Schibsted konsernet startet i fjor høst opp med en ny betalingstjeneste for podcaster hvor de tilbyr ekslusive premium podcasts. Synes det er litt begrenset utvalg foreløpig men kommer seg nok etterhvert. Har ihvertfall fått med seg store navn.
Av nye podcasts kan jeg nevne den nye poden Tore og Haralds podkast med Tore Sagen og Harald Eia som diskturer etikk og moral. Mange interessante synsvinkler.
PodMe
- Justice 97
- Sted: Coffeshop - Amsterdam
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 267 times
Sluttet å lese på "Schibsted". Gir ikke dem penger om jeg kan unngå det.Hoppidioten skrev: ↑tor feb 17, 2022 6:55 pm Schibsted konsernet startet i fjor høst opp med en ny betalingstjeneste for podcaster hvor de tilbyr ekslusive premium podcasts. Synes det er litt begrenset utvalg foreløpig men kommer seg nok etterhvert. Har ihvertfall fått med seg store navn.
Av nye podcasts kan jeg nevne den nye poden Tore og Haralds podkast med Tore Sagen og Harald Eia som diskturer etikk og moral. Mange interessante synsvinkler.
- Hoppidioten
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 19 times
Premium abo koster 79 kr.
"Nye" Radioresepsjonen er jo der også. Utover det,og konspirasjonspodden (som nå ikke har kommet med nye episoder på lenge) finner jeg ganske lite å høre der. Den nye podcasten til Tore Sagen,og Harald Eia var bra. Den lave prisen gjør at jeg fortsetter pga Papaya som de har valgt å døpe Radioresepsjonen om til.
Jeg skal prøve Podme. Men jeg har allerede for mange faste abonnementer. Spotify, Storytel, Aftenposten og lokalavisen. Og patreon på FriDiskusjon, for ikke å glemme. Det er en hard konkurranse om vår oppmerksomhet og der tror jeg Podme faller ut for min del.
Tore Sagen og Harald Eia er veldig bra, men jeg er tvilende til plattformen. Om PodMe har livets rett over tid. Det vil overraske meg fordi det er hard konkurranse om oss. For min del blir det med prøveperioden.Hoppidioten skrev: ↑tor feb 17, 2022 6:55 pm Schibsted konsernet startet i fjor høst opp med en ny betalingstjeneste for podcaster hvor de tilbyr ekslusive premium podcasts. Synes det er litt begrenset utvalg foreløpig men kommer seg nok etterhvert. Har ihvertfall fått med seg store navn.