Oppgradert transfer-tråd Man Utd sommeren 21

Svar
Lezah

Oppgradert transfer-tråd Man Utd sommeren 21

Legg inn av Lezah »

Hei.

Selg og kjøp alle.

Sånn ellers er jo Varane det som virker nærmest per nuh. Romano mener han er enig med oss, og vi nå dealer med RM. Varane angivelig veldig keen på å teste seg i PL.

Skulle gjerne sett litt action mtp salg også.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Ale-Jet skrev: søn jul 18, 2021 3:50 am Varane må inn. Klassestopper.
Er ikke dette en sannhet med modifikasjon? Begynner å bli en stund siden han leverte et stabilt høyt nivå. Jeg har ikke sett han ukentlig skal sies, men både i CL og EM hadde han flere sjokkerende svake kamper og/eller involveringer. Spesielt bekymringsverdig må jo kampen mot Man City være, hvor han ble fullstendig filleristet og leverte kanskje den svakeste stopper-kampen jeg kan huske å ha sett. Det gikk alt for fort for han.

Potensielt kan han vise seg som en stopper tett opp mot verdensklasse, men da må han kutte ut fryktelig mye av det surret sitt. Klarer han det, i en liga med betydelig høyere tempo etter å ha tilbragt hele karrieren i Frankrike og Spania? Jeg synes varsellampene lyser litt vel sterkt til den summen det snakkes om. Men Varane kan selvfølgelig bli en god signering også. Toppnivået er høyere enn hos de andre stopperne i klubben.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Yesil skrev: søn jul 18, 2021 9:00 am
Ale-Jet skrev: søn jul 18, 2021 3:50 am Varane må inn. Klassestopper.
Jeg synes varsellampene lyser litt vel sterkt til den summen det snakkes om. Men Varane kan selvfølgelig bli en god signering også. Toppnivået er høyere enn hos de andre stopperne i klubben.
Jeg sitter med en hit or miss-følelse. Ikke sett så sykt mye av ham selv de siste årene, men fremdeles vært fast på Frankrike som er regjerende verdensmestre og vunnet et par CL. Vi trenger noe for å bli stødigere bakover, og jeg hadde gjerne sett en skikkelig anker, da det hadde hjulpet både forsvar og resten av midtbanen vår, som har sine styrker i det offensive. Pris vil være en faktor. Men får vi Varane til 40 mill f.eks, så tror jeg det er verdt risken, særlig hvis da nevnte CDM kommer inne. Potensiell klassestopper i 5 år til prisen av en Joelinton, maksnivået er høyere enn det vi har, som du sier, selv om Maguire har blitt veldig god. Kan jo være han blir enda bedre med en bedre makker.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lezah skrev: søn jul 18, 2021 11:35 am
Yesil skrev: søn jul 18, 2021 9:00 am
Ale-Jet skrev: søn jul 18, 2021 3:50 am Varane må inn. Klassestopper.
Jeg synes varsellampene lyser litt vel sterkt til den summen det snakkes om. Men Varane kan selvfølgelig bli en god signering også. Toppnivået er høyere enn hos de andre stopperne i klubben.
Jeg sitter med en hit or miss-følelse. Ikke sett så sykt mye av ham selv de siste årene, men fremdeles vært fast på Frankrike som er regjerende verdensmestre og vunnet et par CL. Vi trenger noe for å bli stødigere bakover, og jeg hadde gjerne sett en skikkelig anker, da det hadde hjulpet både forsvar og resten av midtbanen vår, som har sine styrker i det offensive. Pris vil være en faktor. Men får vi Varane til 40 mill f.eks, så tror jeg det er verdt risken, særlig hvis da nevnte CDM kommer inne. Potensiell klassestopper i 5 år til prisen av en Joelinton, maksnivået er høyere enn det vi har, som du sier, selv om Maguire har blitt veldig god. Kan jo være han blir enda bedre med en bedre makker.
Tror jeg er enig i det meste du skriver her. £40M for Varane er en helt fair pris (jeg har lest 50, men 40 høres mer riktig ut), og man kan potensielt sitte igjen med en stopper som vil være blandt de 3-5 beste i ligaen. Det jeg har sett av han det siste året (stort sett CL) har dog vært tidvis sjokkerende. Det så ikke veldig bra ut i EM heller. Men det er mulig at et miljøskifte vil gjøre han godt og at han vil løfte seg tilbake til det stabilt høye nivået som vi vet at han har inne. Det må jo være det som er håpet her.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Romano:
Jadon Sancho will be “announced soon” by Manchester United. Solskjaer confirms: “There’s just some paperwork to sort”.
Been told Sancho contracts are ok and signed. It’s just one paperwork between Man Utd and BVB, but NO problem. Announcement is ready.

