Spider-Man: No Way Home (spoilertåd)

Svar
Sveinboer

Re: Spider-Man: No Way Home (spoilertåd)

Legg inn av Sveinboer »

Kommer nok ikke på Disney+ nei.

Spider-Man Homecoming ligger på Netflix, mens Spider-Man Far from Home ligger på Amazon Prime, så er ikke godt å si hvor No Way Home havner

Cabal

Legg inn av Cabal »

Crabsen skrev: fre des 17, 2021 12:24 pm Veldig nysjerrig på å høre hva resten tenkte :)
Helt grei film. Den var bedre enn Eternals og Shang-Chi, og den forrige Spiderman-filmen. "Morsomt" å se folk fra de gamle filmene, men jeg er sykt skeptisk til slike multivershistorier.

tokk

Legg inn av tokk »

Noen som er mer inne i Marvel/Spiderman universet som kan fortelle meg om Venom, og Spiderman i svart drakt i SpiderMan 3 er samme greien?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

tokk skrev: man jan 31, 2022 12:55 am Noen som er mer inne i Marvel/Spiderman universet som kan fortelle meg om Venom, og Spiderman i svart drakt i SpiderMan 3 er samme greien?
I tegneserien kom Spiderman tilbake fra et oppdrag ute i verdensrommet. Da hadde han fått med seg denne "symbioten". Men han visste jo ikke det da.
Den var bare veldig praktisk først. Forandret seg fra hverdagsantrekk til Spiderman-outfit bare ved hjelp av tanken. Og han slapp vevskytere. Men etter tid tok den mer og mer over personligheten hans, slik at han måtte kvitte seg med den. Slik endte den opp hos Eddie Brock.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tokk skrev: man jan 31, 2022 12:55 am Noen som er mer inne i Marvel/Spiderman universet som kan fortelle meg om Venom, og Spiderman i svart drakt i SpiderMan 3 er samme greien?
Det er samme greia ja. I SM3 så får vel Tobey symbioten fra en meteoritt som kræsjet i en park, hvis jeg ikke husker helt feil.

tokk

Legg inn av tokk »

Okei da tror jeg st jeg forstår.

Har egentlig bare sett filmene med Tom Holland.

Håper han finner tilbake til MJ/Zendaya, at de finner en løsning på det

tokk

Legg inn av tokk »

greyserpent skrev: man jan 31, 2022 1:03 am
tokk skrev: man jan 31, 2022 12:55 am Noen som er mer inne i Marvel/Spiderman universet som kan fortelle meg om Venom, og Spiderman i svart drakt i SpiderMan 3 er samme greien?
I tegneserien kom Spiderman tilbake fra et oppdrag ute i verdensrommet. Da hadde han fått med seg denne "symbioten". Men han visste jo ikke det da.
Den var bare veldig praktisk først. Forandret seg fra hverdagsantrekk til Spiderman-outfit bare ved hjelp av tanken. Og han slapp vevskytere. Men etter tid tok den mer og mer over personligheten hans, slik at han måtte kvitte seg med den. Slik endte den opp hos Eddie Brock.
Og Eddie Brock fortsetter å være Venom? Er vel laget to filmer om Venom?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tokk skrev: man jan 31, 2022 1:19 am
greyserpent skrev: man jan 31, 2022 1:03 am
tokk skrev: man jan 31, 2022 12:55 am Noen som er mer inne i Marvel/Spiderman universet som kan fortelle meg om Venom, og Spiderman i svart drakt i SpiderMan 3 er samme greien?
I tegneserien kom Spiderman tilbake fra et oppdrag ute i verdensrommet. Da hadde han fått med seg denne "symbioten". Men han visste jo ikke det da.
Den var bare veldig praktisk først. Forandret seg fra hverdagsantrekk til Spiderman-outfit bare ved hjelp av tanken. Og han slapp vevskytere. Men etter tid tok den mer og mer over personligheten hans, slik at han måtte kvitte seg med den. Slik endte den opp hos Eddie Brock.
Og Eddie Brock fortsetter å være Venom? Er vel laget to filmer om Venom?
Eddie er Venom ganske lenge, men man har totalt fire forskjellige verter for symbiosen som har gjort dem til Venom, så har man x antall karakterer i alternative univers eller kvinnelige utgaver.

