Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Deila

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Deila »

God natt?

Klansforumet har kræsjet forresten. Tåler ikke kapasiteten til alle som vil inn for å skrive at Fagermo må gå.

Seeberik

Legg inn av Seeberik »

Mia skrev: man apr 18, 2022 9:51 pm Glimt borte er jo selvfølgelig som det er akkurat nå. Men at det skjer på denne måten er helt jævlig. Tror det er siste året for Fagermo at vi allerede i sommer begynner å se etter en ny trener, for Fagermo har virkelig ikke fått til noe.
Helt enig, pilene peker bare nedover. Som fryktet har vi ikke klart å hente riktige erstattere ved spillersalg, og det stanger skikkelig offensivt. Skal sies at vi har vært litt uheldige med skadene, men vi har en bra stall med mange spennende spillere som skal klare å prestere bedre enn det vi har sett det siste året

dzk

Legg inn av dzk »

chatin skrev: man apr 18, 2022 9:45 pm Jerv i neste da dere, burde være muligheter der.
Er ganske greit å møte et lag som Jerv etter en smell som dette.

Veldig glad for at vi ikke har Viking eller RBK i neste.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Tror jeg begynner å følge damene i stedet, virker som om de vet hva de driver med, hva som skal til for å bli et topplag.

Deila

Legg inn av Deila »

dzk skrev: man apr 18, 2022 9:59 pm
chatin skrev: man apr 18, 2022 9:45 pm Jerv i neste da dere, burde være muligheter der.
Er ganske greit å møte et lag som Jerv etter en smell som dette.

Veldig glad for at vi ikke har Viking eller RBK i neste.
Skummelt å møte et lag som drar med seg masse selvtillit over fra OBOS spør du meg. Et klassisk bananskall, og ikke de kampene vi er best i.

chatin

Legg inn av chatin »

Mia skrev: man apr 18, 2022 9:51 pm Glimt borte er jo selvfølgelig som det er akkurat nå. Men at det skjer på denne måten er helt jævlig. Tror det er siste året for Fagermo at vi allerede i sommer begynner å se etter en ny trener, for Fagermo har virkelig ikke fått til noe.
Lite til ingen utvikling siste året, samt at han nekter å innse hvor langt bak vi faktisk er de beste. Mulig det kun er uttatt i media han ikke vil innrømme det, men virker ikke som han ser det alle andre ser.

dzk

Legg inn av dzk »

Deila skrev: man apr 18, 2022 10:00 pm
dzk skrev: man apr 18, 2022 9:59 pm
chatin skrev: man apr 18, 2022 9:45 pm Jerv i neste da dere, burde være muligheter der.
Er ganske greit å møte et lag som Jerv etter en smell som dette.

Veldig glad for at vi ikke har Viking eller RBK i neste.
Skummelt å møte et lag som drar med seg masse selvtillit over fra OBOS spør du meg. Et klassisk bananskall, og ikke de kampene vi er best i.
På bortebane ja. På hjemmebane bør det gå greit.
Men jeg er kanskje i overkant optimist. Vi rotet nesten bort poeng mot bunnlaget FKH forrige runde og.
Sist redigert av dzk den man apr 18, 2022 10:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Mia

Legg inn av Mia »

Deila skrev: man apr 18, 2022 10:00 pm
dzk skrev: man apr 18, 2022 9:59 pm
chatin skrev: man apr 18, 2022 9:45 pm Jerv i neste da dere, burde være muligheter der.
Er ganske greit å møte et lag som Jerv etter en smell som dette.

Veldig glad for at vi ikke har Viking eller RBK i neste.
Skummelt å møte et lag som drar med seg masse selvtillit over fra OBOS spør du meg. Et klassisk bananskall, og ikke de kampene vi er best i.
Jerv er elendig, og ikke noe annet enn seier er bra nok, helst med noen mål. Jerv Vant vell kun halvparten av kampene sine forrige sesong og hadde vell rundt 0 i målforskjell. Ganske utrolig å klare opprykk da. Jerv skal slite ekstremt med å holde seg.

chatin

Legg inn av chatin »

chatin skrev: man apr 18, 2022 10:02 pm Lite til ingen utvikling siste året, samt at han nekter å innse hvor langt bak vi faktisk er de beste. Mulig det kun er uttatt i media han ikke vil innrømme det, men virker ikke som han ser det alle andre ser.
Godt at han ikke gjemmer seg bak en haug med unnskyldninger i dag. Sier det som det er. Klasseforskjell.

Deila

Legg inn av Deila »

Mia skrev: man apr 18, 2022 10:04 pm
Deila skrev: man apr 18, 2022 10:00 pm
dzk skrev: man apr 18, 2022 9:59 pm

Er ganske greit å møte et lag som Jerv etter en smell som dette.

