NHL

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: NHL

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor apr 28, 2022 4:17 pm
TAdams6 skrev: tor apr 28, 2022 2:08 pm
Jorge86 skrev: man apr 25, 2022 9:35 pm

Neida, det holder med at de vinner 2 kamper til så lenge en av dem er mot Dallas samtidig som Dallas også taper sine to andre kamper. Typisk hvis Vegas krangler til seg den siste plassen og slår ut Colorado i første runde.

Wild-Blues og Oilers-Kings er spikra nå. Det laget som havner øverst av Predators, Stars og Golden Knights møter Flames. Nest øverst møter Avalanche. Det siste laget tar sommerferie.

Litt mer åpent i east selv om alle åtte lagene er klare. Leafs-Lightning og Hurricanes-Bruins virker veldig sannsynlig. Pens og Capitals kjemper om å få møte Rangers i første runde (og Canes/Bruins i andre) kontra Panthers i første (og Tampa i andre, null sjanse for at Leafs slår ut Lightning.) Panthers, Lightning og Rangers blir nok å se i andre runde. Litt mer åpent mellom Carolina og Boston.
Der var Vegas ute. Dallas og Nashville på Wild card plass og sikret playoff

Samtidig blir Montreal nr 32. De ligger best an til draft lotteriet. Det blir avgjort 10.mai
Det er vel for øvrig en del nye regler til draften, uten at jeg husker de i farten.
https://www.nhl.com/news/2022-nhl-draft ... -333220648

Reddington

Legg inn av Reddington »

Noen som vil prøve seg på vinnertips? Noe av det artigste med NHL (og amerikansk idrett for øvrig) er hvor åpent det er hvert år.

Det kjedelige tipset fra min side blir nok Florida, men jeg legger også noen kroner på Wild. Avhengige av MAF som flere nevner her, men jeg synes ikke de står tilbake for noen, kanskje med et lite unntak av Avs og Florida. Blues ingen favorittmotstander, men de må gjennom verre for å gå hele veien.

Alltid noen litt tyngre favoritter som ryker tidlig også, og mitt underdog-tips går til Dallas. Med forbehold om at Holtby blir friskmeldt tror jeg de slår ut Flames, som de gjorde i 2020.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Chromeback skrev: tor apr 28, 2022 4:36 pm :cry:
Stjerten skrev: tor apr 28, 2022 4:35 pm
Chromeback skrev: tor apr 28, 2022 4:16 pm

Prøver meg på en liten tipping her;

Flames
Oilers
Wild
Avs

Canes
Rangers
Tampa
Florida
Skal jeg tippe med hjertet, håper jeg du har rett, bortsett fra at jeg håper Toronto tar Tampa.
Dessverre har Blues et godt tak på Wild. MAF har vært shaky og Talbot har dårlig statistikk mot Blues. Men krysser fingrene for at Zucca og co, avanserer.
Oilers og Wild er de to jeg er mest usikre på, med Rangers rett bak.

Så er play-off hockey noe helt eget. MAF er jo fort en spiller som kan bære Wild langt i ett play-off, til tross for å vært litt shaky frem til nå.
Dette har du selvsagt rett i. MAF har stått på hodet flere ganger tidligere, og har tre ringer. Ikke noe hadde vært bedre enn om han fikk en med Wild også.
Skal bli spennende å se hva Rangers kan gjøre. Har hatt en sterk sesong.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Reddington skrev: tor apr 28, 2022 5:31 pm Noen som vil prøve seg på vinnertips? Noe av det artigste med NHL (og amerikansk idrett for øvrig) er hvor åpent det er hvert år.

Det kjedelige tipset fra min side blir nok Florida, men jeg legger også noen kroner på Wild. Avhengige av MAF som flere nevner her, men jeg synes ikke de står tilbake for noen, kanskje med et lite unntak av Avs og Florida. Blues ingen favorittmotstander, men de må gjennom verre for å gå hele veien.

Alltid noen litt tyngre favoritter som ryker tidlig også, og mitt underdog-tips går til Dallas. Med forbehold om at Holtby blir friskmeldt tror jeg de slår ut Flames, som de gjorde i 2020.
Spennende. Et scenario jeg ville levd godt med 👍🤞

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Reddington skrev: tor apr 28, 2022 5:31 pm Noen som vil prøve seg på vinnertips? Noe av det artigste med NHL (og amerikansk idrett for øvrig) er hvor åpent det er hvert år.

