Paris Saint-Germain FC - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Re: Paris Saint-Germain FC - Klubbtråd

Legg inn av Big George »

Publikumstallene på fotballkamper i Frankrike har steget noe vanvittig siden jeg begynte å følge litt med i 80 åra. dengang Platini og co vant EM og VM. Mange lag hadde 6000-7000 i snitt hjemme. Paris SG hadde selvfølgelig 30000-40000. .
Fotball-interessen dengang lå veldig langt bak Italia og Spania.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Apropos Parc Des Princes;


Myhre

Legg inn av Myhre »

peraleks skrev: tir aug 10, 2021 11:07 pm
Myhre skrev: tir aug 10, 2021 6:03 pm
peraleks skrev: tir aug 10, 2021 3:02 pm

Har strengt talt gått skeis i CL med enda bedre spillere rundt seg i Barcelona.
Jeg har sett de fleste av eliminasjonskampene til Barca i CL, Messi har vært god i mange av dem, men blir svermet av 3-4 mann hele kampen. Mangel på intelligente løp, dårlig coaching og bidrag fra andre spillere har vært problemet. Forsvaret og midten var forferdelig. Messi kan ikke springe fra midten igjennom 9 mann som i 2007, men med dette laget tror jeg han blir å dominere voldsomt.
Det har han, men så var ikke det poenget heller.
Poenget er at det holder ikke med gode spillere rundt seg, han har hatt bedre spillere rundt seg brorparten av karrieren i Barcelona kontra PSG, uten at Barcelona har klinket inn CL-tittelen hvert år av den grunn.

Man må også stille et viss spørsmålstegn ved hvor motiverte de gutta i PSG faktisk er, det er en solid andel der som spiller for pengene og ikke drakten.
Tja, hvis du tar bort 2018-2021, så er det 4 CL titler på 11-12 år. Akseptabelt det, og dette PSG laget er sammenlignbart med en god del av de lagene (ikke Iniesta-Xavi prime lagene). Det er ikke lett å vinne CL, ingen har forøvrig sagt at de vinner 100 % heller.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Myhre skrev: ons aug 11, 2021 12:54 am
peraleks skrev: tir aug 10, 2021 11:07 pm
Myhre skrev: tir aug 10, 2021 6:03 pm
Jeg har sett de fleste av eliminasjonskampene til Barca i CL, Messi har vært god i mange av dem, men blir svermet av 3-4 mann hele kampen. Mangel på intelligente løp, dårlig coaching og bidrag fra andre spillere har vært problemet. Forsvaret og midten var forferdelig. Messi kan ikke springe fra midten igjennom 9 mann som i 2007, men med dette laget tror jeg han blir å dominere voldsomt.
Det har han, men så var ikke det poenget heller.
Poenget er at det holder ikke med gode spillere rundt seg, han har hatt bedre spillere rundt seg brorparten av karrieren i Barcelona kontra PSG, uten at Barcelona har klinket inn CL-tittelen hvert år av den grunn.

Man må også stille et viss spørsmålstegn ved hvor motiverte de gutta i PSG faktisk er, det er en solid andel der som spiller for pengene og ikke drakten.
Tja, hvis du tar bort 2018-2021, så er det 4 CL titler på 11-12 år. Akseptabelt det, og dette PSG laget er sammenlignbart med en god del av de lagene (ikke Iniesta-Xavi prime lagene). Det er ikke lett å vinne CL, ingen har forøvrig sagt at de vinner 100 % heller.
Definitivt akseptabelt men igjen, det er en uttelling på rundt 33 % og dette igjen for et lag som periodevis der var tidenes beste klubblag.
Jeg øyner derfor ikke en nevneverdig større sannsynlighet for at PSG skal vinne CL.

Spesielt fordi jeg tror ikke at spesielt mange av de som skal bære dette laget er voldsomt motiverte, i tillegg til at de er gamle og strengt talt på vei nedover.

Både Messi og Ramos f.eks. ville bli værende i klubbene deres.

Myhre

Legg inn av Myhre »

peraleks skrev: ons aug 11, 2021 1:45 am
Myhre skrev: ons aug 11, 2021 12:54 am
peraleks skrev: tir aug 10, 2021 11:07 pm

Det har han, men så var ikke det poenget heller.
Poenget er at det holder ikke med gode spillere rundt seg, han har hatt bedre spillere rundt seg brorparten av karrieren i Barcelona kontra PSG, uten at Barcelona har klinket inn CL-tittelen hvert år av den grunn.

