Bodø/Glimt Klubbtråd

Svar
Nordlys

Re: Bodø/Glimt Klubbtråd

Legg inn av Nordlys »

Korgutt skrev: fre mai 06, 2022 11:00 am Planlegges det noen treningskamper i landslagsperioden i juni måned?
Ikke hørt noe om det.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Slik jeg tolker det så vil de ha spilletid på Sigurd og så er de komfortable med Amundsen som fjerdevalg om det blir stopperkrise. Kvile er klart foran Isak i køen. Litt kort med bare én måned?

boombis

Legg inn av boombis »

Hvis ikke jeg husker feil, så er vel første kvalikk-kamp til europa 14. juni?

Mulig man tenker litt anerledes i den forbindelse.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

boombis skrev: fre mai 06, 2022 11:16 am Hvis ikke jeg husker feil, så er vel første kvalikk-kamp til europa 14. juni?

Mulig man tenker litt anerledes i den forbindelse.
De første kampene i Europa for dere spilles 5./6.juli med retur 12./13.juli. De andre norske lagene kommer inn torsdag 21.juli i andre kvalifiseringsrunde. Og slik vil det holde på sommeren gjennom til man kommer til playoff som spilles 16./18.august med retur 1 uke senere. Mulig du snakker om når en eller annen trekning skal skje?

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Korgutt skrev: fre mai 06, 2022 11:35 am Mulig du snakker om når en eller annen trekning skal skje?
Vet du når innmeldingsfristen for ecup er? Hadde vel vært mer naturlig å leie han ut til den gikk ut og så hente ham hjem da.

PS! I Glimt-tråden siterer vi ikke innlegget rett over ens eget i sin helhet. Det blir veldig rotete og lite lesbart ;) Særlig når flere gjør det på rekke og rad.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Nordlys skrev: fre mai 06, 2022 12:20 pm
Korgutt skrev: fre mai 06, 2022 11:35 am Mulig du snakker om når en eller annen trekning skal skje?
Vet du når innmeldingsfristen for ecup er?
Er ikke sikker på nøyaktig dato men mener bestemt at det er en ukedag i begynnelsen av uken uken før første kamp. I slutten av juni altså. Men dette vet nok @Kjello bedre enn det jeg gjør.

Number4

Legg inn av Number4 »

Politiet henlegger saken, fornuftig.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Nordlys skrev: fre mai 06, 2022 11:03 am Flere på det Glimt-laget som jeg ville likt og sett på dagens lag. Runar og Trond i 07-form hadde vært meeget spennende!
Tror egentlig ingen av dem hadde nådd opp til kravene i dagens lag når det gjelder seriøsitet og det å leve som en toppidrettsutøver 😬 Men på banen hadde de nok vært gode nok, definitivt.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Tjaaa. Sett et par av de spillerne fra 07-laget i dagens treningskultur, spillergruppe, spillestil. Lædre Bjørdal, Råstad, Anders Konradsen, Randall Brenes. Jeg tror flere kunne blitt enda bedre enn de ble.

Forøvrig savner jeg chantsa fra den tida.

EEEEEERIKS MENN, KENTAS MENN, SKAL UT I STRID IGJEN

SCORE OSS ET MÅL KJÆRE RUNAR BERG

Og litt tidligere. Hannes navn det e Kjølner

boombis

Legg inn av boombis »

Skår oss et mål kjære Runar Berg finnes jo i minst to versjoner! :lol:

Melodien er jo for øvrig genial, selv om den minner om et sent nach på st.hanshaugen...

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Denne tråden er stilig!

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

boombis skrev: fre mai 06, 2022 1:27 pm Skår oss et mål kjære Runar Berg finnes jo i minst to versjoner! :lol:

Melodien er jo for øvrig genial, selv om den minner om et sent nach på st.hanshaugen...
Hva var melodien? Jeg var ikke mye på supporterfeltet på den tiden. Synes med fordel dagens gruppering kan bli flinkere til å dra sanger som passer kampbildet og situasjoner under kampene. Da blir det enda litt mer levende!