Det er jo positivt hvis det fremdeles er slik at klubben kun kan jobbe med én overgang om gangen ...

Knthz

Legg inn av Knthz »

Hvordan quoter man innlegg her egentlig? Dette er jo nesten like komplisert som nye VGD!
Edit: Faen, jeg er dum. Jeg fant ut.

Soon Varane.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Savner TBB her. Alltid moro når han og Mr. Helle skrev omtrent samtidig i Transfer-tråden, var liksom stil-krasjer :) Men det blir nok med tid.

Jeg plagierer meg selv litt:
Vi må imo enten ha en stopper, eller en CDM. Optimalt begge deler. Hvis jeg skulle valgt en av delene, ville jeg kanskje gått for en CDM. årsaken er todelt:
1. Noen til å skjerme forsvaret vårt vil jo hjelpe stopper-duoen, samt la Shaw kjøre på enda mer offensivt.
2. Resten av midtbanen vår har jevnt over flere styrker i det offensive enn defensive, og da slipper en B2B ala SM å måtte leke Carrick (noe han ikke er egnet til), og Fred kan få løpe mer vilt og ellers bruke en ganske litt pasningsfot/være balansør.

Så er man der at det nesten er litt mange som kan spille midtbane. Matic er vel ute neste sesong, men da er forhåpentligvis tiden inne for å se hva Garner har lært av et nytt år på utlån. Når de ter sagt, så er luksusproblem det beste beste problemet vi kan ha. Bredden begynner å ligne på noe nå, men jeg ser absolutt poenget til de som vil heller ha inn en stopper (Varane, andre) fordi utover Svensken og HG, så er resten kjeks vi vanskelig kan sette vår lit til.

Så ja takk, begge deler, for å sitere en veldig vis liten bjørn.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Midstopper 2x midtbane og 1 brukbar spiss

Lezah

Legg inn av Lezah »

Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 2:41 pm Midstopper 2x midtbane og 1 brukbar spiss
Skal du ha inn 2 midtbanespillere? Det syns jeg er voldsomt. da må du ville selge et par, antar jeg?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 2:44 pm
Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 2:41 pm Midstopper 2x midtbane og 1 brukbar spiss
Skal du ha inn 2 midtbanespillere? Det syns jeg er voldsomt. da må du ville selge et par, antar jeg?
Mtp Pogbas brutale skadehistorikk så vil jeg ha back up

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 2:41 pm Midstopper 2x midtbane og 1 brukbar spiss
Har vi fått Chelsea sitt sommer-budsjett fra i fjor?

Tror viktigste av som er realistisk er en stopper og en midtbane, så får vi se etter resten neste år. Skal holde med 4 ganske ulike spilletyper + Matic på midtbanen, så to spillere her er litt overkill. I angrep har vi fått inn Sancho som gir oss enda en kreativ spiller som kan fore spissene. Føler det ikke er realistisk med noe mer da Cavani holder i et år til, pluss Greenwood som stadig blir bedre i oppbyggende spill. Får heller se når Cavani forsvinner om vi satser 100% på Greenwood som førstevalg med f.eks Ings i bakhånd, eller klinker til med en toppspiss som går rett inn i elleveren. Blir et dilemma dette, så håper Greenwood klinker til med 15 mål så vi slipper å tenke mer over det. ;)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

HeskeyTime skrev: man jul 19, 2021 3:32 pm
Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 2:41 pm Midstopper 2x midtbane og 1 brukbar spiss
Har vi fått Chelsea sitt sommer-budsjett fra i fjor?
Haha nei må man handle fra øverste hylle om man trenger en habil backup?

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Vi mangler kun ein Dm på midbanen p.d.d. Føler vi er godt dekka utenom på midten. Med ein Dm inn så vil både Bruno (selv om vi veit han vil spille alt selv) og Pogba kunne få hvile innimellom, da både Scott og Fred kan spille i deres roller, i tillegg til Mata. Får vi inn Varane og Trippier tror eg vi skal være ganske fornøyd med vinduet, selv om ein Dm hadde vært ideelt.

Neste sommer vindu så må nok ein Dm prioriteres, og veldig mulig ein spiss.

Kanskje vi hadde kunnet fått inn ein Dm allerede i år, om Martial og Lingard pluss noe annet daukjøtt hadde blitt solgt. Kan vel hanke inn 50-70 mill € om vi hadde kvitta oss med alt vi har som ikkje er tiltrengt noe plass i laget.

