Odds Ballklubb

Svar
hgb

Re: Odds Ballklubb: En klubb som er kulere enn din klubb

Legg inn av hgb »

cpatton skrev: tor jan 13, 2022 5:39 pm Det er jo ingen annen måte å forstå det på. Og så i samme slengen snakke om topp 6.
Om det er noen andre her som mener de klarer å fatte logikken i tankegangen til Håndlykken & Co, så rop ut.
Nå er det jo forsåvidt lenge igjen av vinterens overgangsvindu, men jeg ser ikke akkurat hvordan dette laget skal havne på topp 6.

Skjønt, når det er sagt, så er det jo mye gode spillere. Jeg tror vi kan få en solid sesong med en stil og en trener som klarer å få det beste ut av gruppa (pluss et par nye spillere, spesielt på ving hvor det er tynt), men jeg vil ikke sette penger på det.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Sparer vel mye penger på å ha solceller på stadion i disse tider? Eller er det for mørkt?

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

HarryH skrev: tor jan 13, 2022 8:04 pm Sparer vel mye penger på å ha solceller på stadion i disse tider? Eller er det for mørkt?
Ikke når Odd betaler for strømmen, som ifølge sjefen selv i utgangspunktet er dyrere enn den normale strømmen.

hgb

Legg inn av hgb »

Aprilsnarr skrev: tor jan 13, 2022 8:16 pm
HarryH skrev: tor jan 13, 2022 8:04 pm Sparer vel mye penger på å ha solceller på stadion i disse tider? Eller er det for mørkt?
Ikke når Odd betaler for strømmen, som ifølge sjefen selv i utgangspunktet er dyrere enn den normale strømmen.
Men det er jo utgangspunktet, når strømprisen er vanlig. Ikke veit jeg hvordan avtalen er, men i utgangspunktet er jo solcellestrøm good shit disse dager.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

hgb skrev: tor jan 13, 2022 8:02 pm
Nå er det jo forsåvidt lenge igjen av vinterens overgangsvindu, men jeg ser ikke akkurat hvordan dette laget skal havne på topp 16.
Det kan de klare med litt flyt.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Har vært alt for lite rykter her, Varden kommer nå med et nytt rykte som gjelder hele RBK`s kjæledegge Kåre!

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Perkele skrev: fre jan 14, 2022 1:37 pm Har vært alt for lite rykter her, Varden kommer nå med et nytt rykte som gjelder hele RBK`s kjæledegge Kåre!
Fleip eller fakta?

lsklars

Legg inn av lsklars »

seriemester2013 skrev: fre jan 14, 2022 1:51 pm
Perkele skrev: fre jan 14, 2022 1:37 pm Har vært alt for lite rykter her, Varden kommer nå med et nytt rykte som gjelder hele RBK`s kjæledegge Kåre!
Fleip eller fakta?
https://www.varden.no/sport/ryktes-som- ... ommentere/

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Perkele skrev: fre jan 14, 2022 1:37 pm Har vært alt for lite rykter her, Varden kommer nå med et nytt rykte som gjelder hele RBK`s kjæledegge Kåre!
Det der må jo være fleip. Etter fadesen i brann så kan det vel ikke være noen på elitenivå som seriøst vurderer han...?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Ansettes Kåre så er det bare å satse store summer på Odd-nedrykk. Men det skjer nok ikke.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Perkele skrev: fre jan 14, 2022 1:37 pm Har vært alt for lite rykter her, Varden kommer nå med et nytt rykte som gjelder hele RBK`s kjæledegge Kåre!
Hørte rykter om Tom Nordlie.

One2mas

Legg inn av One2mas »

Markus Kaasa skulle opprinnelig til Molde torsdag for å sluttføre overgangen til romsdalsklubben, men det ble trøbbel for planene.
Kvinnfolktrøbbel...

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

One2mas skrev: fre jan 14, 2022 3:28 pm Markus Kaasa skulle opprinnelig til Molde torsdag for å sluttføre overgangen til romsdalsklubben, men det ble trøbbel for planene.
Kvinnfolktrøbbel...
Hadde han ikke lyst til å møte Gyda?

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Gyda var fæl. Regner vel med at ting ellers går i orden.

Jeg lurer på om Kåre Ingebrigtsen er et reelt alternativ eller om det bare er Varden som spekulerer.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Er det noe nytt her gjennom helgen?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Isnes bekrefter i dag at han blir værende i KFUM Oslo denne sesongen. Har vel vært klart lenge, men han bekrefter dette til kaaffa.no i dag.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Gunnar88 skrev: fre jan 14, 2022 5:21 pm Gyda var fæl. Regner vel med at ting ellers går i orden.

