AEW 2021

Svar
LondoMollari
Innlegg: 186

Re: AEW 2021

Legg inn av LondoMollari »

Vi må ikke glemme samarbeidet med DDT. Det er et selskap jeg har fått sansen for, 25års jubileumet deres fra mars i år er noe av det mest underholdende jeg har sett av wrestling. En del humor og galskap, men de 4 siste kampene var "vanlige" (selv om en av de var en hardcore match") og spesielt den 45 minutter lange main eventen er noe av det beste jeg har sett i hele mitt liv, ihvertfall under pandemien.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Dax v Cash i natt blir herlig. Føler det er 50/50 her, men tror/håper på Cash siden jeg føler at han trenger det mer enn Dax akkurat nå.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Et par matcher jeg håper/tipper vi får se under Forbidden Door

- Bryan Danielson vs Zack Sabre Jr.

- Okada vs Punk

- Ospreay vs Omega (hvis mulig?), evt Ospreay vs Andrade

- Naito/Hiromu vs Darby Allin

Noen matcher dere kunne tenkt?

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Danielson vs ZSJ ville vært magisk. Jeg har sett kampen de hadde i Tyskland, må vel ha vært i 2009 eller no. Den var ganske bra, men ZSJ er jo en mye bedre wrestler nå enn han var da, med en helt annen stil.
Ospreay har covid, men han er sikkert tilbake til Forbidden Door.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nydelig FTR-match. Skjønner hvorfor de fortsetter Dax sitt lille singles «push», selvom det også hadde vært kult Cash gikk videre for at han også kunne vist seg frem som en singles wrestler.

Hva skjer med TNT-tittelen egentlig? Nå har det vært så mye frem og tilbake siden nyttår..

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor apr 28, 2022 12:54 pm Et par matcher jeg håper/tipper vi får se under Forbidden Door

- Bryan Danielson vs Zack Sabre Jr.

- Okada vs Punk

- Ospreay vs Omega (hvis mulig?), evt Ospreay vs Andrade

- Naito/Hiromu vs Darby Allin

Noen matcher dere kunne tenkt?
Er sykt mange morsomme kamper man kan tenke på, her er noen «outsidere»

Miro vs Takagi

Ishii vs Keith Lee

Daniel Garcia vs Gabriel Kidd

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor apr 28, 2022 5:22 pm
Crabsen skrev: tor apr 28, 2022 12:54 pm Et par matcher jeg håper/tipper vi får se under Forbidden Door

- Bryan Danielson vs Zack Sabre Jr.

- Okada vs Punk

- Ospreay vs Omega (hvis mulig?), evt Ospreay vs Andrade

- Naito/Hiromu vs Darby Allin

Noen matcher dere kunne tenkt?
Er sykt mange morsomme kamper man kan tenke på, her er noen «outsidere»

Miro vs Takagi

Ishii vs Keith Lee

Daniel Garcia vs Gabriel Kidd
Fine de der. Jeg tenker vi garantert får et par faction vs faction matcher også, united empire vs jericho sociaty er en av mine, kanskje også en undisputed elite vs united empire? Evt mot Jay White, EVIL, Takahashi, Chase, Ishimori & Phantasmo?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Dax v Wheeler var en treat av en match. Jeg elska det. Så jævla mye. Med Punkster på micen i tillegg.

Wheeler Yuta er så heit atte hjelp, gi han pinnen i hans hjemby. Helt fantastisk! Og William Regal er så on point og hver gang han sier "man with the mask", han er så enorm!

Deilig å se Rey Fenix og Pac tilbake igjen. Spesielt førstnevnte, kanskje min favoritt inringdude. Han gjør ting ingen andre kan

Også vil jeg gi en shout til Lance Archer, han har ingen stories egentlig men han leverer wowzers etter wowzers. Idag igjen med Wardlow, Wardlow sin første move som er en flippin Hurricanrana. Skulle vise seg idag godeste Wardlow og gjorde mer enn vanlige big-guys

Også må jeg si at jeg håper MJF får inn BÅDE W.Morrisey og nZo til neste uke, jeg elska de i WWE og W.Morrisey har ifølge mange blitt bedre i Impact så det kan bli bra (gitt at teasen faktisk er legit og ikke MJF som leker mindgames)