Det har kommet to filmer med Eddie som Venom så langt ja, men de er ikke tilknyttet et Spider-Man univers som vi kjenner til (enda).

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Synd at man visste litt for mye om hvem som skulle dukke opp, men ante ikke når eller hvor stor rolle de skulle spille. Umulig å holde seg unna, selvom jeg prøvde så godt jeg kunne.Matt Murdoch visste jeg ikke, så det var jo artig å se.

Vet ikke hvordan filmen blir med et eventuelt gjensyn, men nå som jeg akkurat har kommet ut fra kinosalen, så likte jeg den meget godt. En av MCU sine beste.

Digget kjemien mellom Spideyx3, utrolig underholdende sammen.

Og scenen hvor Andrew denne gangen klarte å redde MJ/Gwen. Filmens beste scene imo.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Cabal skrev: tor jan 27, 2022 10:00 am
Crabsen skrev: fre des 17, 2021 12:24 pm Veldig nysjerrig på å høre hva resten tenkte :)
Helt grei film. Den var bedre enn Eternals og Shang-Chi, og den forrige Spiderman-filmen. "Morsomt" å se folk fra de gamle filmene, men jeg er sykt skeptisk til slike multivershistorier.
Defintivt bedre enn Eternals og ShangChi 🙄
Koste meg med filmen og det var rett og slett en fryd å se Tobey og Andrew.
Endcredit scenen om den nye Strange filmen virker veldig interessant 😁

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fringegirl skrev: fre mar 25, 2022 6:53 pm
Cabal skrev: tor jan 27, 2022 10:00 am
Crabsen skrev: fre des 17, 2021 12:24 pm Veldig nysjerrig på å høre hva resten tenkte :)
Helt grei film. Den var bedre enn Eternals og Shang-Chi, og den forrige Spiderman-filmen. "Morsomt" å se folk fra de gamle filmene, men jeg er sykt skeptisk til slike multivershistorier.
Defintivt bedre enn Eternals og ShangChi 🙄
Koste meg med filmen og det var rett og slett en fryd å se Tobey og Andrew.
Endcredit scenen om den nye Strange filmen virker veldig interessant 😁
Den endcredit scenen er vel egentlig bare traileren til Multiverse of Madness, for øvrig

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Chromeback skrev: lør mar 26, 2022 1:53 pm
Fringegirl skrev: fre mar 25, 2022 6:53 pm
Cabal skrev: tor jan 27, 2022 10:00 am

Helt grei film. Den var bedre enn Eternals og Shang-Chi, og den forrige Spiderman-filmen. "Morsomt" å se folk fra de gamle filmene, men jeg er sykt skeptisk til slike multivershistorier.
Defintivt bedre enn Eternals og ShangChi 🙄
Koste meg med filmen og det var rett og slett en fryd å se Tobey og Andrew.
Endcredit scenen om den nye Strange filmen virker veldig interessant 😁
Den endcredit scenen er vel egentlig bare traileren til Multiverse of Madness, for øvrig
Hehe, ja og det passet bra for jeg har ikke sett trailern, bare en liten teaser tidligere mener jeg det var.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Rewatcher NWH med noen øl og vinglass innabords. Måten Peter vinner i Strange’s «verden» med matte er så sinnsykt bra. Aaaaaahhhhhh.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Chromeback skrev: lør mar 26, 2022 10:43 pm Rewatcher NWH med noen øl og vinglass innabords.
Og for en som er drittlei de samme, gamle originshistoriene så kan jeg ikke hylle dødsfallet til May mer.

Snakk om en venstrehook som kom ut av det blå, og som treffer alle de samme nervene som Ben sitt dødsfall, bare på en helt ny måte.

10/10

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»