AEW 2021

Svar
Citano

Re: AEW 2021

Legg inn av Citano »

Crabsen skrev: tir mar 08, 2022 1:45 am
Citano skrev: man mar 07, 2022 12:16 am Mine predictions (grønn = vinner, rød = taper) og prediction av match-rekkefølge:

"Legit" Leyla Hirsh - Kris Statlander
House of Black - Erick Redbeard, Penta Obscuro & PAC
Hook - QT Marshall

Keith Lee - Powerhouse Hobbs - Wardlow - Ricky Starks - Orange Cassidy - Christian Cage - Shane "Sw3rve" Strickland
Ja, jeg tror at mannen kjent fra sin tid i WWE som Isiah "Swerve" Scott blir en surprise 7th entrant i FotR ladder matchen
Jade Cargill (C) - Tay Conti
Eddie Kingston - Chris Jericho
Matt Hardy, Andrade El Idolo & Isiah Kassidy - Sammy Guevara, Darby Allin & Sting
Jon Moxley - Bryan Danielson
Britt Baker D.M.D (C) - Thunder Rosa
ReDRagon - Jurassic Express (C) - Young Bucks
CM Punk - MJF
"Hangman" Adam Page (C) - Adam Cole
Gikk ikke så altfor gærlig det. Hvis flere er gira kan jeg godt sette opp en AEW tippekonk
Heh ja følte at jeg traff bra.

Utgangspunktet mitt var at om ReDRagon vant så ville Cole vinne også.
Derimot ser jeg at feud mellom ReDRagon/Cole og Bucks/Page(og Omega?) ikke trenger å ha tag belter på spill.
Når Jurassic Express beholdt sine tag belter så ble jeg ganske sikker på at Hangman også ville forsvare sitt belte også (som han også gjorde).

Litt rart at de lot Thunder Rosa tape, selv med at de skal ha omkamp neste uke i Thunder Rosas hjemby i en steel cage match.
Litt snål booking der sånn sett. Hadde vært bedre isåfall om matchen på Revolution var en Three-Way/Four-Way der DMD vant over en av de andre enn interference-festen som var her.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Enig med rar booking med Rosa og Baker. Det at det er en steel cage match hvor Rosa vinner er god/forståelig/forutsigbar booking. Men måten de ender opp dit synes jeg er svak.

Blir vel Cole,O’Reilly og Fish mot Hangman og Young Bucks nå?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Crabsen skrev: fre mar 11, 2022 9:18 am Liker Lambert jeg, men ja er enig at de kanskje får litt for mye fokus. Aldri sett Paige van Zant før, så kan ikke utalle meg så mye der, men blir spennende å se hvor fort hun tar til ringen. Velfortjent at Scorpio endelig vinner en singles tittel da
HVORDAN kan noen like Lambert? Han har MAX hatt en god promo. Og Scorpio OG All Egon er begge OUSTANDING promos. Og fett nok at Scorpio vinner, men fortjent? Han har knapt wrestla siste året. Han er mer enn god nok osv. Men han har wrestla mindre enn MJF siste 365 dager liksom. Og Paige van Zant er vel en medium kvalitet UFC-dame ell whatever, som har en bra look (og en forjævlig støgg kjæreste som ser ut som en dass, men smaken er vel som baken, for noen funker den for andre må den opereres). Men problemet mitt er ikke PvZ. Men PvZ skriker så jævlig WWE. Sports Entertainment. Jeg vil ha wrestlere, jeg vil ha folk som har tverfaring som wrestlere. Hent ATHENA før man styrer med sånn dritt som sånn halfassed. Så skal Scorpio/Ethan + PvZ kjøre program mot TayGuevara, som egentlig var satt opp mot Brandi/Cody. Mixed tag er noe forbanna dritt

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Skammer meg over at jeg trodde Jericho var "past his time" et par måneder tilbake. For en legende

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Herlig presentasjon og entrance for THUNDER ROSA. Håper hun for et bra run her nå!

Det at de kun fokuserte på at det var et år siden Lights Out matchen, og minimalt om at de faktisk gikk en match på Revolution for en drøy uke siden, sier vel sitt om build upen til dette her. Men men. Herlig match og helt riktig resultat.

JAS. Skjønner jo hva de ønsker å oppnå her. Om det treffer meg 100%, det vet jeg ikke enda, men jeg vil "let it play out". Men dette er mye bedre for Jericho enn det han holdt på med for noen uker siden, det er trygt å si.
Kan nok også bli mye underholdning med Daddy Magic Matt Menard, hvis han får litt promotid fremover.