Jeg lurer på om Kåre Ingebrigtsen er et reelt alternativ eller om det bare er Varden som spekulerer.
Ender dere med Kåre så var det faktisk feil å sparke Nornes.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Ny sportssjef eller Abel som signerer kl 10??

Edit: Abel Stensrud sign, kan være blinkskudd

cpatton

Legg inn av cpatton »

Veldig bra å få inn en som også tydeligvis har guts!
Nå teller stallen altså 15 utespillere og plusser vi på med trener og sportssjef, så må pressekonferansene nødvendigvis komme på løpende bånd utover.

hgb

Legg inn av hgb »

Laget sånn per akkurat nå:
Wahlstedt
Ruud Hagen Odin John K
Josh Filip Aas
Wallem Tobias Jevtovic

Benk: Kevin Egell, Lekven, Flamur, Gilli, Solo, Abel, Sondre
(Kan selvsagt godt hende Lekven, Abel, Gilli, Solo og Sondre kan vinne på å starte.)

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Da var Kaasa solgt. Solid arbeid av Tore. Viktig med mye penger inn i kassen slik som situasjonen er.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Perkele skrev: man jan 17, 2022 8:47 am Ny sportssjef eller Abel som signerer kl 10??

Edit: Abel Stensrud sign, kan være blinkskudd
Gratulerer! Det blir spennende å se han i ES, selv om han kanskje hadde hatt godt av et år i OBOS først. Men jeg blir heller ikke nevneverdig overrasket om han tar nivået relativt kjapt.

hgb

Legg inn av hgb »

LeSorcier skrev: man jan 17, 2022 5:09 pm
Perkele skrev: man jan 17, 2022 8:47 am Ny sportssjef eller Abel som signerer kl 10??

Edit: Abel Stensrud sign, kan være blinkskudd
Gratulerer! Det blir spennende å se han i ES, selv om han kanskje hadde hatt godt av et år i OBOS først. Men jeg blir heller ikke nevneverdig overrasket om han tar nivået relativt kjapt.
Hva slags spiller er han? Med Diego Costa-sammenligninga, så snakker vi vel om en ganske stor og sterk spiss? Må vel innrømme at jeg ikke visste om ham før ryktene svirra for litt siden.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Fantastisk innstilling Abel, du får troen tilbake!
Kan vi nå bare finne en trener med samme innstilling og attityde, da bør vel minst halvparten av de resterende spillerne tro på det de driver med.
Ingen trodde på det de drev med sist høst, jeg velger å leve i håpet til trener og sportssjef er på plass

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

hgb skrev: man jan 17, 2022 6:10 pm Hva slags spiller er han? Med Diego Costa-sammenligninga, så snakker vi vel om en ganske stor og sterk spiss? Må vel innrømme at jeg ikke visste om ham før ryktene svirra for litt siden.
Forstår ikke hvor den sammenligningen kommer fra. Han ekke i nærheten av det. Han er en målsnik og bor i offsidefellen. Ikke en spiller for oppbyggende spill, men for å jage baller i boks og gå i bakrom.

hgb

Legg inn av hgb »

Lilleborg skrev: man jan 17, 2022 6:54 pm
hgb skrev: man jan 17, 2022 6:10 pm Hva slags spiller er han? Med Diego Costa-sammenligninga, så snakker vi vel om en ganske stor og sterk spiss? Må vel innrømme at jeg ikke visste om ham før ryktene svirra for litt siden.
Forstår ikke hvor den sammenligningen kommer fra. Han ekke i nærheten av det. Han er en målsnik og bor i offsidefellen. Ikke en spiller for oppbyggende spill, men for å jage baller i boks og gå i bakrom.
Vi har jo gode erfaringer med både Mushaga Bakenga og Torgeir Børven, som har endel av de kvalitetene (skal sies at spesielt Børven også er et veldig godt oppspillspunkt).

Perkele

Legg inn av Perkele »

Ingen nyheter, ingen rykter, ingen spillere, trener eller sportsdirektør på vei inn? Har de lukket og låst på Falkum, så kjedelig… :?

Perkele

Legg inn av Perkele »

https://www.svingslag.no/forsiden/2022/ ... vinne-kamp
"Er det noe som mener det er god tid, må en nesten være medlem av Odds styre eller jobbe i klubbens administrasjon"

Perkele

Legg inn av Perkele »

Har ikke noe å utsette på Svein Maalen, håper de lander dette snart.
https://www.ta.no/fa-kandidater-igjen-d ... 50-1299405

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Perkele skrev: tor jan 20, 2022 1:32 pm Har ikke noe å utsette på Svein Maalen, håper de lander dette snart.
https://www.ta.no/fa-kandidater-igjen-d ... 50-1299405

Når de inviterer til frokostmøte for sponsorer 27 januar med "Hils på vår nye hovedtrener" tyder ting på at noe er nært forestående

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»