Manchester United

Svar
Megapixsel

Re: Manchester United

Legg inn av Megapixsel »

startelver skrev: søn jan 23, 2022 5:36 pm
Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Beste kampen av United til nå under Rangnick.
Mot en veldig god motstander. United dominerte for det meste, men det var lite sjanser begge veier.
Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn? Driblet jo og satt fart på faktisk.
Hadde du sagt det samme hvis kampen endte 0-0 ?
Selvsagt, er da noen som klarer å se positive ting selv om man ikke vinner?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mejbri på benk.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn?
Såpass...

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: søn jan 23, 2022 7:21 pm
Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn?
Såpass...
Bortsett fra første sesongen kanskje? Synes han så veldig lett ut i steget.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Megapixsel skrev: søn jan 23, 2022 7:25 pm
Lezah skrev: søn jan 23, 2022 7:21 pm
Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn?
Såpass...
Bortsett fra første sesongen kanskje? Synes han så veldig lett ut i steget.
Martial kom til oss i 2015. Jeg tror nok det fins et par øyeblikk foruten de ti minuttene han var på banen i går som kan defineres som minst like friske.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hvis du kunne velge? (foran neste sesong) Hvilket valg ville vært det foretrukne for å kunne oppnå ønskede mål (dine mål som fan med ønsker)


1) Ny manager, Ralf opp i systemet der han får siste ordet på viktige sportslige avgjørelser rundt tropp/spillere men også i valget av manageren som tar over (det kan fort bli noe helt annet enn de vi snakker mest om, dvs poch, ten haag).

2) Ten Haag blir manager og Ralf forsvinner fordi han kjenner at han ikke får den inflytelsen han ble lovet.

3) Ralf tar over selv.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Reaksjonen til Sir Alex etter å ha vunnet cupen over Rangers med Aberdeen. Ca 1 minutt ut i klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=x1SzECH ... nitedClips

Jack

Legg inn av Jack »

TrueTopRed skrev: søn jan 23, 2022 10:22 pm Reaksjonen til Sir Alex etter å ha vunnet cupen over Rangers med Aberdeen. Ca 1 minutt ut i klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=x1SzECH ... nitedClips
Han har også sagt at dette er noe han angrer på.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jack_Daniels skrev: søn jan 23, 2022 10:25 pm Han har også sagt at dette er noe han angrer på.
Om det må unnskyldes eller ikke, er ikke det jeg tenker på når jeg ser klippet. Men klart han har gjort noen feil eller ting han angrer på opp gjennom han også.

Men jeg ser mye av han i nettopp det klippet, spesielt med svaret på neste spm i samme klipp og fra nyere tid. Kul fyr.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

TrueTopRed skrev: søn jan 23, 2022 10:36 pm
Jack_Daniels skrev: søn jan 23, 2022 10:25 pm Han har også sagt at dette er noe han angrer på.
Om det må unnskyldes eller ikke, er ikke det jeg tenker på når jeg ser klippet. Men klart han har gjort noen feil eller ting han angrer på opp gjennom han også.

Men jeg ser mye av han i nettopp det klippet, spesielt med svaret på neste spm i samme klipp og fra nyere tid. Kul fyr.
Anbefaler dokumentaren, ligger på Viaplay dersom du har det.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Savage den der.

For en ekstrem vinnerskalle!

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Crynix skrev: man jan 24, 2022 10:54 am
TrueTopRed skrev: søn jan 23, 2022 10:36 pm
Jack_Daniels skrev: søn jan 23, 2022 10:25 pm Han har også sagt at dette er noe han angrer på.
Om det må unnskyldes eller ikke, er ikke det jeg tenker på når jeg ser klippet. Men klart han har gjort noen feil eller ting han angrer på opp gjennom han også.

