FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Kortene som kom i dag er jo helt absurd gode. Er det nok takhøyde for TOTS?

Klang

Legg inn av Klang »

😳🤣

Bilde

Egentlig rart at Tonali har så mye høyere krav enn Perisic og Caligiuri. Har skaffet meg de to sistnevnte.

Klang

Legg inn av Klang »

Ikke så verst lag. Tagliafico og Gravenberch 7 chemistry

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Under 20k for POTM Osimhen. En grei spiller å ha for de som kjører litt annerledes lag.

Klang

Legg inn av Klang »

Må nesten selge når prisene er som dette, selv om det ødelegger det helnorske laget.

Bilde

Ble Osimhen på meg, og er godt igang med POTM Mbappé.

8 MLS-spillere her. Shaqiri 7 chemistry, Piqué og De Gea 8. Trenger egentlig ter Stegen, da er det bare Shaqiri som ikke har full chemistry.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Ubegripelig. Vant begge kampene, men to slike mål samme dag 🤮🤮🤮🤮


Jompa

Legg inn av Jompa »

Legger opp til at jeg gjør Mbappe jeg også nå. Har nå spilt med Owen, Joe Cole, Etebo og Semedo veeeeldig lenge, så på tide å bytte de ut. Gjorde Ndombele, som var veldig overpriset men jeg hadde så mye fodder duplikater. Fikk mer fodder fra icon swaps så endte opp med å gjøre Ashley Cole også. Så da ser laget sånn ut, der samtlige spillere er untradeables.

Klang

Legg inn av Klang »

Så ødelagt. Edit: skrivefeil ser jeg.


Alpha

Legg inn av Alpha »

Inzaghi, Cech og Rush fra prime pick. Gjesp.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Au....

Jompa

Legg inn av Jompa »

Solid red picks i et relativt kjedelig TOTW. Navas, Di Maria og Mitoma. Åpnet også de andre pakkene og fikk Otavio, Ødegaard og Bale i TOTW-pakke. Fikk også Di Maria fra Ultimate pakke. Samt en del fodder.

Klang

Legg inn av Klang »

Kanskje ikke så mange som gjør Medeiros. Omsider en som tar over etter Banza.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Sykt at det er så mange bra japanere. Venter på en halvering på Tomi, minst. Kraftig overpriset. Edit: bytta til portugisisk Bundesliga-manager.

Bilde

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Daniel Caligiuri FUT fantasy er meget solid kort. En av de beste spiller SBCene på årets FIFA?

Klang

Legg inn av Klang »

Greit nok med vedlikehold om man kan tjene en slant på det. La inn en mengde bud på informs bør vi ble kastet ut, og kom meg inn igjen underveis og fikk lagt ut kortene jeg fikk for en billig penge, på et tidspunkt med få kort på markedet. Kunne solgt for høyere priser, men det får bare være.

Bilde

Caligiuri er absolutt et beist, særlig sentralt som CM/CDM. Bra valuta for pengene. Bruker Collins og Kohr som backer. Får inn Reus når prisen har sunket en del.

Bilde

Og til slutt laget mitt i cap cup. Godt fornøyd med det.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Lite inne i FUT-loopen om dagen. TOTS starter visstnok i kveld med community TOTS avstemning.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Bilde

Slang bare noe sammen basert på navn. Ikke veldig spennende.

Klang

Legg inn av Klang »

Trodde at de hadde fjernet alle russiske logoer, flagg osv, men tydeligvis bare fra pakker 😑

💙💛

Taklingene og pasningene 😄

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: fre apr 22, 2022 1:29 pm Trodde at de hadde fjernet alle russiske logoer, flagg osv, men tydeligvis bare fra pakker 😑

💙💛

Taklingene og pasningene 😄

Bilde
Er det ikke enormt kjedelig å spille så passivt at du ikke takler? Selv foretrekker jeg høy linje og aggressive brudd. Full gass.

Klang

Legg inn av Klang »

352, 45 depth, press on heavy touch eller hva det heter. Scorer mer enn nok mål. Er ikke nødvendigvis slik at få taklinger = passivt. Gir svært sjeldent bort straffer siden jeg sjeldent takler innenfor 16-meteren.