Det kjedelige tipset fra min side blir nok Florida, men jeg legger også noen kroner på Wild. Avhengige av MAF som flere nevner her, men jeg synes ikke de står tilbake for noen, kanskje med et lite unntak av Avs og Florida. Blues ingen favorittmotstander, men de må gjennom verre for å gå hele veien.

Alltid noen litt tyngre favoritter som ryker tidlig også, og mitt underdog-tips går til Dallas. Med forbehold om at Holtby blir friskmeldt tror jeg de slår ut Flames, som de gjorde i 2020.
Colorado Avalanche er mitt tips. Ikke det mest spenstige tipset, men jeg tror de går langt og kanskje hele veien.
Florida har jo styrket seg og hadde vel 13 seire på rad nettopp. Nå 2 tap på rad, men det er nok mer at de hviler spillere og gjør seg klar til sluttspillet. Men jeg verken håper eller tror at de vinner til slutt.
Min outsider er Rangers. De har imponert meg og de har en matchvinner i buret.
Så, Colorado eller Rangers er mitt tips

Reddington

Legg inn av Reddington »

TAdams6 skrev: tor apr 28, 2022 6:04 pm
Reddington skrev: tor apr 28, 2022 5:31 pm Noen som vil prøve seg på vinnertips? Noe av det artigste med NHL (og amerikansk idrett for øvrig) er hvor åpent det er hvert år.

Det kjedelige tipset fra min side blir nok Florida, men jeg legger også noen kroner på Wild. Avhengige av MAF som flere nevner her, men jeg synes ikke de står tilbake for noen, kanskje med et lite unntak av Avs og Florida. Blues ingen favorittmotstander, men de må gjennom verre for å gå hele veien.

Alltid noen litt tyngre favoritter som ryker tidlig også, og mitt underdog-tips går til Dallas. Med forbehold om at Holtby blir friskmeldt tror jeg de slår ut Flames, som de gjorde i 2020.
Colorado Avalanche er mitt tips. Ikke det mest spenstige tipset, men jeg tror de går langt og kanskje hele veien.
Florida har jo styrket seg og hadde vel 13 seire på rad nettopp. Nå 2 tap på rad, men det er nok mer at de hviler spillere og gjør seg klar til sluttspillet. Men jeg verken håper eller tror at de vinner til slutt.
Min outsider er Rangers. De har imponert meg og de har en matchvinner i buret.
Så, Colorado eller Rangers er mitt tips
NYR er en fin outsider. Shesterkin enorm. I SC er man avhengig av å ha med seg keeperen hele veien..

Tror Avs og Florida er de to største favorittene, før røkla med TOR, Tampa, Flames, Canes etc. kommer ganske jevnt bak der. Jeg holder nok Florida bittelitt over Avs, men kan være farget av at Avs har choket de siste årene. Men Landeskog ute for Avs, og Giroux inn for Florida? Kan være slike «marginer» som avgjør.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Reddington skrev: tor apr 28, 2022 6:29 pm
TAdams6 skrev: tor apr 28, 2022 6:04 pm
Reddington skrev: tor apr 28, 2022 5:31 pm Noen som vil prøve seg på vinnertips? Noe av det artigste med NHL (og amerikansk idrett for øvrig) er hvor åpent det er hvert år.

Det kjedelige tipset fra min side blir nok Florida, men jeg legger også noen kroner på Wild. Avhengige av MAF som flere nevner her, men jeg synes ikke de står tilbake for noen, kanskje med et lite unntak av Avs og Florida. Blues ingen favorittmotstander, men de må gjennom verre for å gå hele veien.

Alltid noen litt tyngre favoritter som ryker tidlig også, og mitt underdog-tips går til Dallas. Med forbehold om at Holtby blir friskmeldt tror jeg de slår ut Flames, som de gjorde i 2020.
Colorado Avalanche er mitt tips. Ikke det mest spenstige tipset, men jeg tror de går langt og kanskje hele veien.
Florida har jo styrket seg og hadde vel 13 seire på rad nettopp. Nå 2 tap på rad, men det er nok mer at de hviler spillere og gjør seg klar til sluttspillet. Men jeg verken håper eller tror at de vinner til slutt.
Min outsider er Rangers. De har imponert meg og de har en matchvinner i buret.
Så, Colorado eller Rangers er mitt tips
NYR er en fin outsider. Shesterkin enorm. I SC er man avhengig av å ha med seg keeperen hele veien..