Sammy er så jævla heel nå og det er på nivå med turnoffheat. Å no-selle en bump på en barbwireladder er så patetisk atte hjelp. Også at Tay noseller bodyshots fra PvZ er også bare tull. Men likte matchen foruten det og den fikk gjort en hel del greier. En mer monumental vinst for Sky, som by default omtrent turner face, Tay og Sammy er deffo heels, Dan Lambert blir sparka i balla og synes sikkert det er kult som faan, Kaz er første opponent for Sky også en liten detalj hvor Egon Page ser litt sideeyed på Kaz og Sky. Tror ikke det er læng til Sky og Page ikke lenger er team, og da tenker jeg Dan Lambert kan gå til å være manager for PvZ. Sky og Egon er alt for gode på micen til å ikke kjøre løpet sjæl

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

AEW: Unrestricted Podcast med Lord William Regal er mustwatch btw!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Stu Grayson har visst forlatt AEW. Usikker på om han ikke fikk kontrakten forlenget, eller om han ikke ønsket å forlenge.

Uansett synd siden jeg likte han meget god i ringen, men han fikk ikke så mange muligheter, selv de periodene var på sitt Dark Order heiteste.

Joey Janela og Marko Stunt har også forlatt AEW da de ikke fikk forlenget kontraktene sine.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Stu Grayson er ikke nødvendigvis helt ferdig visstnok, kontrakten gikk ut 1.mai, men sjansen for at han kommer tilbake er ikke helt borte

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Var såvidt innom Cole vs Dax sin match nå, siden de viste repsrise av dynamite på lokale puben. Irriterte meg grenseløst (mest sannsynlig fordi jeg er bittelitt brisen) at JR aldri slo til "he's tuning up the band" når Cole ladet superkicken. Fantastisk match nontheless

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Elsker den nye nyansen vi fikk med Hangman vs Punk inatt. Aldri noe heel turn for Punk, men likte denne siden av han bedre enn det vi har sett tidligere i AEW. Håper han turner ganske snart, og når det skjer kommer det til å bli helt glimrende. Men per nå har AEW klart å gjøre meg ganske så hyped for denne matchen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

En av, om ikke den beste kontraktsigneringen jeg har sett

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Må være beste dynamite på år og dag dette, dæven for et morsomt show!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tja. Det har vært bedre Dynamite synes jeg men mye bra moments. Jeg ekke noe stor Adam Colefan, men jeg ELSKER Dax så matchen var jo nydelig. CM Punk som leverer heelwork i Long Island for å spille på hva som skjedde sist. Han er så jævla bra på pro wrestling. Helt forbanna sjukt rått er det. Han er nok best in the world fortsatt han! Hookhausen kan bli fantastisk, rett og slett! Jeg aner fortsatt ikke om Danhausen er god i ringen, men han er langt opp på min topp 5 liste i wrestling uansett! Jeff Hardy så MYE bedre ut enn sist match på AEW tv, MYE bedre.

DEN mest undervurderte i AEW? Shawn Spears. Ferdig. Han er så enorm på alt han gjør, han får alt til å virke så jævla viktig og han får alltid et segment over. Sånne som er uvurderlige i ethvert wrestlingcompany (unntatt u know where hvor ingenting betyr en drit).

Er det forøvrig andre som blir irritert på hvor mye tvtid Bobby Fish får? Han gir meg altså INGENTING på noen som helst måte og får mer tvtid enn Keith Lee, Swerve, Rosa, DMD, Starks, Jade, Sky, Egon Page mm. Og alle de har så mye mer utstråling, future, presence mm

Regal som slå Y2J killed me btw. Fuck det der Jasgreiene, det er slå av tvdrit. Eneste er han Matt Menard eller noe, han har noe som er sjukt fett. Jake Hager er det verste som har skjedd wrestling siden Ryback

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: søn mai 15, 2022 11:56 pm Egon Page
Er det han som spilte i olsenbanden?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

MJF i Long Island er noe helt spesielt. Digger det.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Johnny Elite!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Noen gi Takeshita en tittel med en gang, herrefred for en wrestler

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor mai 19, 2022 2:58 pm Noen gi Takeshita en tittel med en gang, herrefred for en wrestler
Hans to matcher til nå har vært nydelige.

