Verdi på TV

Svar
Strider

Verdi på TV

Legg inn av Strider »

Bare en morsom tanke. Jeg har en 4K TV 55" som jeg kjøpte for ca 12 000 kr 2 år siden. Hvor mye hadde den vært verdsatt i 2006 hvis man sammenligner en slik TV med en TV som gikk for flere hundre tusen i ca 2006. Det blir bare synsing men likevel noen som har litt greie på det?

Aktivleser

Legg inn av Aktivleser »

Det blir jo nesten klin umulig å si. Men for morro skyld, er det snakk om 2019 modell til 12000 kr ved release? Samsung Q67R?

Strider

Legg inn av Strider »

Aktivleser skrev: søn sep 26, 2021 9:59 pm Det blir jo nesten klin umulig å si. Men for morro skyld, er det snakk om 2019 modell til 12000 kr ved release? Samsung Q67R?
Ja, hva tenker du om den i 2006 pris?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

TylerDurdenNorway skrev: lør jul 24, 2021 3:41 am Bare en morsom tanke. Jeg har en 4K TV 55" som jeg kjøpte for ca 12 000 kr 2 år siden. Hvor mye hadde den vært verdsatt i 2006 hvis man sammenligner en slik TV med en TV som gikk for flere hundre tusen i ca 2006. Det blir bare synsing men likevel noen som har litt greie på det?
Jeg hadde en LG 60 tommer som jeg kjøpte i 2008. Det var state of the art på den tiden, og kostet godt over 50k. Husker ikke modellnavnet, men kan kanskje si noe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Foto, Video & Hifi»