Tror Avs og Florida er de to største favorittene, før røkla med TOR, Tampa, Flames, Canes etc. kommer ganske jevnt bak der. Jeg holder nok Florida bittelitt over Avs, men kan være farget av at Avs har choket de siste årene. Men Landeskog ute for Avs, og Giroux inn for Florida? Kan være slike «marginer» som avgjør.
Hvor lenge er Landeskog borte, egentlig? Var jo meget god tidligere denne sesongen.

Reddington

Legg inn av Reddington »

GiPazzini_85 skrev: tor apr 28, 2022 7:58 pm
Reddington skrev: tor apr 28, 2022 6:29 pm
TAdams6 skrev: tor apr 28, 2022 6:04 pm

Colorado Avalanche er mitt tips. Ikke det mest spenstige tipset, men jeg tror de går langt og kanskje hele veien.
Florida har jo styrket seg og hadde vel 13 seire på rad nettopp. Nå 2 tap på rad, men det er nok mer at de hviler spillere og gjør seg klar til sluttspillet. Men jeg verken håper eller tror at de vinner til slutt.
Min outsider er Rangers. De har imponert meg og de har en matchvinner i buret.
Så, Colorado eller Rangers er mitt tips
NYR er en fin outsider. Shesterkin enorm. I SC er man avhengig av å ha med seg keeperen hele veien..

Tror Avs og Florida er de to største favorittene, før røkla med TOR, Tampa, Flames, Canes etc. kommer ganske jevnt bak der. Jeg holder nok Florida bittelitt over Avs, men kan være farget av at Avs har choket de siste årene. Men Landeskog ute for Avs, og Giroux inn for Florida? Kan være slike «marginer» som avgjør.
Hvor lenge er Landeskog borte, egentlig? Var jo meget god tidligere denne sesongen.
Ut sesongen i hvert fall. Operasjon. Avs ville ha Giroux som «erstatter».

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

EBUG Tom Hodges

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: tor apr 28, 2022 4:16 pm
Mr.Meep skrev: tor apr 28, 2022 4:10 pm Screenshot_20220428-160857_Bleacher Report.jpg
Prøver meg på en liten tipping her;

Flames
Oilers
Wild
Avs

Canes
Rangers
Tampa
Florida
Dette er alle favorittene, jeg tviler på at alle tar seg videre. Noen overraskelser er det alltid. Kings kanskje. Jeg tror Boston slår ut Carolina også, uten at det kan kalles en bombe.

Akkurat nå vil jeg nesten gi lavest odds på Flames. Ikke fordi de har det beste laget, men de har den letteste veien til conference finals. Bra keeper, solid D og en førsterekke hvor alle tre scorte mer enn 40 mål i RS. Gaudreau hadde 90 poeng i even strength, flest i en sesong siden Jagr i 95/96 (kanskje han slo Jagr også, Gaudreau hadde 85 når jeg leste stat’en.) Det blir nok stopp mot Colorado/Wild/Blues i CF, men det er vanskeligere å si hvem av disse som kommer dit.

For meg er Colorado, Tampa og Rangers de største favorittene i første runde, selv om jeg håper at de to sistnevnte ryker ut. Første runde er kryptonitt for Leafs, og Tampa har fått opp dampen nå. Stamkos med 10+16 på de siste 9 kampene i RS. Og Shesterkin har vært god hele sesongen, men han EIER Pens.

Panthers 4-1
Tampa 4-2
Bruins 4-2
Rangers 4-1

Avalanche 4-1
Blues 4-3
Flames 4-0
Kings 4-2

Håper på Colorado-Florida, tror Colorado-Tampa.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Reddington skrev: tor apr 28, 2022 10:17 pm
GiPazzini_85 skrev: tor apr 28, 2022 7:58 pm
Reddington skrev: tor apr 28, 2022 6:29 pm

NYR er en fin outsider. Shesterkin enorm. I SC er man avhengig av å ha med seg keeperen hele veien..

Tror Avs og Florida er de to største favorittene, før røkla med TOR, Tampa, Flames, Canes etc. kommer ganske jevnt bak der. Jeg holder nok Florida bittelitt over Avs, men kan være farget av at Avs har choket de siste årene. Men Landeskog ute for Avs, og Giroux inn for Florida? Kan være slike «marginer» som avgjør.
Hvor lenge er Landeskog borte, egentlig? Var jo meget god tidligere denne sesongen.
Ut sesongen i hvert fall. Operasjon. Avs ville ha Giroux som «erstatter».
«Gabe is good. Taking steps forward,» said coach Jared Bednar. «Still the plan is for him to be ready for game 1.»

