Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
BigTonyAdams

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av BigTonyAdams »

Onv95 skrev: man mar 14, 2022 8:03 pm Er det noen av oss som er optimist for onsdagen? Og er i såfall de pillene mulige å få utskrevet her i Norge?
Ikke optimist på den måten at jeg tror vi trasher dem, men optimist på at vi kan vise oss fra den beste siden i alle fall, vi gjorde det mot City, så hvorfor ikke tenker jeg.

Så er det så utrolig mye som kan skje i en fotballkamp og marginer for/mot, at jeg ikke tør å si jeg tror vi vinner.

Men eneste jeg ber om er at vi møter opp til kamp, det har vært en mangelvare i veldig, veldig mange år mot topplag, selv om det har blitt mye bedre under Arteta.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: man mar 14, 2022 8:03 pm Er det noen av oss som er optimist for onsdagen? Og er i såfall de pillene mulige å få utskrevet her i Norge?
Jeg tror oddsetterene har ganske rett, så anser sannsynlighetene noe sånn som 20/25/55.

Selvsagt blir vi trashet på en skikkelig dårlig dag, men jeg har god tro på at vi kan gi dem en reell kamp om poengene. Så må vi selvsagt ha en god dag og litt marginer for å få et resultat som de sier over kanalen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man mar 14, 2022 8:30 pm
Onv95 skrev: man mar 14, 2022 8:03 pm Er det noen av oss som er optimist for onsdagen? Og er i såfall de pillene mulige å få utskrevet her i Norge?
Jeg tror oddsetterene har ganske rett, så anser sannsynlighetene noe sånn som 20/25/55.

Selvsagt blir vi trashet på en skikkelig dårlig dag, men jeg har god tro på at vi kan gi dem en reell kamp om poengene. Så må vi selvsagt ha en god dag og litt marginer for å få et resultat som de sier over kanalen.
Har begge lag en god dag så vinner Liverpool, men hvis Arsenal får til et tidlig mål eller to så kan jeg se for meg at vi kan forsvare det inn til et poeng eller tre. Liverpool var riktignok uten en del av sine viktigste spillere i cupen, men de slet ekstremt med å bryte oss ned da vi hadde 10 mann. Kommer vi oss litt ut i en andreomgang med en ledelse kan jeg som sagt se for meg at vi får et resultat.

Føler riktignok at oddsen ikke er satt riktig, selvom den sikkert er det. I mitt hode er det mye mer sannsynlig enn 55% for Liverpool-seier :P

taknina

Legg inn av taknina »

MentalM skrev: man mar 14, 2022 2:06 pm Ødela startelver alt nå? 😆
Ingen regel uten unntak er nok den eneste håpet her ja.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man mar 14, 2022 8:51 pm
Føler riktignok at oddsen ikke er satt riktig, selvom den sikkert er det. I mitt hode er det mye mer sannsynlig enn 55% for Liverpool-seier :P
Ganske sykt at jeg kan være mer "optimist" enn deg foran en Arsenal-kamp. :lol:

Wellé

Legg inn av Wellé »

Wellé skrev: man mar 14, 2022 12:24 pm Oversikt over beregnet sannsynlighet for de forskjellige resultatene i våre 12 restererende kamper, med påfølgende "expected points". Tror det skal være mulig å hente inn disse 19p som modellen predikerer, og som vil gi oss 70p, som jeg tror er tilnærmet garantert topp 4. Brighton, Leeds og Everton-kampene er de vi absolutt må vinne. Gjør vi det så trenger vi mest sannsynlig kun 10p på de resterende 9 kampene, og det bør være mer enn mulig. Verste er at jeg nesten begynner å drømme om 80p selvom jeg ser at sannsynlighetene er ekstremt små for det :P

PS: Har spurt Scott om han kan dele en lignende oversikt for Spurs og Man Utd også.
Ref min lille PS i innlegget over så har Scott publisert en egen artikkel om oppløpet for topp 4, oddsen i de resterende kampene for Arsenal, Man Utd, Tottenham og West Ham.
Han er i likhet med meg mest bekymret for Tottenham på oppløpet nå, både fordi de har lettere gjenværende kamper og fordi de spiller bedre enn Man Utd.