Martial 35mill€
Lingard 20mill€
Pereira 10mill€
Jones 5mill€
Etc.

Men vi er nok neppe så heldig at vi klarer å kvitte oss med alt for mye. Noen av di sitter på veldig gode kontrakter, og Martial og Lingard er vel 2 spillere som fort vi kan dra nytte av. Selv om eg personlig har gitt dem litt opp.

Knthz

Legg inn av Knthz »

Detvareingang skrev: man jul 19, 2021 4:03 pm Vi mangler kun ein Dm på midbanen p.d.d. Føler vi er godt dekka utenom på midten. Med ein Dm inn så vil både Bruno (selv om vi veit han vil spille alt selv) og Pogba kunne få hvile innimellom, da både Scott og Fred kan spille i deres roller, i tillegg til Mata. Får vi inn Varane og Trippier tror eg vi skal være ganske fornøyd med vinduet, selv om ein Dm hadde vært ideelt.

Neste sommer vindu så må nok ein Dm prioriteres, og veldig mulig ein spiss.

Kanskje vi hadde kunnet fått inn ein Dm allerede i år, om Martial og Lingard pluss noe annet daukjøtt hadde blitt solgt. Kan vel hanke inn 50-70 mill € om vi hadde kvitta oss med alt vi har som ikkje er tiltrengt noe plass i laget.

Martial 35mill€
Lingard 20mill€
Pereira 10mill€
Jones 5mill€
Etc.

Men vi er nok neppe så heldig at vi klarer å kvitte oss med alt for mye. Noen av di sitter på veldig gode kontrakter, og Martial og Lingard er vel 2 spillere som fort vi kan dra nytte av. Selv om eg personlig har gitt dem litt opp.
Ender opp med at Lingard og Jones får nye kontrakter. Vent å se. Og Varane handelen går til helvete. Altså, det er Manchester United vi snakker om.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er Sancho bekrefta? Varane drar Ramos opplegg

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Ender opp med at Lingard og Jones får nye kontrakter. Vent å se. Og Varane handelen går til helvete. Altså, det er Manchester United vi snakker om.
[/quote]

Føler vi har litt bedre kontroll nå under Solskjær enn før. Tviler på vi klarer å bli kvitt Jones, selv om det hadde vært godt både for han og oss. Lingard bør være attraktiv å burde være enkelt å få solgt.

Eg blir ikkje overraska om Varane avtalen går til h…… men eg tror ikkje det siden det kom masse nytt i kveld, det virker som han er klar innen noen dager.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Uten Woodward er jeg mindre redd for at Varane-kjøpet ikke går gjennom, i stedet for masse skambud gjør vi forhandlingene først før vi kommer til enighet om et bud. Under Solskjær har det stadig vist seg at der det er røyk er det også ild, og at det er mulig med overganger før slutten av august.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Romano:

Raphaël Varane and his agents confirmed to Real Madrid his desire to try a new experience in the Premier League. He’ll be respectful waiting for the club agreement - but he wants Man United. Rød sirkel #MUFC

Varane also confirmed to Man Utd he’d be ‘ready’ to accept their contract bid

Lezah

Legg inn av Lezah »

Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 2:45 pm
Mtp Pogbas brutale skadehistorikk så vil jeg ha back up
Den er da ikke sååå brutal, vel, rent historisk sett? Men klart 19-20 gikk mye i dass f.eks. Og når jeg ser på skadehistorikken ser j anklene hans porøse ut...Men nå har vi bedre dekning enn den gang. For min del er det mer det at han ikke ser ut til å forlenge sånn umiddelbart som gjør at jeg er åpen for å heller selge og erstatte. Mister vi klubbens dyreste signering gratis er det en helt vill situasjon.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Ryktes at vi har fått avslått bud på Koulibaly, vet ikke hvor mye man skal tro på det.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lezah skrev: tir jul 20, 2021 10:55 am
Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 2:45 pm
Mtp Pogbas brutale skadehistorikk så vil jeg ha back up
Den er da ikke sååå brutal, vel, rent historisk sett? Men klart 19-20 gikk mye i dass f.eks. Og når jeg ser på skadehistorikken ser j anklene hans porøse ut...Men nå har vi bedre dekning enn den gang. For min del er det mer det at han ikke ser ut til å forlenge sånn umiddelbart som gjør at jeg er åpen for å heller selge og erstatte. Mister vi klubbens dyreste signering gratis er det en helt vill situasjon.
Går ikke an å ha en dyr spiller som kun spiller halv sesong og gjør at nivået faller sammen men nå er jo Bruno kommet å holder et sabla bra nivå. Hva er egentlig greia med Pogbas ankler?

