Hvor mange gull tar Norge i Beijing?

Svar
sexxes
Innlegg: 1925

Re: Hvor mange gull tar Norge i Beijing?

Legg inn av sexxes »

Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 4:53 pm Uansett sĂ„ er jeg pĂ„ jobb nĂ„r Mowinkel og Killi skal prĂžve seg pĂ„ medaljer i natt. SĂ„ fĂ„r vi se om det blir noen fangst nĂ„r jeg drar hjem for Ă„ sove. Lagtempo skĂžyter, skiskytterstafett og kombinert fĂ„r jeg ta som opptak nĂ„r jeg vĂ„kner.
Samme gjelder meg, men prÞver Ä fÄ med meg Þvelsene pÄ formiddagen LIVE. SÄ blir det middag klokken 12, og i seng mellom 15 og 16. Har dog ikke fungert sÄ bra siden jeg fortsatt er vÄken :)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

sexxes skrev: ↑man feb 14, 2022 6:12 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 4:53 pm Uansett sĂ„ er jeg pĂ„ jobb nĂ„r Mowinkel og Killi skal prĂžve seg pĂ„ medaljer i natt. SĂ„ fĂ„r vi se om det blir noen fangst nĂ„r jeg drar hjem for Ă„ sove. Lagtempo skĂžyter, skiskytterstafett og kombinert fĂ„r jeg ta som opptak nĂ„r jeg vĂ„kner.
Samme gjelder meg, men prÞver Ä fÄ med meg Þvelsene pÄ formiddagen LIVE. SÄ blir det middag klokken 12, og i seng mellom 15 og 16. Har dog ikke fungert sÄ bra siden jeg fortsatt er vÄken :)
Jeg kommer til Ä sovne i stolen foran TV-en dersom jeg begynner Ä fÄ med meg OL nÄr jeg kommer hjem. Aner du forresten hvor lang tid den Big Air konkurransen som starter 0600 varer? Er vel 12 lÞpere som skal ha 3 run hver?

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

6gull, 6bronse og 6 sĂžlv

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 4:53 pm Uansett sĂ„ er jeg pĂ„ jobb nĂ„r Mowinkel og Killi skal prĂžve seg pĂ„ medaljer i natt. SĂ„ fĂ„r vi se om det blir noen fangst nĂ„r jeg drar hjem for Ă„ sove. Lagtempo skĂžyter, skiskytterstafett og kombinert fĂ„r jeg ta som opptak nĂ„r jeg vĂ„kner.
Kjedelige greier dette. To vinter-OL pÄ rad med "ukristelige" tider :)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

pfrog567 skrev: ↑man feb 14, 2022 6:50 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 4:53 pm Uansett sĂ„ er jeg pĂ„ jobb nĂ„r Mowinkel og Killi skal prĂžve seg pĂ„ medaljer i natt. SĂ„ fĂ„r vi se om det blir noen fangst nĂ„r jeg drar hjem for Ă„ sove. Lagtempo skĂžyter, skiskytterstafett og kombinert fĂ„r jeg ta som opptak nĂ„r jeg vĂ„kner.
Kjedelige greier dette. To vinter-OL pÄ rad med "ukristelige" tider :)
Blir bedre nÄr det kommer til Italia om 4 Är. Fra fredag 6.februar til sÞndag 22.februar. Da blir det vel ingen nattÞvelser. Men nÄr kommer de Þvelsene som er populÊre i USA til Ä gÄ da?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 6:57 pm
pfrog567 skrev: ↑man feb 14, 2022 6:50 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 4:53 pm Uansett sĂ„ er jeg pĂ„ jobb nĂ„r Mowinkel og Killi skal prĂžve seg pĂ„ medaljer i natt. SĂ„ fĂ„r vi se om det blir noen fangst nĂ„r jeg drar hjem for Ă„ sove. Lagtempo skĂžyter, skiskytterstafett og kombinert fĂ„r jeg ta som opptak nĂ„r jeg vĂ„kner.
Kjedelige greier dette. To vinter-OL pÄ rad med "ukristelige" tider :)
Blir bedre nÄr det kommer til Italia om 4 Är. Fra fredag 6.februar til sÞndag 22.februar. Da blir det vel ingen nattÞvelser. Men nÄr kommer de Þvelsene som er populÊre i USA til Ä gÄ da?
OL i Nord-Amerika er jo det diggeste av alt. Øvelsene gÄr fra ettermiddag til rett over midnatt.

