Florø SK Klubbtråd

Svar
TrueBlue81
Innlegg: 605

Florø SK Klubbtråd

Legg inn av TrueBlue81 »

Nu nedtur for Florø i går. Kun 1-1 hjemme mot Fløya var utvilsomt skuffende. Haugenfotball kan melde om knappe 100 tilskuere. Hva er skjedd i Florø? Par år siden var det stor entusiasme og over 1000 tilskuere. Nå er nesten alt av lokale spillere vekke, en portugiser som til nå sliter veldig med å sette sitt preg på dette laget og et lokalsamfunn som ikke vil komme å se på.

chatin

Legg inn av chatin »

TrueBlue81 skrev: søn jul 18, 2021 1:50 pm Nu nedtur for Florø i går. Kun 1-1 hjemme mot Fløya var utvilsomt skuffende. Haugenfotball kan melde om knappe 100 tilskuere. Hva er skjedd i Florø? Par år siden var det stor entusiasme og over 1000 tilskuere. Nå er nesten alt av lokale spillere vekke, en portugiser som til nå sliter veldig med å sette sitt preg på dette laget og et lokalsamfunn som ikke vil komme å se på.
Ble hjemmekoselig her nå med Florø klubbtråd, var det som manglet fra gamle VGD : )

Er det ikke litt som forventet da? En klubb fra et lite sted som hadde en gullgenerasjon med mange lokale spillere som var med å tok dem opp i OBOS. Når den generasjonen er borte må man prøve å hentet inn diverse utenlandske importer for å opprettholde nivået. Også fungerer de ikke sammen og man får en gruppe enkeltindivider med null tilhørighet til stedet og klubben og som ikke fungerer som lag.

Uten å trekke voldsomme paralleller så var jo Nybergsund også på nest øverste nivå for en 10 års tid siden, de kaver nå på nivå 4, fortsatt med diverse utenlandske importer på heltidskontrakt som de håper skal få dem opp igjen.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Eneste som savnes nå er at sTIMEN87 kommer inn, noen som kjenner han som kan få tak i han?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Kjenner ikke Stimen nei

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Det er nok litt stusselige tider i og rundt laget, og Florø har ikke innfridd Dino Omerovic's spådommer før seriestarten.
Legger ved link her; http://fotball.florosk.no/nyheter/dino- ... nde-sesong

Håper også at sTIMEN87 migrerer hit.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Canucks skrev: søn jul 18, 2021 2:00 pm Eneste som savnes nå er at sTIMEN87 kommer inn, noen som kjenner han som kan få tak i han?
Var ikke han aktiv på en eller annen Florø-side på nettet/Face?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Lezah skrev: søn jul 18, 2021 4:15 pm
Canucks skrev: søn jul 18, 2021 2:00 pm Eneste som savnes nå er at sTIMEN87 kommer inn, noen som kjenner han som kan få tak i han?
Var ikke han aktiv på en eller annen Florø-side på nettet/Face?
Vet jo ikke hva han heter, så vanskelig å hanke tak i han, jeg kjenner en Florøværing(Brannsupporter) som kanskje vet hvem han er, så kan være at jeg kan fiske tak i han på den måten. Eneste vi har og gå på er at han er fra Florø, født i 87, og er Arsenal og Florø-supporter. Det er alt vi vet om han :D og vi kan jo ikke kontakte han på Facebook heller. Blir nok litt for intrusive.

TWU

Legg inn av TWU »

Gå via Alsaker, alle kjenner vel hverandre der?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Canucks skrev: søn jul 18, 2021 4:17 pm
Lezah skrev: søn jul 18, 2021 4:15 pm
Canucks skrev: søn jul 18, 2021 2:00 pm Eneste som savnes nå er at sTIMEN87 kommer inn, noen som kjenner han som kan få tak i han?
Var ikke han aktiv på en eller annen Florø-side på nettet/Face?
Vet jo ikke hva han heter, så vanskelig å hanke tak i han, jeg kjenner en Florøværing(Brannsupporter) som kanskje vet hvem han er, så kan være at jeg kan fiske tak i han på den måten. Eneste vi har og gå på er at han er fra Florø, født i 87, og er Arsenal og Florø-supporter. Det er alt vi vet om han :D og vi kan jo ikke kontakte han på Facebook heller. Blir nok litt for intrusive.
Trodde han drev en Florø-facebook.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Trodde han drev en Florø-facebook.
[/quote]