Man må også stille et viss spørsmålstegn ved hvor motiverte de gutta i PSG faktisk er, det er en solid andel der som spiller for pengene og ikke drakten.
Tja, hvis du tar bort 2018-2021, så er det 4 CL titler på 11-12 år. Akseptabelt det, og dette PSG laget er sammenlignbart med en god del av de lagene (ikke Iniesta-Xavi prime lagene). Det er ikke lett å vinne CL, ingen har forøvrig sagt at de vinner 100 % heller.
Definitivt akseptabelt men igjen, det er en uttelling på rundt 33 % og dette igjen for et lag som periodevis der var tidenes beste klubblag.
Jeg øyner derfor ikke en nevneverdig større sannsynlighet for at PSG skal vinne CL.

Spesielt fordi jeg tror ikke at spesielt mange av de som skal bære dette laget er voldsomt motiverte, i tillegg til at de er gamle og strengt talt på vei nedover.

Både Messi og Ramos f.eks. ville bli værende i klubbene deres.
Har Bayern, City og et skadefritt Liverpool som de største utfordrerne. Det blir min topp 4, og hvis jeg da sier at PSG er den største favoritten så blir det egentlig cirka samme odds som i fjor for meg egentlig. Men det er ikke fordi Messi ikke påvirker sjansene positivt, men fordi jeg forventer at Bayern og spesielt Liverpool blir å ha bedre sesonger, samt at det finnes en liten mulighet for at Madrid kan få til noe om Hazard kommer tilbake fra de døde, som ville gitt dem en sårt tiltrengt boost offensivt. De andre lagene har en fordel av at de fleste nøkkelspillerne deres har spilt sammen over lengre tid, så det kan ta tid før PSG klikker helt, men de burde ha god nok tid til å finne ut av ting før februar/mars 2022. Så Messi forbedrer sjansene deres, men resten av feltet er mest sannsynlig sterkere, så sjansene er egentlig ikke så veldig mye høyere enn i fjor.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Myhre skrev: ons aug 11, 2021 2:05 am
peraleks skrev: ons aug 11, 2021 1:45 am
Myhre skrev: ons aug 11, 2021 12:54 am
Tja, hvis du tar bort 2018-2021, så er det 4 CL titler på 11-12 år. Akseptabelt det, og dette PSG laget er sammenlignbart med en god del av de lagene (ikke Iniesta-Xavi prime lagene). Det er ikke lett å vinne CL, ingen har forøvrig sagt at de vinner 100 % heller.
Definitivt akseptabelt men igjen, det er en uttelling på rundt 33 % og dette igjen for et lag som periodevis der var tidenes beste klubblag.
Jeg øyner derfor ikke en nevneverdig større sannsynlighet for at PSG skal vinne CL.

Spesielt fordi jeg tror ikke at spesielt mange av de som skal bære dette laget er voldsomt motiverte, i tillegg til at de er gamle og strengt talt på vei nedover.

Både Messi og Ramos f.eks. ville bli værende i klubbene deres.
Har Bayern, City og et skadefritt Liverpool som de største utfordrerne. Det blir min topp 4, og hvis jeg da sier at PSG er den største favoritten så blir det egentlig cirka samme odds som i fjor for meg egentlig. Men det er ikke fordi Messi ikke påvirker sjansene positivt, men fordi jeg forventer at Bayern og spesielt Liverpool blir å ha bedre sesonger, samt at det finnes en liten mulighet for at Madrid kan få til noe om Hazard kommer tilbake fra de døde, som ville gitt dem en sårt tiltrengt boost offensivt. De andre lagene har en fordel av at de fleste nøkkelspillerne deres har spilt sammen over lengre tid, så det kan ta tid før PSG klikker helt, men de burde ha god nok tid til å finne ut av ting før februar/mars 2022. Så Messi forbedrer sjansene deres, men resten av feltet er mest sannsynlig sterkere, så sjansene er egentlig ikke så veldig mye høyere enn i fjor.
Enig angående PSG og generelt sett hele listen, med unntak av Liverpool.
For sårbare for skader og det virker i mine øyne som at angrepstrioen er på vei nedover.

Holder RM og Barcelona som dark horse der, fungerer Messi som katalysator for at Mbappe endelig drar til RM så kommer RM fort opp der igjen.