Veldig glad for at vi ikke har Viking eller RBK i neste.
Skummelt å møte et lag som drar med seg masse selvtillit over fra OBOS spør du meg. Et klassisk bananskall, og ikke de kampene vi er best i.
Jerv er elendig, og ikke noe annet enn seier er bra nok, helst med noen mål. Jerv Vant vell kun halvparten av kampene sine forrige sesong og hadde vell rundt 0 i målforskjell. Ganske utrolig å klare opprykk da. Jerv skal slite ekstremt med å holde seg.
Flott :!:

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Dette er da helt som ventet. Vi har møtt Molde og Bodø/Glimt borte og Haugesund hjemme, og står med tre poeng. Vi får spille mot Jerv før vi dømmer oss selv helt nedenom og hjem.

Men nå må vel Saggi få en pause. Misset to straffer og unnlot å gi Bodø/Glimt et soleklart rødt kort. Er vel grenser hvor mye en dommer kan drite seg ut, selv for Hauge?

Mia

Legg inn av Mia »

ehall skrev: man apr 18, 2022 10:06 pm Dette er da helt som ventet. Vi har møtt Molde og Bodø/Glimt borte og Haugesund hjemme, og står med tre poeng. Vi får spille mot Jerv før vi dømmer oss selv helt nedenom og hjem.

Men nå må vel Saggi få en pause. Misset to straffer og unnlot å gi Bodø/Glimt et soleklart rødt kort. Er vel grenser hvor mye en dommer kan drite seg ut, selv for Hauge?
Sa det i kamptråden, har han noengang dømt en Enga kamp uten å komme i fokus på noen merkelige avgjørelser?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Mia skrev: man apr 18, 2022 10:08 pm
ehall skrev: man apr 18, 2022 10:06 pm Dette er da helt som ventet. Vi har møtt Molde og Bodø/Glimt borte og Haugesund hjemme, og står med tre poeng. Vi får spille mot Jerv før vi dømmer oss selv helt nedenom og hjem.

Men nå må vel Saggi få en pause. Misset to straffer og unnlot å gi Bodø/Glimt et soleklart rødt kort. Er vel grenser hvor mye en dommer kan drite seg ut, selv for Hauge?
Sa det i kamptråden, har han noengang dømt en Enga kamp uten å komme i fokus på noen merkelige avgjørelser?
Nei, han er ikke bare dårlig, men en av de dårligste dommerne. Da er det på et lavt nivå!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Ja ja... Det kommer bedre dager.

Everenga

Legg inn av Everenga »

ehall skrev: man apr 18, 2022 10:06 pm Dette er da helt som ventet. Vi har møtt Molde og Bodø/Glimt borte og Haugesund hjemme, og står med tre poeng. Vi får spille mot Jerv før vi dømmer oss selv helt nedenom og hjem.

Men nå må vel Saggi få en pause. Misset to straffer og unnlot å gi Bodø/Glimt et soleklart rødt kort. Er vel grenser hvor mye en dommer kan drite seg ut, selv for Hauge?
Vi er som du sier akkurat på skjema. Borte mot Molde, Glimt, RBK og Viking blir det 0 poeng. Jeg er faktisk mer bekymret for at vi nesten rotet bort en 2-0 ledelse etter 5 minutter mot Haugesund enn de to tapene.

Jerv hjemme skal slås, alt annet er langt under et allerede ganske lavt pari.

Greit at Saggi får tatt det ut mot oss i en kamp vi uansett ikke hadde fått med oss noe i.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

ehall skrev: man apr 18, 2022 10:06 pm Dette er da helt som ventet. Vi har møtt Molde og Bodø/Glimt borte og Haugesund hjemme, og står med tre poeng. Vi får spille mot Jerv før vi dømmer oss selv helt nedenom og hjem.

Men nå må vel Saggi få en pause. Misset to straffer og unnlot å gi Bodø/Glimt et soleklart rødt kort. Er vel grenser hvor mye en dommer kan drite seg ut, selv for Hauge?
Er ikke spesielt glad I Saggi som B/G fan heller. Dømmer så sykt mye rart og misser en masse, men det gjelder flere dommere i Norge. Generelt lavt nivå på mange.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Nivå 3.

Levanger - Vålerenga 2
16:30

For de som interessert.

dzk

Legg inn av dzk »

Everenga skrev: tir apr 19, 2022 3:12 pm
ehall skrev: man apr 18, 2022 10:06 pm Dette er da helt som ventet. Vi har møtt Molde og Bodø/Glimt borte og Haugesund hjemme, og står med tre poeng. Vi får spille mot Jerv før vi dømmer oss selv helt nedenom og hjem.

