HF855 - Der Sieger wird immer der Richter

Svar
tartaglia2

Re: HF855 - Der Sieger wird immer der Richter

Legg inn av tartaglia2 »

Internettselskap? Dataspill?

Er eierselskapet en del av NASDAQ-indeksen? S&P 500? Dow Jones?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: tir jul 20, 2021 3:15 pm Internettselskap? Dataspill?

Er eierselskapet en del av NASDAQ-indeksen? S&P 500? Dow Jones?
Nei,nei

NeiX3

rocket147

Legg inn av rocket147 »

Canucks skrev: tir jul 20, 2021 3:21 pm
tartaglia2 skrev: tir jul 20, 2021 3:15 pm Internettselskap? Dataspill?

Er eierselskapet en del av NASDAQ-indeksen? S&P 500? Dow Jones?
Nei,nei

NeiX3
Noko form for TTR? Kjent for noko utover businessen?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

rocket147 skrev: tir jul 20, 2021 5:41 pm
Canucks skrev: tir jul 20, 2021 3:21 pm
tartaglia2 skrev: tir jul 20, 2021 3:15 pm Internettselskap? Dataspill?

Er eierselskapet en del av NASDAQ-indeksen? S&P 500? Dow Jones?
Nei,nei

NeiX3
Noko form for TTR? Kjent for noko utover businessen?
Ingen tiltenkt TTR i alle fall, er kjent for noe mer også ja.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Har selskapet hans over 100 ansatte? 1000?

Produserer de fysiske produkter?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: tir jul 20, 2021 6:09 pm Har selskapet hans over 100 ansatte? 1000?

Produserer de fysiske produkter?
Vet ikke hvor mange ansatte de har nå, men utfra litt info som jeg finner så er det mellom 100 og 1000.

Fysiske produkter.

1769

Legg inn av 1769 »

tartaglia2 skrev: tir jul 20, 2021 10:07 am
Er det ikke inspirende nok at fjesleken har blitt med på opprøret mot tyranniets undertrykkelse på VGD? Her gjennomfører vi en liten revolusjon og starter en egen, liten republikk og så vil ikke du være med. Trodde ikke 69'erne var de som ville stille seg bakerst i køen og klage på uinspirerende oppgaver i en slik stund.
69’erne har det med å vente med å gjøre seg gjeldende til hodene er ferdig med å rulle, og folk ønsker litt mer orden igjen.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Canucks skrev: tir jul 20, 2021 9:22 pm Fysiske produkter.
Til innendørs bruk? Får det plass i en skoeske?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: ons jul 21, 2021 8:10 am Til innendørs bruk? Får det plass i en skoeske?
Ville ikke brukt innendørs i et hus, men det finnes innendørs bruk for dette produktet, får ikke plass i en skoeske.

mito

Legg inn av mito »

Og der ble nicket mitt fra VGD "stjålet". Så hvis noen skriver noe som "mito", så er det ikke elefanten med usunn fokus på sjakk og matematikk.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

mito2 skrev: ons jul 21, 2021 5:55 pm Og der ble nicket mitt fra VGD "stjålet". Så hvis noen skriver noe som "mito", så er det ikke elefanten med usunn fokus på sjakk og matematikk.
Er en relativt aktiv "mito" her inne, men ikke deg.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Ups, det var ikke med vilje, så her skal jeg legge meg flat. Var ikke klar over at dette nicket var i bruk allerede, og jeg ser at du har en lang og solid fartstid med det, så da er det bare rett og rimelig at du får fortsette som mito her også.

Jeg tar kontakt med administrator for å høre om han kan overføre nicket fra meg til deg!

mito

Legg inn av mito »

mito skrev: ons jul 21, 2021 6:03 pm Ups, det var ikke med vilje, så her skal jeg legge meg flat. Var ikke klar over at dette nicket var i bruk allerede, og jeg ser at du har en lang og solid fartstid med det, så da er det bare rett og rimelig at du får fortsette som mito her også.

Jeg tar kontakt med administrator for å høre om han kan overføre nicket fra meg til deg!
Har ingen grunn til å tro det var med vilje, fort gjort :) . Jeg har allerede sendt en melding til administrator om dette, men siden du selv også er i gruppen regner jeg med at det blir sett på..

...og der ser jeg det allerede har blitt fikset. Mange takk :) !!!

(sånn i retrospekt ser jo dette innlegget nokså snodig ut der jeg siterer "meg selvv" uten egentlig å gjøre det... :lol: )
Sist redigert av mito den ons jul 21, 2021 6:33 pm, redigert 2 ganger totalt.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 9:38 am Ville ikke brukt innendørs i et hus, men det finnes innendørs bruk for dette produktet, får ikke plass i en skoeske.
Innendørs i en garasje? Fabrikk? Fjøs? Annet bygning med dyr?

Større enn et kjøleskap?

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

mito skrev: ons jul 21, 2021 6:31 pm Har ingen grunn til å tro det var med vilje, fort gjort :) . Jeg har allerede sendt en melding til administrator om dette, men siden du selv også er i gruppen regner jeg med at det blir sett på..

...og der ser jeg det allerede har blitt fikset. Mange takk :) !!!
Der var det i boks ja, så da er det atter en gang elefanten med usunt fokus på sjakk og matematikk som står bak mito's poster! :D

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: ons jul 21, 2021 6:32 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 9:38 am Ville ikke brukt innendørs i et hus, men det finnes innendørs bruk for dette produktet, får ikke plass i en skoeske.
Innendørs i en garasje? Fabrikk? Fjøs? Annet bygning med dyr?

Større enn et kjøleskap?
garasje kan funke, samme med fabrikk, men er nok ikke normalt, fjøs tviler jeg på, eller bygg med dyr selv om det sikkert kan gå uten at jeg ser poenget med det noen av de stedene.

