Håndballjentene frem mot EM 2022

Svar
kibby

Re: Håndballjentene frem mot EM 2022

Legg inn av kibby »

Du vet laget har mange nye spillere når en av trenerne kaller deg ved feil navn... KarinE (Dahlum) heter hun :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

Norge rekrutt - Polen 21-26

Ingen imponerende kamp av noen egentlig. Ja, de har hatt lite tid sammen, men samtidig ikke. Majoriteten av disse spillerne er fra 00/01-landslaget som har spilt sammen i flere år på junior- og ungdomslandslag. Friskt innhopp av Eira Aune mot slutten. I tillegg viser Valle Dahl, A. Obaidli, T. Rushfeldt Deila og Davidsen glimtvis av godt spill. Men det blir jevnt over for ujevnt av samtlige. Kantene og linjene får også altfor lite å jobbe med totalt sett.

larvikognorge

Legg inn av larvikognorge »

« Flere av de norske stjernene tar sommerferie etter denne kampen og vil ikke spille de to resterende kampene i cupen.» - står dette i artikkelen fra dagens kamp. Da er det mye mulig at flere fra rekruttlandslaget rykker opp og flere kan få sine første landskamper 🤩

kibby

Legg inn av kibby »

larvikognorge skrev: søn mar 06, 2022 12:12 am « Flere av de norske stjernene tar sommerferie etter denne kampen og vil ikke spille de to resterende kampene i cupen.» - står dette i artikkelen fra dagens kamp. Da er det mye mulig at flere fra rekruttlandslaget rykker opp og flere kan få sine første landskamper 🤩
Fin kamp av de fleste i dag. Stine Bredal Oftedal tidvis on fire, og fortjent kåret til Norges beste. Camilla Herrem og Silje Solberg tett bak, men en fin kamp av mange.

PS: Selvsagt bare tøv å avslutte kampen med Mørk som kant. Håper i såfall Høve var skadet, og ikke kunne spille.

Jepp, kommentatorene sa det samme under kampen. Til samlingen og april-kampene mot Nord-Makedonia ønsker jeg å se at disse får sjansen:

Målvakt: Grønlund og Skogstrand
V.kant: Hesselberg og Næs Andersen
H.kant: Hovden og Høve
Bakspillere: A. Obaidli, Valle Dahl, Dahlum
Linje: Høgseth

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Er Amanda Kurtovic fortsatt i landslagsdiskusjonen? Vi får håpe det løser seg på denne fronten, i hvert fall. Jeg må innrømme at jeg ikke var klar over hennes lidenskap for pizza:

https://vartoslo.no/adamstuen-bydel-st- ... zza/360533

kibby

Legg inn av kibby »

LeSorcier skrev: søn mar 06, 2022 8:27 pm Er Amanda Kurtovic fortsatt i landslagsdiskusjonen? Vi får håpe det løser seg på denne fronten, i hvert fall. Jeg må innrømme at jeg ikke var klar over hennes lidenskap for pizza:

https://vartoslo.no/adamstuen-bydel-st- ... zza/360533
Nei, virker ikke sånn. Kun fått under en håndfull antall landskamper etter den fæle korsbåndsskaden rett før EM i 2018.

Og lol :lol: Ligna litt, men Kurtovic er nok mer opptatt av å være håndballproff i Romania enn hun er av å være daglig leder for en pizzasjappe i Oslo :D

cooljerry

Legg inn av cooljerry »

Blanding av halvrutinert og nytt på neste samling: Mest gledelig å se Fauske tilbake.