Men jeg ser mye av han i nettopp det klippet, spesielt med svaret på neste spm i samme klipp og fra nyere tid. Kul fyr.
Anbefaler dokumentaren, ligger på Viaplay dersom du har det.
Rett og slett en nydelig dokumentar.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Crynix skrev: man jan 24, 2022 10:54 am [Anbefaler dokumentaren, ligger på Viaplay dersom du har det.
Logget in å så at jeg hadde lagt den til "min liste" der faktisk, så den har vel kommet til korte for filmer frem nå. Men tar tipset og ser den de nærmeste dagene.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: søn jan 23, 2022 10:14 pm Hvis du kunne velge? (foran neste sesong) Hvilket valg ville vært det foretrukne for å kunne oppnå ønskede mål (dine mål som fan med ønsker)


1) Ny manager, Ralf opp i systemet der han får siste ordet på viktige sportslige avgjørelser rundt tropp/spillere men også i valget av manageren som tar over (det kan fort bli noe helt annet enn de vi snakker mest om, dvs poch, ten haag).

2) Ten Haag blir manager og Ralf forsvinner fordi han kjenner at han ikke får den inflytelsen han ble lovet.

3) Ralf tar over selv.
Interessant problemstilling selv om det føles noe tidlig å bestemme seg. Gitt tingenes tilstand og at R.R. fortsatt er "fersk" i klubben, går jeg for alternativ 3.

R.R. har "strammet opp", gitt spillerne hjemmelekser og innført noe som hittil kanskje har vært helt nødvendig?! Han har fått visse spillere til å skjerpe seg, laget ser tidvis mer fungerende ut og det har ført oss oppover på tabellen, så det har gitt ok resultater.

Vet ikke hva hans/United sine planer er etter sesongslutt og DENNE gangen, håper jeg at ledelsen/styret holder ord, venter, evaluerer og IKKE tar noen premature avgjørelser ang. manager-spørsmålet...! Tror så langt at R.R. er rett mann.

Gitt det så ser jeg ikke helt for meg Ten Haag m/følge inn. Meget bra og kvalifiserte på mange måter selvfølgelig, men jeg er forutinntatt, synser og tror rett&slett at de kke vil få dette til å fungere eller er overførbart (gitt kampprogrammet/det fysiske) til verdens hardeste og kanskje beste liga, P.L!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Liker at Rangnick endelig tar tak i alle de jævla håpløse skuddforsøkene. Gud hvor irriterende det har vært.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: man jan 24, 2022 7:15 pm Gitt det så ser jeg ikke helt for meg Ten Haag m/følge inn. Meget bra og kvalifiserte på mange måter selvfølgelig, men jeg er forutinntatt, synser og tror rett&slett at de kke vil få dette til å fungere eller er overførbart (gitt kampprogrammet/det fysiske) til verdens hardeste og kanskje beste liga, P.L!
Tenker litt i de baner jeg også. Han er på et tryggt sted nå Ten Haag, jeg er veldig usikker på hvordan det vil slå ut i PL og med alt rundt, selv om han er en fantastisk manager om alt annet stemmer. Etter så mye tull som det har vært siden Ferguson, så heller jeg mot en eller annen som har coachet i PL tidligere (poch eller ralf selv), eller et alternativ som Ralf tar. Hans trackrecord når det kommer til valg av manager er vel skaplig, så kjenner at jeg stoler på hans vurderingsevne.

Jeg har hele veien siden Ralf ble introdusert sett for meg at han tar steget opp og den avgjørende rollen bakom og ment at det var riktig vei å gå. Men jo mer jeg tenker på det, så er jeg ikke lenger heller fremmed for å la fyren få fortsette heller. Med all respekt for troppen som vi har, så tror jeg at den er langt unna det RR helst ville hatt får å lykkes best mulig, og da hadde det vært litt spennende å sett hva som kunne skjedd om han får langt bedre muligheter enn det som var tilfelle i Schalke og Leipzig, og når vi nå forhåpningsvis får renset litt opp.

Så alternativ 1 eller 3 for meg. Uansett viktig å få med Ralf videre.

