Manchester United

Svar
Jack

Re: Manchester United

Legg inn av Jack »

Hvilke av våre overbetalte primadonnaer av noen persilleblader kommer til å sutre over en slik tilnærming fra ten Hag?

Tar vel ikke lange tiden før man får se en slik overskrift:

"Manchester United squad feels disjointed and unconvinced by ten Hag's methods"


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lezah skrev: tir apr 26, 2022 1:30 pm Scholes er på min topp 3-liste over favorittspillere. Men bør nå holde litt mer kjeft.

Det gjelder ganske mange, egentlig.
De kan pent slutte å påberope seg "The United Way" og hvilke managere som er bra nok ja.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jack_Daniels skrev: tir apr 26, 2022 4:36 pm Hvilke av våre overbetalte primadonnaer av noen persilleblader kommer til å sutre over en slik tilnærming fra ten Hag?

Tar vel ikke lange tiden før man får se en slik overskrift:

"Manchester United squad feels disjointed and unconvinced by ten Hag's methods"

Bare han ikke sammenligner noen med Jagielka så skal det vel gå greit.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tir apr 26, 2022 2:38 pm
I Norge blir det litt det samme når typer som Hulsker/Gauseth skyves frem. Jeg håper de som tar disse beslutningene undervurderer supporterne voldsomt. For dersom det er dette man ønsker står det jammen ikke rart til.
Jeg blir fremdeles uvel bare jeg ser trynet til Jesper Mathiesen, utrolig slitsom. I Norge går man for "personligheter" (Jesus...) foran peil, i all fall.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Chromeback skrev: tir apr 26, 2022 5:11 pm
Jack_Daniels skrev: tir apr 26, 2022 4:36 pm Hvilke av våre overbetalte primadonnaer av noen persilleblader kommer til å sutre over en slik tilnærming fra ten Hag?

Tar vel ikke lange tiden før man får se en slik overskrift:

"Manchester United squad feels disjointed and unconvinced by ten Hag's methods"

Bare han ikke sammenligner noen med Jagielka så skal det vel gå greit.
Ronaldo har sikkert godt av å se noen videoer av Klaas-Jan Huntelaar.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hva er sjansen for at vi nå, uten noe av verdi å spille for, bare lar guttungene starte/spill på bekostning av de som ikke er her neste år ut sesongen?

Jack

Legg inn av Jack »

Lezah skrev: ons apr 27, 2022 1:41 pm Hva er sjansen for at vi nå, uten noe av verdi å spille for, bare lar guttungene starte/spill på bekostning av de som ikke er her neste år ut sesongen?
Slim to none.

lsklars

Legg inn av lsklars »


Lezah

Legg inn av Lezah »

lsklars skrev: ons apr 27, 2022 2:43 pm
Sancho den eneste som vil savnes.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: ons apr 27, 2022 1:41 pm Hva er sjansen for at vi nå, uten noe av verdi å spille for, bare lar guttungene starte/spill på bekostning av de som ikke er her neste år ut sesongen?
"All for it!"
Men sjansen for at det skjer er vel dessverre noe mager, som andre har vært inne på....

Kunne parkert flere for min del og sluppet til ungguttene. Er fordeler/bakdeler ved det og i "verste fall" blir det conference league (avhengig av)
Om det blir 5,6 eller 7.plass i årets PL bryr meg lite så slipp ungstutene løs....!

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

lsklars skrev: ons apr 27, 2022 2:43 pm
Cavani ute? Nei nå har jeg aldri...!

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Lezah skrev: ons apr 27, 2022 1:41 pm Hva er sjansen for at vi nå, uten noe av verdi å spille for, bare lar guttungene starte/spill på bekostning av de som ikke er her neste år ut sesongen?
Hva er å tape på det? Ikke så veldig mye.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Hardy-guttene skrev: ons apr 27, 2022 4:41 pm
Lezah skrev: ons apr 27, 2022 1:41 pm Hva er sjansen for at vi nå, uten noe av verdi å spille for, bare lar guttungene starte/spill på bekostning av de som ikke er her neste år ut sesongen?
Hva er å tape på det? Ikke så veldig mye.
United har jo vært i samme situasjon før, uten at noe særlig med unggutter har fått tillit. Dog ikke med Ralf.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »



Denne er fin

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: ons apr 27, 2022 4:57 pm

Denne er fin
En såkalt "dobbeltsperre" fungere vel heller dårlig i fotball og man hadde faktisk rukket å parkere framhjulene på et par sykler i "stativene" der, før ballen ble slått... :lol:

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Er jo ikke rart at Telles sjelden er på defensivt. Først hoftefeste, før hendene plantes på knea. Hjelper ikke akkurat på "myten" om at fotballspillere er late det klippet der.

lsklars

Legg inn av lsklars »

greyserpent skrev: ons apr 27, 2022 4:08 pm
lsklars skrev: ons apr 27, 2022 2:43 pm
Cavani ute? Nei nå har jeg aldri...!
Visstnok tilbake i trening dagen etter Chelsea-kampen, selsakt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

lsklars skrev: ons apr 27, 2022 7:13 pm
greyserpent skrev: ons apr 27, 2022 4:08 pm
lsklars skrev: ons apr 27, 2022 2:43 pm
Cavani ute? Nei nå har jeg aldri...!
Visstnok tilbake i trening dagen etter Chelsea-kampen, selsakt.
Vet ikke om "bedre sent enn aldri" er adekvat her...?

arknath

Legg inn av arknath »

Er bare å pøse på med ungdommen resten av sesongen + spillere som helt dønn ærlig ønsker å spille fotball for oss etter sommeren. Resten kan ta seg en pause(noe de fleste har hatt i kampene i det siste selv om de har vært på banen). Full reset. Få ut "garderobegjengen" og sett sammen et nytt lag. Det holder ikke lenger å si at man starter med blanke ark med ny manager om man har vært en lat ugangskråke for laget. Om spillerne ikke ser grunnlaget for en slik opprenskning så hører de ikke hjemme i Man United. Tar heller en plass midt på tabellen neste år om man ser en vilje til å jobbe som et lag og en klar og tydelig manager med autoritet uten saboterende "klikker" i lagopstillingen. Enkelt og greit.

Kent

Legg inn av Kent »

Hvem skal forhandle ny kontrakt til Pogba nå?

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Kent skrev: tor apr 28, 2022 2:33 pm Hvem skal forhandle ny kontrakt til Pogba nå?
Den som lever får se. Pun intended.

Saliph

Legg inn av Saliph »



Har vel ikke så voldsomt mye å si for oss, men.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: tor apr 28, 2022 7:31 pm

Har vel ikke så voldsomt mye å si for oss, men.
Virker som at han skal kombinere rollene, den stillingen han har oss hos angivelig ikke veldig tidskrevende; visstnok påberegnet 6 dager i mnd ifølge Utdreport.

Kent

Legg inn av Kent »

Hva i all verden får man utrettet på 6 dager i måneden?

startelver

Legg inn av startelver »

Ikke mye tydeligvis, det spillet til United blir bare verre og verre.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Selge Rashford i sommer - Yay or Nay?

Jeg blir i alle fall sjokkert hvis Erik klarer å få noe særlig ut av Rashy. Virker helt ferdig.
Sist redigert av Saliph den tor apr 28, 2022 10:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

Ale skrev: tor apr 28, 2022 10:52 pm
Saliph skrev: tor apr 28, 2022 10:51 pm Selge Rashford i sommer - Yay or Nay?
Vil gi ham en sjanse under Ten Hag. Det er en spiller inni der, det vet vi, men frustrerende å se på at han ikke jobber defensivt. Det slipper han ikke unna med under ETH, tror jeg.
Han burde ikke slippe unna med det nå heller, faktisk ett hån mot gutta på benken at han får spille 78 minutter. Bør ikke spille mer denne sesongen, enkelt og greit. :oops:

qbah

Legg inn av qbah »

Hva kan vi få for Rashford? Får vi opp mot 50 mill er det bare å selge tvert.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Han blir nok basert på at Lingaard, Cavani, franskmannen i Sevilla og Greenwood mest sannsynlig er ferdig i klubben.

Kan vel aldri vært helt sikker på CR heller all den tid det nok blir en del utskiftninger i PSG til sommeren.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»