Han gjør så vidt jeg vet ikke det, og supporterklubben STIMEN's facebookside er livløs. Men sjekk Florø Fotball Supporter sin facebook.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Daltrey skrev: søn jul 18, 2021 4:42 pm Trodde han drev en Florø-facebook.
Han gjør så vidt jeg vet ikke det, og supporterklubben STIMEN's facebookside er livløs. Men sjekk Florø Fotball Supporter sin facebook.
[/quote]
I starten av tråden til Florø på vgd kom det inn en representant i tråden fra supporterne som hadde behov for å opplyse om at sTIMEN ikke på noen måte var representativ for supporterforeningen. De vet nok hvem han er i samfunnet men å gå den veien for å prøve å få tak i identiteten hans tror jeg ikke hjelper.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Korgutt skrev: søn jul 18, 2021 4:48 pm
Daltrey skrev: søn jul 18, 2021 4:42 pm Trodde han drev en Florø-facebook.
Han gjør så vidt jeg vet ikke det, og supporterklubben STIMEN's facebookside er livløs. Men sjekk Florø Fotball Supporter sin facebook.
I starten av tråden til Florø på vgd kom det inn en representant i tråden fra supporterne som hadde behov for å opplyse om at sTIMEN ikke på noen måte var representativ for supporterforeningen. De vet nok hvem han er i samfunnet men å gå den veien for å prøve å få tak i identiteten hans tror jeg ikke hjelper.
[/quote]

Fullstendig klar over det, Korgutt. Og jeg har ingen planer om å avsløre noen. Men engasjement, det skapte han på VGD.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Daltrey skrev: søn jul 18, 2021 4:54 pm
Korgutt skrev: søn jul 18, 2021 4:48 pm
Daltrey skrev: søn jul 18, 2021 4:42 pm Trodde han drev en Florø-facebook.
Han gjør så vidt jeg vet ikke det, og supporterklubben STIMEN's facebookside er livløs. Men sjekk Florø Fotball Supporter sin facebook.
I starten av tråden til Florø på vgd kom det inn en representant i tråden fra supporterne som hadde behov for å opplyse om at sTIMEN ikke på noen måte var representativ for supporterforeningen. De vet nok hvem han er i samfunnet men å gå den veien for å prøve å få tak i identiteten hans tror jeg ikke hjelper.
Fullstendig klar over det, Korgutt. Og jeg har ingen planer om å avsløre noen. Men engasjement, det skapte han på VGD.
[/quote]
Engasjement? I bøtter og spann for å si det rett ut. Uten han hadde den klubbtråden avgått ved døden nærmest. Den tråden har nesten legendestatus spør du meg.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Det har du helt rett i, Korgutt :)

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det er vel flere av oss som kjenner til Stimen sitt navn, men jeg føler det ville vært litt på kanten å kontakte han på privaten for å tipse han om dette forumet, spesielt nå som Florø sliter. Han dukker nok opp før eller siden, tenker jeg.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Kan jo kanskje nevne at Florø tapte hele 1-4 mot Hødd - på hjemmebane. Florø scorer minst og slipper inn mest, og da sier det seg selv at poengene uteblir. Florø ser mer og mer ut som den soleklare dumpekandidaten. Jeg gir dem noen kamper til, men de begynner å få veldig dårlig tid.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Det ser bekmørkt ut for Florø, og det begynner vel å ligne et garantert nedrykk.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Vil en Cup-triumf mot Årdal være nok til å snu trenden?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø vant 0-1 borte mot Årdal etter ekstraomganger.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Et Årdal lag som mest sannsynlig vil få store problemer i 3 div i år. Rapportene sier at det var lite som minnet om at Florø var en divisjon høyere. Men cup er jo cup, så en skal ikke legge så mye i det sånn sett. Sikkert positivt for Florø å få en seier og avansement i cupen, men gjennomføringen gav vel kanskje ikke så mye trygghet.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Keeperen Matias Tjellaug Finnestrand er hentet til Florø fra Ullensaker/Kisa. Kan kanskje tyde på at en av dem andre keeperne er på vei vekk, evt er blitt skade kanskje. Hetle var på benk i sist kamp så jeg. Utlånet fra Sogndal var myntet på at han skulle få stå i mål i 2 div istedenfor 3 div med Sogndal 2. Tegn til at han ikke er "god" nok oppe i kystbyen

