Kåre ferdig

Svar
Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Re: Kåre ferdig

Legg inn av Interessert »

Aldri hatt tro på Kåre, og syns det var rart da det gikk greit i RBK første tia.
Tenkte å forsøke forklare det med et sett heldige momenter som klaffet maksimalt, inkludert bra spillerstall. Men er usikker på hva som er forklaringen. Er jo en salgsmann, og kan sikkert noen triks på det mentale plan og sånt, men mangler nok kompetanse til at det kunne holde i lengden. Det har vi sett lenge nå.

Tenker Horneland er litt det samme, muligens med motsatt fortegn. kanskje mer kompetent, men med enda verre formidlingsevne? Tror ikke Horneland har sjans til å få noe særlig til, andre steder enn i Haugesund. Skulle sikkert holdt seg der.
Grindhaug derimot, som trener Haugesund nå, ville antagelig vært et klart bedre valg. Grindhaug tror jeg er en større trenerkapasitet enn mange tenker seg. Kunne vært en mann for både Brann og RBK for den saks skyld. Så om Horneland og Grindhaug byttet plass, kunne det vært litt spennende.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blir Kåre Bilselger i Bergen nå da?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

En del kilder mener det står mellom Horneland, Perry og Steffen Landro. Dette må isåfall være tidenes duell om en norsk trenerjobb.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Folk_flesk skrev: tir jul 20, 2021 11:34 am En del kilder mener det står mellom Horneland, Perry og Steffen Landro. Dette må isåfall være tidenes duell om en norsk trenerjobb.
Horneland og Perry må være en spøk. Landro kjenner jeg ikke så godt til med tanke på filosofi.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Folk_flesk skrev: tir jul 20, 2021 11:34 am En del kilder mener det står mellom Horneland, Perry og Steffen Landro. Dette må isåfall være tidenes duell om en norsk trenerjobb.
Hvor ble Perry meldt?

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Hadde jo vært veldig typisk Brann om de nå kaster Horneland på dør også. Så har man brent av X-antall millioner på å kvitte seg med både Kåre og Horneland. Som jo er en trenerduo som burde ha litt potensiale til å få til noe, men som jo har hatt en temmelig utakknemlig jobb med å rydde i en gammel spillerstall uten å få ressurser til å forsterke særlig der det trengs.

Også drar Brann opp et ess fra hatten og får inn Perry eller Landro, samtidig som det nå plutselig graves frem noen millioner til et par signeringer og plutselig sitter man i motsatt situasjon hvor man har en stall som burde klare seg tålig greit men plutselig har en trener som ikke klarer å få det til så det går dunken likevel og eneste forskjellen er at man presterer å brenne av en hel masse millioner på hele prosessen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Small_boi skrev: tir jul 20, 2021 12:00 pm
Folk_flesk skrev: tir jul 20, 2021 11:34 am En del kilder mener det står mellom Horneland, Perry og Steffen Landro. Dette må isåfall være tidenes duell om en norsk trenerjobb.
Hvor ble Perry meldt?
Sto i dagens VG: "Av andre kandidater som ble nevnt til den jobben er tidligere landslagsassistent Per Joar Hansen (55) fremdeles ledig på markedet". Hvem som har nevnt dette til VG forble imidlertid litt uklart.

T-Bag

Legg inn av T-Bag »

For all del ikke noe hasteansettelse nå, det vil være en stor tabbe. Dersom man forhaster seg så er jeg redd vi sitter her igjen om et års tid med det samme rotet.
La Horneland eller kanskje Landro få ut sesongen og bruk tiden på å planlegge videre.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Jeg er egentlig uenig i det. Om det blir Horneland ut sesongen så er jeg redd det blir nedrykk. Og det tror jeg styret/Jimmi tenker også. Og de har jo sparket Kåre for å unngå nedrykk, for hvis det ikke hadde vært fare for nedrykk hadde de latt han få mer tid.

Jeg setter pengene på en ukjent danske som redder oss fra nedrykk, men som definitivt ikke tar oss til noen medaljestrid med det første.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

BT skriver om seks tenkelige kandidater:
https://www.bt.no/fotball/i/nwBjGd/her- ... ann-jobben

Røssland, Landro og Rekdal pluss tre fra dansk fotball.

- Jacob Michelsen. Fikk sparken i Odense tidligere i år. Tidligere gjort det bra med SønderjyskE.
- Glen Riddersholm. Fikk sparken i SønderjyskE i mai. Tidligere trent blant annet Aarhus og Midtjylland
- Olafur Kristjansson. Ble sparket av Jimmi fra Esbjerg i mai! Skal riktignok ha vært eiernes avgjørelse. Han har tidligere vært innom Nordsjælland, Randers, Hafnafjördur på Island.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Small_boi skrev: tir jul 20, 2021 2:58 pm BT skriver om seks tenkelige kandidater:
https://www.bt.no/fotball/i/nwBjGd/her- ... ann-jobben

Røssland, Landro og Rekdal pluss tre fra dansk fotball.

- Jacob Michelsen. Fikk sparken i Odense tidligere i år. Tidligere gjort det bra med SønderjyskE.
- Glen Riddersholm. Fikk sparken i SønderjyskE i mai. Tidligere trent blant annet Aarhus og Midtjylland
- Olafur Kristjansson. Ble sparket av Jimmi fra Esbjerg i mai! Skal riktignok ha vært eiernes avgjørelse. Han har tidligere vært innom Nordsjælland, Randers, Hafnafjördur på Island.
Isåfall snakker vi om 4 av 6 stk som har fått sparken det siste halve året. Fordelen med Horneland er iallefall at merket fra fotavtrykket i bakenden begynner å falme litt.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

"Det er den største klubben i Norge etter mitt skjønn."-Røssland

Er det alle titlene, tilskuertallene, de jevnlige deltagelsene i europacupene, fasilitetene eller økonomien som gjør Brann større enn RBK?
Med en sånn vurderingsevne bør han allerede være diskvalifisert som aktuell kandidat.

qbah

Legg inn av qbah »

Sulfat skrev: tir jul 20, 2021 8:34 pm "Det er den største klubben i Norge etter mitt skjønn."-Røssland

Er det alle titlene, tilskuertallene, de jevnlige deltagelsene i europacupene, fasilitetene eller økonomien som gjør Brann større enn RBK?
Med en sånn vurderingsevne bør han allerede være diskvalifisert som aktuell kandidat.

Hehe. Eventuelt perfekt for de. Passer bra inn sammen med resten av de virkelighetsfjerne folkene fra den byen. Må være noe i vannet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»