NÄr det er sagt har jeg fÄtt med meg «alt» i dette OL. NattÞvelsene gidder jeg ikke, men alpint er nok det jeg er minst interessert i av de klassiske «norske» Þvelsene. FÄr jo enormt mye ut av helga nÄr man er oppe 0800 lÞrdag og sÞndag.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: ↑man feb 14, 2022 7:23 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 6:57 pm
pfrog567 skrev: ↑man feb 14, 2022 6:50 pm

Kjedelige greier dette. To vinter-OL pÄ rad med "ukristelige" tider :)
Blir bedre nÄr det kommer til Italia om 4 Är. Fra fredag 6.februar til sÞndag 22.februar. Da blir det vel ingen nattÞvelser. Men nÄr kommer de Þvelsene som er populÊre i USA til Ä gÄ da?
OL i Nord-Amerika er jo det diggeste av alt. Øvelsene gÄr fra ettermiddag til rett over midnatt.
Jeg tenker mer slik nÄr vil de Þvelsene som er populÊre i USA bli avviklet i Italia? Amerikanerne vil jo at slikt som storslalÄm skal gÄ i beste sendetid der borte. Men beste sendetid i USA da snakker man vel om midt pÄ svarte natta i Europa? Og da er det vel ingen Þvelser som vil gÄ i Italia? Kan ikke se for meg noe annet at nÄr OL blir avviklet i Europa sÄ mÄ de populÊre amerikanske Þvelsene gÄ pÄ det som er ugunstige tider i USA? Enig?
Jeg tenker 4 Är fremover i tid altsÄ.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 7:29 pm
PapaSmurf skrev: ↑man feb 14, 2022 7:23 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 6:57 pm

Blir bedre nÄr det kommer til Italia om 4 Är. Fra fredag 6.februar til sÞndag 22.februar. Da blir det vel ingen nattÞvelser. Men nÄr kommer de Þvelsene som er populÊre i USA til Ä gÄ da?
OL i Nord-Amerika er jo det diggeste av alt. Øvelsene gÄr fra ettermiddag til rett over midnatt.
Jeg tenker mer slik nÄr vil de Þvelsene som er populÊre i USA bli avviklet i Italia? Amerikanerne vil jo at slikt som storslalÄm skal gÄ i beste sendetid der borte. Men beste sendetid i USA da snakker man vel om midt pÄ svarte natta i Europa? Og da er det vel ingen Þvelser som vil gÄ i Italia? Kan ikke se for meg noe annet at nÄr OL blir avviklet i Europa sÄ mÄ de populÊre amerikanske Þvelsene gÄ pÄ det som er ugunstige tider i USA? Enig?
Alpint har et relativt snevert tidsvindu. De vil helst unngÄ flomlys pÄ grunn av at dagslys er langt bedre for lÞpernes sikt. SÄ det vil garantert gÄ pÄ «vÄr» dagtid.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: ↑man feb 14, 2022 7:31 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 7:29 pm
PapaSmurf skrev: ↑man feb 14, 2022 7:23 pm

OL i Nord-Amerika er jo det diggeste av alt. Øvelsene gÄr fra ettermiddag til rett over midnatt.
Jeg tenker mer slik nÄr vil de Þvelsene som er populÊre i USA bli avviklet i Italia? Amerikanerne vil jo at slikt som storslalÄm skal gÄ i beste sendetid der borte. Men beste sendetid i USA da snakker man vel om midt pÄ svarte natta i Europa? Og da er det vel ingen Þvelser som vil gÄ i Italia? Kan ikke se for meg noe annet at nÄr OL blir avviklet i Europa sÄ mÄ de populÊre amerikanske Þvelsene gÄ pÄ det som er ugunstige tider i USA? Enig?
Alpint har et relativt snevert tidsvindu. De vil helst unngÄ flomlys pÄ grunn av at dagslys er langt bedre for lÞpernes sikt. SÄ det vil garantert gÄ pÄ «vÄr» dagtid.
Klokken 12 europeisk tid vil da si mellom 0300 og 0600 i USA avhengig av i hvilken stat du bor i da?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

