FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Klang

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Klang »

🇬🇪😆

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

En bug som gjorde at de som claimet rewards på companion appen kunne gjøre det om og om igjen. EA har nå stoppet spillere fra å claime rewards.

EA vurderer å suspendere kontoer/banne de som har utnyttet dette i stor skala. Bra!

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Godt jeg ikke hentet rewards når dette var mulig. Ville garantert falt for fristelsen.
Ellers gjorde jeg en mid/prime icon i dag mot bedre vitende...
Laudrup

Jompa

Legg inn av Jompa »

FUT captains er en fremtidig promo. Her vil Hero-kort som har vært kaptein for klubb eller land få en oppgradering. Meldes om relativt store oppgraderinger.

Ginola kan bli sinnsyk!

Jompa

Legg inn av Jompa »

Det har nå kommet 20 swap tokens, og i kveld kan vi innkassere de i rewards (kun mulig å ha 19 nå, da den siste kommer i rewards fra squad battles). Totalt kommer det som tidligere nevnt 28 tokens.

Har gjort alle hittil, så det blir pakker i kveld. Bør også da få gjort ferdig Maldini (mangler 2x88 på han). Skal i hvert fall bruke swaps på 10x 85+. Og antar at jeg også ender opp med Ultimate pack + 10x 81-89 + Rare players pack.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jeg har 8 stk. Skjønner jeg må være skjerpet for å klare å få tak i 85x10.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Stille på tradingfronten. Endte opp med å hente noen Jonathan David ned mot lave 30k.

Synes kortet er veldig rimelig, men samtidig har det en voldsom supply. Kan få noen spennende stronglinker i Bamba, Sanches etc om de får flere spesialkort fremover. Problemet er kanskje at David fortsatt ikke er spennende nok. Statsmessig veldig flott og 5* WF.

Klang

Legg inn av Klang »

Bare "synd" at det ble rq på 2-0 i første omgang. IF Mishra er virkelig gull verdt i et slikt lag


NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Jompa skrev: fre feb 11, 2022 8:31 am Det har nå kommet 20 swap tokens, og i kveld kan vi innkassere de i rewards (kun mulig å ha 19 nå, da den siste kommer i rewards fra squad battles). Totalt kommer det som tidligere nevnt 28 tokens.

Har gjort alle hittil, så det blir pakker i kveld. Bør også da få gjort ferdig Maldini (mangler 2x88 på han). Skal i hvert fall bruke swaps på 10x 85+. Og antar at jeg også ender opp med Ultimate pack + 10x 81-89 + Rare players pack.
Godt du holder tellingen så der er mulig å avstemme beholdningen. Har 18 stk så da blir det 85+ pakke hvertfall

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Kroos, laporte, 7 x85 og en 85 FS fra 10x85. 🤮

Hodor

Legg inn av Hodor »

Klang skrev: fre feb 11, 2022 1:32 pm Bare "synd" at det ble rq på 2-0 i første omgang. IF Mishra er virkelig gull verdt i et slikt lag

Har du en tilknytning til India?

Klang

Legg inn av Klang »

Nei, og ikke Japan, Sør-Korea eller Georgia heller 😄

Hodor

Legg inn av Hodor »

Klang skrev: fre feb 11, 2022 11:24 pm Nei, og ikke Japan, Sør-Korea eller Georgia heller 😄
Ok, ble litt nysgjerrig 😊 Litt vel random lag å spille med. Men det viktigste er å ha det morro. Har Ikke all-verdens til lag selv. 83-Vinicius begynner å bli utdatert. Mulig jeg bør gi denne Mishra en sjangse

Klang

Legg inn av Klang »

FUT skal være gøy, ikke konstant stress og et ork, og jeg har mer glede av å rotere mellom forskjellige lag, inkludert et ganske solid hovedlag, enn å streve i høyest mulig divisjon og føle meg nødt til å spille med hovedlaget hver gang.

