Uten politiske systemer

Svar
NewOrdERfett

Uten politiske systemer

Legg inn av NewOrdERfett »

Hva skal vi egentlig med alle disse menneskene som forteller oss hva det beste er for oss?

Det er så mye i hverdagen som ikke er regulert av myndighetene, så jeg ser ikke hvorfor vi trenger dem.

Kanskje det ikke hadde vært så mye til overs til de utviklingshemmede, late og dumme om vi hadde levd i en slik verden. Det er jo faren (ikke pappaen). Hva tror dere?

Baluba

Legg inn av Baluba »

Det du snakker om her er liberalisme i sin klareste form. Det vil sikkert fungere for noen. Men vil nok skape veldig store forskjeller blant folk. Det vil bli enda mer fordelaktig enn idag å være rik og frisk, enn fattig og syk. Ikke noe å trakte etter, synes jeg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

NewOrdERfett skrev: lør feb 05, 2022 10:00 pm Hva skal vi egentlig med alle disse menneskene som forteller oss hva det beste er for oss?

Det er så mye i hverdagen som ikke er regulert av myndighetene, så jeg ser ikke hvorfor vi trenger dem.

Kanskje det ikke hadde vært så mye til overs til de utviklingshemmede, late og dumme om vi hadde levd i en slik verden. Det er jo faren (ikke pappaen). Hva tror dere?
Halve landet er vel avhengige av Nav, som de også hater, så hvordan ståa hadde vært et par måneder inn i en slik verden kan man jo genuint unders over. Mimir hadde vel vært på døra og forlangt halve lønna mi i all fall.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

NewOrdERfett skrev: lør feb 05, 2022 10:00 pm Hva skal vi egentlig med alle disse menneskene som forteller oss hva det beste er for oss?

Det er så mye i hverdagen som ikke er regulert av myndighetene, så jeg ser ikke hvorfor vi trenger dem.

Kanskje det ikke hadde vært så mye til overs til de utviklingshemmede, late og dumme om vi hadde levd i en slik verden. Det er jo faren (ikke pappaen). Hva tror dere?
Hva er det du egentlig skisserer her?

Hvilket system ønsker du?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jeg slår et slag for anarkokapitalisme og jeg tror verden hadde vært både bedre og mer rettferdig enn med det hi må leve med i dag.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Queenie skrev: man feb 07, 2022 10:47 am Jeg slår et slag for anarkokapitalisme og jeg tror verden hadde vært både bedre og mer rettferdig enn med det hi må leve med i dag.
Noen spesiell grunn til at du liker føydalisme?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»