Skal sies at jeg ble litt overrasket over de diverse predikerte resultatene for Man Utd fremover. Trodde det skulle være noe høyere sannsynlighet for Man Utd i nesten samtlige, men det er nok preget av at de ikke har vært spesielt gode over lang tid. Modellen tar ikke inn over seg "navn" på klubb eller spillere, og jeg kan som sikkert alle andre se for seg at Man Utd har et gir i seg som vil resultere i litt flere poeng enn det som er predikert. Min mest optimistiske prediksjon for dem er som sagt 67p.

Litt usikker på om artikkelen er bak en betalingsmur tho :P
https://www.crabstats.xyz/top-four-check-in/

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man mar 14, 2022 9:23 pm
Wellé skrev: man mar 14, 2022 8:51 pm
Føler riktignok at oddsen ikke er satt riktig, selvom den sikkert er det. I mitt hode er det mye mer sannsynlig enn 55% for Liverpool-seier :P
Ganske sykt at jeg kan være mer "optimist" enn deg foran en Arsenal-kamp. :lol:
Jeg er jo ikke en tipper, så tror forklaringen ligger i at jeg overvurderer sannsynligheten i kamper hvor vi er favoritter og vice versa. Det er en naturlig svakhet i hvordan jeg vurderer sannsynligheter generelt på enkeltutfall vil jeg tro, og er derfor jeg er så glad i sannsynlighetsmodeller siden de holder meg "grounded".

Og så skyldes det selvfølgelig et jeg er "scarred" fra det som snart må være mer enn et halvt tiår med total Liverpool-dominans mot oss (med et flaksete enkeltresultater som motvekt selvfølgelig). Ser forøvrig at dette er det nærmeste vi har vært Liverpool kvalitativt på sikkert 5-6 år tho.
Sist redigert av Wellé den man mar 14, 2022 9:40 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Det er helt ok å tape for Liverpool, selvom det selvsagt svir.

Spørsmålet er hvordan laget vil reagere på det i de neste kampene. Etter City-tapet 1.nyttårsdag, gikk vi inn i en formdupp og knakk sammen mentalt. Her må vi komme oss fortere opp på hesten igjen mot Villa borte tidlig lørdag. Som kan bli tøft nok.

Men har alltid troen på at vi skal ta poeng, og 3 poeng hadde smakt utrolig godt. Uavgjort vil føles som seier. Men vi må angripe dem på hjemmebane og kjempe de ut av stilen, med et pottetett forsvar.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Min tolkning av grafen, pluss selvfølgelig hva jeg ser i løpet av kamper er en spiller som har kvaliteten til å være en verdensklassespiller, men som enda mangler det bittelille ekstra i presisjon og killeregenskaper i og rundt boksen. Han kommer til veldig mange skudd for øyeblikket, og jeg tror generelt mange av de er fra veldig god avstand, men han er ikke flink nok enda til å få den lille halvmeteren som gjør at skuddet ikke blir blokkert. Han prøver litt for ofte på skuddet mellom bena istedenfor å skape det nødvendige rommet. Han kan også forbedre seg litt på den siste pasningen før sjansen. Han har definitivt både teknikken og smartheten til å klare det, men mangler fortsatt litt rutine og erfaring for at dette sitter 100%.

Jeg vil bare understreke at dette er for at han skal være i den ypperste verdensklasse i sin posisjon. Han er, som grafen viser og som vi alle ser, ekstremt god allerede, men det er spesielt disse to tingene jeg tror som skiller han helt fra de beste. Bevegelsene, teknikken, fysikken og alt det andre er på plass. Dette er en juvel av de sjeldne!


Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man mar 14, 2022 9:30 pm
Enzino skrev: man mar 14, 2022 9:23 pm
Wellé skrev: man mar 14, 2022 8:51 pm
Føler riktignok at oddsen ikke er satt riktig, selvom den sikkert er det. I mitt hode er det mye mer sannsynlig enn 55% for Liverpool-seier :P
Ganske sykt at jeg kan være mer "optimist" enn deg foran en Arsenal-kamp. :lol:
Jeg er jo ikke en tipper, så tror forklaringen ligger i at jeg overvurderer sannsynligheten i kamper hvor vi er favoritter og vice versa. Det er en naturlig svakhet i hvordan jeg vurderer sannsynligheter generelt på enkeltutfall vil jeg tro, og er derfor jeg er så glad i sannsynlighetsmodeller siden de holder meg "grounded".

Og så skyldes det selvfølgelig et jeg er "scarred" fra det som snart må være mer enn et halvt tiår med total Liverpool-dominans mot oss (med et flaksete enkeltresultater som motvekt selvfølgelig). Ser forøvrig at dette er det nærmeste vi har vært Liverpool kvalitativt på sikkert 5-6 år tho.
Klopp har 2-3-1 i ligakamper på Emirates. Altså kun vunnet 33% av kampene der. Så kan man si at han brukte er par sesonger på å sette laget. Men da blir det 1-2-1 på fire siste som er 25%. Så kan man si at de allerede hadde vunnet ligaen i tapskampen, så den teller ikke. Fortsatt kun 1-2-0 og 33% seire. Skal man få noe fart på sakene må man begynne å ta med cupkamper. Men da har vi plutselig masse U på Anfield (3 av de 4 siste cupkampene).

Vi er et bedre lag i bedre form enn vi har vært på veldig lenge. Er virkelig Liverpool blitt et så mye bedre lag denne sesongen enn de har vært de tre-fire forrige (unntak forrige pga alle skadene selvsagt)? Poengfangsten denne sesongen tyder vel ikke på det. Vi spilte 1-1 mot dem hjemme i sesongen de tok 97 poeng (18/19) a.k.a «kampen dere vant 1-1» og slo dem hjemme 2-1 sesongen de vant ligaen (19/20) selv om det var etter at ligaen var avgjort.

Med alt dette i bakhodet er 55% for B, faktisk ganske høyt.

Jeg tror man blir litt lurt av at 0-3 fadesen fra forrige sesong sitter friskt i minne. Samt at vi på Anfield har vært grusomme i ligaen. Men på Emirates har vi stort sett klart å by opp til dans uten å gi dem walk over, i alle seriekampene de siste 10 årene utenom forrige sesong.

Men så er de per i dag et satans bra fotballag, i god form og på gulljakt. Så da faller jeg tilbake på at 55% for B nok er ganske riktig, alt i alt.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Min vuderring som selvsagt er bedre enn dere fra ko-ko land.

H 0,1%
U 1%
B 98,9%

Wellé

Legg inn av Wellé »

Onv95 skrev: tir mar 15, 2022 7:36 am Min vuderring som selvsagt er bedre enn dere fra ko-ko land.

H 0,1%
U 1%
B 98,9%
Ikke at jeg føler at sannsynlighetene er spesielt annerledes, men har ikke du predikert tap eller uavgjort i alle våre 5 siste kamper? Er du helt sikker på at modellen din er tweaket helt riktig?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Wellé skrev: tir mar 15, 2022 8:30 am
Onv95 skrev: tir mar 15, 2022 7:36 am Min vuderring som selvsagt er bedre enn dere fra ko-ko land.

H 0,1%
U 1%
B 98,9%
Ikke at jeg føler at sannsynlighetene er spesielt annerledes, men har ikke du predikert tap eller uavgjort i alle våre 5 siste kamper? Er du helt sikker på at modellen din er tweaket helt riktig?
Modellen min er basert på en kombinasjon av ryggmargsfølelse og spåing i kaffegrut, så ja den er perfekt tweaket for formålet.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza på en ny sprekk, og utestengt for godt.
Vi får vel se han i ny drakt om ikke så lenge.