En ting er jeg dog helt sikker på og det er at PSG vinner serien.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

peraleks skrev: ons aug 11, 2021 3:20 am
Myhre skrev: ons aug 11, 2021 2:05 am
peraleks skrev: ons aug 11, 2021 1:45 am
En ting er jeg dog helt sikker på og det er at PSG vinner serien.
Det er vel neppe mulig å spille på det, 1,001 i odds?

startelver

Legg inn av startelver »

Tipper han helst ville avsluttet karrieren i Barca, men hva gjør man ikke for penger.

peraleks

Legg inn av peraleks »

startelver skrev: ons aug 11, 2021 12:19 pm Tipper han helst ville avsluttet karrieren i Barca, men hva gjør man ikke for penger.
Kom igjen nå startelever....

Han sier ja til ny kontrakt hos Barcelona med halv lønn, hva forteller dette deg?

PSG skjer ikke fordi Messi hadde lyst til å forlate Barcelona, det skjer fordi Barcelona ikke har de økonomiske mulighetene til å betale Messis lønn lenger, ser du forskjellen og kan med det slutte med tull alla "hva gjør man ikke for penger"?

Lezah

Legg inn av Lezah »

peraleks skrev: ons aug 11, 2021 12:29 pm Kom igjen nå startelever....

Han sier ja til ny kontrakt hos Barcelona med halv lønn, hva forteller dette deg?

PSG skjer ikke fordi Messi hadde lyst til å forlate Barcelona, det skjer fordi Barcelona ikke har de økonomiske mulighetene til å betale Messis lønn lenger, ser du forskjellen og kan med det slutte med tull alla "hva gjør man ikke for penger"?
Når han ikke en gang kan fortsette gratis, så sier det seg selv at det ikke er grådigheten som avgjør, ja.

Myhre

Legg inn av Myhre »

startelver skrev: ons aug 11, 2021 12:19 pm Tipper han helst ville avsluttet karrieren i Barca, men hva gjør man ikke for penger.
Det blir for dumt å gi makta til klubben å spille gratis også, mens du er så utrolig verdifull å markedsføre. Barca fortjener ikke det med den elendige businessen de har holdt på med over lengre tid nå, skal ikke engang være vits å nevne at en skal spille gratis eller ned mot minimumslønn heller. Flere grådige klubber enn spillere der ute.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis ikke Pochettino med dette mannskapet greier minst en CL-finale og tar selvsagt alle tre titlene i Frankrike vil det nesten være en fiasko.

Dette er passe sykt :
Messi, Ramos, Mbappe, Donnarumma, Rafinha, Neymar, De Maria, i tillegg til en rekke unge talenter i klubben.

Pochettino merker nok presset.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Lezah skrev: ons aug 11, 2021 12:32 pm
peraleks skrev: ons aug 11, 2021 12:29 pm Kom igjen nå startelever....

Han sier ja til ny kontrakt hos Barcelona med halv lønn, hva forteller dette deg?

PSG skjer ikke fordi Messi hadde lyst til å forlate Barcelona, det skjer fordi Barcelona ikke har de økonomiske mulighetene til å betale Messis lønn lenger, ser du forskjellen og kan med det slutte med tull alla "hva gjør man ikke for penger"?
Når han ikke en gang kan fortsette gratis, så sier det seg selv at det ikke er grådigheten som avgjør, ja.
Nei, jeg er så lei av å høre dette.
Virker som folk har lest en artikkel i 5 sekunder også bare går man ut i fra at Messi er grådig.

Laporte har selv sagt at Messi var vitterlig med på alt av løsninger i forhold til lønn, men det var ganske enkelt ikke mulig fordi Barcelona bruker for mye av budsjettet på lønn i forhold til reglene.

Ramos og godtok en kontrakt hvor han gikk 10 % ned i lønn, men RM ombestemte seg/fikk nok etter mye drøying.
Det vil altså si at PSG skal stille med to spillere neste sesong som strengt tatt selv skulle ønske at de fremdeles spilte i deres opprinnelige klubber.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Messi koster altså PSG totalt 35mill€ per sesong(dette er lønn og add-ons). Så en totalkostnad på 70mill€. Spent på hvor mye inntekter han kommer til å generere for klubben, kan fort bli en bra investering både økonomisk og sportslig sett.

Lezah

Legg inn av Lezah »

peraleks skrev: ons aug 11, 2021 2:58 pm
Lezah skrev: ons aug 11, 2021 12:32 pm
peraleks skrev: ons aug 11, 2021 12:29 pm Kom igjen nå startelever....

