Serier vi ser fram til

Svar
Kærlighed

Re: Serier vi ser fram til

Legg inn av Kærlighed »

sertono skrev: søn jan 23, 2022 5:47 pm Ny sprø serie fra Sør-Korea, 28 januar slippes "All of us are dead" på netflix. Ser temmelig blodig ut :)

For en sjuk trailer. Spent på hvor bra denne er.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Kærlighed skrev: For en sjuk trailer. Spent på hvor bra denne er.
Ikke spesielt bra vil jeg si. Så første episode som egentlig minnet mer om en parodi enn noe som skulle være skummelt. Gjennomgående dårlige skuespillerprestasjoner også syns jeg. Tror neppe jeg kommer til å se flere episoder.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

BioDex skrev: fre des 10, 2021 4:11 pm Halo som tv-serie, kan det bli bra? Visuelt ser det lovende ut;

Ser gjennomgående jævlig ut spør du meg!

startelver

Legg inn av startelver »

Har dere sett den nye Koreanske serien All of us are Dead? Jeg har ikke Netflix.

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

startelver skrev: ons feb 02, 2022 10:38 pm Har dere sett den nye Koreanske serien All of us are Dead? Jeg har ikke Netflix.
Har sett den. Den mest sette serien på Netflix nå.
Ganske spesiell serie.
Fikk 7,7/10 av IMDb.
Grei nok om man liker zombieserier.
Gir den terningkast 4.

startelver

Legg inn av startelver »

Gideg skrev: fre feb 04, 2022 7:09 pm
startelver skrev: ons feb 02, 2022 10:38 pm Har dere sett den nye Koreanske serien All of us are Dead? Jeg har ikke Netflix.
Har sett den. Den mest sette serien på Netflix nå.
Ganske spesiell serie.
Fikk 7,7/10 av IMDb.
Grei nok om man liker zombieserier.
Gir den terningkast 4.
Takk for rapport, tror jeg venter, har mer enn nok med HBO Max.

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Outlander sesong 6 kommer 7 mars.

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

SirJames skrev: tir aug 24, 2021 1:44 am
JCDenton skrev: man aug 23, 2021 3:54 am Sesong 11 av The Walking Dead
Startet 15. august.
Lurer på om Rick Grimes dukker opp i sesong 11.
Vet du noe om det?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Gideg skrev: lør feb 05, 2022 6:31 pm
SirJames skrev: tir aug 24, 2021 1:44 am
JCDenton skrev: man aug 23, 2021 3:54 am Sesong 11 av The Walking Dead
Startet 15. august.
Lurer på om Rick Grimes dukker opp i sesong 11.
Vet du noe om det?
Det er høyst tvilsomt, trolig ser vi han ikke før i filmen(e) som kommer.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hva er ståa i TWD? Falt av etter sesong 5.

Koker de suppe på spiker eller er det fortsatt virilt?

Longva

Legg inn av Longva »

Gledes til Westworld sesong 4, selv om sesong 1 var den beste, og det gradvis har gått nedover.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Justice 97 skrev: lør feb 05, 2022 7:23 pm
PapaSmurf skrev: lør feb 05, 2022 7:15 pm Hva er ståa i TWD? Falt av etter sesong 5.

Koker de suppe på spiker eller er det fortsatt virilt?
Knapt noe igjen av den spikeren. Er på sesong 10 selv, men sliter med å komme gjennom. Kjeder meg. Krangle med en annen gjeng, drepe zombier, ny gjeng, mer zombier, krydret med litt kjærlighetsdrama. Zzzzzzz
Jeg hadde håpet på litt mer jakten på en «løsning» enn at de hele tiden skulle klinke borti den ene mer ondskapsfulle gjengen etter den andre.

På mange måter er zombiene kun statister i en serie der kritikk mot menneskenes egoisme står i sentrum.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Justice 97 skrev: lør feb 05, 2022 7:23 pm
PapaSmurf skrev: lør feb 05, 2022 7:15 pm Hva er ståa i TWD? Falt av etter sesong 5.