Målvakter

28 Rikke Granlund, Chambray Touraine HB
32 Marie Davidsen, CSM Bucuresti
40 Eli Raasok, Storhamar Elite

Bakspillere

03 Emilie Hegh Arntzen, CSM Bucuresti
05 Helene Gigstad Fauske, Brest Bretagne Handball
06 Kristina Sirum Novak, Sola HK
25 Kristine Breistøl, Team Esbjerg
29 Karine Emilie Dahlum, Våg Håndball Elite
33 Thale Rushfeldt Deila, Molde HK
35 Anniken Obaidli, Storhamar Elite

Kantspillere

11 Malin Aune, CSM Bucuresti
27 Emilie Hovden, Storhamar Elite
31 Sunniva Amalie Næs Andersen, Våg Håndball Elite
36 Rikke Larsen Øyerhamn, Tertnes Elite

Linjespillere

08 Ane Cecilie Høgseth, Storhamar Elite
15 Vilde Mortensen Ingstad, Team Esbjerg
30 Maren Aardahl, Odense HC

frizz

Legg inn av frizz »

Rekruttjentene sin tropp:

Målvakter:
Sofie Grønlund
Tonje Lerstad
Olivia Nygaard

Venstrekant:
Mina Hesselberg
Martine Svendsberget

Venstreback:
Live Deila
Ragnhild Valle Dahl
Eira Aune
Julie Hulleberg

Midtback:
Christine Karlsen Alver
Mona Obaidli
Kristiane Knutsen

Høyreback:
Elise Skinnehaugen
Ingeborg Furunes

Høyrekant:
Maja Magnussen
Henrikke Kjølholdt
Tuva Høve

Linjespillere:
Emma Holtet
Oda Mastad
Kaja Haugseng

frizz

Legg inn av frizz »

cooljerry skrev: fre apr 01, 2022 3:28 pm Blanding av halvrutinert og nytt på neste samling: Mest gledelig å se Fauske tilbake.
Utrolig gøy med Fauske!! Ikke minst fortjent.

Positivt med Obaidli, Dahlum, Høgseth, Novak og Hovden. Åpenbart en feilvurdering at Valle Dahl er utelatt, og nok en gang må nøye seg med plass hos rekruttjentene. Kanskje ikke vært like rå etter jul, men likevel mer enn god nok for å få en sjanse. Hun er den neste store sammen med Reistad, og noen må vel begynne å stille spørsmålstegn hos Hergeirsson som tydeligvis ikke er i nærheten av å se potensialet hennes. Thale Deila er god, men landslags-god er hun ikke ennå.

Gleder meg til å se kampene! De forrige landskampene var første gang på lenge jeg ikke gadd å se kampene. Bare velkjente spillere i en betydningsløs kamp. Nå er det i hvert fall noen nye ansikter som kan vise seg frem!

kibby

Legg inn av kibby »

cooljerry skrev: fre apr 01, 2022 3:28 pm Blanding av halvrutinert og nytt på neste samling: Mest gledelig å se Fauske tilbake.
Enig. Men hva skjer med Valle Dahl? Jeg var skråsikker på at hun skulle bli tatt. Har kjøpt billett til hjemmekampen, og gledet meg til å se hun debutere. Føler meg faktisk litt skuffet :lol:

Det hjelper tydeligvis ikke å herje for Vipers i CL i år etter år.

Som du sier; det mest gledelig er å se Gigstad Fauske tilbake ❤️ I tillegg SÅ velfortjent at Ane Høgseth er tatt ut.

Hyggelig at Hovden og Næs Andersen også med igjen.

kibby

Legg inn av kibby »

frizz skrev: fre apr 01, 2022 8:12 pm
cooljerry skrev: fre apr 01, 2022 3:28 pm Blanding av halvrutinert og nytt på neste samling: Mest gledelig å se Fauske tilbake.
Utrolig gøy med Fauske!! Ikke minst fortjent.

Positivt med Obaidli, Dahlum, Høgseth, Novak og Hovden. Åpenbart en feilvurdering at Valle Dahl er utelatt, og nok en gang må nøye seg med plass hos rekruttjentene. Kanskje ikke vært like rå etter jul, men likevel mer enn god nok for å få en sjanse. Hun er den neste store sammen med Reistad, og noen må vel begynne å stille spørsmålstegn hos Hergeirsson som tydeligvis ikke er i nærheten av å se potensialet hennes. Thale Deila er god, men landslags-god er hun ikke ennå.

