Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lumanza »

Yesil skrev: tir jan 18, 2022 8:17 am
Lumanza skrev: man jan 17, 2022 8:15 pm Arsenal er usikre om de kan stille lag mot Pool.

Med Burnley og Arsenal usikre i midtuken, er det vel en liten fare for at Arsenal-Burnley også ryker søndag? Men det blir nok ikke bestemt før etter fristen fredag, da alle har gått mann av huset for å få inn Burnley på DGW eller TGW: ) ) )
Ikke rart det, når de låner ut spillere etter at de får utsatt kamp fordi at de har for få spillere. Kjeltring-klubb.
Troll

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 11:28 am
K-Torget skrev: tir jan 18, 2022 11:21 am Liker dette WC-laget Lew! Sannsynligvis ett lag som vil ta godt med poeng de neste rundene og mer poeng enn det laget jeg har per nå vil få. Men jeg står samtidig fremdeles inne for at man vil få mer igjen ved å spare chipsene til senere..
Jepp. Tenker WC blir tidligst GW28. Håper det ikke er dobbeltrunde for Villa og Leeds denne runden, da blir det KdB inn med byttet mitt. Avventer Salah en uke til, da blir det nok direkte Bruno->Salah-bytte. Men det er absolutt ikke 100% sikkert at Salah starter kampen i GW24.
Blir fort en hit eller to her om Aston Villa / Leeds får dobbeltrunde, spesielt førstnevnte. Tror også dette er sannsynlig at hvertfall ett av de lagene får dobbeltrunde.
Tenker man bør ha minst to av Watkins, Buendia, Countinho, Ramsey, Digne, Raphinha om disse får dobbeltrunde.
I tillegg frister KdB veldig som har Sotonhampton (B) og Brentford (H) i de to neste.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: tir jan 18, 2022 11:42 am
Yesil skrev: tir jan 18, 2022 8:17 am
Lumanza skrev: man jan 17, 2022 8:15 pm Arsenal er usikre om de kan stille lag mot Pool.

Med Burnley og Arsenal usikre i midtuken, er det vel en liten fare for at Arsenal-Burnley også ryker søndag? Men det blir nok ikke bestemt før etter fristen fredag, da alle har gått mann av huset for å få inn Burnley på DGW eller TGW: ) ) )
Ikke rart det, når de låner ut spillere etter at de får utsatt kamp fordi at de har for få spillere. Kjeltring-klubb.
Troll
Det vil jeg si er rimelig nydelig trolling fra Arsenal ja. Låne ut spillere fortløpende slik at de hele veien kan klage på for få spillere😂

Forøvrig ferdig med deg nå, og tilbake til ignorering. Det var bare litt gøy å se du svinge kappen etter vinden i denne saken. Beklager til alle andre.

guru

Legg inn av guru »

Rangnick sier Ronaldo har trent i to dager, men fortsatt usikker til Brentfordkampen. For en møkkarunde dette blir.

Hei hei kaptein Dennis! :(

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: tir jan 18, 2022 1:36 pm Rangnick sier Ronaldo har trent i to dager, men fortsatt usikker til Brentfordkampen. For en møkkarunde dette blir.

Hei hei kaptein Dennis! :(
Personlig sitter jeg og håper på at Ronaldo er akkurat frisk nok til å komme innpå og jage utligning i det 80. min. Sorry guru.

Fortsatt en ørliten, ørliten sjanse for at Leicester ønsker å utsette morgendagens kamp.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 1:38 pm Personlig sitter jeg og håper på at Ronaldo er akkurat frisk nok til å komme innpå og jage utligning i det 80. min. Sorry guru.

Fortsatt en ørliten, ørliten sjanse for at Leicester ønsker å utsette morgendagens kamp.
Istemmer dette, da det passer veldig godt i de to MLene jeg bryr meg om + denne ukens cupduell. Motstander har (C)ane.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 1:38 pm
guru skrev: tir jan 18, 2022 1:36 pm Rangnick sier Ronaldo har trent i to dager, men fortsatt usikker til Brentfordkampen. For en møkkarunde dette blir.

Hei hei kaptein Dennis! :(
Personlig sitter jeg og håper på at Ronaldo er akkurat frisk nok til å komme innpå og jage utligning i det 80. min. Sorry guru.

Fortsatt en ørliten, ørliten sjanse for at Leicester ønsker å utsette morgendagens kamp.

Jeg tar omså ett minutt av Ronaldo, selv om jeg taper 2 poeng på det. Har ganske så mange i flere av mini-ligaer som har cappet Ronaldo slik som jeg, men de har VC på Bruno. Noen har også Cancelo på første benk....

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: tir jan 18, 2022 1:41 pm Istemmer dette, da det passer veldig godt i de to MLene jeg bryr meg om + denne ukens cupduell. Motstander har (C)ane.
Det er kun Sam Martin som har meldt om rykter, og jeg anser sjansen for veldig liten. Hadde jo vært topp for vår del, men kan ikke helt se at Leicester skal ønske kampen utsatt om det ikke har kommet flere skader. Rodgers pressekonferanse senere idag, får endelig bekreftet da.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »


guru

Legg inn av guru »

Mysterio19 skrev: tir jan 18, 2022 1:52 pm
99% sikkert at han ikke spiller med andre ord.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Hvis Ronaldo ikke spiller har det skjedd 5/6 ganger siden GW17 at jeg ikke får inn Brownhill fra benk ved behov og ender opp med å stille 11 mann. Man kunne omtrent ikke valgt en verre 4,5 enabler på midtbanen, hvor eneste rollen er å komme inn med 2 poeng.

