AEW 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: AEW 2021

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 12:50 pm Bør ikke AEW enten kvitte seg med folk nå før dem signerer nye eller ikke signere nye?
Hvor mange av folka som AEW har signert fra WWE kan egentlig kalles for suksesser?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Om man anser Bryan Danielson som en av dem, så 1.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn feb 06, 2022 7:59 pm
CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 12:50 pm Bør ikke AEW enten kvitte seg med folk nå før dem signerer nye eller ikke signere nye?
Hvor mange av folka som AEW har signert fra WWE kan egentlig kalles for suksesser?
Mener du fra 2020 da WWE startet med sine massive releases eller før det?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 12:50 pm Bør ikke AEW enten kvitte seg med folk nå før dem signerer nye eller ikke signere nye? Er så mange debuter som aldri blir fulgt bra opp med mindre man ser alt av dark, super dark og no light at all showene på YouTube.
Det begynner å bli en veldig stor roster ja, og veldig mange som kjemper om TV-tid på Dynamite og Rampage.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 8:39 pm Mener du fra 2020 da WWE startet med sine massive releases eller før det?
Ekke så nøye egentlig. Var bare et spørsmål. Med tanke på hvor mange tidligere WWE-folk AEW har hentet inn så er det umulig at alle blir pushet uansett.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn feb 06, 2022 8:49 pm
ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 8:39 pm Mener du fra 2020 da WWE startet med sine massive releases eller før det?
Ekke så nøye egentlig. Var bare et spørsmål. Med tanke på hvor mange tidligere WWE-folk AEW har hentet inn så er det umulig at alle blir pushet uansett.
Mox, Danielson(så langt), Miro som The Redeemer(tok litt tid å komme dit riktignok og er dessverre skadet nå), Malakai Black.

Adam Cole og ReDRagon kommer til å bli det, så er spørsmålet når.

FTR har vært litt opp og ned. Skulle gjerne sett enda mer av dem.

Andrade litt i ingenmansland dessverre. Har gått noen veldig bra matcher mot PAC, men har aldri gått noen stor vei.

Sikkert noen man har glemt.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 9:08 pm Malakai Black.
Blir han egentlig pushet? Ser det er noen som skriver at han ikke har kommet noen vei, og er i tag team-divisjonen. Ikke helt det man så for seg?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn feb 06, 2022 9:12 pm
ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 9:08 pm Malakai Black.
Blir han egentlig pushet? Ser det er noen som skriver at han ikke har kommet noen vei, og er i tag team-divisjonen. Ikke helt det man så for seg?
Vet ikke hva folk har sett for seg, men synes ikke det å noe galt å være i tag team divisjonen i AEW, spesielt ikke når han og Brody King har blitt gjenforent i AEW som Kings of the Black Throne.

Han var litt lenge på Cody Island (som folk liker å kalle det), men alt i alt synes jeg han har fått en god standing i AEW så langt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nå kan ikke alle være main eventere, men føler AEW gjør en dårlig jobb med de fleste fra WWE.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 10:29 pm Nå kan ikke alle være main eventere, men føler AEW gjør en dårlig jobb med de fleste fra WWE.
.... og der føyer Keith Lee seg inn i rekken av tidligere WWE-folk som skal prøve lykken i AEW. Jeg digger Lee, så håper dette blir bra for han.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

KEITH LEE!

Håper dette her blir bra!

..Og Jay White! Vet ikke helt hva som er planen her, men hadde vært gøy å se han i en match eller to.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ha, tippet det skulle bli enten Keith eller Jay, så fikk vi søren meg begge to. Herlig debut av Keith, kommer til å være en main event player innen kort tid. Usikker på hva planen er med Jay, men blir veldig spennende å se. Har fått intrykk av at han blir med mer enn bare et par matcher, men vi får se

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Hvordan går det egentlig med Tony Nese? Ble det noe push på han etter overgangen fra WWE?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: tor feb 10, 2022 2:01 pm Hvordan går det egentlig med Tony Nese? Ble det noe push på han etter overgangen fra WWE?
Har vel vært mest på Dark etter hans TNT-match mot Sammy.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en herlig episode av Dynamite btw!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor feb 10, 2022 3:02 pm
Lilleborg skrev: tor feb 10, 2022 2:01 pm Hvordan går det egentlig med Tony Nese? Ble det noe push på han etter overgangen fra WWE?
Har vel vært mest på Dark etter hans TNT-match mot Sammy.
Kjenner jeg egt er helt greit. Ekstremt god wrestler, men hvem er ikke det i 2022. Mangler en stor bit på character fronten før han kan potensielt danke ut og ta plassen til en som presterer på Dynamite og Rampage uke inn og uke ut

