Kamptråd: Arsenal-Liverpool/EFL i Ligacupen

Svar
markantovertak

Re: Kamptråd: Arsenal-Liverpool/EFL i Ligacupen

Legg inn av markantovertak »

Onv95 skrev: tor jan 20, 2022 12:27 pm
markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 12:14 pm
TrondLFC skrev: tor jan 20, 2022 12:09 pm Har ikke fulgt så veldig med på Aubameyang, men er det bare sykdom som har kjørt karrieren hans i dass ?
Nope. Arsenal ga han en enorm lønn, og nå angrer de seg og forsøker alt de kan å bli kvitt ham. Da er alle midler lov.
Så fint hvis du kan være mer tydelig på hva Arsenal har gjort feil her ovenfor Auba?
Dette er tydeligvis temmelig gjennomtenkt. Han gikk vel fra kaptein og førstevalg til fullstendig spedalsk på en time. Og så kom drittpakkene. Dette er ikke så vanskelig.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 12:09 pm
TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 11:58 am Hvis det skulle være mangel på tilbud og en ender opp med å se denne, hvilken drikke bør en velge til kampen?

Fra spøk til kødd, laget som er i best form vinner. Så dette fikser Arteta.
Liverpool tre siste: VUV
Arsenal tre siste: UTT
Du vet jeg er så gammeldags at jeg ser litt lenger bak enn 3 kamper. Og så må en se litt bak resultata. Lite imponerende det Liverpool har vist siste måneden har jeg blitt fortalt av sikre kilder. Men hvem vet, kanskje det blir samba fra Henderson i kveld.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 12:53 pm
markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 12:09 pm
TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 11:58 am Hvis det skulle være mangel på tilbud og en ender opp med å se denne, hvilken drikke bør en velge til kampen?

Fra spøk til kødd, laget som er i best form vinner. Så dette fikser Arteta.
Liverpool tre siste: VUV
Arsenal tre siste: UTT
Du vet jeg er så gammeldags at jeg ser litt lenger bak enn 3 kamper. Og så må en se litt bak resultata. Lite imponerende det Liverpool har vist siste måneden har jeg blitt fortalt av sikre kilder. Men hvem vet, kanskje det blir samba fra Henderson i kveld.
Form i fotball er ferskvare. Litt usikker på hvilket tidsrom du bruker for å finne at Arsenal er i bedre form enn Liverpool. Sistnevnte har tapt to kamper denne sesongen, Arsenal har tapt to av de tre siste.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ta dem siste 5 i ligaen da til dømes. Da får en jo en liten pekepinn. Ferskvare finner en av bakeren også, men har han brukt for mye gjær så vil jeg styre unna.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 12:07 pm
Odysseen skrev: tor jan 20, 2022 12:03 pm
markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 12:01 pm

Da skjønner jeg det haster med å få solgt ham. Det er raust!
Gud bevare meg vel. Et salg eller lån er selvsagt betinget av at de foregående medisinske undersøkelsene tilsier at han er frisk.
Alternativet er å være persona non grata i Arsenal. Høres ut som Aubameyang er i en herlig situasjon her.
En situasjon han har satt seg i selv, hvis en ser bort fra Covid (vel og merke var han ute og "festet" dagen før første samling for Gabon).

Er ikke uten grunn at han ble satt utenfor laget, og fratatt kapteinsbindet.

DennisB

Legg inn av DennisB »

k9b skrev: tor jan 20, 2022 9:58 am Her kommer spikeren i trofekista for Liverpool. Siste sjanse saloon og så videre.

Arsenal dominerer, og Martin setter en scoring, så jager Liverpool og Arsenal får kontret inn 2 mål når Aliadiere løper fra Hyypia & Paletta og slår til Baptista på åpent mål.

Håper kampen blir utsatt.
Ah, nydelig :D Den Aliadiere/Baptista-kampen sitter hardt i ennå. 3-6 er ikke daglig grøt på Anfield :D

DennisB

Legg inn av DennisB »

TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 1:25 pm Ta dem siste 5 i ligaen da til dømes. Da får en jo en liten pekepinn. Ferskvare finner en av bakeren også, men har han brukt for mye gjær så vil jeg styre unna.
Er det deg, Franny? :lol:

Savner Franny, jeg. Har han gått seg vill i skogen tro?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:03 pm
TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 1:25 pm Ta dem siste 5 i ligaen da til dømes. Da får en jo en liten pekepinn. Ferskvare finner en av bakeren også, men har han brukt for mye gjær så vil jeg styre unna.
Er det deg, Franny? :lol:

Savner Franny, jeg. Har han gått seg vill i skogen tro?
Han skulle tatt med kompass. Men vi må aldri gi opp håpet. ;)

