Metal tråden

Svar
TrondLFC
Innlegg: 2690

Metal tråden

Legg inn av TrondLFC »

Yes yes folkens, det går ikke an å ha et musikkforum uten piggtråd og tordenskrall. Så her er det bare å servere det som faller dere inn av band, meninger, musikkvideoer, lefser og rømmegraut.
Metal verden er stor og vid så vi tar med alle sjangere ; heavy, puddel, hair, glam, AOR, NWOBHM, folk og for å spe på med oss som er litt sintere, black, death, viking og thrash.
Kan selv starte med favorittlåta mi fra Mayhems Deamon fra 2019, Aeon Deamonium. La gååååå :twisted:


Lezah

Legg inn av Lezah »

TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 3:58 pm Yes yes folkens, det går ikke an å ha et musikkforum uten piggtråd og tordenskrall. Så her er det bare å servere det som faller dere inn av band, meninger, musikkvideoer, lefser og rømmegraut.
Metal verden er stor og vid så vi tar med alle sjangere ; heavy, puddel, hair, glam, AOR, NWOBHM, folk og for å spe på med oss som er litt sintere, black, death, viking og thrash.
Syk timing for å fjerne tommelsystemet...men ja, dette må vi ha.

BM er ikke min greie, lurte litt på hva jeg skulle slenge avgårde. Så så jeg ned, og kom på at jeg har på en Vader-genser jeg kjøpte under en kosnert jeg så med dem, i lag med pre-op Kjappfot1917 her i Trondheim. Så vi kjører:


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lezah skrev: tir jul 20, 2021 9:09 pm
pre-op Kjappfot1917
Var det nese, rumpe eller pupper som ble operert?

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Jeg var inne på tanken på å kjøre metaltråd selv, men det ble for obvious. Takk Trond :)

Får håpe at flere av de gamle traverne fra vgd finner det for godt å dukke opp igjen. Vgd var aldri så gøy som de legendariske tulletrådene med JCL, Manbitecat, Johwi, Onkelmorten, turner/turner2, too_tough osv. Tror jeg satt i bortimot et døgn en gang og bare slang dritt. Fantastisk tidsfordriv

Anyways, får dele litt. I sirkelen rundt brasilianske Krisiun har det dukket opp en haug med kvalitets DM. Kjører litt fra de :)Krisiun Murder

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Rebaelliun live

https://www.youtube.com/watch?v=Oob0ofMq1Bo


hvordan faen får dere til å poste videoen?

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Prøver igjen

Mer Brasiliansk. Lecherous Nocturne. Helt crazy fett

https://youtu.be/StN24G9kidU

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Tjaaah skrev: tir jul 20, 2021 9:18 pm
Lezah skrev: tir jul 20, 2021 9:09 pm
pre-op Kjappfot1917
Var det nese, rumpe eller pupper som ble operert?
My moobs are ok

Yulquen74
Innlegg: 13

Legg inn av Yulquen74 »

Hørte en del på metal for noen tiår siden, så hvis jeg skal røske opp en skive jeg var spesielt glad i den gangen (og nå) må det bli denne:


Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

haha jeg er ei kløne



Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Yulquen74 skrev: tir jul 20, 2021 10:03 pm Hørte en del på metal for noen tiår siden, så hvis jeg skal røske opp en skive jeg var spesielt glad i den gangen (og nå) må det bli denne:

Den plata er deilig, men holder splitten hakket over. I tillegg sisteskiva de ga ut, Monotheist er helt fabelaktig

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Mye bra her nå :) Tar å kjører en liten turnover med en gammal god klassiker, vær så goood


TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Men ja, døllt med tommelfjerning. Hadde blitt servert noen her nå ja.

Lezah

Legg inn av Lezah »

TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 10:42 pm Men ja, døllt med tommelfjerning. Hadde blitt servert noen her nå ja.
Du har dem til gode.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

BiggusDickus skrev: tir jul 20, 2021 10:48 pm Kjører litt Trypikon før bingetid
Ja kjør på du :roll: :D

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 10:38 pm Mye bra her nå :) Tar å kjører en liten turnover med en gammal god klassiker, vær så goood
Dæven den var drøy haha

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Kjappfot1917 skrev: tir jul 20, 2021 11:00 pm
TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 10:38 pm Mye bra her nå :) Tar å kjører en liten turnover med en gammal god klassiker, vær så goood
Dæven den var drøy haha
Store deler av skallen ligger igjen i tidlig 80 tall :D Samma med Def Leppard for eksempel ; jeg er vel en av 6-7 på verdensbasis som synes at de to første skivene deres er de beste. Tror det har noe med det primitive kjeller soundet å gjøre. Det er vel og en av grunnene til at jeg aldri blir lei av Darkthrone.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