Koker de suppe på spiker eller er det fortsatt virilt?
Knapt noe igjen av den spikeren. Er på sesong 10 selv, men sliter med å komme gjennom. Kjeder meg. Krangle med en annen gjeng, drepe zombier, ny gjeng, mer zombier, krydret med litt kjærlighetsdrama. Zzzzzzz
Nøyaktig samme situasjon her. Blir aldri prioritert når jeg skal sette på en serie.

Poke

Legg inn av Poke »

Serie fra Netflix om bankraneren Clark Olofsson med Bill Skarsgård (heftig trailer)


Cabal

Legg inn av Cabal »

PapaSmurf skrev: lør feb 05, 2022 7:36 pm Jeg hadde håpet på litt mer jakten på en «løsning» enn at de hele tiden skulle klinke borti den ene mer ondskapsfulle gjengen etter den andre.

På mange måter er zombiene kun statister i en serie der kritikk mot menneskenes egoisme står i sentrum.
Jeg datt av etter sesong 7 mener jeg. Hovedårsaken var nok at jeg mislikte karakteren Negan veldig. Etter som jeg skjønner er han faktisk fortsatt med så vet ikke om jeg orker å ta det opp igjen.
Hadde jo vært greit hvis zombiene ble litt farlige igjen. Og ja, jakten på en "løsning" av noe slag hadde vært litt mer interessant.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Cabal skrev: søn feb 06, 2022 2:56 pm
PapaSmurf skrev: lør feb 05, 2022 7:36 pm Jeg hadde håpet på litt mer jakten på en «løsning» enn at de hele tiden skulle klinke borti den ene mer ondskapsfulle gjengen etter den andre.

På mange måter er zombiene kun statister i en serie der kritikk mot menneskenes egoisme står i sentrum.
Jeg datt av etter sesong 7 mener jeg. Hovedårsaken var nok at jeg mislikte karakteren Negan veldig. Etter som jeg skjønner er han faktisk fortsatt med så vet ikke om jeg orker å ta det opp igjen.
Hadde jo vært greit hvis zombiene ble litt farlige igjen. Og ja, jakten på en "løsning" av noe slag hadde vært litt mer interessant.
Ser de vurderer en Negan-spinoff. Den må du få med deg 😂

Cabal

Legg inn av Cabal »

PapaSmurf skrev: søn feb 06, 2022 3:01 pm Ser de vurderer en Negan-spinoff. Den må du få med deg 😂
Da tar jeg heller strikk rundt ballene, og springer naken gjennom Oslo S.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Chromeback skrev: man nov 15, 2021 8:26 am Usikker på om dette er noe å se frem til, men How I Met Your Father har premiere planlagt tidlig i 2022 på Hulu. Hillary Duff har hovedrollen, hvis jeg har skjønt det riktig.
Hørte dette ble diskutert på jobben her om dagen. Bare… nei….

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Justice 97 skrev: lør feb 05, 2022 7:23 pm
PapaSmurf skrev: lør feb 05, 2022 7:15 pm Hva er ståa i TWD? Falt av etter sesong 5.

Koker de suppe på spiker eller er det fortsatt virilt?
Knapt noe igjen av den spikeren. Er på sesong 10 selv, men sliter med å komme gjennom. Kjeder meg. Krangle med en annen gjeng, drepe zombier, ny gjeng, mer zombier, krydret med litt kjærlighetsdrama. Zzzzzzz
Sesong 11 var ikke bedre. Eneste grunnen til at jeg gidder er at jeg var med siden starten, så da kan jeg like gjerne se ferdig serien. Venter i "spenning" på neste del av sesongen.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Crynix skrev: søn feb 06, 2022 3:05 pm
Chromeback skrev: man nov 15, 2021 8:26 am Usikker på om dette er noe å se frem til, men How I Met Your Father har premiere planlagt tidlig i 2022 på Hulu. Hillary Duff har hovedrollen, hvis jeg har skjønt det riktig.
Hørte dette ble diskutert på jobben her om dagen. Bare… nei….
How i met Your mother utviklet seg jo til en ren dramaserie. De første sesongene var morsomme, men som som vanlig så forsvinner skrivegleden og oppfinnsomheten og man står igjen med en innhul pengemaskin for TV-selskapet.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Gideg skrev: lør feb 05, 2022 6:22 pm Outlander sesong 6 kommer 7 mars.
For noen år siden da jeg ikke var syk nok til å være på sykehus men for syk til å bo alene, bodde jeg - som den tøffe mannen jeg er - hos mam-ma en liten stund.
Vi så tre eller fire sesonger av Outlander sammen den gangen. Ikke noe krangling, masse take away og pepsi. Min historiske interesse for 1700-tallet gjorde at jeg sa ja til å se på akkurat den serien.
Sett i ettertid, var det faktisk noen veldig fine dager.
Kanskje jeg skal se den nye sesongen. Takk.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vurderer sterkt å gå til anskaffelse av Discovery for å se denne:



Spørsmålet er jo om det blir sluppet ukentlig eller ei.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

The Lord of the Rings: The Rings of Power – Teaser Trailer


Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

sertono skrev: man feb 14, 2022 7:59 am The Lord of the Rings: The Rings of Power – Teaser Trailer

Ser helt forferdelig ut, vil ikke vedkjenne at dette har noe som helst å gjøre med Lord of The Rings! Amazon vil bare kaste penger på dette uten noe bruk av engasjement eller sjel, for å tjene enda mer penger og få PR. Kommer ikke til å se en episode av det skvipet der.

BioDex

Legg inn av BioDex »

sertono skrev: man feb 14, 2022 7:59 am The Lord of the Rings: The Rings of Power – Teaser Trailer

Visuelt ser det helt fantastisk ut. Her er det brukt mye penger ja.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Machine_Head skrev: man feb 14, 2022 8:40 am
sertono skrev: man feb 14, 2022 7:59 am The Lord of the Rings: The Rings of Power – Teaser Trailer

Ser helt forferdelig ut, vil ikke vedkjenne at dette har noe som helst å gjøre med Lord of The Rings! Amazon vil bare kaste penger på dette uten noe bruk av engasjement eller sjel, for å tjene enda mer penger og få PR. Kommer ikke til å se en episode av det skvipet der.
Det var da voldsomt. Alt dette basert på ett minutt teasertrailer?

Syntes det så ganske bra ut jeg. Gleder meg!

Cabal

Legg inn av Cabal »

sertono skrev: man feb 14, 2022 7:59 am The Lord of the Rings: The Rings of Power – Teaser Trailer
Ser veldig flott ut, veldig spent på dette.

Damer og mørkhudete er med. Blitt fort stemplet som woke-dritt :)

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Sankaa skrev: man feb 14, 2022 10:27 am
Machine_Head skrev: man feb 14, 2022 8:40 am
sertono skrev: man feb 14, 2022 7:59 am The Lord of the Rings: The Rings of Power – Teaser Trailer

Ser helt forferdelig ut, vil ikke vedkjenne at dette har noe som helst å gjøre med Lord of The Rings! Amazon vil bare kaste penger på dette uten noe bruk av engasjement eller sjel, for å tjene enda mer penger og få PR. Kommer ikke til å se en episode av det skvipet der.
Det var da voldsomt. Alt dette basert på ett minutt teasertrailer?

Syntes det så ganske bra ut jeg. Gleder meg!
Sterk reaksjon ja, men har tenkt på dette en stund nå, spesielt siden jeg så de første bildene av det for noen dager siden. Som noen kommenterte: Det ser ut som Narnia, ikke Ringenes Herre. Hva synes du ser bra ut med det?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

sertono skrev: man feb 14, 2022 7:59 am The Lord of the Rings: The Rings of Power – Teaser Trailer

Har det vært noen form for kampanje mot serien, ref kommentarfeltet under videoen?

Noe av det merkeligste jeg har sett så langt på YouTube.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

PapaSmurf skrev: lør feb 05, 2022 7:15 pm Hva er ståa i TWD? Falt av etter sesong 5.

Koker de suppe på spiker eller er det fortsatt virilt?
Har sett til og med sesong 10.

Spikeren forsvant vel rundt sesong 8. Og ble erstattet av smakstilsetning laget av en som har fått definisjonen av en spiker. Skrevet på braille, uten å kunne lese braille.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»