911 - konspirasjonstråd.

Svar
Knaberaps

911 - konspirasjonstråd.

Legg inn av Knaberaps »

Det hadde vært artig med en ny og laaaang runde med 911 konspirasjonsteorier, men mine "med-debunkere" er ikke å se her.

ThePokerKing, Oberst_Blimp, Scharnhorst, KansjeD, InnocentBystander, KingKong5, Olgundo med flere.
Dette var sterke debattanter som satte stor pris på å vise hvor klesskapet skulle stå.

Eneste som er her, så vidt jeg kan se, er Broren til noen. Men han var bare sånn "på av-aktiv".
Så dersom det finnes noen her inne som mener 911 var en "inside-job" så fyr løs. Kanskje jeg klarer dere alene... :D

KansjeD

Legg inn av KansjeD »

AHA!!! Så det er HIT de gamle VGDerne har flyttet. Endelig fant jeg dere. :)

Nå venter jeg i spenning på om noen KTere dukker opp her.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

KansjeD skrev: lør aug 07, 2021 2:40 pm Nå venter jeg i spenning på om noen KTere dukker opp her.
Med deg på laget sables de ned på øyeblikket :D

KansjeD

Legg inn av KansjeD »

Ja, sammen er vi sterke, sies det. :D

KansjeD

Legg inn av KansjeD »

Knaberaps skrev: lør aug 07, 2021 3:08 pm
KansjeD skrev: lør aug 07, 2021 2:40 pm Nå venter jeg i spenning på om noen KTere dukker opp her.
Med deg på laget sables de ned på øyeblikket :D
Og nå har jeg lært meg å svare MED SITAT og. :D

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Bilde

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Jeg for min del elsker konspirasjonsteorier for jeg har laget en haugevis av dem selv, og tenker å fortsette med det :D

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Er det noe nytt de siste 10 åra rundt dette? Sist jeg så youtube videor om emnet så var det snakk om noe tøv om at flyene var dataaminasjoner / video var forfalsket eller noe slikt.

Før det var Richard Gage det store. Og før det, gutta som lagde Loose Change videon.

Men nå er det mange år siden jeg er oppdatert. Så oppdater meg gjerne..

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Ellers er det "bare" 7 år igjen til en del FBI-papirer om JFK-saken bli "de-klassifisert". Så spørs det om det dukker opp noe interessant der eller om det mest interessante blir holdt igjen? :)

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Ka9nen skrev: søn aug 08, 2021 8:27 pm Ellers er det "bare" 7 år igjen til en del FBI-papirer om JFK-saken bli "de-klassifisert". Så spørs det om det dukker opp noe interessant der eller om det mest interessante blir holdt igjen? :)
Kommer ikke til å dukke opp noen ting da FSB allerede har fått kloa i disse.

Broren

Legg inn av Broren »

Knaberaps skrev: lør aug 07, 2021 2:00 pm Det hadde vært artig med en ny og laaaang runde med 911 konspirasjonsteorier, men mine "med-debunkere" er ikke å se her.

ThePokerKing, Oberst_Blimp, Scharnhorst, KansjeD, InnocentBystander, KingKong5, Olgundo med flere.
Dette var sterke debattanter som satte stor pris på å vise hvor klesskapet skulle stå.

Eneste som er her, så vidt jeg kan se, er Broren til noen. Men han var bare sånn "på av-aktiv".
Så dersom det finnes noen her inne som mener 911 var en "inside-job" så fyr løs. Kanskje jeg klarer dere alene... :D
Man har da et liv ved siden av diskusjonsforum!

Ellers tror jeg ikke en ny tråd om 911 er nødvendig. Disse fjerne konspifolka fra det forrige forumet er ikke her, og da blir det jo liksom ingen ordentlig dreis på krangelen.

Er da mye mer spennende om vi kunne diskutere dette med QAnons og mange andres hardnakka påstander at Trump skal gjeninnsettes som president den 13. august.
Ifølge Mike Lindell, den berømte My-pillow-guy (som ikke engang har kontakt med virkeligheten med lilletåneglen), har jo steilt i lang tid påstått at alle de bevisene han sitter på skal legges fram for Høyesterett, og når disse dommerne får se bevisene kommer de sporenstreks til å annullere hele valget slik at Det Oransje Geniet gjeninnsettes. Og det er bare fire dager til!

At Høyesterett ikke er samla nå, og heller ikke skal møtes igjen før i oktober har visst ingenting å si for Lindell og hans kumpaner Marjorie Taylor Laser Beam, Lauren Bobert og en del andre av Amerikas Store Tenkere. Høyesterett SKAL snu om på valgresultatet om noen få dager.

