Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av seriemester2013 »

Knaxern skrev: man mar 14, 2022 5:23 pm Om noe, så ser man hykleriet her i vesten. Mord, invasjon og terror er greit så lenge det kommer fra partnere.

Saudi gjengen er langt verre enn Putin og Roman.
Verre enn Putin kan man vanskelig bli, men verre enn Roman må det være ganske enkelt å bli.
Synes ikke noe om å dra begge over samme kam, på tross av at de en gang var gode venner.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

BBC melder om at salget kan være gjennomført i løpet av mars. Da er man trolig kommet et stykke med salget regner eg med.

taknina

Legg inn av taknina »

seriemester2013 skrev: man mar 14, 2022 5:45 pm
Knaxern skrev: man mar 14, 2022 5:23 pm Om noe, så ser man hykleriet her i vesten. Mord, invasjon og terror er greit så lenge det kommer fra partnere.

Saudi gjengen er langt verre enn Putin og Roman.
Verre enn Putin kan man vanskelig bli, men verre enn Roman må det være ganske enkelt å bli.
Synes ikke noe om å dra begge over samme kam, på tross av at de en gang var gode venner.
Å ha flere tanke i hodet på en gang synest å være en veldig vanskelig øvelse for enkelte.

Du virker å være mer unntaket enn regelen i disse dager. Merkelig nok.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

KTBFFH skrev: man mar 14, 2022 5:55 pm BBC melder om at salget kan være gjennomført i løpet av mars. Da er man trolig kommet et stykke med salget regner eg med.
Var det ikke noe om at salget måtte gjennomføres før fredag eller noe sånt? Kan være at det er noe jeg bare har lest i farten også, for så vidt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Chromeback skrev: man mar 14, 2022 6:09 pm
KTBFFH skrev: man mar 14, 2022 5:55 pm BBC melder om at salget kan være gjennomført i løpet av mars. Da er man trolig kommet et stykke med salget regner eg med.
Var det ikke noe om at salget måtte gjennomføres før fredag eller noe sånt? Kan være at det er noe jeg bare har lest i farten også, for så vidt.
Fristen på interesse/bud er fredag. En salgsprosses tar jo en del tid generelt, men dette er en haste sak. Dog om det stemmer at salget kan/blir gjennomført innen 2 uker så tror jeg de er kommet langt i forhandlinger med en eller flere

Hesja

Legg inn av Hesja »

Hvordan klarer Chelsea nå å betale Inter det de skylder etter handelen med Lukaku?Er jo snakk om 71 mill pund.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Hesja skrev: man mar 14, 2022 6:37 pm Hvordan klarer Chelsea nå å betale Inter det de skylder etter handelen med Lukaku?Er jo snakk om 71 mill pund.
Ordner seg fort det om det er noe i disse Saudi Media Group ryktene.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



FROG

Legg inn av FROG »

Knaxern skrev: man mar 14, 2022 5:23 pm Om noe, så ser man hykleriet her i vesten. Mord, invasjon og terror er greit så lenge det kommer fra partnere.

Saudi gjengen er langt verre enn Putin og Roman.
Saudi gjengen er ille ja, men de holder ikke på å starte 3 verdenskrig. Erobre et naboland med 40 mill mennesker ved å bombe livskiten ut av de, og truer hele verden med atomkrig om man blander seg. Når det er sagt burde de presses ut av PL de også. Chelsea er nå i alvorlig fare. Bør bare fristilles fra alt sammen som har med russeren å gjøre. Så klare seg på de inntektene de får fra fotballen og ikke noe annet inntil de er kvitt Russeren. Hele formuen til Russeren fra Chelsea bør gå til gjenoppbygging av Ukraina i fremtiden. Roman er i Putin sin innerste krets der pengene hans faktisk kommer fra.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg tror faktisk jeg trenger en pause fra Chelsea og engelsk fotball om noe à la denne Saudi-gruppen er de som overtar etter Roman…

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Roman ble plutselig en fin fyr sammenliknet med denne gjengen…