PapaSmurf skrev: ↑man feb 14, 2022 7:31 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 7:29 pm
PapaSmurf skrev: ↑man feb 14, 2022 7:23 pm

OL i Nord-Amerika er jo det diggeste av alt. Øvelsene gÄr fra ettermiddag til rett over midnatt.
Jeg tenker mer slik nÄr vil de Þvelsene som er populÊre i USA bli avviklet i Italia? Amerikanerne vil jo at slikt som storslalÄm skal gÄ i beste sendetid der borte. Men beste sendetid i USA da snakker man vel om midt pÄ svarte natta i Europa? Og da er det vel ingen Þvelser som vil gÄ i Italia? Kan ikke se for meg noe annet at nÄr OL blir avviklet i Europa sÄ mÄ de populÊre amerikanske Þvelsene gÄ pÄ det som er ugunstige tider i USA? Enig?
Alpint har et relativt snevert tidsvindu. De vil helst unngÄ flomlys pÄ grunn av at dagslys er langt bedre for lÞpernes sikt. SÄ det vil garantert gÄ pÄ «vÄr» dagtid.
Slalom og storslalom, kombislalom og paralellslalom kan godt arrangers pÄ kveldstid.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 6:39 pm
sexxes skrev: ↑man feb 14, 2022 6:12 pm
Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 4:53 pm Uansett sĂ„ er jeg pĂ„ jobb nĂ„r Mowinkel og Killi skal prĂžve seg pĂ„ medaljer i natt. SĂ„ fĂ„r vi se om det blir noen fangst nĂ„r jeg drar hjem for Ă„ sove. Lagtempo skĂžyter, skiskytterstafett og kombinert fĂ„r jeg ta som opptak nĂ„r jeg vĂ„kner.
Samme gjelder meg, men prÞver Ä fÄ med meg Þvelsene pÄ formiddagen LIVE. SÄ blir det middag klokken 12, og i seng mellom 15 og 16. Har dog ikke fungert sÄ bra siden jeg fortsatt er vÄken :)
Jeg kommer til Ä sovne i stolen foran TV-en dersom jeg begynner Ä fÄ med meg OL nÄr jeg kommer hjem. Aner du forresten hvor lang tid den Big Air konkurransen som starter 0600 varer? Er vel 12 lÞpere som skal ha 3 run hver?
Ser ut fra tidsskjemaet at omgangene skal starte 06:00, 06:22 og 06:45, sÄ da er det vel litt over en time.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Det er vel to gode gullmuligheter som gjenstÄr - 30 km langrenn for kvinner og fellesstart skiskyting ogsÄ kvinner.

SÄ regner jeg med at én til gÄr inn, godt mulig i skiskyting (herrer). Blir overrasket om andre slÄr til.

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

Neptun skrev: ↑man feb 14, 2022 11:37 pm Det er vel to gode gullmuligheter som gjenstĂ„r - 30 km langrenn for kvinner og fellesstart skiskyting ogsĂ„ kvinner.