[/quote]
Store deler av skallen ligger igjen i tidlig 80 tall :D Samma med Def Leppard for eksempel ; jeg er vel en av 6-7 på verdensbasis som synes at de to første skivene deres er de beste. Tror det har noe med det primitive kjeller soundet å gjøre. Det er vel og en av grunnene til at jeg aldri blir lei av Darkthrone.
[/quote]

Jeg fikk ikke fot på DT før etter jeg hadde blitt hekta på Celtic Frost faktisk. Var helt DM med Morrissound studios som utgangspunkt for det meste. Obituary, Massacre, Morbid Angel, Terorizer, Sepultura osv. Når først Morbid Tales/Emerors Return satt var veien kort til Darkthrone, Mayhem, Isengard m.fl. Blaze er fortsatt et av mine absolutte fav album

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Tror jeg blir dement før jeg skjønner denne siteringsfunksjonen

Tar med litt nyere adskilig mer strømlinjeforma DM



TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Første Bathory låta jeg hørte for en del vintre siden. RIP Thomas.


Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 11:45 pm Første Bathory låta jeg hørte for en del vintre siden. RIP Thomas.

Video ikke tilgjengelig står det. Snålt. Bathory er legender uansett. Visste du at det var en fra Bathory som lagde Lords of Chaos?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Kjappfot1917 skrev: tir jul 20, 2021 11:49 pm
TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 11:45 pm Første Bathory låta jeg hørte for en del vintre siden. RIP Thomas.

Video ikke tilgjengelig står det. Snålt. Bathory er legender uansett. Visste du at det var en fra Bathory som lagde Lords of Chaos?
Jævla snålt for jeg får spilt av, kjørte forhåndsvisning og. Ja fikk med meg at ex trommisen der lagde denne greia, ble jo en flau affære da verken Mayhem, Darkthrone eller Varg ga tillatelse til å bruke musikken sin :D

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 11:56 pm
Kjappfot1917 skrev: tir jul 20, 2021 11:49 pm
TrondLFC skrev: tir jul 20, 2021 11:45 pm Første Bathory låta jeg hørte for en del vintre siden. RIP Thomas.

Video ikke tilgjengelig står det. Snålt. Bathory er legender uansett. Visste du at det var en fra Bathory som lagde Lords of Chaos?
Jævla snålt for jeg får spilt av, kjørte forhåndsvisning og. Ja fikk med meg at ex trommisen der lagde denne greia, ble jo en flau affære da verken Mayhem, Darkthrone eller Varg ga tillatelse til å bruke musikken sin :D
Ingen overraskelse at de er for sære til å ville bli "outa" i mainstream, men jeg synes filmen var okei sånn helt subjektivt. Var mer gøy at den var tagget "Grøsser" på netflix eller hvor det var :)

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Er det forresten lov å si Burzum her ? Man ryker på snørra ut av FB gruppa til heavymetal dått enno om man våger seg ut på den myra der.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

TrondLFC skrev: ons jul 21, 2021 12:25 am Er det forresten lov å si Burzum her ? Man ryker på snørra ut av FB gruppa til heavymetal dått enno om man våger seg ut på den myra der.
Tror det er likedan over hele facebookfjøla. Her råder anarki enn så lenge ;)

Lezah

Legg inn av Lezah »

TrondLFC skrev: ons jul 21, 2021 12:25 am Er det forresten lov å si Burzum her ? Man ryker på snørra ut av FB gruppa til heavymetal dått enno om man våger seg ut på den myra der.
Burzum.

Burzum.




Bur...
..zum?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Lezah skrev: ons jul 21, 2021 1:25 am
TrondLFC skrev: ons jul 21, 2021 12:25 am Er det forresten lov å si Burzum her ? Man ryker på snørra ut av FB gruppa til heavymetal dått enno om man våger seg ut på den myra der.
Burzum.

Burzum.




Bur...
..zum?
Greit, vi kjører på.


Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

[/quote]

Greit, vi kjører på.


[/quote]

Snodig, får ikke sett videoen. Skal prøve med VPN. Befinner meg i et muslimsk land, men har ikke opplevd at de har kødda med youtube før. Da burde ikke denne gått gjennom sensuren f.x...



TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Hva med denne da Kjappfot ? Fra Spotify,

Hypocrisy - Carved Up


Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

TrondLFC skrev: ons jul 21, 2021 2:13 am Hva med denne da Kjappfot ? Fra Spotify,
Jeg liker Tägtgren :) Og jeg liker definitivt Hypocrisy bedre enn alle kopiene som kom i kjølvannet. De holder seg til mye samme formel som for 25-30 år siden, de har bare finpussa lyden sin litt. Er vel kanskje bare Entombed og Bathory jeg holder over Hypocrisy av svensk ekstremmetall

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Du får evt. komme deg fort som faen i et karantene hotell eller heime karantene for grom musikk :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Musikk»