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 7:11 pm Jeg tror faktisk jeg trenger en pause fra Chelsea og engelsk fotball om noe à la denne Saudi-gruppen er de som overtar etter Roman…
Forstår deg veldig godt, det er alt for mye humbug, og det før invasjonen i Ukraina. Nå kommer sikkert Newcastle til å snu opp ned på hele ligaen, slik City og Chelsea før dem igjen gjorde.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 7:11 pm Jeg tror faktisk jeg trenger en pause fra Chelsea og engelsk fotball om noe à la denne Saudi-gruppen er de som overtar etter Roman…
Forhåpentligvis blir det Amerikanerne

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 7:11 pm Jeg tror faktisk jeg trenger en pause fra Chelsea og engelsk fotball om noe à la denne Saudi-gruppen er de som overtar etter Roman…
Det er veldig mye rykter ute å går ja...kan man håpe at det i lys av denne saken blir satt et ekstra fokus på eierskap generelt ? At man går i tømmene på Man City og Newcastle og at Saudi Media Group, i den grad de måtte være aktuelle, ikke består en "fit and proper" vurdering ?

Jeg er klar over at denne ønsketenkningen sikkert er naiv, men jeg vil nå påstå at timingen i det minste er riktig i så måte.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

KTBFFH skrev: man mar 14, 2022 7:24 pm
Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 7:11 pm Jeg tror faktisk jeg trenger en pause fra Chelsea og engelsk fotball om noe à la denne Saudi-gruppen er de som overtar etter Roman…
Forhåpentligvis blir det Amerikanerne
Nei, uff, jeg vil ha noen som oppriktig er Chelsea-fan og som ser på det å eie Chelsea som en drøm som går i oppfyllelse, ikke en av mange finansielle plasseringer. Amerikanske eiere i PL pleier å havne i sistnevnte kategori, i tillegg til at de ikke forstår sporten, og det er absolutt noe jeg ikke ønsker.

Brukeravatar
Oddesen
Innlegg: 418

Legg inn av Oddesen »

Jeg har ikke anledning til å lese alle innlegg i denne tråden, derfor spør jeg: ER det ingen Chelsea-supportere som ser det uheldige i at fokuset på enorme pengesummer har tatt over for idrettsgleden? Nils Arne Eggen gjorde gråstein om til gull. Abramovitsj gjorde gull om til gråstein.

Jack

Legg inn av Jack »

Blir det Saudi-Arabiske eiere nå?


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jack_Daniels skrev: man mar 14, 2022 9:41 pm Blir det Saudi-Arabiske eiere nå?

Så lenge det er en ekte Chelsea-fan som har drømt om dette lenge…

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Orakelet skrev: man mar 14, 2022 7:58 pm
KTBFFH skrev: man mar 14, 2022 7:24 pm
Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 7:11 pm Jeg tror faktisk jeg trenger en pause fra Chelsea og engelsk fotball om noe à la denne Saudi-gruppen er de som overtar etter Roman…
Forhåpentligvis blir det Amerikanerne
Nei, uff, jeg vil ha noen som oppriktig er Chelsea-fan og som ser på det å eie Chelsea som en drøm som går i oppfyllelse, ikke en av mange finansielle plasseringer. Amerikanske eiere i PL pleier å havne i sistnevnte kategori, i tillegg til at de ikke forstår sporten, og det er absolutt noe jeg ikke ønsker.
Jeg og vil det men hva er alternativet? Konk, Amerikanere eller et nytt sirkus med shady eier, frykt for sanksjoner i fremtiden og ikke minst høre på UTD, Liverpool og Arsenal fansen.

En ting er sikkert, jeg liker ikke amerikanske eiere, men akkurat nå er de dessverre det mest riktige valget.

En ting er sikkert jeg slutter ikke å følge klubben om det blir amerikanere, arabere eller om vi skulle gå konk

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Er ihvertfall ingen fare for at UK setter foten ned, jf at Boris er på vei til Saudi for å tigge etter olje as we speak. Og PL har allerede akseptert langt tettere bånd til Saudi med PIF/PCB.

Håper i det lengste at dette ikke ender med saudiske eiere. Har lest litt om Saudi Media Group og Mohamed Alkhereiji siste dagene. Selv om han (i den grad det er mulig) kan kalles en semiprogressiv arabisk milliarder uten en åpenbar og direkte kobling til saudiske statsledere, så er det liksom et dårlig tegn at han er avbildet med Mohamed bin Salman på profilbilder på sosiale medier. Det at han har studert i vesten og jobbet en del år for Deutsche gjør ham liksom ikke til en woke, vestlig fyr. Man blir heller ikke en så rik araber uten tilknytning til Saudiske ledere.

