Herrer: EM 2022 (Ungarn/Slovakia)

Svar
KTBFFH

Re: Herrer: EM 2022 (Ungarn/Slovakia)

Legg inn av KTBFFH »

Hahhhahahaa er det kødd eller?

milanB

Legg inn av milanB »

Norsk flopping igjen blant herrene, sett det mange ganger før. Spark Berge og få inn Solberg.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Herregud så ræva. God inngang av Berge, men han klarer jo aldri å svare når Sverige legger om... Til tross for det så det ut til å gå mot en komfortabel seier frem til det norske laget bestemmer seg for å spille som om det er de som ligger fire mål bak de siste fem minuttene... Uforståelig meltdown, og Sagosen verst av dem alle.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Den 2. Omgangen, og siste 5 minuttene. Har ikke ord. Begredelig.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Savner at Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Sist redigert av Taururu den tir jan 25, 2022 10:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Ja jeg advarte mot dette. Å møte Sverige i avgjørende matcher er og blir en nøtt for oss. Enten det er håndball, fotball og annet.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Dette er dessverre så standard herrelandslaget i håndball.
Ryker alltid når det gjelder.

Også i de kampene de absolutt bør ha full kontroll.
Mestere i å kjøre elendige sluttfaser i viktige kamper.

Andy

Legg inn av Andy »

Spektakulært å tape denne kampen. Berge kan ryke og reise til Kolstad.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Lede med 4 mål 5 minutter igjen og å tape med 1. Det er så ufattelig svakt. Det spiller ingen rolle hva disse gutta gjør. Hvor mange ganger har det ikke sett utrolig lovende ut,men når det drar seg til,så svikter det mentale. Noen medaljer har det blitt på veien,men å gå hele veien. Nope. Det er tøft i toppen,men når det blir nesten hele tiden. Må være noe mentalt de mangler.

qbah

Legg inn av qbah »

Kun dette laget her som klarer dette. Større bottlers enn fuckings Tottenham når det gjelder.

Berge ferdig. Velkommen til Kolstad.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Ellers er det helt utruleg at Berge ikkje tok timeouten. Han burde tatt den når Norge ledet med 2 mål. Allereie då viste laget tendenser til å ramle saman. Dessverre skulle han sjølvsagt vente til siste angripet før den kom og då var det for seint. Denne kampen tapte vi mentalt, men også trenermessig. Dessverre såg vi samme tilfelle mot Russland
Sist redigert av ms_8 den tir jan 25, 2022 10:16 pm, redigert 1 gang totalt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:14 pm Savner at ikke Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Sagosen er klart svakere nå enn for et par år siden. Da var han faktisk en reell kandidat til å være verdens beste. Nå er han bare svak.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Sportsidiot skrev: tir jan 25, 2022 10:14 pm Lede med 4 mål 5 minutter igjen og å tape med 1. Det er så ufattelig svakt. Det spiller ingen rolle hva disse gutta gjør. Hvor mange ganger har det ikke sett utrolig lovende ut,men når det drar seg til,så svikter det mentale. Noen medaljer har det blitt på veien,men å gå hele veien. Nope. Det er tøft i toppen,men når det blir nesten hele tiden. Må være noe mentalt de mangler.
Skal faktisk ikke være mulig å tape med 5 de siste fem minuttene

lsklars

Legg inn av lsklars »

Berge må gå!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:14 pm Savner at Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Aldri klart det på landslaget dessverre. Vil nok aldri nå opp i nærheten av toppnivået deres. Aldri vært der og vil aldri bli det heller.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Yes, Sverige slår tilbake og går til finalen :D

Dette hadde jeg aldri trodd vi skulle greie..

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Den siste 7m til Sverige var latterlig dømt, svensken får jo skyte helt fritt!

Ghost

Legg inn av Ghost »

ms_8 skrev: tir jan 25, 2022 10:15 pm Ellers er det helt utruleg at Berge tok timeouten. Han burde tatt den når Norge ledet med 2 mål. Allereie då viste laget tendenser til å ramle saman. Dessverre skulle han sjølvsagt vente til siste angripet før den kom og då var det for seint. Denne kampen tapte vi mentalt, men også trenermessig. Dessverre såg vi samme tilfelle mot Russland
Så vel for seg en ettmålseldelse med 11 sekunder igjen, ikke motsatt, men helt tullete prioritering når han så hvor hodeløst det var der ute.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Nesten-laget forblir nesten-laget.

For en skam.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Trodde vi hadde en bra utvikling gjennom mesterskapet, men vi er nok rett og slett litt svakere enn vi har vært de siste 4-5 årene. Hadde litt lave forventninger i år men klarte liksom snu trua litt etter bra formkurve og endelig seier over Spania. Men neida, faen heller. Ikke kritikk mot Berge, men kanskje et skifte kan være bra for alle. Han er vel ferdig nå og klar for Kolstad selv om ting kanskje ikke er offentliggjort?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Ale skrev: tir jan 25, 2022 10:17 pm Ikke så cocky lenger nå, Mr Höglund?
Farlig i trafikken nå.