Skal sies at i dette tilfellet håper jeg det ikke skjer så jeg får Bruno inn som kaptein, men artig kuriositet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette bekrefter vel i realiteten av Leicester-Spurs spilles. Mange er tilbake:

Expekt

Legg inn av Expekt »

K-Torget skrev: tir jan 18, 2022 11:52 am I tillegg frister KdB veldig som har Sotonhampton (B) og Brentford (H) i de to neste.
Og deretter Norwich. Nesten så jeg vurderer å ofre Bruno for dette..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Expekt skrev: tir jan 18, 2022 4:58 pm
K-Torget skrev: tir jan 18, 2022 11:52 am I tillegg frister KdB veldig som har Sotonhampton (B) og Brentford (H) i de to neste.
Og deretter Norwich. Nesten så jeg vurderer å ofre Bruno for dette..
Gjør som meg - doble opp! Så Bruno ut for Salah i GW24 eller GW25.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 4:59 pm
Expekt skrev: tir jan 18, 2022 4:58 pm
K-Torget skrev: tir jan 18, 2022 11:52 am I tillegg frister KdB veldig som har Sotonhampton (B) og Brentford (H) i de to neste.
Og deretter Norwich. Nesten så jeg vurderer å ofre Bruno for dette..
Gjør som meg - doble opp! Så Bruno ut for Salah i GW24 eller GW25.
Salah sitter trygt plassert på benken.. 🤔

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 4:59 pm
Expekt skrev: tir jan 18, 2022 4:58 pm
K-Torget skrev: tir jan 18, 2022 11:52 am I tillegg frister KdB veldig som har Sotonhampton (B) og Brentford (H) i de to neste.
Og deretter Norwich. Nesten så jeg vurderer å ofre Bruno for dette..
Gjør som meg - doble opp! Så Bruno ut for Salah i GW24 eller GW25.
Tror KdB kommer inn for Ronaldo til kommende runde og slik at jeg dobler med KdB og Bruno frem til Salah er tilbake i GW 24 eller 25 (Tar da Salah inn for Bruno).

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Maupay og Trossard benk.

guru

Legg inn av guru »

HAHAHA!! Trossard benket ja. For en ræva gameweek dette er.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Fml.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea idag, enten i 3-4-2-1 eller 4-2-2-2:

Kepa
Azpi-Silva-Rudi
CHO-Kante-Jorg-Alonso
Mount-Ziyech
Lukaku

Kepa
Azpi-Silva-Rudi-Alonso
Kante-Jorg
CHO-Zyiech
Mount-Lukaku

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Liverpoolodd94 skrev: tir jan 18, 2022 8:01 pm Maupay og Trossard benk.
Cupen R.I.P

guru

Legg inn av guru »

Ronaldo i er i det minste bekreftet at han er med i United-troppen mot Brentford. Da er det i allefall en mulighet for at han får seg noen minutter.

Benson

Legg inn av Benson »

guru skrev: tir jan 18, 2022 8:02 pm HAHAHA!! Trossard benket ja. For en ræva gameweek dette er.
Har begge 🤣

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Brighton med en ræva benk, så de to kommer hvertfall garantert inn.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Liverpoolodd94 skrev: tir jan 18, 2022 8:34 pm Brighton med en ræva benk, så de to kommer hvertfall garantert inn.
Den benken der var svak ja. rart de ikke søkte om utsettelse. Det hadde garantert Tuchel gjort.

guru

Legg inn av guru »

Benson skrev: tir jan 18, 2022 8:30 pm
guru skrev: tir jan 18, 2022 8:02 pm HAHAHA!! Trossard benket ja. For en ræva gameweek dette er.
Har begge 🤣
Denne FPL-sesongen er ikke for svake sjeler ;) Fytti grisen for en rekke med nedturer GW22 har vært.....
Den avsluttes nok med at Ronaldo ikke spiller i morgen og at Dalot benkes. Ser heller ikke bort fra at Henderson får seg en kamp han også, så DDG er på benk :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Liverpoolodd94 skrev: tir jan 18, 2022 8:01 pm Maupay og Trossard benk.
Har ingen heldigvis, men føler med dere som har en eller to!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tir jan 18, 2022 8:11 pm Ronaldo i er i det minste bekreftet at han er med i United-troppen mot Brentford. Da er det i allefall en mulighet for at han får seg noen minutter.
Håper han starter!

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Stoler ikke Tuchel på sin vanlige 3 back formasjon idag, eller skal han agere smart ? Chelsea spiller vel 4-2-3-1 idag, uvant vel.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kapteinhivoghoi skrev: tir jan 18, 2022 9:20 pm Stoler ikke Tuchel på sin vanlige 3 back formasjon idag, eller skal han agere smart ? Chelsea spiller vel 4-2-3-1 idag, uvant vel.
4-2-2-2/4-2-3-1. CHO dyttes litt høyere opp. Tviler på at Chelsea holder nullen idag altså.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»