SÄ regner jeg med at én til gÄr inn, godt mulig i skiskyting (herrer). Blir overrasket om andre slÄr til.
Lagtempo skĂžyter er en god gullkandidat.
Med sÄpass mange gode medaljemuligheter i morgen bÞr 2-1-1 vÊre et nÞkternt tips.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg sa 10 gull fĂžr OL for ikke Ă„ ta i, og det ser ut som vi vil passere 10 gull lett, med normal uttelling. Mer enn 10 gull vil vĂŠre en suksess for Norge, uansett hva som har skjedd.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Korgutt skrev: ↑man feb 14, 2022 4:46 pm
Team Ingebrigtsen skrev: ↑man feb 14, 2022 4:36 pm Tipper 1-3-0 i morgen.
Grunnen usikkerheten med Riiber og skiskytterdamene uten ITL, sÄ tror jeg vi vinner gull i en av de og sÞlv i den andre.
Damene gÄr skiskytterstafett pÄ onsdag. Imorgen er det herrene. SÄ Ä bruke usikkerheten rundt Tandrevold om morgendagens medaljesjanser blir feil.
Godt dere fÞlger med, men fortsatt ikke sikker pÄ Riibers form, sÄ tipper fortsatt 1-3-0 i dag. SjanselÞse i utforenfor damer pÄ medalje, men der hadde ikke jeg forventet noe heller.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Team Ingebrigtsen skrev: ↑tir feb 15, 2022 5:03 am

Godt dere fÞlger med, men fortsatt ikke sikker pÄ Riibers form, sÄ tipper fortsatt 1-3-0 i dag. SjanselÞse i utforenfor damer pÄ medalje, men der hadde ikke jeg forventet noe heller.
Tror ikke vi skal forvente noe som helst av Riiber i dag. Han har vÊrt innesperret pÄ et lite rom i karantene i nesten to uker, all trening har foregÄtt pÄ dette lille rommet, han har kun ett hopp i bakken, og han har ikke engang prÞvd lÞypene. Han viste ikke den aller beste formen i konkurransene fÞr OL, og vi vet heller ikke om koronaen har satt ham ytterligere tilbake formmessig.
Vi fÄr se pÄ dette som en gjennomkjÞring for hans del fÞr lagkonkurransen, sÄ fÄr vi heller evt ta det som en veldig gledelig overraskelse hvis han fÄr til et bra resultat.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Mehell skrev: ↑tir feb 15, 2022 5:13 am
Team Ingebrigtsen skrev: ↑tir feb 15, 2022 5:03 am

Godt dere fÞlger med, men fortsatt ikke sikker pÄ Riibers form, sÄ tipper fortsatt 1-3-0 i dag. SjanselÞse i utforenfor damer pÄ medalje, men der hadde ikke jeg forventet noe heller.
Tror ikke vi skal forvente noe som helst av Riiber i dag. Han har vÊrt innesperret pÄ et lite rom i karantene i nesten to uker, all trening har foregÄtt pÄ dette lille rommet, han har kun ett hopp i bakken, og han har ikke engang prÞvd lÞypene. Han viste ikke den aller beste formen i konkurransene fÞr OL, og vi vet heller ikke om koronaen har satt ham ytterligere tilbake formmessig.
Vi fÄr se pÄ dette som en gjennomkjÞring for hans del fÞr lagkonkurransen, sÄ fÄr vi heller evt ta det som en veldig gledelig overraskelse hvis han fÄr til et bra resultat.
Tror han kan smelle skikkelig til i bakken, og sÄ er jeg enig at vi ikke kan forvente alt for mye i langrennet. Men muskulÊrt overskudd til Ä gÄ et godt langrenn mÄ han jo ha, sÄ er det spÞrs om utholdenheten og pusten blir for dÄrlig.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Hudsucker skrev: ↑tir jan 25, 2022 2:55 am Tipper, som i en annen trĂ„d, 11 gull, hvorav fem i langrenn, to i skiskyting, to i alpint og to i kombinert. Og 38 medaljer totalt

Det vil vÊre litt skuffende ut fra mulighetene / forventninger basert pÄ foregÄende VM i OL-Þvelser, men tosifret antall gull er likevel bra (i hvert fall for dem av oss som led seg gjennom Calgary, og for den saks skyld Torino). Og det hadde bare vÊrt sÄ altfor typisk om en Johaug uforskyldt skulle havne i karantene og ikke fÄr gÄ fordi f.eks. KalvÄ tester positivt pÄ covid.

PRC-lekene (People's Republic of China) kommer til Ä bli PCR-lekene. Det vil bli meldt omikron-nivÄer pÄ lik linje med luftfuktighet, snÞtemperatur og vindstyrke.