Ps. Kampen i morgen taper vi. Med City-bommen i går, vil Pool-toget gå på 11 sylindre. En gyllen sjanse for dem.
This will f--cking not slip.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: tir mar 15, 2022 12:53 pm
Vi får vel se han i ny drakt om ikke så lenge.
Chelsea eller Newcastle?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

DennisB skrev: tir mar 15, 2022 12:53 pm
This will f--cking not slip.
Den Jinxen fra Captain Dive må jo være tidenes beste. Og noen sier de ikke tror på sånt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

DennisB skrev: tir mar 15, 2022 12:53 pm Lumanza på en ny sprekk, og utestengt for godt.
Vi får vel se han i ny drakt om ikke så lenge.
''Overraskende'' nok var han innom Chelsea-tråden for å vise genuin støtte til fansen etter at Abramovich-sanksjonene ble iverksatt.

Type.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: tir mar 15, 2022 1:05 pm
DennisB skrev: tir mar 15, 2022 12:53 pm
Vi får vel se han i ny drakt om ikke så lenge.
Chelsea eller Newcastle?
Hehe, vi får følge med :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Er vel ikke like lett å lage seg ny bruker her, er vel ganske strengt ifht tidligere retningslinjer gitt av 4pLaY angående dobbeltnicking feks.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Hva var det han gjorde/skrev?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: tir mar 15, 2022 2:00 pm Hva var det han gjorde/skrev?
Tror ikke det var noe helt spesifikt, men gjentatte innlegg i tråden om Ukraina, og noen i diverse andre tråder, ble det meldt fra mod. Han har fått advarsler og utestengelse før her, og når han da bare kom tilbake i samme spor, så var det bare èn løsning, såvidt jeg forstod. Det ble sagt at det også var ting vi ikke fikk se eller vite i tråden, så mulig noe privat med moderatorene. Men det blir bare spekulasjoner.
Det er uansett gjort.

Det er etter sigende vanskeligere å opprette nye bruker her, enn på VGD, men vi får se. Han får det vel til til slutt, men han blir fort oppdaget og kastet ut igjen, om han ikke forandrer seg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DennisB skrev: tir mar 15, 2022 2:19 pm
Wellé skrev: tir mar 15, 2022 2:00 pm Hva var det han gjorde/skrev?
Tror ikke det var noe helt spesifikt, men gjentatte innlegg i tråden om Ukraina, og noen i diverse andre tråder, ble det meldt fra mod. Han har fått advarsler og utestengelse før her, og når han da bare kom tilbake i samme spor, så var det bare èn løsning, såvidt jeg forstod. Det ble sagt at det også var ting vi ikke fikk se eller vite i tråden, så mulig noe privat med moderatorene. Men det blir bare spekulasjoner.
Det er uansett gjort.

Det er etter sigende vanskeligere å opprette nye bruker her, enn på VGD, men vi får se. Han får det vel til til slutt, men han blir fort oppdaget og kastet ut igjen, om han ikke forandrer seg.
Er det en ting som er sikkert, er at man fort finner ut hvem han er hvis han skulle komme inn igjen, ikke særlig vanskelig å skjønne det :lol:

DennisB

Legg inn av DennisB »

Chromeback skrev: tir mar 15, 2022 2:28 pm
DennisB skrev: tir mar 15, 2022 2:19 pm
Wellé skrev: tir mar 15, 2022 2:00 pm Hva var det han gjorde/skrev?
Tror ikke det var noe helt spesifikt, men gjentatte innlegg i tråden om Ukraina, og noen i diverse andre tråder, ble det meldt fra mod. Han har fått advarsler og utestengelse før her, og når han da bare kom tilbake i samme spor, så var det bare èn løsning, såvidt jeg forstod. Det ble sagt at det også var ting vi ikke fikk se eller vite i tråden, så mulig noe privat med moderatorene. Men det blir bare spekulasjoner.
Det er uansett gjort.

Det er etter sigende vanskeligere å opprette nye bruker her, enn på VGD, men vi får se. Han får det vel til til slutt, men han blir fort oppdaget og kastet ut igjen, om han ikke forandrer seg.
Er det en ting som er sikkert, er at man fort finner ut hvem han er hvis han skulle komme inn igjen, ikke særlig vanskelig å skjønne det :lol:
I Thailand sier man at du kan ta damene ut av barlivet, men du kan ikke ta barlivet ut av damene.