Edit: bare for å trekke en parallell til pro clubs igjen, så har jeg 100 % (!) tackle success etter 50+ kamper som forsvarsspiller på en av brukerne nå 😄

Alpha

Legg inn av Alpha »

https://gyazo.com/670251f0b03057ca9f54244d521d2280

Mitt PL TOTS. Har vært litt vekke fra FIFA i noen uker nå. Noen som vet når PL TOTS kommer? Jeg er vekke neste helg, så håper ikke det er da...

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: fre apr 22, 2022 9:59 pm https://gyazo.com/670251f0b03057ca9f54244d521d2280

Mitt PL TOTS. Har vært litt vekke fra FIFA i noen uker nå. Noen som vet når PL TOTS kommer? Jeg er vekke neste helg, så håper ikke det er da...
Antageligvis blir det sånn her:
TOTS Community: 29. april
TOTS EPL: 6. mai
deretter Bundes, Laliga, Ligue1, Serie A, Ultimate.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Forvillet meg inn i WL igjen i helgen. En av de mer merkelige, der jeg gikk fra å spille min beste FIFA, til å virkelig implodere.

Spiller som alltid med tanke på å nå 11 seire. Startet med 7 strake seire. I kamp 8 overkjørte jeg motstanderen, men klarte allikevel å tape 2-1, etter å ha vunnet skuddstatistikken 13-3. På de 11 kampene fra kamp nummer 8 til 18 ble det kun 3 seire. Men klarte heldigvis å ro i land seier nummer 11 etter 19 kamper.

2xHaaland og Kalulu i picks. Valgte begge Haaland-kortene, og brukte det ene i den 11xEPL kort pakka. Carvajal og 2 lave IFs fra TOTW pakka. Tenkte å fortsette å gjøre en del av de pakke SBCene som ser ut til å komme hver dag nå, og åpne de under TOTS. Sparer også pakker fra WL/Rivals.

Klang

Legg inn av Klang »

Hvis jeg tar Best fra icon swaps. Har råd til Messi med god margin. 352 med Zakaria CB

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Om jeg får rotet meg til å gjøre alle tokens ender jeg nok opp med:
25x 83+
25x 84+
20x 85+
93+ icon moment

Det er nesten to måneder til neste batch med tokens kommer, så spørsmålet er om man skal skaffe seg 93+ icon moment nå, eller heller prioritere pakker mot TOTS.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man apr 25, 2022 9:31 pm Om jeg får rotet meg til å gjøre alle tokens ender jeg nok opp med:
25x 83+
25x 84+
20x 85+
93+ icon moment

Det er nesten to måneder til neste batch med tokens kommer, så spørsmålet er om man skal skaffe seg 93+ icon moment nå, eller heller prioritere pakker mot TOTS.
Kommer ikke neste batch om 4 uker da? Ganske sikker på man kan få alle tokens 23. mai. Personlig er dette første gang swaps appellerer veldig. Jeg går for prime Gullit. Eneste laget mitt mangler er Gullit eller Zidane. Når jeg kan få Gullit, så tar jeg den.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: man apr 25, 2022 10:45 pm
Jompa skrev: man apr 25, 2022 9:31 pm Om jeg får rotet meg til å gjøre alle tokens ender jeg nok opp med:
25x 83+
25x 84+
20x 85+
93+ icon moment

Det er nesten to måneder til neste batch med tokens kommer, så spørsmålet er om man skal skaffe seg 93+ icon moment nå, eller heller prioritere pakker mot TOTS.
Kommer ikke neste batch om 4 uker da? Ganske sikker på man kan få alle tokens 23. mai. Personlig er dette første gang swaps appellerer veldig. Jeg går for prime Gullit. Eneste laget mitt mangler er Gullit eller Zidane. Når jeg kan få Gullit, så tar jeg den.
Aaah. Den gjør det ja. Så bare at det var 54 dager man fikk på seg til å gjøre første batch, og antok at vi da måtte vente så lenge på batch 2. Det endrer jo ganske mye.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Man kan slippe unna med 12 kamper i SB ved for eksempel:

11 engelske (eller brasilianske) sølvspillere fra MLS
11 first owner brasilanske (eller engelske).

Veldig dyrt/vanskelig å få tak i brasilianere og engelskmenn fra MLS

Jompa

Legg inn av Jompa »

TOTS Community er i ferd med å bli lekket. Solid Suarez:

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ser helt spinnvilt ut. Her er det bare å spare opp pakker til krampa tar deg

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»