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

rdzzl skrev: fre mai 06, 2022 1:17 pm Og litt tidligere. Hannes navn det e Kjølner
Hvorfor ikke Pellegrino har fått en sang med Pelle-melodi skjønner jeg ikke.
jonsnow skrev:Hannes navn det e Pelle!
og han spring som ei gaselle.
kjap og rask og sparka som besatt!
Toppen
gavharr skrev:Hannes navn det e Pelle, og dæven som han kan spælle. Han e gul ja helt gul, Og to meter lang.
Og det fine med han, e at han kan løpe, han kan skyt og head og score masse mål.... Tra la la la la lalla....
Var noen kreative forslag på Glimtforum da han ble signert

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Nordlys skrev: fre mai 06, 2022 3:28 pm
rdzzl skrev: fre mai 06, 2022 1:17 pm Og litt tidligere. Hannes navn det e Kjølner
Hvorfor ikke Pellegrino har fått en sang med Pelle-melodi skjønner jeg ikke.
Må være gjennomtenkt med teksten da og kanskje ikke inkludere linjer som "han e svart og litt kvit og tre meter lang"

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

FranciscoM skrev: fre mai 06, 2022 3:32 pm Må være gjennomtenkt med teksten da og kanskje ikke inkludere linjer som "han e svart og litt kvit og tre meter lang"
Det hadde jo vært veldig lættis da :lol: Men man rører ikke hudfarge i 2022 naturligvis. :roll:
Sist redigert av Nordlys den fre mai 06, 2022 3:39 pm, redigert 3 ganger totalt.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Nordlys skrev: fre mai 06, 2022 3:33 pm
FranciscoM skrev: fre mai 06, 2022 3:32 pm Må være gjennomtenkt med teksten da og kanskje ikke inkludere linjer som "han e svart og litt kvit og tre meter lang"
Det hadde jo vært veldig lættis da :lol:
Heheh, han hadde nok tatt det med et smil ja :lol:

boombis

Legg inn av boombis »

Nordlys skrev: fre mai 06, 2022 3:26 pm
boombis skrev: fre mai 06, 2022 1:27 pm Skår oss et mål kjære Runar Berg finnes jo i minst to versjoner! :lol:

Melodien er jo for øvrig genial, selv om den minner om et sent nach på st.hanshaugen...
Hva var melodien? Jeg var ikke mye på supporterfeltet på den tiden. Synes med fordel dagens gruppering kan bli flinkere til å dra sanger som passer kampbildet og situasjoner under kampene. Da blir det enda litt mer levende!
Org:
Sing us a song, youre the piano man
Sing us a song tonight
Well, were all in the mood for a melody
And youve got us feelin alright

Vår versjon, laget på en busstur til Hamar i 2007...
Skår oss et mål kjære Runar Berg
Skår oss et mål i kveld
Du ska vis at du e best i dag
Og at du e ung likevel


rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Den var min favoritt, ja! Syns i grunn vi er for dårlige på å hylle legender fra tribuna. Vi vet jo også et de sitter på Aspmyra/ser kampen.
Kan ikke noen med litt volum dra i gang den sangen til Runar mot LSK?

Vi tapte forresten cupfinalen fordi vi ikke sang barndomsminne fra nordland ved kampstart. Kjente det var noe galt så snart fem minutter var gått og ingen satte den i gang.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Nordlys skrev: fre mai 06, 2022 3:33 pm Men man rører ikke hudfarge i 2022 naturligvis. :roll:
Du nekter å ta på fargede mennesker?

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Tjaaah skrev: lør mai 07, 2022 12:31 am Du nekter å ta på fargede mennesker?
Jeg nekter å svare på dette før vi har invitert inn alle mediehusene så de kan lage sak på det. Det har vært alt for lite drama siste uken.

boombis

Legg inn av boombis »

@Nordlys fikser du kamptråd?

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Fritt frem å lage om du vil. Jeg får kanskje noe opp å stå i ettermiddag. Ikke tid nå

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

Nordlys skrev: lør mai 07, 2022 11:58 am Jeg får kanskje noe opp å stå i ettermiddag. Ikke tid nå
Bilde

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Mr_Sjokomelk skrev: lør mai 07, 2022 12:04 pm
Nordlys skrev: lør mai 07, 2022 11:58 am Jeg får kanskje noe opp å stå i ettermiddag. Ikke tid nå
Bilde
Det skjer jo ikke av seg selv. Handler om å være på rett sted til rett tid.

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

Nordlys skrev: lør mai 07, 2022 12:50 pm
Det skjer jo ikke av seg selv. Handler om å være på rett sted til rett tid.
Location, location, lubrication!

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Alltid viktig å komme i den rette stemningen.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Han hadde grei børse han Erlend Robertsen.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Det fikk meg til å tenke på en annen gammel Glimt-spiller. Viljar Nordberg var en artist når han hadde dagen.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Det var et par spennende unggutter som var på tur gjennom her, som det ikke ble noe av dessverre. Som nevnt for et par innlegg siden, lurer på hvordan de hadde utviklet seg i dagens system/miljø. Daniel Edvardsen var en annen.

boombis

Legg inn av boombis »

Men samtidig er jo spørsmålet om disse spillerne hadde holdningene som skulle til. Jeg tror nok fort de hadde blitt veid og funnet for lett i dagens Glimt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»