PodMe

Svar
Brukeravatar
Hoppidioten
Has thanked: 14 times
Been thanked: 19 times

PodMe

Legg inn av Hoppidioten »

Schibsted konsernet startet i fjor høst opp med en ny betalingstjeneste for podcaster hvor de tilbyr ekslusive premium podcasts. Synes det er litt begrenset utvalg foreløpig men kommer seg nok etterhvert. Har ihvertfall fått med seg store navn.

Av nye podcasts kan jeg nevne den nye poden Tore og Haralds podkast med Tore Sagen og Harald Eia som diskturer etikk og moral. Mange interessante synsvinkler.

Brukeravatar
Elgen
FD Supporter
Has thanked: 246 times
Been thanked: 227 times

Legg inn av Elgen »

Hva koster det pr.måned?
Og er det verdt det?

Brukeravatar
Justice 97
Sted: Coffeshop - Amsterdam
Has thanked: 3 times
Been thanked: 267 times

Legg inn av Justice 97 »

Hoppidioten skrev: tor feb 17, 2022 6:55 pm Schibsted konsernet startet i fjor høst opp med en ny betalingstjeneste for podcaster hvor de tilbyr ekslusive premium podcasts. Synes det er litt begrenset utvalg foreløpig men kommer seg nok etterhvert. Har ihvertfall fått med seg store navn.

Av nye podcasts kan jeg nevne den nye poden Tore og Haralds podkast med Tore Sagen og Harald Eia som diskturer etikk og moral. Mange interessante synsvinkler.
Sluttet å lese på "Schibsted". Gir ikke dem penger om jeg kan unngå det.

Brukeravatar
Hoppidioten

Premium abo koster 79 kr.

Brukeravatar
Hoppidioten

DenFelgen skrev: tor feb 17, 2022 7:33 pm Hva koster det pr.måned?
Og er det verdt det?
Usikker på om det er verdt det foreløpig. Er jo kun noen få podkaster du kun får der. Resten kan du jo stort sett høre gratis.

Brukeravatar
Hedning
Has thanked: 35 times
Been thanked: 12 times

Legg inn av Hedning »

"Nye" Radioresepsjonen er jo der også. Utover det,og konspirasjonspodden (som nå ikke har kommet med nye episoder på lenge) finner jeg ganske lite å høre der. Den nye podcasten til Tore Sagen,og Harald Eia var bra. Den lave prisen gjør at jeg fortsetter pga Papaya som de har valgt å døpe Radioresepsjonen om til.

Brukeravatar
FjodorDVD
FD Supporter
Has thanked: 11 times
Been thanked: 4 times

Legg inn av FjodorDVD »

Jeg skal prøve Podme. Men jeg har allerede for mange faste abonnementer. Spotify, Storytel, Aftenposten og lokalavisen. Og patreon på FriDiskusjon, for ikke å glemme. Det er en hard konkurranse om vår oppmerksomhet og der tror jeg Podme faller ut for min del.

Brukeravatar
FjodorDVD
FD Supporter
Has thanked: 11 times
Been thanked: 4 times

Legg inn av FjodorDVD »

Hoppidioten skrev: tor feb 17, 2022 6:55 pm Schibsted konsernet startet i fjor høst opp med en ny betalingstjeneste for podcaster hvor de tilbyr ekslusive premium podcasts. Synes det er litt begrenset utvalg foreløpig men kommer seg nok etterhvert. Har ihvertfall fått med seg store navn.

Tore Sagen og Harald Eia er veldig bra, men jeg er tvilende til plattformen. Om PodMe har livets rett over tid. Det vil overraske meg fordi det er hard konkurranse om oss. For min del blir det med prøveperioden.

MatsEn89
Has thanked: 338 times
Been thanked: 93 times

Legg inn av MatsEn89 »

Holdt med to gratis uker her.

"Må på behandling" og Vegard 😍
"Avhørt" er også bra, men det meste er å finne gratis

Brukeravatar
kibby
Sted: Viken?
Has thanked: 53 times
Been thanked: 26 times

Legg inn av kibby »

Dessverre har flere av mine favoritter havnet her, så jeg skaffet meg premium tilbake i februar...

Svar

Gå tilbake til «Podcast»