Noen som spiller NHL 22 her?

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Noen som spiller NHL 22 her?

Legg inn av Lilleborg »

Jeg koste meg veldig med 21 og måtte da selvfølgelig skaffe meg 22, som jeg synes er en forbedring fra fjoråret.

Etter 6 sesonger med mye moro med min Be-A-Pro i New York Rangers (vant dog aldri Stanle Cup) har jeg nå startet opp Franchise Mode! Her fristet det ikke å spille med et eksisterende lag, så her laget man et nytt lag fra bunn av!

Portland Paladins stilte som NHLs 33.lag denne sesongen med sine flotte lilla og sorte drakter! Utrolig morsomt å starte opp et eget lag og gå igjennom Expansion Draft, selv om det ikke akkurat bugner av stjerner man kan velge mellom der. Mine viktigste spillere er Gabriel Landeskog, Tuuka Rask og selvfølgelig Mats Zuccarello (MÅTTE bytte til meg han).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lilleborg skrev: fre jan 14, 2022 8:29 am Jeg koste meg veldig med 21 og måtte da selvfølgelig skaffe meg 22, som jeg synes er en forbedring fra fjoråret.

Etter 6 sesonger med mye moro med min Be-A-Pro i New York Rangers (vant dog aldri Stanle Cup) har jeg nå startet opp Franchise Mode! Her fristet det ikke å spille med et eksisterende lag, så her laget man et nytt lag fra bunn av!

Portland Paladins stilte som NHLs 33.lag denne sesongen med sine flotte lilla og sorte drakter! Utrolig morsomt å starte opp et eget lag og gå igjennom Expansion Draft, selv om det ikke akkurat bugner av stjerner man kan velge mellom der. Mine viktigste spillere er Gabriel Landeskog, Tuuka Rask og selvfølgelig Mats Zuccarello (MÅTTE bytte til meg han).
Handlet det inn i romjula, overraskende fornøyd så langt.
Spiller med egne sliders (eller ikke egne, men) og det er en helt ny opplevelse.

Foretrekker Be a pro-mode, men blir nok fort en liten franchise mode selv om ikke så alt for lenge.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Chromeback skrev: fre jan 14, 2022 12:19 pm Handlet det inn i romjula, overraskende fornøyd så langt.
Spiller med egne sliders (eller ikke egne, men) og det er en helt ny opplevelse.

Foretrekker Be a pro-mode, men blir nok fort en liten franchise mode selv om ikke så alt for lenge.
Jeg måtte gjøre om på sliders på skader i Franchise Mode i hvert fall. Fikk skader etter hvert eneste kamp :lol:

Be-A-Pro var utrolig gøy, og jeg fullførte 5 hele sesonger før jeg mistet litt av piffen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Har ikke spilt det. Anbefales det?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: fre jan 14, 2022 4:59 pm Har ikke spilt det. Anbefales det?
På mange måter bedre enn tidligere utgaver. En ting jeg stusser litt på nå er at selv når jeg starter en ny save i januar, så spiller jeg med halvferdige rostere. Mange av de litt senere tradene lå tydeligvis ikke inne, av en eller annen merkelig grunn.

De har gjort en del gode utbedringer, som gjør at spillet ikke ligner helt på tidligere utgaver, blant annet gjort det vanskeligere å score «enkle» mål.

Det største minuset for min del (og det er ganske stort) er at EA har valgt å kjøre årets NHL-utgave over på Frostbite sin spillmotor, det samme som er på FIFA og Madden. Frostbite er virkelig ikke skapt for sportsspill, og mye blir alt for animasjonspreget. Spillere som kræsjer i hverandre og «henger» fast er mitt største minus.

Utenom det er det gøy. Anbefaler riktig å stille inn på sliderne sånn at tempoet går litt ned, sånn at det ikke blir så ekstremt arkadepreget.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Er det en ting jeg håper de kutter ned på til neste års utgave er at de kutter ned på antall samtaler i Be a Pro. Konseptet hørtes kult ut før 21-utgaven, men i år er det jo knapt mulig å simulere enkelte måneder, fordi det er en samtale eller intervju enten hver andre eller tredje kamp.

De må eventuelt ha en mulighet til å kunne skru dette av.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Chromeback skrev: lør jan 15, 2022 10:40 pm Er det en ting jeg håper de kutter ned på til neste års utgave er at de kutter ned på antall samtaler i Be a Pro. Konseptet hørtes kult ut før 21-utgaven, men i år er det jo knapt mulig å simulere enkelte måneder, fordi det er en samtale eller intervju enten hver andre eller tredje kamp.

De må eventuelt ha en mulighet til å kunne skru dette av.
Eventuelt ha betydelig større variasjon i samtaleemnene, og gjerne et system hvor det du sier påvirker karrieren ytterligere.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Nærmer meg slutten på sesong 3 med Portland Paladins, og for første gang er jeg for alvor med i en kamp om sluttspillplass. Elsker at spillet faktisk er vanskelig når rosteren for et expansionlag ikke er spesielt solid. Har et par herlige talenter som jeg prøver å gi så mye spilletid som mulig, og har forsøkt å bytte til meg 1. og 2.rundevalg i den kommende draften.

Strider

Legg inn av Strider »

TAdams6 skrev: fre jan 14, 2022 4:59 pm Har ikke spilt det. Anbefales det?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

TylerDurdenNorway skrev: ons okt 19, 2022 7:58 pm
TAdams6 skrev: fre jan 14, 2022 4:59 pm Har ikke spilt det. Anbefales det?
Jeg anskaffet meg det rimelig kjapt sist jeg spurte. Veldig fornøyd

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»