Kunne vært gøy med Wardlow som TNT champ allerede nå, men skjønner hvorfor de gikk den veien her. Man får bygget videre på Wardlow v MJF, hvor MJF fortsatt har kontroll over han med tanke på kontrakten hans. Også fint at Scorpio Sky ikke bare ble en så rask transitional champion. Han og ATT kan gjerne holde tittelen en stund.

Mox/Regal/Danielson er herlig. Spennende med Wheeler Yuta potensielt inn i gruppa. Liker at Regal sin måte å vise "kjærlighet" på er å slappe dem i ansiktet.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeg kjenner at JAS og Jerichogreiene. Det er så wannabe-kult at jeg holdt på å slå av der og da. "Im not a wrestler Im a sportsentertainer". Altså. Er det andre enn Vince McMahon i hele verden som bryr seg i ræva? Og Daniel Garcia blir så jævla dratt ned. Jake Hager er jo det minst karismatiske mennesket i hele verden så hvem faan bryr seg. 2pointO er artige men aldri noen bigdogs hverken nå eller senere. Så driter i de fleste der.

Jeg savner Eddie jeg. Da får jeg ikke lyst til å lyse meg sjæl i øya. Også savner jeg Kenny Omega, han er ihvertfall douche med et snev av noe ironisk bak det

Fortsatt er Lambertgreiene jævlig, og det sånn sanseløst. Den matchen var helt ustyrtelig ræva booka og. Interference av han støgge typen PvZ, PvZ, Dan Lambert, Shawn Spears OG MJF. Hva i helvete er greia? Det er ikke heat. Det er "jaha, kanskje vi heller skal se værmeldinga for 1989 igjen?". At man skal kjøre videre på MJF og Wardlow er fair, men så jævla mye interference er så jævla dritt. Spesielt når man allerede hadde en champ i Britt Baker som alltid måtte ha Rebel og Hayter interfere sånn ca 999 ganger hver i hver jævla match. Innimellom kan det fungerer, men det er ikke innimellom og det er FOR mange interferencer. PvZ virker til å bare være eyecandy eller hva faan enn sålenge, hvorfor kunne man ikke heller henta en wrestler som kunne være på tv for noe annet enn looks (og en ytterst middels mmakarriere samt en suksessfull onlyfans).

Det greiene til Regal kan bli bra shit btw. Yuta blir en del av det som en apprentice etterhvert får en tro og han er talentfull som fææææn.

Litt mindre 1200 interferencer, litt mindre Vincehumor, og gjør sånn at jeg slepper å se trynet til han jævla typen til PvZ så kan jeg bli happy igjen

Og endelig er vi kvitt det endeløse reignet til Britt Baker. Sikkert ikke hennes feil, men gud bedre så stale det ble. Det man husker er at mye ord ble sagt, ingen ord man trenger husker samt at man husker at hun aldri er alene i ringen. Og hun er mad bra wrestler så bookinga fucka opp hennes reign og det er synd. La oss håpe på bedre for Mera Mera

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Når Jericho sier han ikke er en pro wrestler men en sports entertainer gjør han det for å få heat med marks. Ciampa gjorde akkurat det samme når han feidet med Johnny Cargano. Også har Jericho et poeng da det er grunnen til at han er der han er i dag i stede for å ha wrestlet for ROH for eksempel.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Hele greia er så WWE. Jeg gidder ikke se AEW for å få ræva WWE-uttrykk. Da kan jeg se den diareen til VKM isteden. Forventer bedre produkt av AEW. Håper Y2J får et eller annet prosjekt som gjør at han blir litt borte fra skjermen for nå er alt han gjør litt sånn tafatt (foruten at han faktisk tok tap mot Eddie, da ble jeg oppriktig imponert, siden Y2J turna face med Inner Circle så har alt han har gjort vært så dårlig at en skulle tro han hang i Smackdown eller noe)

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Salihovic91 skrev: lør mar 19, 2022 12:17 am Hele greia er så WWE. Jeg gidder ikke se AEW for å få ræva WWE-uttrykk. Da kan jeg se den diareen til VKM isteden.
Du er like direkte her som på Twitter :lol:

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Dax Harwood er nydelig i ringen. Alltid et høydepunkt når han får muligheten til å gå singles matcher.

CM Punk, PAC og Jungleboy er vel de tre han hatt i AEW til nå og alle har vært strålende.