Gleder meg til å se kampene! De forrige landskampene var første gang på lenge jeg ikke gadd å se kampene. Bare velkjente spillere i en betydningsløs kamp. Nå er det i hvert fall noen nye ansikter som kan vise seg frem!
Er så hjertens enig med det du skriver 🙏🏽

Og ja; Deila vs. Valle Dahl. Er helt utrolig.

kibby

Legg inn av kibby »

Hmm... Valle Dahl står oppført under profiler...

https://www.handball.no/regioner/nhf-se ... /profiler/

Kan det bety at hun er aktuell likevel??

kibby

Legg inn av kibby »

Og ikke bare minner Høgseth om Løke i spillestilen, ser at hun også har overtatt draktnummeret hennes...

kibby

Legg inn av kibby »

Vilde Ingstad har meldt forfall, inn kommer nok en debutant Kaja Horst Haugseng (Sola). Hadde vel egentlig fortrukket Emma Holtet, men Haugseng har også hatt en god sesong.

kibby

Legg inn av kibby »

Fauske får starte... og blomster... surprise, surprise. NOT.

kibby

Legg inn av kibby »

Rikke Larsen... gawd. Vet han ikke at hun heter Øyerhamn til etternavn?! #dårligresearch

kibby

Legg inn av kibby »

Nord-Makedonia - Norge 18-24 (12-14).

Fin 2.omgang av Norge.

Fantastisk å ha Fauske tilbake. Toppscorer med seks mål og gjør også tidvis fine aksjoner i angrep.

Fin debut av Høgdahl, Deila og Øyerhamn. Høgdahl håper jeg har kommet for å bli. Er etter min mening mye bedre i angrep enn Aardahl. Mer bevegelig og har et større skuddrepertoar. Herlig å se begge sammen i forsvar!

Noe forknytt over både Dahlum og Novak dessverre, og Hegh Arntzen, fem mål til tross, gjør altfor mange enkle feil fremover (især den aller siste). Det er for dårlig når du er den mest rutinerte.

Godt å ha Hovden tilbake. Føler meg mer trygg på henne enn Aune i øyeblikket, med Røsberg J. ute.

Davidsen spiller seg også opp underveis og gjør en fin kamp i mål (bl.a en strafferedning, og redning på påfølgende retur). Raasok på tribunen i dag - håper hun får sjansen på søndag.

larvikognorge

Legg inn av larvikognorge »

kibby skrev: tor apr 21, 2022 9:04 pm Nord-Makedonia - Norge 18-24 (12-14).

Fin 2.omgang av Norge.

Fantastisk å ha Fauske tilbake. Toppscorer med seks mål og gjør også tidvis fine aksjoner i angrep.

Fin debut av Høgdahl, Deila og Øyerhamn. Høgdahl håper jeg har kommet for å bli. Er etter min mening mye bedre i angrep enn Aardahl. Mer bevegelig og har et større skuddrepertoar. Herlig å se begge sammen i forsvar!

Noe forknytt over både Dahlum og Novak dessverre, og Hegh Arntzen, fem mål til tross, gjør altfor mange enkle feil fremover (især den aller siste). Det er for dårlig når du er den mest rutinerte.

Godt å ha Hovden tilbake. Føler meg mer trygg på henne enn Aune i øyeblikket, med Røsberg J. ute.

Davidsen spiller seg også opp underveis og gjør en fin kamp i mål (bl.a en strafferedning, og redning på påfølgende retur). Raasok på tribunen i dag - håper hun får sjansen på søndag.
Kibby da, hun heter faktisk Høgseth 😂

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: tor apr 21, 2022 9:04 pm Nord-Makedonia - Norge 18-24 (12-14).

Fin 2.omgang av Norge.

Fantastisk å ha Fauske tilbake. Toppscorer med seks mål og gjør også tidvis fine aksjoner i angrep.

Fin debut av Høgdahl, Deila og Øyerhamn. Høgdahl håper jeg har kommet for å bli. Er etter min mening mye bedre i angrep enn Aardahl. Mer bevegelig og har et større skuddrepertoar. Herlig å se begge sammen i forsvar!