Og det at Saudi Media Group skal være uten tilknytning er i beste fall naivt å tro. Den er kanskje ikke direkte som for PIF/PCB, men den er DEFINITIVT der. 100% privat selskap, men skal ikke undersøke mer enn 5 minutter før man ser hvor close den saudiske kongefamilien er til selskapet. Oppkjøpet vil også være sammen med flere andre private arabere, som garantert har koblinger vi ikke elsker.

Gi meg Boehly/Goldstein, Candy og co eller til og med fuckings Woody, Fertitta og Ranadive (grøss) foran det opplegget der.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Saudi Media Group blir jo bare Romans tilknytning til Kreml all over again. Og som en tweet nevnte her, Pernille Harder og Magda Eriksson risikerer henrettelse i Saudi-Arabia. Det er jo reineste neandertalstaten.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 10:19 pm Pernille Harder og Magda Eriksson risikerer henrettelse i Saudi-Arabia. Det er jo reineste neandertalstaten.
Det vil heldigvis være en gylden anledning til å påvirke midtøsten sitt kvinnesyn og kjempe for homofiles rettigheter. Vestlig innflytelse gjennom sport og populærkultur er et av virkemidlene.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Trolljegeren skrev: søn mar 13, 2022 10:40 pm Det bare veldig spesielt at en ManU-supporter henger seg opp i at John Terry hadde et utenomekteskapelig forhold til eksen - ja, eksen - til Wayne Bridge, når Ryan Giggs hadde seg med kona til BROREN SIN i ÅTTE JÆVLA ÅR!

«Hvorfor ser du flisen i din brors øye og ikke bjelken i ditt eget?» er et ordtak som aldri mister relevansen på VGD/FD…
Legg det på konto for forskjelligheter. Du ville aldri sett meg komme trekkenes med Terry om noen spurte om et bilde på Giggs og ei dame, men som du påpeker er det veldig mange andre som ville gjort det for å holde det gående.

Men klippet som det ble svart med i det förste innlegget var nydelig. Bra humor.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »




KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

chelsea8 skrev: man mar 14, 2022 11:46 pm
Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 10:19 pm Pernille Harder og Magda Eriksson risikerer henrettelse i Saudi-Arabia. Det er jo reineste neandertalstaten.
Det vil heldigvis være en gylden anledning til å påvirke midtøsten sitt kvinnesyn og kjempe for homofiles rettigheter. Vestlig innflytelse gjennom sport og populærkultur er et av virkemidlene.
Haha, sportswashing virker tydeligvis!!

Wellé

Legg inn av Wellé »

chelsea8 skrev: man mar 14, 2022 11:46 pm
Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 10:19 pm Pernille Harder og Magda Eriksson risikerer henrettelse i Saudi-Arabia. Det er jo reineste neandertalstaten.
Det vil heldigvis være en gylden anledning til å påvirke midtøsten sitt kvinnesyn og kjempe for homofiles rettigheter. Vestlig innflytelse gjennom sport og populærkultur er et av virkemidlene.
Hvis du hadde vært en jente så hadde du vært en av ofrene på Tinder swindler :lol:

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Wellé skrev: tir mar 15, 2022 7:24 am Hvis du hadde vært en jente så hadde du vært en av ofrene på Tinder swindler :lol:
Haha! Ja, garantert 😄



fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

chelsea8 skrev: man mar 14, 2022 11:46 pm
Trolljegeren skrev: man mar 14, 2022 10:19 pm Pernille Harder og Magda Eriksson risikerer henrettelse i Saudi-Arabia. Det er jo reineste neandertalstaten.
Det vil heldigvis være en gylden anledning til å påvirke midtøsten sitt kvinnesyn og kjempe for homofiles rettigheter. Vestlig innflytelse gjennom sport og populærkultur er et av virkemidlene.
Herregud. Dette er jo sportwashing oppsummert. Du tror faktisk på det du skriver der?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

fugletitteren skrev: tir mar 15, 2022 7:56 am Herregud. Dette er jo sportwashing oppsummert. Du tror faktisk på det du skriver der?
Ja, det er det nok liten tvil om at det vil handle om sportsvasking for den parten som har eierskapet. Jeg snakker om for klubben sin del og evne til å påvirke positivt.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»