Er også mye teasing om FTR og Bret Hart nå. Hvis det er grunnen for at Tully ble sparket, greit nok, men utenom det var sparkingen av Tully veldig umotivert.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Dax er helt nydelig. Både som wrestler, på twitter og som kar. Enormt stykke utøver og menneske! Litt synd jeg ikke tenker det samme om Cash Wheeler, ikke like fan av han. Og det demper litt på tanken om FTR

Hadde forøvrig vært kult med EN match med DMD/BayBay hvor man ikke hadde interference. Det hadde også vært kult om womens wrestling ikke ble booka som WWE sin (foruten Becky). Det hadde vært meget. Endel av litt av interessen er litt på vei til å knekke. Dan Lambert sine promos som er så jævla idiotisk gjør at jeg angrer på at jeg fjerner ørevoks hver eneste gang han åpner kjeften. Turn Ethan Page face, kjør han single. Han er for god til å være den 99. mest viktige i en faction som involverer Dan Lambert som er wannabemacho, han grusomme fyren til PvZ, PvZ som ikke har tidenes karriere i MMA, og en haug andre dritfolk, en MMAfyr som kan ende i fengsel osv. Jeg orker ikke så jævla mye drit.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Btw. Man må asap turne Nyla Rose face og kaste Vickie på dør. Nyla er strålende på micen, karismatisk som få, sjarmerende, artig, kvikk i replikken. Kjør Nyla som face. Det er det som er det rette med hun typ for flere år siden

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Strålende klippet sammen "dokumentar" om feuden mellom CM Punk og MJF. Samme konto som laget "The Good, The Bad and The Elite" om Omega og Hangman.


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Toni Storm er en nydelig signering, men orker ikke å ta ordentlig av før AEW og TK viser at de faktisk tar kvinnedivisjonen på alvor og gir dem mer dybde i løpet av en to timers dynamite enn de vanlige 15 minuttene før main eventen.

FTR som face kan bli interessant.

Wheeler Yuta er veldig spennende. Strålende match mot Danielson nå, og håper han ender opp i BCC etter hvert.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

The Briscoes vs FTR på nattens ROH Supercard of Honor er virkelig å anbefale.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en uke for FTR!

chains

Legg inn av chains »

Main eventen var et kunstverk!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: tor apr 07, 2022 5:49 pm Main eventen var et kunstverk!
En nydelig match ja, som forventet når det er FTR og Young Bucks.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Joe vs Suzuki annonsert for kommende Dynamite. Oh lord

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en stjerne de holder på å bygge med Wheeler Yuta.

For en match mot Moxley.

Nydelig!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Føler ikke at AEW trenger en Great Khali/Omos type.

Satnam Singh skal få en sjanse, men er 99,9% sikker på at dette ikke kommer til å bli noen stor suksess.

Heller ikke en karakter som trenger en "lights out". Behold det til større ting enn dette her..

chains

Legg inn av chains »

Føler ikke at det er så mange feuder jeg er spesielt invistert i akkurat nå, er vel egentlig bare MJF - Wardlow. Resten synes jeg er litt meh.
Shafir mot sky blue var regelrett balle og jeg gruer meg til matchen mot Jade.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Gud bedre så ræv Satnam Singh så ut. Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Her er det bare å turne Sammy og Tay heel asap.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: lør apr 16, 2022 11:44 pm Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden
Har aldri sett visuelt bra ut og kommer nok aldri til å gjøre det, uansett hvor stor man er.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn apr 17, 2022 2:19 am
Salihovic91 skrev: lør apr 16, 2022 11:44 pm Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden
Har aldri sett visuelt bra ut og kommer nok aldri til å gjøre det, uansett hvor stor man er.
Caller bluff på begge. Den ene gangen Khali gjorde det på Taker (?) i sine tidlige dager, så det helt nydelig ut.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn apr 17, 2022 6:23 am
ElGuaje skrev: søn apr 17, 2022 2:19 am
Salihovic91 skrev: lør apr 16, 2022 11:44 pm Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden
Har aldri sett visuelt bra ut og kommer nok aldri til å gjøre det, uansett hvor stor man er.
Caller bluff på begge. Den ene gangen Khali gjorde det på Taker (?) i sine tidlige dager, så det helt nydelig ut.
Da får du gjerne backe opp det du sier med bevis, så er det mulig du kan overtale meg.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Backer Crabsen her. Khali gjorde den faktisk legit da Rey, Batista, Taker og Finlay solgte den sykt bra. Hjalp også på med effekten av blod som kom i munnen på dem.
AEW derimot er ikke et produkt der dette kommer til å ha noe positiv innvirkning.

chains

Legg inn av chains »

Kule news i natt da! ikke sett så my njpw selv, men tror det kan bli et bra show i Chicago

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: tor apr 21, 2022 6:51 pm Kule news i natt da! ikke sett så my njpw selv, men tror det kan bli et bra show i Chicago
Har ikke sett så mye av NJPW siden de stengte ned for pandemien, men på generell basis er NJPW strålende og deres 2014/15-2020 er vanskelig å toppe.

Gleder meg til showet selv, ekstremt mange mulige "drømmekamper" som kan skje.

Håper at AEW og Stardom også finner på noe lignende snart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»