Fra torsdag, hvor Landeskog også var på morning skate. Avs var ute etter Giroux fordi de hadde plass under lønnstaket med Landeskog på IR.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Jorge86 skrev: lør apr 30, 2022 6:48 pm
Reddington skrev: tor apr 28, 2022 10:17 pm
GiPazzini_85 skrev: tor apr 28, 2022 7:58 pm

Hvor lenge er Landeskog borte, egentlig? Var jo meget god tidligere denne sesongen.
Ut sesongen i hvert fall. Operasjon. Avs ville ha Giroux som «erstatter».
«Gabe is good. Taking steps forward,» said coach Jared Bednar. «Still the plan is for him to be ready for game 1.»

Fra torsdag, hvor Landeskog også var på morning skate. Avs var ute etter Giroux fordi de hadde plass under lønnstaket med Landeskog på IR.
Jøss, okei. Da han gikk ut i operasjon leste jeg at han ikke var tilbake før neste sesong og slo meg til ro med det, men det er jo en god stund siden. Ting har åpenbart endret seg siden da. Stort pluss for Avs det.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Reddington skrev: lør apr 30, 2022 7:39 pm
Jorge86 skrev: lør apr 30, 2022 6:48 pm
Reddington skrev: tor apr 28, 2022 10:17 pm

Ut sesongen i hvert fall. Operasjon. Avs ville ha Giroux som «erstatter».
«Gabe is good. Taking steps forward,» said coach Jared Bednar. «Still the plan is for him to be ready for game 1.»

Fra torsdag, hvor Landeskog også var på morning skate. Avs var ute etter Giroux fordi de hadde plass under lønnstaket med Landeskog på IR.
Jøss, okei. Da han gikk ut i operasjon leste jeg at han ikke var tilbake før neste sesong og slo meg til ro med det, men det er jo en god stund siden. Ting har åpenbart endret seg siden da. Stort pluss for Avs det.
Jeg tror de pleier å referere til regular season når de sier «rest of the season» der borte, og «will not return before next season» når det inkluderer playoff. Jeg vet ikke om det var tilfelle her, men uansett greit å ha i bakhodet ;)

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Reddington skrev: tor apr 28, 2022 6:29 pm
TAdams6 skrev: tor apr 28, 2022 6:04 pm
Reddington skrev: tor apr 28, 2022 5:31 pm Noen som vil prøve seg på vinnertips? Noe av det artigste med NHL (og amerikansk idrett for øvrig) er hvor åpent det er hvert år.

Det kjedelige tipset fra min side blir nok Florida, men jeg legger også noen kroner på Wild. Avhengige av MAF som flere nevner her, men jeg synes ikke de står tilbake for noen, kanskje med et lite unntak av Avs og Florida. Blues ingen favorittmotstander, men de må gjennom verre for å gå hele veien.

Alltid noen litt tyngre favoritter som ryker tidlig også, og mitt underdog-tips går til Dallas. Med forbehold om at Holtby blir friskmeldt tror jeg de slår ut Flames, som de gjorde i 2020.
Colorado Avalanche er mitt tips. Ikke det mest spenstige tipset, men jeg tror de går langt og kanskje hele veien.
Florida har jo styrket seg og hadde vel 13 seire på rad nettopp. Nå 2 tap på rad, men det er nok mer at de hviler spillere og gjør seg klar til sluttspillet. Men jeg verken håper eller tror at de vinner til slutt.
Min outsider er Rangers. De har imponert meg og de har en matchvinner i buret.
Så, Colorado eller Rangers er mitt tips
Shesterkin enorm.
Han har vel en redningsprosent som bare Tim Thomas og Hasek har klart bedre gjennom hele NHL-historien. Sier vel sitt.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Som ventet så blir Wild tatt bakfra av Blues.

Perron med 3 mål i PP! Pluss en assist.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Fyfaen deilig nyhet å våkne til!!
5-0!!!