Nå har forresten en hel del mennesker med litt peiling forsøkt å imøtegå Lindell & cos spinnville påstander og gjort tapre forsøk på å forklare disse luringene det enkle faktum nevnt over her, pluss at det ikke eksisterer en sjanse i helvete for at Trump gjeninnsettes. For det finnes ingen lover eller regler om at noe slikt kan skje. Dessuten, om Biden må gå av vil jo bare Kamala Harris overta stafettpinnen. Skulle hun også falle ut vil Nancy Pelosi, i egenskap av å være Speaker of the House, være den neste i rekka. Osv osv nedover i senatorrekka.

Så la oss følge spent med på hva som skjer den 13. august.

Bortforklaringene vil nok komme som spytta ut av maskinkanoner.

Alternativt vil det bare være Den fullstendigt och största möjliga tystnad.

Det skumle er at Proud Boys og de andre Amerikanske Demokratiets Forkjempere har trua med et nytt angrep på Capitol om ikke Trump blir president igjen.

Den som har lever får se.

Kjør debatt derfra i stedet.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Broren skrev: man aug 09, 2021 8:41 am Så la oss følge spent med på hva som skjer den 13. august.
Bortforklaringene vil nok komme som spytta ut av maskinkanoner.
Alternativt vil det bare være Den fullstendigt och största möjliga tystnad.

Det skumle er at Proud Boys og de andre Amerikanske Demokratiets Forkjempere har trua med et nytt angrep på Capitol om ikke Trump blir president igjen.

Den som har lever får se.

Kjør debatt derfra i stedet.
Dette er jo mye mer aktuelt i dag enn 911 teorier, så vi får håpe at en eller annen tilhenger av fjomperiet har maktet å funnet veien hit, og som kanskje kan kaste litt lys over hvordan ståa er.

Skal være ærlig å si at jeg ikke har satt meg særlig inn i disse navnene du nevner, og deres påstander og teorier, men jeg har i det minste fått med meg noe av essensen, og det er nok til å kunne skimte en enorm stupiditet i dette.

Bra innspill. 13 august, altså. Spanande...

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Trumpgjengen er vel ikke her, bortsett fra NoDabForYou. Mens Zetta og TexasJohn glimrer med sitt fravær. Var vel flere, men husker ikke nickene i farten. Så man trenger vel dem for å få fart på en diskusjon rundt Trumpeten.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Fringegirl skrev: man aug 09, 2021 12:39 pm Trumpgjengen er vel ikke her, bortsett fra NoDabForYou. Mens Zetta og TexasJohn glimrer med sitt fravær. Var vel flere, men husker ikke nickene i farten. Så man trenger vel dem for å få fart på en drittslenging rundt Trumpeten.
Fikset det for deg.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Knaberaps skrev: lør aug 07, 2021 3:08 pm
KansjeD skrev: lør aug 07, 2021 2:40 pm Nå venter jeg i spenning på om noen KTere dukker opp her.
Med deg på laget sables de ned på øyeblikket :D
Dere trenger Obersten, 911 Imam og Scharnhorst også hvis de gode gamle KT'erne virkelig plukker opp hansken igjen.. :lol:

Realisten

Legg inn av Realisten »

Gidder ikke å fordype meg/delta i en 911 tråd, men setter pris på at det er en. Blir for meg en lakmustest for å se hvem som er hvem.

;)

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Realisten skrev: lør aug 14, 2021 3:59 pm Gidder ikke å fordype meg/delta i en 911 tråd, men setter pris på at det er en. Blir for meg en lakmustest for å se hvem som er hvem.

;)
Hva med oss som en gang trodde litt og som ikke lenger tror? :lol:

Realisten

Legg inn av Realisten »

Mye man kan tro på, og krangle om, og ikke komme noen vei.... rundt og rundt det går.

Om man trodde litt på noe en gang men ikke nå lenger handler fremdeles om tro. Bare at troen er skiftet.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Fringegirl skrev: man aug 09, 2021 12:39 pm Trumpgjengen er vel ikke her, bortsett fra NoDabForYou. Mens Zetta og TexasJohn glimrer med sitt fravær. Var vel flere, men husker ikke nickene i farten. Så man trenger vel dem for å få fart på en diskusjon rundt Trumpeten.
Nå er ikke jeg endel av Trumpgjengen som du kaller det. Men heller Trump enn den forvirrede tullingen som styrer nå.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Realisten skrev: lør aug 14, 2021 7:33 pm Mye man kan tro på, og krangle om, og ikke komme noen vei.... rundt og rundt det går.