Noe forknytt over både Dahlum og Novak dessverre, og Hegh Arntzen, fem mål til tross, gjør altfor mange enkle feil fremover (især den aller siste). Det er for dårlig når du er den mest rutinerte.

Godt å ha Hovden tilbake. Føler meg mer trygg på henne enn Aune i øyeblikket, med Røsberg J. ute.

Davidsen spiller seg også opp underveis og gjør en fin kamp i mål (bl.a en strafferedning, og redning på påfølgende retur). Raasok på tribunen i dag - håper hun får sjansen på søndag.
*forsvar

kibby

Legg inn av kibby »

larvikognorge skrev: tor apr 21, 2022 10:34 pm
kibby skrev: tor apr 21, 2022 9:04 pm Nord-Makedonia - Norge 18-24 (12-14).

Fin 2.omgang av Norge.

Fantastisk å ha Fauske tilbake. Toppscorer med seks mål og gjør også tidvis fine aksjoner i angrep.

Fin debut av Høgdahl, Deila og Øyerhamn. Høgdahl håper jeg har kommet for å bli. Er etter min mening mye bedre i angrep enn Aardahl. Mer bevegelig og har et større skuddrepertoar. Herlig å se begge sammen i forsvar!

Noe forknytt over både Dahlum og Novak dessverre, og Hegh Arntzen, fem mål til tross, gjør altfor mange enkle feil fremover (især den aller siste). Det er for dårlig når du er den mest rutinerte.

Godt å ha Hovden tilbake. Føler meg mer trygg på henne enn Aune i øyeblikket, med Røsberg J. ute.

Davidsen spiller seg også opp underveis og gjør en fin kamp i mål (bl.a en strafferedning, og redning på påfølgende retur). Raasok på tribunen i dag - håper hun får sjansen på søndag.
Kibby da, hun heter faktisk Høgseth 😂
Aaaaah, touché ❤️ I stand corrected. Ane HØGSETH.

larvikognorge

Legg inn av larvikognorge »

kibby skrev: tor apr 21, 2022 10:49 pm
larvikognorge skrev: tor apr 21, 2022 10:34 pm
kibby skrev: tor apr 21, 2022 9:04 pm Nord-Makedonia - Norge 18-24 (12-14).

Fin 2.omgang av Norge.

Fantastisk å ha Fauske tilbake. Toppscorer med seks mål og gjør også tidvis fine aksjoner i angrep.

Fin debut av Høgdahl, Deila og Øyerhamn. Høgdahl håper jeg har kommet for å bli. Er etter min mening mye bedre i angrep enn Aardahl. Mer bevegelig og har et større skuddrepertoar. Herlig å se begge sammen i forsvar!

Noe forknytt over både Dahlum og Novak dessverre, og Hegh Arntzen, fem mål til tross, gjør altfor mange enkle feil fremover (især den aller siste). Det er for dårlig når du er den mest rutinerte.

Godt å ha Hovden tilbake. Føler meg mer trygg på henne enn Aune i øyeblikket, med Røsberg J. ute.

Davidsen spiller seg også opp underveis og gjør en fin kamp i mål (bl.a en strafferedning, og redning på påfølgende retur). Raasok på tribunen i dag - håper hun får sjansen på søndag.
Kibby da, hun heter faktisk Høgseth 😂
Aaaaah, touché ❤️ I stand corrected. Ane HØGSETH.
Sorry, jeg måtte bare 😂

kibby

Legg inn av kibby »

larvikognorge skrev: tor apr 21, 2022 10:51 pm
kibby skrev: tor apr 21, 2022 10:49 pm
larvikognorge skrev: tor apr 21, 2022 10:34 pm

Kibby da, hun heter faktisk Høgseth 😂
Aaaaah, touché ❤️ I stand corrected. Ane HØGSETH.
Sorry, jeg måtte bare 😂
And I love it 😂 #steiniglasshus

Lolo

Legg inn av Lolo »

https://www.eurohandball.com/en/matches ... macedonia/

Virker ikke som Raasok får sjansen i dag, ut ifra troppen som er lagt inn hos ehf.

larvikognorge

Legg inn av larvikognorge »

Feil, feil og feil.