Han sier ja til ny kontrakt hos Barcelona med halv lønn, hva forteller dette deg?

PSG skjer ikke fordi Messi hadde lyst til å forlate Barcelona, det skjer fordi Barcelona ikke har de økonomiske mulighetene til å betale Messis lønn lenger, ser du forskjellen og kan med det slutte med tull alla "hva gjør man ikke for penger"?
Når han ikke en gang kan fortsette gratis, så sier det seg selv at det ikke er grådigheten som avgjør, ja.
Nei, jeg er så lei av å høre dette.
Virker som folk har lest en artikkel i 5 sekunder også bare går man ut i fra at Messi er grådig.

Laporte har selv sagt at Messi var vitterlig med på alt av løsninger i forhold til lønn, men det var ganske enkelt ikke mulig fordi Barcelona bruker for mye av budsjettet på lønn i forhold til reglene.

Ramos og godtok en kontrakt hvor han gikk 10 % ned i lønn, men RM ombestemte seg/fikk nok etter mye drøying.
Det vil altså si at PSG skal stille med to spillere neste sesong som strengt tatt selv skulle ønske at de fremdeles spilte i deres opprinnelige klubber.
Tror en del folk liker å anta og deretter skrive i vei, fremfor å ta 3 sekunder på å sette seg inn i ting først. Jaja. Gjør vel neppe Messi eller folk flest noe at det er slik.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: ons aug 11, 2021 2:40 pm Hvis ikke Pochettino med dette mannskapet greier minst en CL-finale og tar selvsagt alle tre titlene i Frankrike vil det nesten være en fiasko.

Dette er passe sykt :
Messi, Ramos, Mbappe, Donnarumma, Rafinha, Neymar, De Maria, i tillegg til en rekke unge talenter i klubben.

Pochettino merker nok presset.
Mulig startoppstilling

Bilde

Lezah

Legg inn av Lezah »

startelver skrev: ons aug 11, 2021 9:36 pm
startelver skrev: ons aug 11, 2021 2:40 pm Hvis ikke Pochettino med dette mannskapet greier minst en CL-finale og tar selvsagt alle tre titlene i Frankrike vil det nesten være en fiasko.

Dette er passe sykt :
Messi, Ramos, Mbappe, Donnarumma, Rafinha, Neymar, De Maria, i tillegg til en rekke unge talenter i klubben.

Pochettino merker nok presset.
Mulig startoppstilling

Bilde
Du, nå spør jeg så høflig som mulig fordi jeg ikke nødvendigvis vil følge opp den dårlige tonen fra VGD...men når du leser det Peraleks svarer deg når du tar opp Messis "grådighet", syns du ikke han burde få et svar? Eller gir du faen og bare skriver videre om andre ting? Jeg syns genuint det er noe ufint.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

peraleks skrev: ons aug 11, 2021 12:29 pm
startelver skrev: ons aug 11, 2021 12:19 pm Tipper han helst ville avsluttet karrieren i Barca, men hva gjør man ikke for penger.
Kom igjen nå startelever....

Han sier ja til ny kontrakt hos Barcelona med halv lønn, hva forteller dette deg?

PSG skjer ikke fordi Messi hadde lyst til å forlate Barcelona, det skjer fordi Barcelona ikke har de økonomiske mulighetene til å betale Messis lønn lenger, ser du forskjellen og kan med det slutte med tull alla "hva gjør man ikke for penger"?
Nåja, forsøkte de seg ikke bare på en "spansk en" hvor en kontrakt på 2 år ble betalt over 5?

startelver

Legg inn av startelver »

Lezah skrev: ons aug 11, 2021 10:57 pm

Du, nå spør jeg så høflig som mulig fordi jeg ikke nødvendigvis vil følge opp den dårlige tonen fra VGD...men når du leser det Peraleks svarer deg når du tar opp Messis "grådighet", syns du ikke han burde få et svar? Eller gir du faen og bare skriver videre om andre ting? Jeg syns genuint det er noe ufint.
Men i alle dager, jeg har min mening, og dere har deres mening, jeg er ikke opptatt av å krangle. Denne tråden skal handle om PSG.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Harduetforslag skrev: ons aug 11, 2021 11:10 pm
peraleks skrev: ons aug 11, 2021 12:29 pm
startelver skrev: ons aug 11, 2021 12:19 pm Tipper han helst ville avsluttet karrieren i Barca, men hva gjør man ikke for penger.
Kom igjen nå startelever....