Om man trodde litt på noe en gang men ikke nå lenger handler fremdeles om tro. Bare at troen er skiftet.
I guess so..

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

"I en presidentordre har president Joe Biden i USA, bedt justisminister Merrick Garland om å offentliggjøre flere dokumenter om terrorangrepet mot USA 11. september 2001 som nå er avgraderte.

Publiseringen av dem vil skje i løpet av de neste seks månedene, ifølge Bidens presidentordre, skriver New York Times fredag kveld.

Med det følger Biden opp et valgkampløfte, og fredag beordret han det amerikanske justisdepartementet og andre føderale byråer å føre tilsyn av gjennomgangen og deklassifiseringen av dokumenter som er relatert til FBIs etterforsking av angrepene 11. september 2001.

Biden begrunner avgjørelsen med at mange amerikanere fremdeles er ønsker å finne ut hva som faktisk skjedde dagen da to fly ble styrtet inn i hvert sitt tårn av World Trade Center i New York.

– Nå som 20-årsmarkeringen av 11. september nærmer seg, fortjener det amerikanske folket å ha et mer fullstendig bilde av hva regjeringen deres vet om disse angrepene, sier Biden i en uttalelse fredag.

Nesten 3000 personer ble drept i angrepet som ble utført av terrorgruppen al-Qaida som hadde base i Taliban-styrte Afghanistan. To andre fly ble også kapret av terrorgruppen. Det ene ble krasjet inn i det amerikanske forsvarsdepartementets Pentagon-bygning, mens det siste aldri nådde målet sitt – som trolig var Det hvite hus eller Kongressen – fordi passasjerene gjorde motstand og kaprerne fryktet at de skulle miste kontrollen over flyet."

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... row17_pos1

Jeg stusser litt på siste setningen her: "kaprerne fryktet at de skulle miste kontrollen over flyet". Var det ikke nettopp det som skjedde?

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Ka9nen skrev: lør sep 04, 2021 9:46 am I en presidentordre har president Joe Biden i USA, bedt justisminister Merrick Garland om å offentliggjøre flere dokumenter om terrorangrepet mot USA 11. september 2001 som nå er avgraderte.

Jeg stusser litt på siste setningen her: "kaprerne fryktet at de skulle miste kontrollen over flyet". Var det ikke nettopp det som skjedde?
Jeg vil tippe det, ja!

Mvh
BE

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »


Fstop

Legg inn av Fstop »

4 fly regget i FAA , har flyselskapene også vært med på å forføre verden? Det er vel også blitt utbetalt forsikringer for disse flyene, både første andre og tredjepart polise som gjelder i luftfarten, har disse forsikringsselskapene også vært med Busch i forføringen av verden? Eller er de også blitt lurt?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Den store skepsisen til 9/11 (som var? er?) har nok kanskje en del med JFK å gjøre også.

Realisten

Legg inn av Realisten »

Zzzzzzz

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Realisten skrev: fre mai 06, 2022 11:18 pmZzzzzzz
Nå må du ikke sovne, da, Realist!

Mvh
BE

Optimist1

Legg inn av Optimist1 »

Hvorfor raste bygning 7 på samme måte som the twin towers ?? det har jeg undret litt over

KansjeD

Legg inn av KansjeD »

Optimist1 skrev: ons mai 11, 2022 8:10 pm Hvorfor raste bygning 7 på samme måte som the twin towers ?? det har jeg undret litt over
Du kunne jo f.eks. prøve å lese en eller annen SERIØS rapport om hva som skjedde med byggene...

Optimist1

Legg inn av Optimist1 »

KansjeD skrev: tor mai 12, 2022 11:29 am
Optimist1 skrev: ons mai 11, 2022 8:10 pm Hvorfor raste bygning 7 på samme måte som the twin towers ?? det har jeg undret litt over
Du kunne jo f.eks. prøve å lese en eller annen SERIØS rapport om hva som skjedde med byggene...
Ja det er sant, spørsmålet er hvem som definerer hva som er seriøst. Jeg satt med youtube og såg litt på demolitions of high buildings , noe entreprenører driver daglig med i usa, og la fort merke til at det var da påfallende lik måte disse bygningene raste ned på som det vi såg den skjebnesvangre dagen. Faktisk helt likt. Det var derfor litt underlig at bygg 7 , som ikke ble truffet , sank til jorden på nøyaktig samme måte. Varme og friksjon har jeg hørt, menneh, hmmm..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «UFO & Konspirasjonsteorier»