Liker at Ralf litt setter standarden med å la Elanga komme inn, og akkurat det sender også signaler til spillerne under om at alt er mulig om man er dedikert og gjør de riktige tingene og jobber hardt. At man fint kan konkurere med folk som kostet £75m så lenge man har noe annet de kanskje ikke har.

De unge spillerne må kjenne at det finns et håp for å kunne bryte gjennom, og det kan litt sammenlignes med oss fans om vi føler at vi sitter med feil manager eller ledelse, og på vei i feil rettning. Man mister gløden.

Tror også spillerne liker at Ralf ikke går rundt grøten, men er ærlige med de.
Sist redigert av TrueTopRed den man jan 24, 2022 9:58 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: man jan 24, 2022 9:18 pm Liker at Rangnick endelig tar tak i alle de jævla håpløse skuddforsøkene. Gud hvor irriterende det har vært.
Tenkte på det selv også, og med Greenwood. Glimtvis så viser han at noe nytt har skjedd. Mer tid med dedikasjon, så kan det fortsatt bli bra.

En annen ting som derimot irriterer meg for tiden, er at Ronaldo får lov til å ta frispark som er på skuddhold. Hvert bidige forsøk går enten hardt over eller i muren. Lite som tyder på at han skal score på de, så sant muren er satt riktig opp. Må ha mer spesialister på de. Bruno eller Telles, men makta til Ronaldo gir han litt formange av de for min smak.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


MadBum

Legg inn av MadBum »

Han kommer til å herje.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Idiotisk at det ikke ble gjort i sommer

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ale skrev: man jan 24, 2022 10:59 pmGood riddance.
Eller så kommer han tilbake til sommeren.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lykke til Martial. Tenk om han skulle slå til..

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ale skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm
missChance skrev: man jan 24, 2022 11:03 pm
Ale skrev: man jan 24, 2022 10:59 pmGood riddance.
Eller så kommer han tilbake til sommeren.
Romano sier at Sevilla betaler lønna. Betaler dem en lånesum også?
Neppe? De hadde jo ikke lyst til å dekke hele lønna i utgangspunktet.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

missChance skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm
Ale skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm
missChance skrev: man jan 24, 2022 11:03 pm

Eller så kommer han tilbake til sommeren.
Romano sier at Sevilla betaler lønna. Betaler dem en lånesum også?
Neppe? De hadde jo ikke lyst til å dekke hele lønna i utgangspunktet.
Nå er han ikke en utgift, og kan få masse tiltrengt spilletid.
Jeg blir å følge Sevilla for å se på utviklingen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm
Ale skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm
missChance skrev: man jan 24, 2022 11:03 pm

Eller så kommer han tilbake til sommeren.
Romano sier at Sevilla betaler lønna. Betaler dem en lånesum også?
Neppe? De hadde jo ikke lyst til å dekke hele lønna i utgangspunktet.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: man jan 24, 2022 11:34 pm
missChance skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm
Ale skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm

Romano sier at Sevilla betaler lønna. Betaler dem en lånesum også?
Neppe? De hadde jo ikke lyst til å dekke hele lønna i utgangspunktet.
Edit: Herregud, jeg er dum ...

Men ikke kjøpsopsjon altså. Da må de finne en kjøper til sommeren.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Helt grei deal. Er Martial talentfull å gjør det bra, så vil kanskje noen kjøpe han til sommeren.
Om dette skaper plass for et kjøp vet jeg ikke, men mindre folk på treningsfeltet og mer/bedre fokus på de andre. Håper det ender med noe av det samme med Lingard.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: man jan 24, 2022 9:52 pm
InsVerderben skrev: man jan 24, 2022 7:15 pm Gitt det så ser jeg ikke helt for meg Ten Haag m/følge inn. Meget bra og kvalifiserte på mange måter selvfølgelig, men jeg er forutinntatt, synser og tror rett&slett at de kke vil få dette til å fungere eller er overførbart (gitt kampprogrammet/det fysiske) til verdens hardeste og kanskje beste liga, P.L!
Tenker litt i de baner jeg også. Han er på et tryggt sted nå Ten Haag, jeg er veldig usikker på hvordan det vil slå ut i PL og med alt rundt, selv om han er en fantastisk manager om alt annet stemmer. Etter så mye tull som det har vært siden Ferguson, så heller jeg mot en eller annen som har coachet i PL tidligere (poch eller ralf selv), eller et alternativ som Ralf tar. Hans trackrecord når det kommer til valg av manager er vel skaplig, så kjenner at jeg stoler på hans vurderingsevne.