Tror ikke det er lett å endre holdninger for Bacary. Jeg følte at han var inne på et bedre spor lenge som Lumanza, men så gikk det helt galt, igjen.

Jeg har Ole Brumm friskt i minnet, "det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på veien ut". Jeg tror det har skjedd altfor ofte for Bacary.
It isn`t only only, som Solberg-gutta ville ha sagt det.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

En ting er nå sikkert - skulle han komme inn igjen er det bare å blokke.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Liverpool er bedre enn oss i alle ledd. Ikke en spiller i vår startoppstilling hadde startet for dem (muligens Partey eller Ødegaard sentralt), men jeg forventer på ingen måte slakt i denne kampen.

Så lenge vi spiller klokt (les: ikke sender for mange i angrep), og klarer å holde på ballen bedre enn vi har klart i tidligere møter med dem, så har vi muligheten.
I kampen i november klarte vi ikke holde ballen i laget, og skapte stort sett ingenting. I tillegg var Xhaka ute og Tavares hadde en svak kamp som reserve. Tierney, Xhaka og Martinelli for Auba, og laget er mye tryggere, med og uten ball.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DennisB skrev: tir mar 15, 2022 2:40 pm
Chromeback skrev: tir mar 15, 2022 2:28 pm
DennisB skrev: tir mar 15, 2022 2:19 pm

Tror ikke det var noe helt spesifikt, men gjentatte innlegg i tråden om Ukraina, og noen i diverse andre tråder, ble det meldt fra mod. Han har fått advarsler og utestengelse før her, og når han da bare kom tilbake i samme spor, så var det bare èn løsning, såvidt jeg forstod. Det ble sagt at det også var ting vi ikke fikk se eller vite i tråden, så mulig noe privat med moderatorene. Men det blir bare spekulasjoner.
Det er uansett gjort.

Det er etter sigende vanskeligere å opprette nye bruker her, enn på VGD, men vi får se. Han får det vel til til slutt, men han blir fort oppdaget og kastet ut igjen, om han ikke forandrer seg.
Er det en ting som er sikkert, er at man fort finner ut hvem han er hvis han skulle komme inn igjen, ikke særlig vanskelig å skjønne det :lol:
I Thailand sier man at du kan ta damene ut av barlivet, men du kan ikke ta barlivet ut av damene.

Tror ikke det er lett å endre holdninger for Bacary. Jeg følte at han var inne på et bedre spor lenge som Lumanza, men så gikk det helt galt, igjen.

Jeg har Ole Brumm friskt i minnet, "det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på veien ut". Jeg tror det har skjedd altfor ofte for Bacary.
It isn`t only only, som Solberg-gutta ville ha sagt det.
Ja, det virker som disse politiske debattene hvor han står veldig på en ytterside ikke helt er en del han klarer å kontrollere, da han røk med Bukayo inne på VGD så hadde han tidenes rant inne i Trump eller Biden-tråden.

Bare å vente på neste bruker med ett fornavn på en Arsenal eller Stabæk-spiller nå :lol:

Wellé

Legg inn av Wellé »

Chromeback skrev: tir mar 15, 2022 4:04 pm Ja, det virker som disse politiske debattene hvor han står veldig på en ytterside ikke helt er en del han klarer å kontrollere, da han røk med Bukayo inne på VGD så hadde han tidenes rant inne i Trump eller Biden-tråden.