Men jeg hÄper selvfÞlgelig at Team Ingebrigtsen har mer rett i sine spÄdommer enn meg, mÄ jo bare smile litt av at det Ä tippe 7 av 11 gull til Norge i skiskyting egentlig er et uttrykk for moderasjon...
To i skiskyting? Vi er oppe i 5 gull med 3 Ăžvelser igjen...

startelver

Legg inn av startelver »

Da teller vi opp 11 gull til Norge fĂžr kombinert. Ser ut som jeg tok feil og det var jo gledelig. :)

Johaug er vel nesten bankers pÄ 30 km. SÄ minst 12 gull til Norge i dette OL.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

startelver skrev: ↑tir feb 15, 2022 11:05 am Da teller vi opp 11 gull til Norge fþr kombinert. Ser ut som jeg tok feil og det var jo gledelig. :)

Johaug er vel nesten bankers pÄ 30 km. SÄ minst 12 gull til Norge i dette OL.
12 etter kombinert :)

startelver

Legg inn av startelver »

SÄ er det lagÞvelsen i kombinert ogsÄ, joda kan fort bli 15 gull som enkelte her har spÄdd.

lund

Legg inn av lund »

Jeg tror jaggu jeg fÄr rett pÄ gulltipset mitt likevel. "Mangler" bare 4 gull nÄ.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Jeg tippet mye stang-ut og 7 gull til Norge, veldig glad for at jeg er dÄrlig til Ä tippe.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Queenie skrev: ↑man feb 14, 2022 4:31 pm Satser pĂ„ at jeg vinner veddemĂ„let mitt i morgen, Ăžl it is đŸ»đŸ» (veddet 12 mot 8)
Ihaa đŸ„łđŸ˜„

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

oddvar_kjempebra skrev: ↑man jan 24, 2022 10:17 am Jeg bruker samme metode som jeg har hatt stor suksess med tidligere.
Jeg teller opp alle Þvelser hvor det ikke er en overraskelse hvis Norge vinner. Den/de norske utÞverne trenger altsÄ ikke vÊre den stÞrste favoritten.

Jeg tar sÄ det totale antallet og deler pÄ tre.

I de grenene hvor jeg er usikker pÄ om en norsk seier vil vÊre en overraskelse eller ikke gir jeg et halvt poeng. De er markert med en stjerne.

Langrenn

Sprint (m)
Sprintstafett (m)
15 km (m)
30 km (m)
50 km (m)
Stafett (m)
10 km (k)
15 km (k)
30 km (k)

10 poeng

Alpint

Lagkonkurranse
Slalom (m)
Storslalom (m)
Super-G (m)
Utfor (m)
*Super-g (k))
*Utfor (k))

6 poeng

Kombinert

Normal bakke
Stor bakke
Lagkonkurranse

3 poeng

Skiskyting

Blandet stafett
20 km (m)
10 km (m)
Jaktstart (m)
Fellestart (m)
Stafett (m)
15 km (k)
7.5 km (k)
Jakstart (k)
Fellesstart (k)
Stafett (k)

11 poeng

Hopp

*Blandet lag
Normal bakke (m)
Stor bakke (m)
Lagkonkurranse
*Normalbakke (k)

4 poeng

SkĂžyter

Lagtempo
*1500 m (k)
*3000 m (k)


2 poeng

Curling

Mixed double

1 poeng

Snowboard

Big Air (m)
Slopestyle (m)

2 poeng

Fristil

Big Air (m)
Slopestyle (m)
*Big Air (k)

2.5 poeng.

Tilsammen : Opprinnelig: 41. 5 gullsjanser gir 41.5/3 = 14 gull.
Justert etter korona: 40.5 gullsjanser gir 40.5/3 = 13.5 gull, rundet opp til 14 gull.
Vurderingen sÄ langt: Vi har brukt opp 30.5 gullsjanser. Det burde gitt 10-11 gull. Vi har 12 og ligger foran skjema. 12 gull pÄ 10 konkurransedager er veldig sterkt.