Downlight

Legg inn av Downlight »

KTBFFH skrev: tir jan 25, 2022 10:16 pm
Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:14 pm Savner at Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Aldri klart det på landslaget dessverre. Vil nok aldri nå opp i nærheten av toppnivået deres. Aldri vært der og vil aldri bli det heller.
Ja, synes faktisk Sagosen er veldig oppskrytt, mange miss på slutten.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Neptun skrev: tir jan 25, 2022 10:17 pm Nesten-laget forblir nesten-laget.

For en skam.
Tåpelig. Denne fantastiske fremgangen vi har hatt på herresiden i håndball. Greit, i dag er vi skuffet, men ærlig talt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Downlight skrev: tir jan 25, 2022 10:18 pm
KTBFFH skrev: tir jan 25, 2022 10:16 pm
Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:14 pm Savner at Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Aldri klart det på landslaget dessverre. Vil nok aldri nå opp i nærheten av toppnivået deres. Aldri vært der og vil aldri bli det heller.
Ja, synes faktisk Sagosen er veldig oppskrytt, mange miss på slutten.
Jeg er ikke uenig og får meg har han aldri vært i nærheten av de to og muligens et par andre og. Dog ser jeg ikke nok klubbhåndball så meningen min er mye basert på landslagshåndball

daoooo

Legg inn av daoooo »

Downlight skrev: tir jan 25, 2022 10:18 pm
KTBFFH skrev: tir jan 25, 2022 10:16 pm
Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:14 pm Savner at Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Aldri klart det på landslaget dessverre. Vil nok aldri nå opp i nærheten av toppnivået deres. Aldri vært der og vil aldri bli det heller.
Ja, synes faktisk Sagosen er veldig oppskrytt, mange miss på slutten.
Ser du like mange Kiel kamper som meg?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Downlight skrev: tir jan 25, 2022 10:18 pm
KTBFFH skrev: tir jan 25, 2022 10:16 pm
Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:14 pm Savner at Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Aldri klart det på landslaget dessverre. Vil nok aldri nå opp i nærheten av toppnivået deres. Aldri vært der og vil aldri bli det heller.
Ja, synes faktisk Sagosen er veldig oppskrytt, mange miss på slutten.
Var vel ikke helt med sine fulle 5, etter han slo bakhode i gulvet der.

Downlight

Legg inn av Downlight »

KTBFFH skrev: tir jan 25, 2022 10:19 pm
Downlight skrev: tir jan 25, 2022 10:18 pm
KTBFFH skrev: tir jan 25, 2022 10:16 pm

Aldri klart det på landslaget dessverre. Vil nok aldri nå opp i nærheten av toppnivået deres. Aldri vært der og vil aldri bli det heller.
Ja, synes faktisk Sagosen er veldig oppskrytt, mange miss på slutten.
Jeg er ikke uenig og får meg har han aldri vært i nærheten av de to og muligens et par andre og. Dog ser jeg ikke nok klubbhåndball så meningen min er mye basert på landslagshåndball
En toppspiller skal stå frem og avgjøre kamper.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

daoooo skrev: tir jan 25, 2022 10:19 pm
Tåpelig. Denne fantastiske fremgangen vi har hatt på herresiden i håndball. Greit, i dag er vi skuffet, men ærlig talt.
Fremgangen har stoppet helt opp for en god stund siden. Vi er ikke nå bedre nå enn i 2018 eller 2019. Merkelig egentlig for på det tidspunktet var laget ganske ungt og uerfarent. Nå har mange spillere langt mer internasjonal rutine og burde vært bedre. Spesielt Sagosen skuffer stort. Man blir ikke verdens beste spiller ved å være så svak i avgjørende situasjoner. 3 bom på siste 4 min i dag.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

daoooo skrev: tir jan 25, 2022 10:19 pm
Neptun skrev: tir jan 25, 2022 10:17 pm Nesten-laget forblir nesten-laget.

For en skam.
Tåpelig. Denne fantastiske fremgangen vi har hatt på herresiden i håndball. Greit, i dag er vi skuffet, men ærlig talt.
De har vært på et høyt nivå i mange år, men mister hodet hver gang de ligger an til det helt store.
Det er rett og slett veldig skuffende. De har mye å lære av damelaget.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

daoooo skrev: tir jan 25, 2022 10:20 pm
Downlight skrev: tir jan 25, 2022 10:18 pm
KTBFFH skrev: tir jan 25, 2022 10:16 pm

Aldri klart det på landslaget dessverre. Vil nok aldri nå opp i nærheten av toppnivået deres. Aldri vært der og vil aldri bli det heller.
Ja, synes faktisk Sagosen er veldig oppskrytt, mange miss på slutten.
Ser du like mange Kiel kamper som meg?
Påpekte i innlegget mitt at det meste er basert på landslag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Håndball»