Bare å vente på neste bruker med ett fornavn på en Arsenal eller Stabæk-spiller nå :lol:
Jeg er så nysgjerrig på hvor mye som er for å gjøre seg vanskelig og hvor mye er fordi han er oppriktig idiot. Det er jo liten tvil om at han troller oss en del her inne, men noe av det mener han jo sikkert oppriktig også. Vet han har vært klar på lenge at han støtter f.eks Russland og Trump, som ikke akkurat er normale synspunkt at the best of times i et land som Norge

DennisB

Legg inn av DennisB »

Chromeback skrev: tir mar 15, 2022 4:04 pm
DennisB skrev: tir mar 15, 2022 2:40 pm
Chromeback skrev: tir mar 15, 2022 2:28 pm

Er det en ting som er sikkert, er at man fort finner ut hvem han er hvis han skulle komme inn igjen, ikke særlig vanskelig å skjønne det :lol:
I Thailand sier man at du kan ta damene ut av barlivet, men du kan ikke ta barlivet ut av damene.

Tror ikke det er lett å endre holdninger for Bacary. Jeg følte at han var inne på et bedre spor lenge som Lumanza, men så gikk det helt galt, igjen.

Jeg har Ole Brumm friskt i minnet, "det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på veien ut". Jeg tror det har skjedd altfor ofte for Bacary.
It isn`t only only, som Solberg-gutta ville ha sagt det.
Ja, det virker som disse politiske debattene hvor han står veldig på en ytterside ikke helt er en del han klarer å kontrollere, da han røk med Bukayo inne på VGD så hadde han tidenes rant inne i Trump eller Biden-tråden.

Bare å vente på neste bruker med ett fornavn på en Arsenal eller Stabæk-spiller nå :lol:
Skulle ikke forundre meg om det neste vi ser derfra heller blir et etternavn, bare for å lure oss tvert. Da hadde vi blitt finta på rattata :D

Wellé

Legg inn av Wellé »

Chelsea-Arsenal har blitt flyttet til 20.04.2022 klokken 20:45. Vi møter Man Utd 23.04.2022 klokken 13:30.

Det er akkurat slik de har flyttet Liverpool-kampen tidligere denne sesongen også, ved å plassere den onsdag kveld samme uke som vi har tidlig kamp på lørdag.

Når man da også vet at de enda ikke har satt opp Tottenham-kampen, som er lettere å omplassere enn Chelsea-kampen ettersom hverken Tottenham eller oss er med i noen cuper, syns jeg det hele lukter ganske råttent. Det ser rett og slett ut som at de prøver å plassere disse to hengekampene på "verst mulig tidspunkt" for oss i håp om at de kan legge Tottenham-kampen et sted hvor den vil ha direkte avgjørende effekt på hvem som kommer i topp 4. Tipper at hvis dette går slik FA (aka Sky i dette tilfellet) ønsker så blir Tottenham-Arsenal spilt etter siste serierunde som en slags finale for hvem som kommer i topp 4. Arsenal får bare gjøre jobben slik at FA/Sky sine sleipe manøvre ikke blir belønnet.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Wellé skrev: tir mar 15, 2022 5:41 pm Chelsea-Arsenal har blitt flyttet til 20.04.2022 klokken 20:45. Vi møter Man Utd 23.04.2022 klokken 13:30.

Det er akkurat slik de har flyttet Liverpool-kampen tidligere denne sesongen også, ved å plassere den onsdag kveld samme uke som vi har tidlig kamp på lørdag.

Når man da også vet at de enda ikke har satt opp Tottenham-kampen, som er lettere å omplassere enn Chelsea-kampen ettersom hverken Tottenham eller oss er med i noen cuper, syns jeg det hele lukter ganske råttent. Det ser rett og slett ut som at de prøver å plassere disse to hengekampene på "verst mulig tidspunkt" for oss i håp om at de kan legge Tottenham-kampen et sted hvor den vil ha direkte avgjørende effekt på hvem som kommer i topp 4. Tipper at hvis dette går slik FA (aka Sky i dette tilfellet) ønsker så blir Tottenham-Arsenal spilt etter siste serierunde som en slags finale for hvem som kommer i topp 4. Arsenal får bare gjøre jobben slik at FA/Sky sine sleipe manøvre ikke blir belønnet.
FA ønsker jo Spurs i topp 4. Av en eller annen grunn er de yndlinger borte på koksholmen. Utd-kampen kan vel fortsatt flyttes om de går videre i kveld og så avhengig av det videre kampprogrammet i CL.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»