Han sier ja til ny kontrakt hos Barcelona med halv lønn, hva forteller dette deg?

PSG skjer ikke fordi Messi hadde lyst til å forlate Barcelona, det skjer fordi Barcelona ikke har de økonomiske mulighetene til å betale Messis lønn lenger, ser du forskjellen og kan med det slutte med tull alla "hva gjør man ikke for penger"?
Nåja, forsøkte de seg ikke bare på en "spansk en" hvor en kontrakt på 2 år ble betalt over 5?
De prøvde seg med særdeles mye rart, fordi selv 50 % var ikke nok.
Deretter var det snakk om å dra 50 % utover flere år, men igjen ikke mulig.
Sånn generelt sett så hadde faktisk ikke Barcelona muligheten til å signere Messi igjen om de ikke ga bort en hel haug med spillere.
Dette har de forsøkt seg på, men det betyr igjen lite så lenge ikke tungvektere alla Griez forsvant med hans lønn igjen.
Sist redigert av peraleks den tor aug 12, 2021 12:06 am, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nekter å tro at PSG kommer til å spille med tre bak for å få plass til Kimpembe, mer middelmådig stopper skal man lete lenge etter.

peraleks

Legg inn av peraleks »

startelver skrev: ons aug 11, 2021 11:57 pm
Lezah skrev: ons aug 11, 2021 10:57 pm

Du, nå spør jeg så høflig som mulig fordi jeg ikke nødvendigvis vil følge opp den dårlige tonen fra VGD...men når du leser det Peraleks svarer deg når du tar opp Messis "grådighet", syns du ikke han burde få et svar? Eller gir du faen og bare skriver videre om andre ting? Jeg syns genuint det er noe ufint.
Men i alle dager, jeg har min mening, og dere har deres mening, jeg er ikke opptatt av å krangle. Denne tråden skal handle om PSG.
Er jo da ingen som er ute etter å krangle her.
Man har sikre kilder fra både Barcelona og Messi selv her på at bortimot alt mulig ble prøvd for å få til at Messi skulle bli i Barcelona, allikevel tok du noe ut av den løse lufta og bare konkluderte med at Messi er grådig.

Det er igjen det jeg stiller et stort spørsmålstegn ved.

Lezah

Legg inn av Lezah »

startelver skrev: ons aug 11, 2021 11:57 pm
Lezah skrev: ons aug 11, 2021 10:57 pm

Du, nå spør jeg så høflig som mulig fordi jeg ikke nødvendigvis vil følge opp den dårlige tonen fra VGD...men når du leser det Peraleks svarer deg når du tar opp Messis "grådighet", syns du ikke han burde få et svar? Eller gir du faen og bare skriver videre om andre ting? Jeg syns genuint det er noe ufint.
Men i alle dager, jeg har min mening, og dere har deres mening, jeg er ikke opptatt av å krangle. Denne tråden skal handle om PSG.
Din MENING er at en fyr som ikke KUNNE bli i Barca pga ligaens regler gikk etter pengene. Syns du ikke det er jævlig snedig? Det du skrev var jo ikke en mening, det var en påstand. Som ikke var basert på noe tilnærmet virkeligheten. Er du uenig, nå som du antakelig vet at Messi under de gjeldende regelverkene ikke kunne bli i Barca? Jeg er ikke vrang her, men dette har jo fint lite men MENINGER å gjøre. vel? Sånn når fakta tross alt er på bordet?

Ok, hvordan kan du MENE det er penger som gjør at Messi drar, da?

startelver

Legg inn av startelver »

Sa slettes ikke han er grådig, bare bekrefter at han er en av verdens beste betalte spillere i PSG. Han er jo vant til det. Når du har over 1 milliard kroner på kontoen lever du på en annen planet enn selv andre profesjonelle spillere.

Lezah

Legg inn av Lezah »

startelver skrev: tor aug 12, 2021 12:18 am Sa slettes ikke han er grådig, bare bekrefter at han er en av verdens beste betalte spillere i PSG. Han er jo vant til det. Når du har over 1 milliard kroner på kontoen lever du på en annen planet enn selv andre profesjonelle spillere.
Sitat deg:

"Tipper han helst ville avsluttet karrieren i Barca, men hva gjør man ikke for penger."