Det verste er jo at det er de såkalte «rutinerte» som står for de fleste også.

kibby

Legg inn av kibby »

larvikognorge skrev: søn apr 24, 2022 4:23 pm Feil, feil og feil.

Det verste er jo at det er de såkalte «rutinerte» som står for de fleste også.
Godt oppsummert!

Når man ser den forferdelige 1.omgangen (les: fem skrekkelige minutter) til Hegh Arntzen kan man jo lure på hvorfor Valle Dahl råtner bort på rekruttlandslaget? Kaptein OG den mest rutinerte. Skrekkelig.

Ingen høydare i dag heller dessverre. Rikke Granlund var Norges beste i 1.omgang og holdt faktisk Norge inne i kampen da. Kristina Sirum Novak suveren i 2.omgang, bøttet inn mål og endte på 9 mål i sin andre landskamp. Dog har hun tidvis store problemer i forsvar (men det hadde også Dahlum på samme på plass - og Aardahl i midten).

Ellers var det lite å rope hurra for. Mye feil og mye bom. Ja, de er lite samspilt, men likevel. Synd Høgseth ikke fikk flere innspill, men artig at Horst Haugseng fikk score etter kun et par sekunder på banen. Syns også Emilie Hovden kommer godt fra det. Sikker som banken. Aune derimot slet med både mottak og enkle pasninger, også en av de mest rutinerte...

Breistøl har også sett bedre dager, det samme har Fauske. Obiadli fikk kun sluttminuttene og rakk ikke å utrede noe. Igjen en positiv kamp av Thale Rushfeldt Deila som fortsetter å imponere, ved å være trygg og god. I perioder stod hun kun bakover (og stod bra også).

Synd at Raasok ikke fikk sjansen i dag heller, men Granlund stod som sagt en god kamp selv om det ble færre redninger etter pause.

Nei, ikke mange som, totalt sett over to kamper, meldte seg på i kampen om en plass i EM-troppen her dessverre. Kanskje med unntak av Novak. Skogrand rekker ikke EM, men Novak har vel, i tillegg til Mørk, også Moa Högdahl foran seg i køen. I tillegg er Silje Waade på vei tilbake i form etter comebacket for Vipers. Men jeg syns kanskje Fauske totalt sett gjorde den beste figuren, hun spilte tross alt en del mindre i dag.

Men gøy å være tilstede i hallen - min første håndballkamp live på over to år! ❤️

larvikognorge

Legg inn av larvikognorge »

kibby skrev: søn apr 24, 2022 8:56 pm
larvikognorge skrev: søn apr 24, 2022 4:23 pm Feil, feil og feil.

Det verste er jo at det er de såkalte «rutinerte» som står for de fleste også.
Godt oppsummert!

Når man ser den forferdelige 1.omgangen (les: fem skrekkelige minutter) til Hegh Arntzen kan man jo lure på hvorfor Valle Dahl råtner bort på rekruttlandslaget? Kaptein OG den mest rutinerte. Skrekkelig.

Ingen høydare i dag heller dessverre. Rikke Granlund var Norges beste i 1.omgang og holdt faktisk Norge inne i kampen da. Kristina Sirum Novak suveren i 2.omgang, bøttet inn mål og endte på 9 mål i sin andre landskamp. Dog har hun tidvis store problemer i forsvar (men det hadde også Dahlum på samme på plass - og Aardahl i midten).

Ellers var det lite å rope hurra for. Mye feil og mye bom. Ja, de er lite samspilt, men likevel. Synd Høgseth ikke fikk flere innspill, men artig at Horst Haugseng fikk score etter kun et par sekunder på banen. Syns også Emilie Hovden kommer godt fra det. Sikker som banken. Aune derimot slet med både mottak og enkle pasninger, også en av de mest rutinerte...