DennisB

Legg inn av DennisB »

Tomiyasu og ESR er vel skadet? Eller rekker de kampen?

fazz

Legg inn av fazz »

TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 1:25 pm Ta dem siste 5 i ligaen da til dømes. Da får en jo en liten pekepinn. Ferskvare finner en av bakeren også, men har han brukt for mye gjær så vil jeg styre unna.
En kan jo se på statistikken fra de kampene. Hjemmekamp Newcastle xG: 2.94 - 0.21 ( 3 - 1), Bortekamp Tottenham xG: 2.80 - 1.55 ( 2 - 2) Bortekamp Leicester xG 0.61 - 2.63 ( 1 - 0), Bortekamp Chelsea xG 1.39 - 1.79 ( 2 - 2), Hjemme Brentford xG: 3.49 - 0.38 ( 3 - 0 ). Med unntak av Tottenham kampen har Liverpool hatt god kontroll og burde strengt tatt ha vunnet de 4 andre kampene.

Onv95

Legg inn av Onv95 »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:08 pm Tomiyasu og ESR er vel skadet? Eller rekker de kampen?
Kjenner du ikke reglene Dennis? Alle våre sentrale spillere som er skadet blir aldri klare til viktige kamper OG alle sentrale spillere på motstanderlag blir alltid mirakuløst friske til kamp mot oss. Sånn er det bare.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Onv95 skrev: tor jan 20, 2022 2:13 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:08 pm Tomiyasu og ESR er vel skadet? Eller rekker de kampen?
Kjenner du ikke reglene Dennis? Alle våre sentrale spillere som er skadet blir aldri klare til viktige kamper OG alle sentrale spillere på motstanderlag blir alltid mirakuløst friske til kamp mot oss. Sånn er det bare.
Ja, det var sånn det var. Og i tillegg skades en av spillerne i førsteellevern vår på trening før kamp, og må stå over.
Sånn var det.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 1:25 pm Ta dem siste 5 i ligaen da til dømes. Da får en jo en liten pekepinn. Ferskvare finner en av bakeren også, men har han brukt for mye gjær så vil jeg styre unna.
Haha! For en tulling, den med ferskvare var morsom. Gjær a! :D
De fem siste i PL bringer oss tilbake til 11. desember. Halvannen måned siden. Og Arsenal og Liverpool møtes i en cup.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:16 pm
Onv95 skrev: tor jan 20, 2022 2:13 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:08 pm Tomiyasu og ESR er vel skadet? Eller rekker de kampen?
Kjenner du ikke reglene Dennis? Alle våre sentrale spillere som er skadet blir aldri klare til viktige kamper OG alle sentrale spillere på motstanderlag blir alltid mirakuløst friske til kamp mot oss. Sånn er det bare.
Ja, det var sånn det var. Og i tillegg skades en av spillerne i førsteellevern vår på trening før kamp, og må stå over.
Og det gjøres av en konspirasjon hvor en samlet fotballverden står bak.

Onv95

Legg inn av Onv95 »

markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 2:24 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:16 pm
Onv95 skrev: tor jan 20, 2022 2:13 pm

Kjenner du ikke reglene Dennis? Alle våre sentrale spillere som er skadet blir aldri klare til viktige kamper OG alle sentrale spillere på motstanderlag blir alltid mirakuløst friske til kamp mot oss. Sånn er det bare.
Ja, det var sånn det var. Og i tillegg skades en av spillerne i førsteellevern vår på trening før kamp, og må stå over.
Og det gjøres av en konspirasjon hvor en samlet fotballverden står bak.
Neida. Bare generelt uflaks. Konspirasjonen er knyttet til FA; EPL og Dommerne.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 2:23 pm
TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 1:25 pm Ta dem siste 5 i ligaen da til dømes. Da får en jo en liten pekepinn. Ferskvare finner en av bakeren også, men har han brukt for mye gjær så vil jeg styre unna.
Haha! For en tulling, den med ferskvare var morsom. Gjær a! :D
De fem siste i PL bringer oss tilbake til 11. desember. Halvannen måned siden. Og Arsenal og Liverpool møtes i en cup.
1,5 mnd var for lenge siden ja. Selvsagt var det det, desember var jo ikke akkurat en høyder for alle lag.
Cup ja, da faller vel sjansene enda mer for Liverpool? Er jo ikke en Cup som Klopp`ern har prioritert så mye siste åra.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 2:31 pm
markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 2:23 pm
TrueBlue81 skrev: tor jan 20, 2022 1:25 pm Ta dem siste 5 i ligaen da til dømes. Da får en jo en liten pekepinn. Ferskvare finner en av bakeren også, men har han brukt for mye gjær så vil jeg styre unna.
Haha! For en tulling, den med ferskvare var morsom. Gjær a! :D
De fem siste i PL bringer oss tilbake til 11. desember. Halvannen måned siden. Og Arsenal og Liverpool møtes i en cup.
1,5 mnd var for lenge siden ja. Selvsagt var det det, desember var jo ikke akkurat en høyder for alle lag.
Cup ja, da faller vel sjansene enda mer for Liverpool? Er jo ikke en Cup som Klopp`ern har prioritert så mye siste åra.
Det blir litt pussig å gå halvannen måned tilbake, og kun med et utvalg av kamper.
For meg da, men så tror jeg nesten ikke på form i fotball heller. Og iallfall ikke utover et par-tre kamper. Men man kan få flyt og gode resultater i lengre perioder ved hjelp av det, men ingen av lagene er vel der. De er heller ikke der at de har det motsatte av flyt, og får svake resultater blant annet på grunn av det.