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Tap for Wild. Zucca spilte over 7 minutter i PP, men ingen mål eller poeng. Men godt han er fit for fight

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Føler’n


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

fra en av Finlands største hockey journalister

I've told it before and I tell it again: Patrik Laine was never a problem in the room, it was Mark Scheifele and Blake Wheeler. And they still are the rotten apples. #NHLJets

I år har set ikke vært frys og gammen og kanskje burde Jets holdt på Laine og tradet de to andre. Lett å si nå, men oppvask blir det i Winnipeg

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: tir mai 03, 2022 5:20 pm fra en av Finlands største hockey journalister

I've told it before and I tell it again: Patrik Laine was never a problem in the room, it was Mark Scheifele and Blake Wheeler. And they still are the rotten apples. #NHLJets

I år har set ikke vært frys og gammen og kanskje burde Jets holdt på Laine og tradet de to andre. Lett å si nå, men oppvask blir det i Winnipeg
Er nå egentlig godt gjort å ikke gjøre det bedre over tid enn de har gjort med tanke på all hypen og såpass lite resultater samtidig som pilen nå virker å peke i feil retning.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: tir mai 03, 2022 8:18 pm
TAdams6 skrev: tir mai 03, 2022 5:20 pm fra en av Finlands største hockey journalister

I've told it before and I tell it again: Patrik Laine was never a problem in the room, it was Mark Scheifele and Blake Wheeler. And they still are the rotten apples. #NHLJets

I år har set ikke vært frys og gammen og kanskje burde Jets holdt på Laine og tradet de to andre. Lett å si nå, men oppvask blir det i Winnipeg
Er nå egentlig godt gjort å ikke gjøre det bedre over tid enn de har gjort med tanke på all hypen og såpass lite resultater samtidig som pilen nå virker å peke i feil retning.
Det er imponerende ja.
Jeg tror Paul Maurice greide å melke ut det han gjorde med sin filosofi. Men spillere med slike ferdigheter trenger en trener som kan utnytte alle styrkene til spillerne og ikke bare satse på høy hastighet og få folk på buret. Det blir for enkelt. I enkeltkamper slår de hvem som helst, men en veldig krevende spillestil samtidig som flere spillere ikke får brukt hele potensialet sitt. Dave Lowry kom og kjørte i samme spor.

Så møter Jets lag som Carolina der det er noe helt annet. Jets sitt system har vært alt for enkelt. Håper virkelig at en ny trener kan rette på dette.
Spillestilen har gjort at man får mange brudd imot og forsvaret pluss Hellebuyck får til tider en vanskelig jobb. For det er det defensive som får kjeft. Alt for enkelt å score mål, alt for enkele feil av backene. Hellebuyck er ikke på topp. Masse kritikk. Noe berettiget, men man må angripe og forsvare seg som et lag og det har ikke Jets gjort.

Selv om pila peker feil vei så bør det faktisk være en quick fix å få laget til å utfordre allerede til høsten. Det er enkelt å se hva problemet er. Hva som må rettes på. En av spillerne som lager flest brudd imot og som jobber dårligst defensivt er Mark Scheifele. Scheifele og Wheeler er uten tvil de 2 spillerne med dårligst +/- statistikk.

Jeg er optimist, men det hele kommer an på hvilken trener som ansettes. At man ønsker å skifte ut hele trenerteamet liker jeg. Det trengs endring på trenerfronten.

Faktisk har Mark Chipman, lederen i Jets skrevet brev som jeg leste etter at jeg skrev innlegget. Her noe av det viktigste han kommer med idag
"Be assured that Kevin and his team are determined to make the necessary adjustments to what we truly believe can be a championship team. In addition, know that we will always remain committed to improving the fan experience at all True North venues. As an ownership group, and notwithstanding the financial impact the pandemic has had, know that our commitment to invest in the team and our facilities remains stronger than ever."
https://www.nhl.com/jets/info/message-f ... gn=article

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: tir mai 03, 2022 9:58 pm
GiPazzini_85 skrev: tir mai 03, 2022 8:18 pm
TAdams6 skrev: tir mai 03, 2022 5:20 pm fra en av Finlands største hockey journalister

I've told it before and I tell it again: Patrik Laine was never a problem in the room, it was Mark Scheifele and Blake Wheeler. And they still are the rotten apples. #NHLJets

I år har set ikke vært frys og gammen og kanskje burde Jets holdt på Laine og tradet de to andre. Lett å si nå, men oppvask blir det i Winnipeg
Er nå egentlig godt gjort å ikke gjøre det bedre over tid enn de har gjort med tanke på all hypen og såpass lite resultater samtidig som pilen nå virker å peke i feil retning.
Det er imponerende ja.
Jeg tror Paul Maurice greide å melke ut det han gjorde med sin filosofi. Men spillere med slike ferdigheter trenger en trener som kan utnytte alle styrkene til spillerne og ikke bare satse på høy hastighet og få folk på buret. Det blir for enkelt. I enkeltkamper slår de hvem som helst, men en veldig krevende spillestil samtidig som flere spillere ikke får brukt hele potensialet sitt. Dave Lowry kom og kjørte i samme spor.