Breistøl har også sett bedre dager, det samme har Fauske. Obiadli fikk kun sluttminuttene og rakk ikke å utrede noe. Igjen en positiv kamp av Thale Rushfeldt Deila som fortsetter å imponere, ved å være trygg og god. I perioder stod hun kun bakover (og stod bra også).

Synd at Raasok ikke fikk sjansen i dag heller, men Granlund stod som sagt en god kamp selv om det ble færre redninger etter pause.

Nei, ikke mange som, totalt sett over to kamper, meldte seg på i kampen om en plass i EM-troppen her dessverre. Kanskje med unntak av Novak. Skogrand rekker ikke EM, men Novak har vel, i tillegg til Mørk, også Moa Högdahl foran seg i køen. I tillegg er Silje Waade på vei tilbake i form etter comebacket for Vipers. Men jeg syns kanskje Fauske totalt sett gjorde den beste figuren, hun spilte tross alt en del mindre i dag.

Men gøy å være tilstede i hallen - min første håndballkamp live på over to år! ❤️
Det som er så irriterende er at vi ser jo at Arntzen kan også. Hun hadde flere gode pasninger og mål, men de dårlige periodene er for mange med tanke på rutinen som burde være inne nå.
Hovden håper jeg får en plass i EM troppen i november, hun har vært bedre enn Aune i disse kampene. Deila og Novak har muligheter, selv om jeg tror ikke de blir med i neste mesterskap. De blir uansett spennende å ha med videre.

Merkelig at Obaidli ikke fikk mer tillitt.

Så gøy at du fikk være i hallen - alltid gøy å se håndballjentene live.
Skulle vært der selv (hadde billett), men obligatorisk fremføring i morgen ødela 😢 Ble litt vanskelig med t/r Sørlandet da.. ulempen med å flytte 😂

kibby

Legg inn av kibby »

larvikognorge skrev: søn apr 24, 2022 11:06 pm
kibby skrev: søn apr 24, 2022 8:56 pm
larvikognorge skrev: søn apr 24, 2022 4:23 pm Feil, feil og feil.

Det verste er jo at det er de såkalte «rutinerte» som står for de fleste også.
Godt oppsummert!

Når man ser den forferdelige 1.omgangen (les: fem skrekkelige minutter) til Hegh Arntzen kan man jo lure på hvorfor Valle Dahl råtner bort på rekruttlandslaget? Kaptein OG den mest rutinerte. Skrekkelig.

Ingen høydare i dag heller dessverre. Rikke Granlund var Norges beste i 1.omgang og holdt faktisk Norge inne i kampen da. Kristina Sirum Novak suveren i 2.omgang, bøttet inn mål og endte på 9 mål i sin andre landskamp. Dog har hun tidvis store problemer i forsvar (men det hadde også Dahlum på samme på plass - og Aardahl i midten).

Ellers var det lite å rope hurra for. Mye feil og mye bom. Ja, de er lite samspilt, men likevel. Synd Høgseth ikke fikk flere innspill, men artig at Horst Haugseng fikk score etter kun et par sekunder på banen. Syns også Emilie Hovden kommer godt fra det. Sikker som banken. Aune derimot slet med både mottak og enkle pasninger, også en av de mest rutinerte...

Breistøl har også sett bedre dager, det samme har Fauske. Obiadli fikk kun sluttminuttene og rakk ikke å utrede noe. Igjen en positiv kamp av Thale Rushfeldt Deila som fortsetter å imponere, ved å være trygg og god. I perioder stod hun kun bakover (og stod bra også).

Synd at Raasok ikke fikk sjansen i dag heller, men Granlund stod som sagt en god kamp selv om det ble færre redninger etter pause.

Nei, ikke mange som, totalt sett over to kamper, meldte seg på i kampen om en plass i EM-troppen her dessverre. Kanskje med unntak av Novak. Skogrand rekker ikke EM, men Novak har vel, i tillegg til Mørk, også Moa Högdahl foran seg i køen. I tillegg er Silje Waade på vei tilbake i form etter comebacket for Vipers. Men jeg syns kanskje Fauske totalt sett gjorde den beste figuren, hun spilte tross alt en del mindre i dag.