Det er også litt spesielt å gå halvannen måned tilbake da de to lagene møttes for kun kort tid siden, og det oppgjøret er vel en grei indikator på styrkeforholdet her.

DennisB

Legg inn av DennisB »

markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 2:24 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:16 pm
Onv95 skrev: tor jan 20, 2022 2:13 pm

Kjenner du ikke reglene Dennis? Alle våre sentrale spillere som er skadet blir aldri klare til viktige kamper OG alle sentrale spillere på motstanderlag blir alltid mirakuløst friske til kamp mot oss. Sånn er det bare.
Ja, det var sånn det var. Og i tillegg skades en av spillerne i førsteellevern vår på trening før kamp, og må stå over.
Og det gjøres av en konspirasjon hvor en samlet fotballverden står bak.
Om noen forteller deg at jorda er flat, at fotballen ble startet av dinosaurene, og at Braut er en alien, ville du ha protestert på det også? Eller ville du bare ha nikket og gått videre?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Et spørsmål til de lærde:

Om kampen ender uavgjort, blir det ekstraomganger i semien, eller går man rett på straffer, som tidligere i turneringen?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:59 pm
markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 2:24 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:16 pm
Ja, det var sånn det var. Og i tillegg skades en av spillerne i førsteellevern vår på trening før kamp, og må stå over.
Og det gjøres av en konspirasjon hvor en samlet fotballverden står bak.
Om noen forteller deg at jorda er flat, at fotballen ble startet av dinosaurene, og at Braut er en alien, ville du ha protestert på det også? Eller ville du bare ha nikket og gått videre?
Useriøst, dette vil ingen påstå.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 2:43 pm
Det blir litt pussig å gå halvannen måned tilbake, og kun med et utvalg av kamper.
For meg da, men så tror jeg nesten ikke på form i fotball heller. Og iallfall ikke utover et par-tre kamper. Men man kan få flyt og gode resultater i lengre perioder ved hjelp av det, men ingen av lagene er vel der. De er heller ikke der at de har det motsatte av flyt, og får svake resultater blant annet på grunn av det.

Det er også litt spesielt å gå halvannen måned tilbake da de to lagene møttes for kun kort tid siden, og det oppgjøret er vel en grei indikator på styrkeforholdet her.
Nå tok jeg bare dem 5 siste i ligaen. Det har vel vært kamper der laga har hatt tilgjengelig dem fleste kanskje? Nå er jo det bingo hvem som er med og ikke. 5 kamper er selvsagt en god indikasjon på form. Hjemme og borte har alltid mye og si. Og det var vel en mer rød på banen i store deler av kampen? Jeg så ikke, men forstod enkelt på mine kilder at det var elendig av Liverpool. Kildene mine er hardcore Pool supportere. Altså merkelige folkeslag, men og greie personer innimellom.

Jeg blir ikke overrasket over noe resultat i dag. Jeg gir hjemmelaget en liten fordel. Dere mangler trossalt Salah. Og uten Salah er det veldig ymse og grått syns nå jeg.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:03 pm Et spørsmål til de lærde:

Om kampen ender uavgjort, blir det ekstraomganger i semien, eller går man rett på straffer, som tidligere i turneringen?
Liverpool går videre?

Såpass burde du vel forstå når både FA, Premier League, EFL og dommerne hater Arsenal.

DennisB

Legg inn av DennisB »

markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 3:04 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:59 pm
markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 2:24 pm

Og det gjøres av en konspirasjon hvor en samlet fotballverden står bak.
Om noen forteller deg at jorda er flat, at fotballen ble startet av dinosaurene, og at Braut er en alien, ville du ha protestert på det også? Eller ville du bare ha nikket og gått videre?
Useriøst, dette vil ingen påstå.
Nå er det ganske far fetched en del av det som skrives, og du hopper jo inn i det allikevel.
Bare lurte jeg.