Man må gjerne gjøre narr av Mishra, men han har vært meget solid så langt som LCB, først og fremst pga hvor rask han er, og kvikk i vendingene. Noe av grunnen til at han føles så bra er nok at de rundt ham er så dårlige, han må kompensere for deres manglende hurtighet osv.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Hvordan legger man ut bilde/laget sitt her?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hodor skrev: lør feb 12, 2022 11:04 pm Hvordan legger man ut bilde/laget sitt her?
Jeg vet bare hvordan man legger ut screenshot fra WebApp ved hjelp av f.eks Gyazo.

Alpha

Legg inn av Alpha »

TOTY Jorginho har virkelig blitt en mine favoritter i år. Gikk også over fra 4222 til 3142 denne helgen. Utrolig bra formasjon hvis noen ønsker å prøve noe nytt!

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: søn feb 13, 2022 12:32 am TOTY Jorginho har virkelig blitt en mine favoritter i år. Gikk også over fra 4222 til 3142 denne helgen. Utrolig bra formasjon hvis noen ønsker å prøve noe nytt!
Lyst til å dele custom tactic og instrukser?

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: søn feb 13, 2022 1:58 am
Alpha skrev: søn feb 13, 2022 12:32 am TOTY Jorginho har virkelig blitt en mine favoritter i år. Gikk også over fra 4222 til 3142 denne helgen. Utrolig bra formasjon hvis noen ønsker å prøve noe nytt!
Lyst til å dele custom tactic og instrukser?
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/ ... ong_post/
Jeg brukte denne.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Coqueret fra 10x85+. Åpnet også 50k pakke og 81-89 pakka fra swaps uten noe spesielt. Salisu fra SB rewards.

Gjorde ferdig Maldini.

Litt usikker på det å gjøre Maldini, når jeg ser det som kommer av stoppere. Spesielt de franske. Lacroix ser jo vill ut. Han er den 21. (!!!!) franske midtstopperen som får et spesialkort i år. Men måtte forsåvidt bruke fodder på noe...

Klang

Legg inn av Klang »

Hodor skrev: lør feb 12, 2022 11:04 pm Hvordan legger man ut bilde/laget sitt her?
Jeg bruker postimages.org, velger direct link eller hva det står på den nettsiden og bildefunksjonen her inne. Legger inn linken mellom img-klammene.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hadde mid Cole, mid Campbell og mid VDS i klubben som eneste icons. Gjorde PP og fikk følgende.

Cole, Xavi og VDS. Det er så rigget at jeg har ikke ord.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 9:14 am Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.
Problemet er at Neymar SBCen fortsatt er aktiv i nesten to uker til. Når den ikke lenger er mulig å gjøre kan det hende gullkortet henter seg noe inn igjen.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Jompa skrev: tir feb 15, 2022 10:03 am
NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 9:14 am Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.
Problemet er at Neymar SBCen fortsatt er aktiv i nesten to uker til. Når den ikke lenger er mulig å gjøre kan det hende gullkortet henter seg noe inn igjen.
Det var det jeg tenkte også. Men jeg har jo brent meg på markedet før....

Jompa

Legg inn av Jompa »

NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 11:11 am
Jompa skrev: tir feb 15, 2022 10:03 am
NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 9:14 am Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.
Problemet er at Neymar SBCen fortsatt er aktiv i nesten to uker til. Når den ikke lenger er mulig å gjøre kan det hende gullkortet henter seg noe inn igjen.
Det var det jeg tenkte også. Men jeg har jo brent meg på markedet før....
Jeg tenker at uansett så er han 91 rated. Og har jo en gulvpris som uansett vil ligge på 60-70k som følge av fodderprisen. En Neymar til 150k i februar kan jo vanskelig være et veldig dårlig kjøp:)

Klang

Legg inn av Klang »

Strong link til Mishra og greier 😍 har allerede NIF Singh, på 7 chemistry, og han er ikke så verst bortsett fra "null" skuddferdigheter 😆 nå er det rett opp i angrepsrekka på full chemistry 💪

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Tror du er den eneste som vil omtale Singh som "ikke så verst".

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Morsomt med originale lag men det får være grenser for hvor mye handicap man skal gi seg selv.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

2x partybag.
Hazard og M. Cunha.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»