Men gøy å være tilstede i hallen - min første håndballkamp live på over to år! ❤️
Det som er så irriterende er at vi ser jo at Arntzen kan også. Hun hadde flere gode pasninger og mål, men de dårlige periodene er for mange med tanke på rutinen som burde være inne nå.
Hovden håper jeg får en plass i EM troppen i november, hun har vært bedre enn Aune i disse kampene. Deila og Novak har muligheter, selv om jeg tror ikke de blir med i neste mesterskap. De blir uansett spennende å ha med videre.

Merkelig at Obaidli ikke fikk mer tillitt.

Så gøy at du fikk være i hallen - alltid gøy å se håndballjentene live.
Skulle vært der selv (hadde billett), men obligatorisk fremføring i morgen ødela 😢 Ble litt vanskelig med t/r Sørlandet da.. ulempen med å flytte 😂
Enig. Var i flyten der med tre kjappe på rad, men det blir svakt totalt sett dessverre. Skulle ønske man kunne luke bort spillere som Hegh Arntzen, Breistøl og Kristiansen som bare tar plass og leverer bom på bom og feil på feil. Hva med å prøve ut Fauske, Valle Dahl og Deila i et mesterskap? Reistad f.eks har jo bunnsolid samspill med Fauske etter tiden i Stabæk, og har spilt sammen med mange fra 98-landslaget (Valle Dahl f.eks). Er så lei "reserver" på benken som har fått nok sjanser. Dog Breistøl har kanskje ikke fått de største sjansene, når sant skal sies. Ikke helt samme behandling som Fauske fikk i VM 2017 og VM 2019, men heller ikke langt unna. Nå er det på tide å tenke nytt - og ikke minst - langsiktig. Og da kan vi ikke ha med spillere som har fått drøssevis med sjanser, og som nærmer seg 30, ala Bakkerud, Hegh Arntzen, Breistøl etc. Da ryker nok dessverre også Obaidli. Nå må vi begynne å satse på 98-99-00-01-spillere. Hvis ikke er jeg redd vi står igjen med skjegget i postkassa i både OL 2024 og 2028.

Ja, håper på Hovden jeg også ❤️ Men ble jo byttet ut til fordel for Aune i VM - som ikke engang var reserve i utgangspunktet!

Åååå, så kjipt at du ikke fikk dratt! :cry: Men ser den!

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Kari Brattset Dale er gravid med termin i november. Mister da selvsagt EM, men fortsetter karrieren etter barnefødselen 😃

larvikognorge

Legg inn av larvikognorge »

netrebske skrev: man apr 25, 2022 4:21 pm Kari Brattset Dale er gravid med termin i november. Mister da selvsagt EM, men fortsetter karrieren etter barnefødselen 😃
Åpner jo dørene opp for HøgSETH det.
Løke fikk en sønn for to dager siden. Tviler dog at vi ser henne i landslagsdrakt igjen. Det er på tide å se fremover uansett!

kibby

Legg inn av kibby »

netrebske skrev: man apr 25, 2022 4:21 pm Kari Brattset Dale er gravid med termin i november. Mister da selvsagt EM, men fortsetter karrieren etter barnefødselen 😃
Der ble det offentliggjort ja. Ryktene har svirret i Györ en stund at dette var godt planlagt, allerede da de hentet Blohm i fjor sommer. Hyggelig - det er bare å gratulere ❤️

Hva skjer nå? Hvem blir tredje linjespiller? Vilde Johansen virker å være helt ut av dansen, og Haugseng er lengst unna av de nye. Kan det bli en EM-plass på Ane Høgseth? 😍 Eller blir det et supercomeback på evigunge Heidi Løke som nylig har født?
Sist redigert av kibby den man apr 25, 2022 8:37 pm, redigert 2 ganger totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Håndball»