DennisB

Legg inn av DennisB »

WaltonBR skrev: tor jan 20, 2022 3:11 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:03 pm Et spørsmål til de lærde:

Om kampen ender uavgjort, blir det ekstraomganger i semien, eller går man rett på straffer, som tidligere i turneringen?
Liverpool går videre?

Såpass burde du vel forstå når både FA, Premier League, EFL og dommerne hater Arsenal.
Normalt gøyalt, men mottas allikevel med et sukk.

Det er altså ingen bortemålsregel i dag. Men det hadde vært hyggelig å fått avklart hva som skjer om kampen ender uavgjort, før vi alle står der med buksene nede.

Eller, hyggelig det også, forresten.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:12 pm
markantovertak skrev: tor jan 20, 2022 3:04 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 2:59 pm
Om noen forteller deg at jorda er flat, at fotballen ble startet av dinosaurene, og at Braut er en alien, ville du ha protestert på det også? Eller ville du bare ha nikket og gått videre?
Useriøst, dette vil ingen påstå.
Nå er det ganske far fetched en del av det som skrives, og du hopper jo inn i det allikevel.
Bare lurte jeg.
Ja, da er spørsmålet om det er jeg eller du som er den enfoldige her. Det vil si, det skjønner vel alle.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:14 pm
WaltonBR skrev: tor jan 20, 2022 3:11 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:03 pm Et spørsmål til de lærde:

Om kampen ender uavgjort, blir det ekstraomganger i semien, eller går man rett på straffer, som tidligere i turneringen?
Liverpool går videre?

Såpass burde du vel forstå når både FA, Premier League, EFL og dommerne hater Arsenal.
Normalt gøyalt, men mottas allikevel med et sukk.

Det er altså ingen bortemålsregel i dag. Men det hadde vært hyggelig å fått avklart hva som skjer om kampen ender uavgjort, før vi alle står der med buksene nede.

Eller, hyggelig det også, forresten.
Ekstraomganger.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:14 pm
WaltonBR skrev: tor jan 20, 2022 3:11 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:03 pm Et spørsmål til de lærde:

Om kampen ender uavgjort, blir det ekstraomganger i semien, eller går man rett på straffer, som tidligere i turneringen?
Liverpool går videre?

Såpass burde du vel forstå når både FA, Premier League, EFL og dommerne hater Arsenal.
Normalt gøyalt, men mottas allikevel med et sukk.

Det er altså ingen bortemålsregel i dag. Men det hadde vært hyggelig å fått avklart hva som skjer om kampen ender uavgjort, før vi alle står der med buksene nede.

Eller, hyggelig det også, forresten.
Ekstraomganger. Har ikke dere verdens beste unggutter på laget? Bør vel neppe tenke annet enn at de fikser biffen til ordinær tid.
Kamptips: 8-1, fem mål av Martin Nelly

DennisB

Legg inn av DennisB »

Odysseen skrev: tor jan 20, 2022 3:21 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:14 pm
WaltonBR skrev: tor jan 20, 2022 3:11 pm

Liverpool går videre?

Såpass burde du vel forstå når både FA, Premier League, EFL og dommerne hater Arsenal.
Normalt gøyalt, men mottas allikevel med et sukk.

Det er altså ingen bortemålsregel i dag. Men det hadde vært hyggelig å fått avklart hva som skjer om kampen ender uavgjort, før vi alle står der med buksene nede.

Eller, hyggelig det også, forresten.
Ekstraomganger.
Takk for et seriøst svar.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:23 pm
Odysseen skrev: tor jan 20, 2022 3:21 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:14 pm
Normalt gøyalt, men mottas allikevel med et sukk.

Det er altså ingen bortemålsregel i dag. Men det hadde vært hyggelig å fått avklart hva som skjer om kampen ender uavgjort, før vi alle står der med buksene nede.

Eller, hyggelig det også, forresten.
Ekstraomganger.
Takk for et seriøst svar.
Bare hyggelig. Makan til oppførsel fra Liverpool-supporterne de siste ukene. Forstår plutselig ONV mer nå enn tidligere...

DennisB

Legg inn av DennisB »

Odysseen skrev: tor jan 20, 2022 3:24 pm
DennisB skrev: tor jan 20, 2022 3:23 pm
Odysseen skrev: tor jan 20, 2022 3:21 pm

Ekstraomganger.
Takk for et seriøst svar.
Bare hyggelig. Makan til oppførsel fra Liverpool-supporterne de siste ukene. Forstår plutselig ONV mer nå enn tidligere...
Mine tanker også..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»