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Taper Florø neste match (hjemme mot VIF 2) så er løpet kjørt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

LeSorcier skrev: ons jul 28, 2021 7:59 pm Taper Florø neste match (hjemme mot VIF 2) så er løpet kjørt.
Det blir ren synsing, og ikke basert på fakta. Nå må vi la sesongen komme skikkelig i gang først, før vi kan danne oss et bilde.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Daltrey skrev: ons jul 28, 2021 8:18 pm
LeSorcier skrev: ons jul 28, 2021 7:59 pm Taper Florø neste match (hjemme mot VIF 2) så er løpet kjørt.
Det blir ren synsing, og ikke basert på fakta. Nå må vi la sesongen komme skikkelig i gang først, før vi kan danne oss et bilde.
Du har så rett, så rett. ;)

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Tror ikke vi trenger å vente til neste kamp med å kunne slå fast at Florø går ned. Det har vært ganske klart en god stund.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Mine damer og herrer, Florø har scoret! Utligner hjemme mot Vålerenga 2 i det 54. spilleminutt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Tap hjemme 1-2 mot Vålerenga 2. Dino Omerovic's opprykksspådommer ser ikke ut til å slå til.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Malacay skrev: tir aug 03, 2021 10:13 pm Hadde sansen for sTimen jeg, og at han har fått folk til å følge med på Florø er det ingen tvil om.

Men hva styret der oppe har holdt på med må gudene vite. Hente en haug med nye spillere uten å vite hvilken trener eller spillestil man skal ha, og så få tak i en som ikke kan komme til landet.

Det er total mangel på inkompetanse :)
Rett og slett en bjørnebyetjeneste :)

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Malacay skrev: tir aug 03, 2021 10:13 pm Hadde sansen for sTimen jeg, og at han har fått folk til å følge med på Florø er det ingen tvil om.

Men hva styret der oppe har holdt på med må gudene vite. Hente en haug med nye spillere uten å vite hvilken trener eller spillestil man skal ha, og så få tak i en som ikke kan komme til landet.

Det er total mangel på inkompetanse :)
Florø fortsetter å virke desperate. Har hentet 2 nye spillere siste uken. Totalen denne sesongen må nå være nærmere 15 nye spillere. Pluss ny trener som du nevner. Interessen i Florø er laber, og i en kamp tidligere i sesongen så var det knappe 100 tilskuere. Alt så kan gå galt, virker til å gå galt der oppe. Og det er jo det noen som må stå til ansvar for. Ledelsen/styret i Florø framstår som patetisk svake dessverre. Og han nye treneren, som sikkert har hatt det tøft siden han kom, har jeg lite tro på at er trener etter denne sesongen. Florø har valgt å hente mye utenfra "distriktet" og klubben er ikke til å kjenne igjen.

Jeg sa tidligere at jeg var veldig skeptisk til denne veien det så ut som Florø valgte å gå. Jeg mener bestemt at det Florø burde gjort var å velge en "solid" trener fra fylket og fortsette å bygge stein for stein med dem beste lokale spillerne som ikke fikk plass på Sogndal. Pluss fylt på med "rutinerte" spillere utenfra som passet profilen. Ingen fasit på hva som er rett å galt, men Florø har vertfall bommet kraftig i år ser det ut som.

Ser og at Førde har hentet Kim Vik fra Florø. En lojal spiller fra Rognsø tiden i Florø, som Florø nå ikke ville ha mer. Hva gjør Rognsø? Jo han henter han til Førde og får han til å pendle 5 ganger til Førde for å trene/spille kamper. Lokal spiller som riktignok ikke har alderen på sin side, men som garantert kunne våre viktig bidragsyter for Florø både i trening og garderobe. Og ikke minst som hadde lokal tilknytting. Som Vik selv sier, når Florø ikke ville ha meg, så spiller jeg gjerne for Førde. Og Rognsø vet nok hva han driver med når han henter Vik.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Hvor har det blitt av Sjølvaste?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»