Jeg har hele veien siden Ralf ble introdusert sett for meg at han tar steget opp og den avgjørende rollen bakom og ment at det var riktig vei å gå. Men jo mer jeg tenker på det, så er jeg ikke lenger heller fremmed for å la fyren få fortsette heller. Med all respekt for troppen som vi har, så tror jeg at den er langt unna det RR helst ville hatt får å lykkes best mulig, og da hadde det vært litt spennende å sett hva som kunne skjedd om han får langt bedre muligheter enn det som var tilfelle i Schalke og Leipzig, og når vi nå forhåpningsvis får renset litt opp.

Så alternativ 1 eller 3 for meg. Uansett viktig å få med Ralf videre.

Liker at Ralf litt setter standarden med å la Elanga komme inn, og akkurat det sender også signaler til spillerne under om at alt er mulig om man er dedikert og gjør de riktige tingene og jobber hardt. At man fint kan konkurere med folk som kostet £75m så lenge man har noe annet de kanskje ikke har.

De unge spillerne må kjenne at det finns et håp for å kunne bryte gjennom, og det kan litt sammenlignes med oss fans om vi føler at vi sitter med feil manager eller ledelse, og på vei i feil rettning. Man mister gløden.

Tror også spillerne liker at Ralf ikke går rundt grøten, men er ærlige med de.

Tommel fra meg for ditt innlegg og ikke minst det nedenstående og siterte, som jeg støtter:

" Liker at Ralf litt setter standarden med å la Elanga komme inn, og akkurat det sender også signaler til spillerne under om at alt er mulig om man er dedikert og gjør de riktige tingene og jobber hardt. At man fint kan konkurere med folk som kostet £75m så lenge man har noe annet de kanskje ikke har.
De unge spillerne må kjenne at det finns et håp for å kunne bryte gjennom, og det kan litt sammenlignes med oss fans om vi føler at vi sitter med feil manager eller ledelse, og på vei i feil rettning. Man mister gløden. Tror også spillerne liker at Ralf ikke går rundt grøten, men er ærlige med de."

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: man jan 24, 2022 11:34 pm
missChance skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm
Ale skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm

Romano sier at Sevilla betaler lønna. Betaler dem en lånesum også?
Neppe? De hadde jo ikke lyst til å dekke hele lønna i utgangspunktet.
Mindre ifølge Whitwell, uten at det er så viktig. Han får forhåpentligvis mye spilletid og tiltrekker seg kjøpere. Men det er framgang for klubben, da! Vi betaler ikke for at spilleren skal spille for en annen klubb.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

missChance skrev: tir jan 25, 2022 11:27 am
Lezah skrev: man jan 24, 2022 11:34 pm
missChance skrev: man jan 24, 2022 11:04 pm

Neppe? De hadde jo ikke lyst til å dekke hele lønna i utgangspunktet.
Mindre ifølge Whitwell, uten at det er så viktig. Han får forhåpentligvis mye spilletid og tiltrekker seg kjøpere. Men det er framgang for klubben, da! Vi betaler ikke for at spilleren skal spille for en annen klubb.
Martial tjener £250k i uka. Tipper €6m er beregnet ukelønn ut juni måned, mens tallet på rundt £4m er til sesongslutt i Spania.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»