Føler at ROH kan passe han bra, når det starter opp.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeg vet det Jericho driver med nå skal være ræva. Men det er altså nesten på Dan Lambertnivå i ræva. Må spole imellom for å slippe å miste hjerneceller

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

13(!) matcher annonsert for DoN i morgen, dette blir en lang natt

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør mai 28, 2022 5:26 pm 13(!) matcher annonsert for DoN i morgen, dette blir en lang natt
Det er så unødvendig mange matcher, savner TakeOver-lengder som sjeldent pushet over 3 timer.

Citano

Legg inn av Citano »

Viser seg at MJF no-showa AEW sin fanfest de hadde i går og nå viser det seg at han t.o.m. har booket et fly ut av Las Vegas (men ingenting på om han faktisk gikk på det flyet om det stemmer).

Kan jo være en work, men en dårlig en isåfall.
Har jo vært kjent en stund at MJF og TK ikke prater godt overens.


chains

Legg inn av chains »

Spennende! Får se om han møter i natt da😁

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For et underholdende show! Forventet nærmere 6 timer main show med alle matchene annonsert, men de klarte å holde det til litt over 4 og en halv time, som er lenge det å, men fullt overkommelig.

- MJF med heat for years
- BIVENS!
- Kul turn fra Julia Hart
- Fett å se Ember igjen
- Kyle vs Darby stjeler showet
- Kan du ta det litt forsiktig Bryan?
- Riktig tidspunkt å putte beltet på Punk

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Er et par kamper der man absolutt kunne kuttet og "enkelt" sløyfet en time av showet, men uansett som alltids underholdende, selvom jeg følte at det ikke var helt der oppe som tidligere PPVer har vært.

Kult med Stokely Hathaway(Malcolm Bivens) og Athena, men som med Toni Storm, jeg gidder ikke å juble ordentlig før jeg faktisk ser ordentlig progresjon for kvinnedivisjonen.

For en herlig trios match HoB vs DT var. Som forventet riktig, men gudameg.
Endelig kom turnet på Hart. Alt for sent, men kult likevel. Håper dette blir bra.
Vil tro at mye av dette skulle skje på forrige PPV, men da var Fenix ute med skade.

Man er forhåpentligvis ferdig med ATT og Sammy/Tay nå. For en elendig feud dette har vært de siste ukene. Vennligst behold Sammy/Tay som heel nå. Det kommer aldri til å fungere som face per dags dato.

Digga Anarchy in the Arena. Det å se en så blodig Kingston gående med en bensinkanne var et intenst syn, for å si det sånn. Blir spennende hva som skjer videre her med Kingston/Bryan/Mox. Mye å bygge videre på her.

Ønsket virkelig at Swerve/Lee skulle gå over i tag matchen. Fy fader så over de er, og så forbanna fete de er.


Da var Adam Page ferdig som champ for denne gang. Har ikke hatt de mest interessante feudene i denne perioden, men har hatt et par strålende tittelkamper. Føler det er mye å bygge på videre for karakteren Adam Page nå som han har mistet tittelen og fikk ikke det lange runnet som man kanskje forventet.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tenk å fortsette med Jungle Express som champs. Det er så ræva booking at jeg får noia. AEW har vokst fra Luchasaurus, her skal selvsagt Swerve in our Glory vinne (i verste fall Hobbs og Starks)

Hvorfor skal 2 heels vinne Owen Cup? spesielt når man har en story på Ruby og Britt hvor Ruby kunne vunnet og fått henne revansje

Alltid fett med Bivens/Stokely!

Kan vi fjerne Tay/Sammy totalt? Det er ikke heat, det er fjerne kanalheat. Orker ikke det. Tenk at man likte Tay godt en gang!

Athena er så fett å se. Jeg fikk størst pop av hun av ALT som skjedde. For en fantastisk wrestler hun er!

MJF har så mye heat at fy faan i helvete

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

MJF. For en promo.

Tanahashi vs CM Punk. Er ikke lenge siden dette var en match man trodde man aldri skulle få sett.

MIRO TILBAKE. Dæven som jeg har savnet han (og Kenny). Håper på et ordentlig push her nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»