WWE NXT Stand & Deliver/WrestleMania Night 1 & 2

Svar
Crabsen

WWE NXT Stand & Deliver/WrestleMania Night 1 & 2

Legg inn av Crabsen »

Da kjører vi bare på her!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

TRENGER VI FLERE TRÅDER ALTSÅ?!

Neida, dette blir bra! Jeg ser frem til å sitte her og diskutere NXT Stand and Deliver klokken 1900 med andre!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

.....og DER har vi nye tag champs for damer i NXT!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Blæ, Escobar fikk ikke entrancen sin...

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ryggen til Sikoa etter den der da. AU.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Regelrett gåsehud av den introvideoen til Ciampa. For en NXT-karriere.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg liker ikke den nye musikken til Imperium.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 7:19 pm Ryggen til Sikoa etter den der da. AU.
--- Det så helt jævlig vondt ut,men armen til Waller da;der må det jo være brudd?
Strålende show hittil,egentlig ingen dødpunkter hittil.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jøss, Dolph Ziggler retainer! Det hadde jeg ikke trodd! Da er vel Bron Breakker på vei opp?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 9:35 pm Jøss, Dolph Ziggler retainer! Det hadde jeg ikke trodd! Da er vel Bron Breakker på vei opp?
Ble overasket selv, før jeg kom på at ja, han blir nok called-up nå. Han som omsider tar tittelen fra Roman? Sett at sistnevnte fortsatt er champ etter helgen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 8:03 pm Jeg liker ikke den nye musikken til Imperium.
Jeg likte den egentlig for Marcel og Fabian, syntes den entrancen var ganske badass. Men hadde håpet Gunther skulle få beholdt klassikeren...

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

1 time til Mania Kick-off, nå kjenner jeg det kribler

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kom hjem nå etter etter en "arbeidsdag" med alkohol. Får se hvor lenger man holder ut her. Men god WM-helg til alle sammen,

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør apr 02, 2022 10:59 pm
Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 9:35 pm Jøss, Dolph Ziggler retainer! Det hadde jeg ikke trodd! Da er vel Bron Breakker på vei opp?
Ble overasket selv, før jeg kom på at ja, han blir nok called-up nå. Han som omsider tar tittelen fra Roman? Sett at sistnevnte fortsatt er champ etter helgen
Bronn er den eneste som har blitt bygget opp til å slå Reigns føler jeg. Skulle gjerne sett at han ble "Steiner" før det, men men.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Miz både vinner, og turner på Logan, det er så deilig det!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Holy shit for et øyeblikk

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For en night 1. Bare wow

Grotu

Legg inn av Grotu »

Fantastisk natt. Kevin Owens Main event OG Adrenaline in my soul. Fy flate.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Rart å se Cody med hele sin AEW-presentasjon i WWE.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn apr 03, 2022 1:06 pm Rart å se Cody med hele sin AEW-presentasjon i WWE.
Glad han fikk beholde entrance, theme, in-ring gear, homelander jakka, gimmick, ja alt egentlig. Gjorde hele opplevelsen enda mer surrealistisk. Jeg kan fortsatt ikke tro hva det var jeg så inatt. At han i tillegg fikk lov til å nærmest maltrakere en av deres største stjerner siste årene, hadde jeg ikke trodd. Regnet med han kom til å vinne, hadde vært ganske nedtur hvis ikke, men på slutten når han regelrett bare leker med Rollins, dæven. For en jævla stjerne han så ut

Helt der oppe med CM Punk's return ifjor, om ikke enda villere

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Holy shit for en førstekveld for Wrestlemania! Dæven steike så mye moro!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Er nesten så jeg bare ønsker at vi kan kjøre RAW etter Mania inatt, trenger vi egentlig en night 2 i tillegg?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Etter å ha tygd litt på det. Jeg gir blanke F i hva andre tanker om det, men for meg etter hva som skjedde igår natt tidenes største wrestelmania moment

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Alt i alt to underholdene dager. Dag 1 var den den beste, men kommer nok til å huske dag 2 mer med Sami v Knoxville og alt som fulgte med Pat vs Theory. Akkurat her klarte WWE å skape sports entertainment på sitt beste.

Becky vs Bianca beste match.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hands down, beste WrestleMania noensinne

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons apr 06, 2022 2:31 am Hands down, beste WrestleMania noensinne
Det er ihvertfall høyt oppe på listen min. Det er morsomt med det, WWE fortsetter å overraske / imponere når man minst venter det. Som det ble diskutert her inne før Mania så var ikke forventningene de høyeste, men dæven som de leverte.

Personlig holder jeg fortsatt Wrestlemania 31 et lite hakk høyere. Men blir ikke overrasket hvis jeg setter dette Mania foran 30.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons apr 06, 2022 8:15 am
Crabsen skrev: ons apr 06, 2022 2:31 am Hands down, beste WrestleMania noensinne
Det er ihvertfall høyt oppe på listen min. Det er morsomt med det, WWE fortsetter å overraske / imponere når man minst venter det. Som det ble diskutert her inne før Mania så var ikke forventningene de høyeste, men dæven som de leverte.

Personlig holder jeg fortsatt Wrestlemania 31 et lite hakk høyere. Men blir ikke overrasket hvis jeg setter dette Mania foran 30.
Absolutt. For min del var nok X-Seven favoritten før helgen, og det føltes nesten feil å tenke noe annet etter hvor nostalgisk det showet var. Men tenker jeg på hvor underholdt jeg var show per show, så tar 38 kaka. Jeg har aldri hatt det så gøy som en wrestling fan som det jeg hadde denne helgen, aldri. Alle øyeblikkene fra Cody sin return, til Stone Cold som main eventer Mania i 2022 med en 15 min no holds barred match, øyeblikket han og Vince delte på night 2, den helt absurde men samtidig helt fantastiske Sami vs Knoxville palet cleanseren, det var virkelig noe for alle sammen.

Nei jeg tar av meg hatten rett og slett, homerun og vel så det

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»