Han kunne ikke være i Barca. Han gjorde i følge deg noe for penger. Er dette kun en bekreftelse fra deg på at han...hva da, får lønn?

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg er klar over at han var fortvilet og gråt på pressekonferansen og at hjertet hans er i Barca, det er selvsagt ingen i tvil om.

Han tjente 71 millioner Euro før bonuser i 2017, nå tjener han 40 millioner Euro før bonuser i PSG. Han klarer seg sikkert.

Det blir mitt siste ord i denne saken med Lezzah og Perapleks

Lezah

Legg inn av Lezah »

startelver skrev: tor aug 12, 2021 12:24 am Jeg er klar over at han var fortvilet og gråt på pressekonferansen og at hjertet hans er i Barca, det er selvsagt ingen i tvil om.

Han tjente 71 millioner Euro før bonuser i 2017, nå tjener han 40 millioner Euro før bonuser i PSG. Han klarer seg sikkert.

Det blir mitt siste ord i denne saken med Lezzah og Perapleks
Dette, igjen, sier du om en fyr som ikke kunne BLI i Barca:
"men hva gjør man ikke for penger."

Ja, at han får lønn sier jo ingen noe på. Forskjellen er det du skriver. Det er uredelig. Du fremstiller ham som grådig. Du vet du ikke kan si noe annet, stilt opp mot hva ... vel, du selv har skrevet. Det er lov å si at du drar ting ut av ræva og så heller bare gi opp etterpå.

Men ja, enig. Jeg er så forbanna lei av pisset ditt og de endeløse spammingene av påstander og "tips" i forkant av ting/kamper til at jeg gjerne sier meg ferdig, men det blir vel snart "Ole er ferdig hvis ikke" rimelig snaret, så bare å holde pusten.

startelver

Legg inn av startelver »

Slapp av nå gutten min ellers blir dette et personangrep og da kan vi ikke ha på et diskusjonsforum.

Det finnes en blokkeringsfunksjon her som du er velkommen til å bruke hvis du ikke tåler "pisset" mitt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

peraleks skrev: tor aug 12, 2021 12:03 am
Harduetforslag skrev: ons aug 11, 2021 11:10 pm
peraleks skrev: ons aug 11, 2021 12:29 pm

Kom igjen nå startelever....

Han sier ja til ny kontrakt hos Barcelona med halv lønn, hva forteller dette deg?

PSG skjer ikke fordi Messi hadde lyst til å forlate Barcelona, det skjer fordi Barcelona ikke har de økonomiske mulighetene til å betale Messis lønn lenger, ser du forskjellen og kan med det slutte med tull alla "hva gjør man ikke for penger"?
Nåja, forsøkte de seg ikke bare på en "spansk en" hvor en kontrakt på 2 år ble betalt over 5?
De prøvde seg med særdeles mye rart, fordi selv 50 % var ikke nok.
Deretter var det snakk om å dra 50 % utover flere år, men igjen ikke mulig.
Sånn generelt sett så hadde faktisk ikke Barcelona muligheten til å signere Messi igjen om de ikke ga bort en hel haug med spillere.
Dette har de forsøkt seg på, men det betyr igjen lite så lenge ikke tungvektere alla Griez forsvant med hans lønn igjen.
Det eneste jeg egentlig er nysgjerrig på er de 50%, opp mot påstandene om vesentlig bonus for å signere ny kontrakt, en 2-års kontrakt betalt over 5 år, påstandene om muligheten til å si opp kontrakten etter 2 år og få etterbetalt den resterende summen. Ref historikken til Barcelona, så er det jo lett å bli fristet til å tenke at den lønnsnedgangen på 50% ikke akkurat var så reell.

At de ikke kunne registrert han selv om han hadde akseptert 0 i lønn er en annen sak.

Lezah

Legg inn av Lezah »

startelver skrev: tor aug 12, 2021 12:40 am Slapp av nå gutten min ellers blir dette et personangrep og da kan vi ikke ha på et diskusjonsforum.

Det finnes en blokkeringsfunksjon her som du er velkommen til å bruke hvis du ikke tåler "pisset" mitt.
Piss er en ting, men når du kommer med påstander som vi har sitert og deretter ikke kan stå for (fordi det er oppspinn/løgn), så må du regne med at noen reagerer. Enig?
Eller slik at du kan forkalre deg; hvorfor er din MENING at pengene rår etc når det gjelder Messis klubbvalg? Kan du svare vettug på det?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»