Men nå må vel Saggi få en pause. Misset to straffer og unnlot å gi Bodø/Glimt et soleklart rødt kort. Er vel grenser hvor mye en dommer kan drite seg ut, selv for Hauge?
Vi er som du sier akkurat på skjema. Borte mot Molde, Glimt, RBK og Viking blir det 0 poeng. Jeg er faktisk mer bekymret for at vi nesten rotet bort en 2-0 ledelse etter 5 minutter mot Haugesund enn de to tapene.
Jeg vil også si at Haugesund hjemme er den største bekymringen. FKH ser p.d.d ut til å være ligaens svakeste lag og at vi nesten rotet bort poeng mot de er bekymringsfullt.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Greit at vi regnet med tap mot glimt, men det er måten vi taper på som bekymrer, slett innsats er vel ikke greit…

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Mia skrev: man apr 18, 2022 10:04 pm Jerv er elendig, og ikke noe annet enn seier er bra nok
Famous last words, som vi sier her i Bergen.

Mia

Legg inn av Mia »

Tjaaah skrev: tir apr 19, 2022 9:08 pm
Mia skrev: man apr 18, 2022 10:04 pm Jerv er elendig, og ikke noe annet enn seier er bra nok
Famous last words, som vi sier her i Bergen.
Hihi, hadde dere spilt den kampen igjen så hadde dere vunnet 9 av 10 ganger.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Mia skrev: tir apr 19, 2022 9:14 pm Hihi, hadde dere spilt den kampen igjen så hadde dere vunnet 9 av 10 ganger.
99 av 100, tror jeg. Men det var den ene kampen som var tellende, så da var det selvsagt den vi dret oss ut i.

Livet som fotballsupporter er herlig...

Mia

Legg inn av Mia »

Tjaaah skrev: tir apr 19, 2022 9:16 pm
Mia skrev: tir apr 19, 2022 9:14 pm Hihi, hadde dere spilt den kampen igjen så hadde dere vunnet 9 av 10 ganger.
99 av 100, tror jeg. Men det var den ene kampen som var tellende, så da var det selvsagt den vi dret oss ut i.

Livet som fotballsupporter er herlig...
Herlig er det, men holder man med klubber som Brann og Vålerenga så er det ikke særlig bra for helsa.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Mia skrev: tir apr 19, 2022 9:21 pm Herlig er det, men holder man med klubber som Brann og Vålerenga så er det ikke særlig bra for helsa.
Nei, det går litt opp og ned, kan man si.

Men ellers er jeg helt enig med deg. Jerv er et elendig lag, og det er rimelig uforståelig om de ikke ender opp med å bli høvlet av de fleste lag. Men så skjer jo det uforståelige nærmest regelmessig i norsk fotball.

Champis

Legg inn av Champis »

dalagubbe skrev: tir apr 19, 2022 7:31 pm Greit at vi regnet med tap mot glimt, men det er måten vi taper på som bekymrer, slett innsats er vel ikke greit…

Du tenker at det var innsatsen det stod på?

Everenga

Legg inn av Everenga »

Champis skrev: ons apr 20, 2022 1:18 am
dalagubbe skrev: tir apr 19, 2022 7:31 pm Greit at vi regnet med tap mot glimt, men det er måten vi taper på som bekymrer, slett innsats er vel ikke greit…

Du tenker at det var innsatsen det stod på?
Det var vel akkurat det han ikke skrev. Det var greit med tap fordi de er et bedre lag, men det er ikke greit med tafatthet på toppen av det.

Når det gjelder hvordan tapet framstod har jeg ingen ide', jeg satt på et fly.

Champis

Legg inn av Champis »

Everenga skrev: ons apr 20, 2022 11:37 am
Champis skrev: ons apr 20, 2022 1:18 am
dalagubbe skrev: tir apr 19, 2022 7:31 pm Greit at vi regnet med tap mot glimt, men det er måten vi taper på som bekymrer, slett innsats er vel ikke greit…

Du tenker at det var innsatsen det stod på?
Det var vel akkurat det han ikke skrev. Det var greit med tap fordi de er et bedre lag, men det er ikke greit med tafatthet på toppen av det.

Når det gjelder hvordan tapet framstod har jeg ingen ide', jeg satt på et fly.

Ok, han mente kanskje ikke at det var innsatsen alene som var årsaken til tapet, men tydeligvis at den bidro strekt. Og det tviler jeg på, som jeg alltid gjør når det gjelder idrettsutøvere. At det kan se sånn ut av og til, fortsår jeg. Men det har nok lite med det å gjøre.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Endelig en god nyhet. Føler vi trenger noen slike nå!
Borch er operert, og man har forhåpentligvis funnet, og gjort noe med problemet.
https://www.vif-fotball.no/nyheter/det- ... e-hapet-pa

chatin

Legg inn av chatin »


Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7866

Legg inn av Big George »

En ting er at laget presterer svakt, noe annet er at klubb-tråden ofte er på side 2.
Litt mer aktivitet klarer vi !!!!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»