Yesil

Legg inn av Yesil »

HeskeyTime skrev: tir jul 20, 2021 10:58 am Ryktes at vi har fått avslått bud på Koulibaly
Fint om man kan vise til kilder når man poster rykter her inne. Bare et personlig ønske. Gjerne med lenke til evt. artikkel/post, så håper jeg forum-skaperen får fikset at lenkene vil se litt mer innbydende ut etter hvert.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Yesil skrev: tir jul 20, 2021 11:04 am
HeskeyTime skrev: tir jul 20, 2021 10:58 am Ryktes at vi har fått avslått bud på Koulibaly
Fint om man kan vise til kilder når man poster rykter her inne. Bare et personlig ønske. Gjerne med lenke til evt. artikkel/post, så håper jeg forum-skaperen får fikset at lenkene vil se litt mer innbydende ut etter hvert.
Tenkte vi ikke trengte det siden vi er muppets og jeg er dårlig i italiensk, men meldes at det kommer fra Gazetta.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ael-Varane.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Laffano16 skrev: tir jul 20, 2021 11:02 am
Går ikke an å ha en dyr spiller som kun spiller halv sesong og gjør at nivået faller sammen men nå er jo Bruno kommet å holder et sabla bra nivå. Hva er egentlig greia med Pogbas ankler?
Men da er det vel mer aktuelt med et salg enn å hente inn flere spillere for å dekke opp for ham? Det at han ikke signerer gjør at vi MÅ vurdere det denne sommeren, vi kan ikke la am forsvinne gratis selv og Grey mener vi skal bygge laget og verden rundt ham og Martial (bit på agnet, GS!). Signerer han ny kontrakt; ok, fint. Med nytt anker inn og en slags 433 hr vi

Fred
SM
DVB
Pogba
Bruno
til å konkurrere om 2 indreløperplasser. Noen av dem kan spille andre posisjoner også. I bakhånd har vi Hannibal som kanskje helst bør få et utlån men virker skremmende bra allerede, samt Garner som jeg vil tro får et nytt år i NF/høyere nivå. Det Syns jeg er ok dekning.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

En ting jeg forstår lite av er disse artiklene som går som følger:

"...Trippier nærmer seg Manchester United. Det virker mer og mer som om avtalen kommer til å gå igjennom i løpet av de neste dagene..."

"...Atlético Madrid har satt prisen ved UKK på 35 millioner pund, og virker ikke villige til å forhandle..."

"...Manchester United kommer selvfølgelig ikke til å betale i nærheten av dette men heller kjøpe Trippier for 18 millioner pund."

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 2:39 pm Savner TBB her.
Absolutt. En av Manchester United-gjengen som jeg synes det er aller kjekkest å debattere med.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: tir jul 20, 2021 4:44 pm
Lezah skrev: man jul 19, 2021 2:39 pm Savner TBB her.
Absolutt. En av Manchester United-gjengen som jeg synes det er aller kjekkest å debattere med.
Planen er omfattende vervekampanje når "oppgraderte VGD" "åpner" igjen, og folk som evt ikke har fått med seg exodusen hit kan få det glade budskap. Håper virkelig at han, Sharpix, F_Brandy, Sportsfreaken og mange, mange flere da finner veien hit..

Kent

Legg inn av Kent »

Jolla skrev: tir jul 20, 2021 4:44 pm
Lezah skrev: man jul 19, 2021 2:39 pm Savner TBB her.
Absolutt. En av Manchester United-gjengen som jeg synes det er aller kjekkest å debattere med.
Heldigvis har jeg tatt turen over.
Sist redigert av Kent den ons jul 21, 2021 10:59 am, redigert 1 gang totalt.

qbah

Legg inn av qbah »

Hvem er det vi jakter på SDM for tiden, egentlig? En back virker å være nært, stopper er i boks og en ving er i boks. Men burde optimalt sett hadd en forsterkning på midtbanen også.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

qbah skrev: tir jul 20, 2021 11:45 pm Hvem er det vi jakter på SDM for tiden, egentlig? En back virker å være nært, stopper er i boks og en ving er i boks. Men burde optimalt sett hadd en forsterkning på midtbanen også.
Stopper er vel ikkje i boks, veldig vanskelig å vite hvordan vi ligger ann i Trippier sagaen.
Ideelt så burde vi helt klart ha henta ein DM, men tror vi må gjøre noen salg for at det skal skje. Det er ett veldig viktig hull å tette der.

Ser for meg at vi ender opp med Sancho, Varane og Trippier. Syns det er ett veldig godt vindu.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»