10 gullsjanser igjen. Kun to gull til for Ä nÄ skjema. NÄ har jeg trua pÄ ny rekord. Da mÄ vi opp i 15 gull.

Ser vi pÄ antall medaljer har vi 26 nÄ. Rekorden fra fire Är siden er pÄ 39. Det skal holde hardt. Tre av de ti gullsjansene er stafetter sÄ det blir maks tre pÄ de. Da mÄ vi ta 10 medlajer pÄ de resterende seks Þvelsene. Det blir tÞft. Vi mÄ nesten hÄpe pÄ storeslem fra skiskyterne pÄ fellesstartene.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Ny gull rekord er innen rekkevidde nÄ. Bare 3 til...

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg har ikke oversikt, men kan dette fortsatt bli historiens nest beste OL for Norges del?

Edit: Fant svaret over her. 🙂

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg tror fortsatt vi kan feile ogsÄ, sÄ ingenting er gitt her, men jeg inkasserer Johaug pÄ forhÄnd. Da har vi 13.

Bonusgull til Birk Ruud kan komme i natt, men kan like gjerne bli utenfor pallen.
Langrennet til gutta har jeg nĂŠrmest gitt opp, da jeg tror den russiske bjĂžrnen vinner 5-mila og sprintstafetten.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Tipper russisk gull pÄ sprintstafetten selv. Bolshunov kommer til Ä sprenge Valnes. KlÊbo vassere enn Terentyev men ikke nok til Ä tette forspranget Bolshunov kommer til Ä fikse.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

oddvar_kjempebra skrev: ↑man jan 24, 2022 10:17 am Jeg bruker samme metode som jeg har hatt stor suksess med tidligere.
Jeg teller opp alle Þvelser hvor det ikke er en overraskelse hvis Norge vinner. Den/de norske utÞverne trenger altsÄ ikke vÊre den stÞrste favoritten.

Jeg tar sÄ det totale antallet og deler pÄ tre.

I de grenene hvor jeg er usikker pÄ om en norsk seier vil vÊre en overraskelse eller ikke gir jeg et halvt poeng. De er markert med en stjerne.

Langrenn

Sprint (m)
Sprintstafett (m)
15 km (m)
30 km (m)
50 km (m)
Stafett (m)
10 km (k)
15 km (k)
30 km (k)

10 poeng

Alpint

Lagkonkurranse
Slalom (m)
Storslalom (m)
Super-G (m)
Utfor (m)
*Super-g (k))
*Utfor (k))

6 poeng

Kombinert

Normal bakke
Stor bakke
Lagkonkurranse

3 poeng

Skiskyting

Blandet stafett
20 km (m)
10 km (m)
Jaktstart (m)
Fellestart (m)
Stafett (m)
15 km (k)
7.5 km (k)
Jakstart (k)
Fellesstart (k)
Stafett (k)

11 poeng

Hopp

*Blandet lag
Normal bakke (m)
Stor bakke (m)
Lagkonkurranse
*Normalbakke (k)

4 poeng

SkĂžyter

Lagtempo
*1500 m (k)
*3000 m (k)


2 poeng

Curling

Mixed double

1 poeng

Snowboard

Big Air (m)
Slopestyle (m)

2 poeng

Fristil

Big Air (m)
Slopestyle (m)
*Big Air (k)

2.5 poeng.

Tilsammen : Opprinnelig: 41. 5 gullsjanser gir 41.5/3 = 14 gull.
Justert etter korona: 40.5 gullsjanser gir 40.5/3 = 13.5 gull, rundet opp til 14 gull.
Vurderingen sÄ langt: Vi har brukt opp 34.5 gullsjanser. Det burde gitt 11-12 gull. Vi har 13 og ligger foran skjema. 13 gull pÄ 11 konkurransedager er veldig sterkt.

6 gullsjanser igjen. Kun et gull til for Ä nÄ skjema. NÄ har jeg trua pÄ ny rekord. Da mÄ vi opp i 15 gull.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

GÄ tilbake til «OL»