de bør prøve å finne på noe litt bedre.
Jeg er enig i at brusingen til Høyre er unødvendig.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Det som er mest slående med ny regjering er hvor fryktelig svake statsrådene framstår. Så langt har Brenna, Trettebergstuen, Vedum og Kjerkhol fått mest profilering og de har alle framstått svake, kunnskapsløse og mer enn en anelse inkompetente.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Justice 97 skrev: fre jan 21, 2022 3:15 pm
Everenga skrev: fre jan 21, 2022 3:12 pm Det som er mest slående med ny regjering er hvor fryktelig svake statsrådene framstår. Så langt har Brenna, Trettebergstuen, Vedum og Kjerkhol fått mest profilering og de har alle framstått svake, kunnskapsløse og mer enn en anelse inkompetente.
Glem ikke Norges olje- og energiminister Marte Mjøs Persen. Til og med statsrådene fra FrP framstod solide i forhold til henne.
Ja hun har heller ikke akkurat utmerket seg positivt. Ei heller en så rutinert fyr som Barth Eide som har fått et department han ikke virker å ha videre interesse for.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Resett fryktelig opptatt av om Gharahkhani har dobbelt statsborgerskap. Også blind høne finner korn innimellom.
Er det ett problem hvis han har det?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

VivaLV skrev: fre jan 21, 2022 5:36 pm Resett fryktelig opptatt av om Gharahkhani har dobbelt statsborgerskap. Også blind høne finner korn innimellom.
Er det ett problem hvis han har det?
Sikkert for Sian, resett og deres lavpannede like. De kommer sikkert til å lage størst mulig sak av det.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Henningsen skrev: fre jan 21, 2022 5:45 pm
VivaLV skrev: fre jan 21, 2022 5:36 pm Resett fryktelig opptatt av om Gharahkhani har dobbelt statsborgerskap. Også blind høne finner korn innimellom.
Er det ett problem hvis han har det?
Sikkert for Sian, resett og deres lavpannede like. De kommer sikkert til å lage størst mulig sak av det.
Man må ikke være "lavpanned" for å mene at det er ryddig at dersom han har iransk pass, så skal det være offentlig kjent.

Hvis han hadde sagt at han hadde iransk pass hadde jeg trukket på skuldrene og ikke tenkt noe mer på det. Hvis han derimot nekter å svare og det senere kommer frem at han har iransk pass. Det kan være et problem fordi tillit er helt essensielt i rollen han har.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Orakelet skrev: fre jan 21, 2022 11:50 pm
Henningsen skrev: fre jan 21, 2022 5:45 pm
VivaLV skrev: fre jan 21, 2022 5:36 pm Resett fryktelig opptatt av om Gharahkhani har dobbelt statsborgerskap. Også blind høne finner korn innimellom.
Er det ett problem hvis han har det?
Sikkert for Sian, resett og deres lavpannede like. De kommer sikkert til å lage størst mulig sak av det.
Man må ikke være "lavpanned" for å mene at det er ryddig at dersom han har iransk pass, så skal det være offentlig kjent.

Hvis han hadde sagt at han hadde iransk pass hadde jeg trukket på skuldrene og ikke tenkt noe mer på det. Hvis han derimot nekter å svare og det senere kommer frem at han har iransk pass. Det kan være et problem fordi tillit er helt essensielt i rollen han har.
Hvem påstår at han nekter å svare på det?

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Henningsen skrev: lør jan 22, 2022 12:08 am
Orakelet skrev: fre jan 21, 2022 11:50 pm
Henningsen skrev: fre jan 21, 2022 5:45 pm

Sikkert for Sian, resett og deres lavpannede like. De kommer sikkert til å lage størst mulig sak av det.
Man må ikke være "lavpanned" for å mene at det er ryddig at dersom han har iransk pass, så skal det være offentlig kjent.

Hvis han hadde sagt at han hadde iransk pass hadde jeg trukket på skuldrene og ikke tenkt noe mer på det. Hvis han derimot nekter å svare og det senere kommer frem at han har iransk pass. Det kan være et problem fordi tillit er helt essensielt i rollen han har.
Hvem påstår at han nekter å svare på det?
Er ikke det hele poenget til Resett; at han nekter å svare på om han har det? I tillegg er det en historikk her med Per Sandberg og Bahareh Letnes. Er kritikerne av det forholdet konsekvente i sitt syn nå?

Personlig blir jeg ikke skeptisk til noen fordi de er fra Iran, men jeg kan bli skeptisk til folk som prøver å skjule ting.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Orakelet skrev: lør jan 22, 2022 8:56 am
Henningsen skrev: lør jan 22, 2022 12:08 am
Orakelet skrev: fre jan 21, 2022 11:50 pm

Man må ikke være "lavpanned" for å mene at det er ryddig at dersom han har iransk pass, så skal det være offentlig kjent.

Hvis han hadde sagt at han hadde iransk pass hadde jeg trukket på skuldrene og ikke tenkt noe mer på det. Hvis han derimot nekter å svare og det senere kommer frem at han har iransk pass. Det kan være et problem fordi tillit er helt essensielt i rollen han har.
Hvem påstår at han nekter å svare på det?
Er ikke det hele poenget til Resett; at han nekter å svare på om han har det? Skal sies at jeg er ingen Resett-leser og jeg har kun sett en artikkel om dette (søkt opp etter at jeg så denne tråden) så hvis det er flere artikler har jeg ikke lest alle.

Personlig blir jeg ikke skeptisk til noen fordi de er fra Iran, men jeg kan bli skeptisk til folk som prøver å skjule ting.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»