Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lew_Ashby

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lew_Ashby »

CHO starter idag boys. Håper på venstre vingback.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dretalag. Litt frustrert.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea idag, tipper vi er tilbake i en 3-4-2-1, men kan også være en 4-2-2-2.

Kepa
Azpi-Silva-Rudi
CHO-Kante-Jorg-Alonso
Mount-Ziyech
Lukaku

Kepa
Azpi-Silva-Rudi-Alonso
Kante-Jorg
Zyiech-CHO
Mount-Lukaku

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Hva i all verden er det Ziyech har på TT?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Alonso skal få kjørt seg mot farten til Lamptey.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Vet ikke om jeg orker enda en kamp med Alonso. Glasset er fullt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Nok en kamp på Ziyech. Han kan spille drit kamp etter kamp, men får spille videre. Hvor dårlig er Kai/Timo på trening?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ziyech fortsetter der han slapp. Taper dueller og avgir dårlige pasninger.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Blir Welbeck matchvinner her? Får vel sin livs kamp, som han pleier mot oss.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Alonso igang med høyrisiko-avgjørelser ja.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Få av Ziyech. Bare ta ham av.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Endelig! Sexy fra Ziyech.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

GatlingGun skrev: tir jan 18, 2022 9:27 pm Få av Ziyech. Bare ta ham av.
Så scorer han hahahaha , nå starter han de 8 neste

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Vi leder, men ingen god omgang dette her. Håper vi hever oss i andre og kan orke/gidde å ta en kontring å drepe denne kampen

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lukaku: 8 touch i førsteomgang. Er det vi som ikke klarer å involvere ham eller er dette Lukaku som er uinteressert?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 9:50 pm Lukaku: 8 touch i førsteomgang. Er det vi som ikke klarer å involvere ham eller er dette Lukaku som er uinteressert?
Han har jo minimalt å arbeide med. På de lange ballene legger Brighton 2-3 spillere på han. Noen går i kroppen og én snapper ballen. Veldig effektivt.

Innleggskvaliteten fra sidene er ikke-eksisterende.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Påtide at Tuchel viser noen taktiske ferdigheter her som kan forandre kampbildet. Dette er kanskje det dårligste vi har prestert i år. Brighton spiller bra, men gjør 2 bytter. Vi spiller elendig og Tuchel står handlingslammet på benken
Sist redigert av KTBFFH den tir jan 18, 2022 10:20 pm, redigert 1 gang totalt.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Måtte komme...

Men hvem er det som ikke følger spiller der? Får jo løpe helt fritt inne boksen

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

70minutter vi er helt elendige, du har spillere som Kova, Werner, Puli, Kai på benken og ingenting gjøres. Hva faen skal du med spillere på benken? Gi de 4-8 minutter som vanlig

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Vi skal være glade for at Maupay har dårligere touch enn Lukaku, hvis ikke hadde vi ligget under

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Alonso må rett og slett bare selges. Det går ikke lengre.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Smertefull opptreden. Dette må Tuchel ta delvis på egen kappe.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Elendig kamp. Vi kan spille 2 år til uten å score bortsett fra et langskudd eller en dødball. Vi spiller oss ikke til en eneste god sjanse ila 95minutter. Tuchel kan ikke angrepsspill og nå har han begynt å være naken og paralysert som trener også. Forferdelig taktikk, XI og bytter. Dette her begynner å stinke virkerkelig. 2 nye poeng tapt og jeg tror ikke vi kommer topp 4. Andre lag er rett og slett bedre enn oss pr dags dato.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

RÆVVA!!

Vil se Lukaku, Alonso og Ziyech på benk neste kamp. Havertz, Mount og Werner på topp. Kovacic fra start. Hvem som helst bør starte foran Alonso, det er alt jeg bryr meg om for alt er bedre.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Greit å vite hvem man kan kvitte seg med, spillere som ikke skal være med videre.

Det er så lavt balltempo. Elendig pasningskvalitet. Jeg får aids av innleggene til Azpilicueta.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: tir jan 18, 2022 10:52 pm Elendig kamp. Vi kan spille 2 år til uten å score bortsett fra et langskudd eller en dødball. Vi spiller oss ikke til en eneste god sjanse ila 95minutter. Tuchel kan ikke angrepsspill og nå har han begynt å være naken og paralysert som trener også. Forferdelig taktikk, XI og bytter. Dette her begynner å stinke virkerkelig. 2 nye poeng tapt og jeg tror ikke vi kommer topp 4. Andre lag er rett og slett bedre enn oss pr dags dato.
Nå er du jo kongen av krisemaksimering, men forsøke å puste med magen her. Chelsea har hatt ligaens tøffeste program, herfra og inn har vi et veldig enkelt program.

Tar opptelling om noen uker. Nå skal det bli godt med landslagspause.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: tir jan 18, 2022 10:53 pm Greit å vite hvem man kan kvitte seg med, spillere som ikke skal være med videre.

Det er så lavt balltempo. Elendig pasningskvalitet. Jeg får aids av innleggene til Azpilicueta.
Samme greiene i hele år det når vi ikke scorer 2-0. 1-1 kommer og vi kan spille 4 døgn uten mål. 0 plan eller angrepsmøster når vi jakter mål. Satan er så forbanna og forbanna lei nå

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Lurer på hvorfor Tuchel venter til nesten 80 spilte før han gjør grep. Henger virkelig ikke på greip. Heldigvis er programmet vårt vesentlig enklere etter Spurs-matchen, så har fortsatt klokkertro på topp-4.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 10:55 pm
KTBFFH skrev: tir jan 18, 2022 10:52 pm Elendig kamp. Vi kan spille 2 år til uten å score bortsett fra et langskudd eller en dødball. Vi spiller oss ikke til en eneste god sjanse ila 95minutter. Tuchel kan ikke angrepsspill og nå har han begynt å være naken og paralysert som trener også. Forferdelig taktikk, XI og bytter. Dette her begynner å stinke virkerkelig. 2 nye poeng tapt og jeg tror ikke vi kommer topp 4. Andre lag er rett og slett bedre enn oss pr dags dato.
Nå er du jo kongen av krisemaksimering, men forsøke å puste med magen her. Chelsea har hatt ligaens tøffeste program, herfra og inn har vi et veldig enkelt program.

Tar opptelling om noen uker. Nå skal det bli godt med landslagspause.
Hvordan skal jeg puste med magen? Vi spiller nok en elendig kamp. Vi har absolutt ingen plan i angrepsmønsteret vårt. Vi kunne spilt 4 dager uten scoring etter at 1-1 kom og det vet du like godt som meg. Du har klassespillere på benk så venter du 80+min for å gjøre noe. Han forventer folk skal trylle på 4-10min han gir enkelte spillere. Enkelt program er det som er det største problemet vårt. Vi har altså tatt tatt 7 poeng mot Brighton x2, Villa, Ulvene, Burnley, Everton sitt b lag og WH det er ikke så jævlig tøft program i det hele tatt. Vi er godt fra å kjempe om tittelen til å faktisk ikke være favoritt til topp 4 plass. Det er realiteten. Fortell meg gjerne hva du ser og hva du syns er så jævlig bra, jeg ser det ikke

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»