Hvilken serie anbefaler du?

Svar
B.O.B.

Hvilken serie anbefaler du?

Legg inn av B.O.B. »

Hit & Run på Netflix er påbegynt og etter fire episoder ser den bra ut. Liker israelske filmer som Fauda og dette er av de samme folkene visst nok.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Mr. Inbetween, alle tre sesongene på NRK er også bra.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Generelt eller basert på dine prefeanser?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Denne burde vel flyttes inn under TV-program?
Sist redigert av Chromeback den lør aug 07, 2021 1:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Taarnfyrsten

Legg inn av Taarnfyrsten »

Med serie antok jeg det var ment som filmserie/filmfranchiser som The lord of the rings, Star wars, Marvel Cinematic universe og så videre. Men virket ikke som det trådstarter mente.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Taarnfyrsten skrev: søn aug 29, 2021 1:29 pm Med serie antok jeg det var ment som filmserie/filmfranchiser som The lord of the rings, Star wars, Marvel Cinematic universe og så videre. Men virket ikke som det trådstarter mente.
Folk har en tendens til å bomme på underforaer.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Reacher - ny serie på Prime Video. Denne er veldig bra, og for oss som har lest bøkene er den en glede. Endelig en film som er filmet helt etter bøkene, den er akkurat slik jeg ser for meg historien når jeg leser bøkene. I motsetning til filmene med Tom Cruise så er Reacher her en stor maskin, og effektene er filmet riktig og lyd også. Når han går i trappen på bussen så knaker det i stålet, og han har den rette kroppsbygningen. Du ser at denne fyren ikke har glasshake.

Dette er 10/10 for min del når det kommer til filmatisering av en bok. Helt nydelig.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Dersom dere liker fantasyserier, DnD og liknedene kan serien Legend of Vox Machina anbefales


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Fargo
https://www.imdb.com/title/tt2802850/

Har startet å titte litt på denne. Slår meg som noe av det bedre jeg har sett på en stund.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»