Så møter Jets lag som Carolina der det er noe helt annet. Jets sitt system har vært alt for enkelt. Håper virkelig at en ny trener kan rette på dette.
Spillestilen har gjort at man får mange brudd imot og forsvaret pluss Hellebuyck får til tider en vanskelig jobb. For det er det defensive som får kjeft. Alt for enkelt å score mål, alt for enkele feil av backene. Hellebuyck er ikke på topp. Masse kritikk. Noe berettiget, men man må angripe og forsvare seg som et lag og det har ikke Jets gjort.

Selv om pila peker feil vei så bør det faktisk være en quick fix å få laget til å utfordre allerede til høsten. Det er enkelt å se hva problemet er. Hva som må rettes på. En av spillerne som lager flest brudd imot og som jobber dårligst defensivt er Mark Scheifele. Scheifele og Wheeler er uten tvil de 2 spillerne med dårligst +/- statistikk.

Jeg er optimist, men det hele kommer an på hvilken trener som ansettes. At man ønsker å skifte ut hele trenerteamet liker jeg. Det trengs endring på trenerfronten.
Det skjer vel allerede ting i Detroit og det kommer vel fort til å skje ting og tang i Winnipeg, Vegas, Islanders m.fl denne sommeren.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Au da 3OT mellom Rangers og Penguins og utallige skudd


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Friedman på twitter
"Friedman seems to be tying Bruce Boudreau to the Flyers if he doesn’t stay in Van.

He mentions Scott Arniel and Randy Carlyle as #NHLJets coaching candidates.

FFS think outside the box. Bring in new blood damn it."

Scott Arniel eller Randy Carlyle til Jets?
Carlyle må da være langt over toppen?
Arniel har vel heller ikke vært strålende siste 10 årene, selv om jeg foretrekker han foran Carlyle.
Flyers etter Boudreau? Kan være et fornuftig valg det hvis han ikke blir i Vancouver. Bedre alternativ det enn hva Jets kanskje er ute etter.
Håper på noe nytt hos Jets. Noe litt mer spennende enn Carlyle og Arniel.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Men det skal vel godt gjøres å så til de grader moses som det Nashville ble i førsteperioden i Denver i natt. Ekholm og Co ble temmelig svimle der når McKinnon og Co gjorde akkurat som de ville. Kunne jo nærmest slappe av i de neste to periodene og sikre inn en soleklar seier.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Let’s see. Bruce Boudreau has a career NHL coaching record of 599-317(pretty good right?), he’s never had a losing season in 14 seasons…he revitalized Van. This season…and the Canucks say he has to “Prove himself” next season before they commit long term. Hmmm!!

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jeg er blitt en Rangers fan i kampene mot Pittsburgh. Grunn, Jets får 1.rundevalg hvis de Rangers går videre til neste runde.

Copp leverer for Rangers og det snakkes om lang kontrakt

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Litt av en respons fra Wild, så gjenstår det å se om de kan følge dette opp på søndag. Det er vel en "must win game" for Blues, må man si.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

TAdams6 skrev: fre mai 06, 2022 11:25 am Jeg er blitt en Rangers fan i kampene mot Pittsburgh. Grunn, Jets får 1.rundevalg hvis de Rangers går videre til neste runde.

Copp leverer for Rangers og det snakkes om lang kontrakt
Det blir 25th overall i beste fall. Ikke lett å finne gull der. Enda vanskeligere med 57th naturligvis, men sene 1st round picks har en tendens til å overvurderes, synes jeg.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jorge86 skrev: lør mai 07, 2022 1:06 pm
TAdams6 skrev: fre mai 06, 2022 11:25 am Jeg er blitt en Rangers fan i kampene mot Pittsburgh. Grunn, Jets får 1.rundevalg hvis de Rangers går videre til neste runde.

Copp leverer for Rangers og det snakkes om lang kontrakt
Det blir 25th overall i beste fall. Ikke lett å finne gull der. Enda vanskeligere med 57th naturligvis, men sene 1st round picks har en tendens til å overvurderes, synes jeg.
Joda, enig det. Men tar det vi kan få. Jets virker å ha funnet ok prospects rundt nr 20 siste årene.

Men enkelt er det ikke.
Chibrikov har nå fullført sesong i Russland. Kun Connor og Laine har visstnok beste statistikk av en 18 åring hos Jets. Chibrikov ble plukket som nr 50

Speiderne jobber bra hos Jets om dagen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»