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor feb 10, 2022 6:03 pm
ElGuaje skrev: tor feb 10, 2022 3:02 pm
Lilleborg skrev: tor feb 10, 2022 2:01 pm Hvordan går det egentlig med Tony Nese? Ble det noe push på han etter overgangen fra WWE?
Har vel vært mest på Dark etter hans TNT-match mot Sammy.
Kjenner jeg egt er helt greit. Ekstremt god wrestler, men hvem er ikke det i 2022. Mangler en stor bit på character fronten før han kan potensielt danke ut og ta plassen til en som presterer på Dynamite og Rampage uke inn og uke ut
Ikke uenig i det.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor feb 10, 2022 4:47 pm For en herlig episode av Dynamite btw!
Nydelig episode ja, tok meg luksusen i å se det live inatt også ettersom jeg hadde fri idag, sjeldent det er virkelig verdt det på ukentlige programmer, om det er RAW eller Dynamite, men inatt var det virkelig det! Føler det er vannskelig å gå igjennom og prate om alt for alt var egentlig bare bra

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tor feb 10, 2022 6:03 pm Kjenner jeg egt er helt greit. Ekstremt god wrestler, men hvem er ikke det i 2022. Mangler en stor bit på character fronten før han kan potensielt danke ut og ta plassen til en som presterer på Dynamite og Rampage uke inn og uke ut
Så da er spørsmålet: hvorfor signere for AEW? Høres ut for meg som han skal ha den samme rollen han hadde i WWE.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

ElGuaje skrev: fre feb 04, 2022 8:41 am
Crabsen skrev: fre feb 04, 2022 4:26 am Jeg elsker Samoa Joe

Perfekt. Flere burde ta læring.
Ser ut som at en har tatt læring!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre feb 11, 2022 6:50 am
Crabsen skrev: tor feb 10, 2022 6:03 pm Kjenner jeg egt er helt greit. Ekstremt god wrestler, men hvem er ikke det i 2022. Mangler en stor bit på character fronten før han kan potensielt danke ut og ta plassen til en som presterer på Dynamite og Rampage uke inn og uke ut
Så da er spørsmålet: hvorfor signere for AEW? Høres ut for meg som han skal ha den samme rollen han hadde i WWE.
Godt spørsmål. Kan være så enkelt som penger bare, og kan ikke klandre han for det isåfall. Er vel ingen selskaper som er i nærheten av å lønne like godt som WWE og AEW, uten at jeg vet nøyaktige tall.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Lilleborg skrev: fre feb 11, 2022 6:50 am
Crabsen skrev: tor feb 10, 2022 6:03 pm Kjenner jeg egt er helt greit. Ekstremt god wrestler, men hvem er ikke det i 2022. Mangler en stor bit på character fronten før han kan potensielt danke ut og ta plassen til en som presterer på Dynamite og Rampage uke inn og uke ut
Så da er spørsmålet: hvorfor signere for AEW? Høres ut for meg som han skal ha den samme rollen han hadde i WWE.
Fordi han ble sparket fra WWE og ikke gikk selv.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »



What? Blir man worka her eller? Hadde jeg aldri trodd skulle skje, hvis dette er 100% sannhet

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »


Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Gleder meg til han blir booka som drit i WWE. Det gleder jeg meg litt til. Som de fleste andre (minus Brock og Roman og et fåtall andre). Det blir jo artig det.

chains

Legg inn av chains »

Lukter litt work her

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Kan jo være Cody ikke takler alt hatet han har fått.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Dette må være en work

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: tir feb 15, 2022 5:23 pm Kan jo være Cody ikke takler alt hatet han har fått.
Ikke umulig. Hvis det faktisk er tilfellet er det vel helt greit at han stikker

Men som sagt, kan ikke se en annen vei enn at dette er en work

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»