Mindre enn et vanlig kjøleskap som du har i huset.

mito

Legg inn av mito »

tomi skrev: ons jul 21, 2021 6:33 pm da er det atter en gang elefanten med usunt fokus på sjakk og matematikk som står bak mito's poster! :D
Om det egentlig gjør saken noe bedre kan man lure på, men det er en helt annen diskusjon :D. Men kudos for effektiv respons!

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 6:35 pm garasje kan funke, samme med fabrikk, men er nok ikke normalt, fjøs tviler jeg på, eller bygg med dyr selv om det sikkert kan gå uten at jeg ser poenget med det noen av de stedene.

Mindre enn et vanlig kjøleskap som du har i huset.
Verksted? Kontorbygning?

Er det vanlig at privatpersoner kjøper dette produktet? Koster det mindre enn en norsk årslønn? Månedslønn?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: ons jul 21, 2021 6:58 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 6:35 pm garasje kan funke, samme med fabrikk, men er nok ikke normalt, fjøs tviler jeg på, eller bygg med dyr selv om det sikkert kan gå uten at jeg ser poenget med det noen av de stedene.

Mindre enn et vanlig kjøleskap som du har i huset.
Verksted? Kontorbygning?

Er det vanlig at privatpersoner kjøper dette produktet? Koster det mindre enn en norsk årslønn? Månedslønn?
Ikke vanlig i noen av disse heller.

Ikke vanlig at privatpersoner kjøper dette, men det kan skje. Det varierer litt i pris avhengig av produkt, noen produkter koster innenfor en norsk snittlønn, andre litt over.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Altså koster dette produktet ca en halv mill eller mer.

Brukt på sykehus? Idrettsarenaer? Eller brukes det primært utendørs?

Er mannen fra en nordstat? Kyststat?

Selges produktet i butikker eller må det bestilles fra produsent?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: ons jul 21, 2021 7:40 pm Altså koster dette produktet ca en halv mill eller mer.

Brukt på sykehus? Idrettsarenaer?

Er mannen fra en nordstat? Kyststat?

Selges produktet i butikker eller må det bestilles fra produsent?
Koster nok langt mindre enn en halv mill, siktet til månedslønnen din og litt mer, halv million tror jeg ikke dette produktet går for nei.

Mannen er fra Nordstat med Kyst.

Både i butikk og på nett.

rocket147

Legg inn av rocket147 »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:42 pm
tartaglia2 skrev: ons jul 21, 2021 7:40 pm Altså koster dette produktet ca en halv mill eller mer.

Brukt på sykehus? Idrettsarenaer?

Er mannen fra en nordstat? Kyststat?

Selges produktet i butikker eller må det bestilles fra produsent?
Koster nok langt mindre enn en halv mill, siktet til månedslønnen din og litt mer, halv million tror jeg ikke dette produktet går for nei.

Mannen er fra Nordstat med Kyst.

Både i butikk og på nett.
Nokon spesiell grunn til at denne karen vart oppgave akkurat no? Er produktet noko som er/kan vera i bruk i samband med OL?

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:42 pm Både i butikk og på nett.
På Elkjøp? Jernia? Komplett.no?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

rocket147 skrev: tor jul 22, 2021 8:30 am
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:42 pm
tartaglia2 skrev: ons jul 21, 2021 7:40 pm Altså koster dette produktet ca en halv mill eller mer.

Brukt på sykehus? Idrettsarenaer?

Er mannen fra en nordstat? Kyststat?

Selges produktet i butikker eller må det bestilles fra produsent?
Koster nok langt mindre enn en halv mill, siktet til månedslønnen din og litt mer, halv million tror jeg ikke dette produktet går for nei.

Mannen er fra Nordstat med Kyst.

Både i butikk og på nett.
Nokon spesiell grunn til at denne karen vart oppgave akkurat no? Er produktet noko som er/kan vera i bruk i samband med OL?
Ingen spesiell årsak til at den er valgt nå, kan sikkert bli brukt i forbindelse med OL, men tviler på at vi ser det brukt i forbindelse med Tokyo-OL og ikke noe relevanse til OL.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: tor jul 22, 2021 8:43 am
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:42 pm Både i butikk og på nett.
På Elkjøp? Jernia? Komplett.no?
Ser det er noe fra overselskapet som bruker navnet som kan kjøpes på Elkjøp(som er billigere enn det orginale produktet), ikke på Jernia, og finner ikke på Komplett heller.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Canucks skrev: tor jul 22, 2021 9:03 am
Ser det er noe fra overselskapet som bruker navnet som kan kjøpes på Elkjøp(som er billigere enn det orginale produktet)
Under "Hjem og husholdning"? "Smarte hjem"? "Leker og hobby"? "Data"?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: tor jul 22, 2021 9:11 am
Canucks skrev: tor jul 22, 2021 9:03 am
Ser det er noe fra overselskapet som bruker navnet som kan kjøpes på Elkjøp(som er billigere enn det orginale produktet)
Under "Hjem og husholdning"? "Smarte hjem"? "Leker og hobby"? "Data"?
Faktisk ikke under noen av disse, jeg ville nok sagt at Leker og hobby, og da leker nok hadde vært mer riktig kategori enn hvor det faktisk er kategorisert.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Er fortsatt litt usikker på hvor produktet brukes. Primært innendørs? Utendørs? Begge deler?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: tor jul 22, 2021 9:24 am Er fortsatt litt usikker på hvor produktet brukes. Primært innendørs? Utendørs? Begge deler?
Primært utendørs, men det finnes steder det kan bli brukt innendørs.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Dean Kamen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Historie»