Opptøyer i Sverige

Svar
Neptun
Innlegg: 5550

Re: Opptøyer i Sverige

Legg inn av Neptun »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 8:18 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 7:55 pm Utrolig hvordan alle debatter om islam/muslimer skal avspores av tilsløre-aktivister.

Saken som er omtalt skjedde i Sverige, men de samme reaksjonene og hendelsene er lett overførbar til Norge.
Kort fortalt omhandler det personer fra en totalitær og undertrykkende ideologi som forlanger ytringsfrihet for seg selv, men som ikke tolererer andres ytringer - selv fjernt fra sine egne opphavsland.

Ytringsfrihet er en av våre fremste kjerneverdier som vestlig land. Frihet (også seksuell) og likestilling er også vestlige kjerneverdier som strider mot islam og som derfor ikke tolereres.
Når folk tar med seg slike holdninger til Vesten så er det god grunn til å spørre hva de gjør her, eller...?

Dette har INGENTING med SIAN eller ei halvgammel kvinne som omtales i utallige kommentarer her inne å gjøre, men et sett totalitære holdninger og verdier som strider mot både vestlige verdier og lover på flere områder. Det er under enhver omstendighet uakseptabelt å ikke respektere vår ytringsfrihet - og oppføre seg som de gjør i Midt-Østen med steinkasting og hærverk mot dem de er uenig med. Hvorfor er det så utrolig vanskelig å være tydelig om noe som er så enkelt å forstå?
Hva med disse? https://www.dagbladet.no/nyheter/arina- ... d/72873218

Tror du det er folk fra Midt-Østen som har stått bak disse truslene og sjikanen?
Eksakt hvor plasserer du denne ikke helt ferske artikkelen fra VG i min kommentar?
En sak jeg ikke kjenner til utfallet på heller.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Neptun skrev: lør mai 07, 2022 9:45 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 8:18 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 7:55 pm Utrolig hvordan alle debatter om islam/muslimer skal avspores av tilsløre-aktivister.

Saken som er omtalt skjedde i Sverige, men de samme reaksjonene og hendelsene er lett overførbar til Norge.
Kort fortalt omhandler det personer fra en totalitær og undertrykkende ideologi som forlanger ytringsfrihet for seg selv, men som ikke tolererer andres ytringer - selv fjernt fra sine egne opphavsland.

Ytringsfrihet er en av våre fremste kjerneverdier som vestlig land. Frihet (også seksuell) og likestilling er også vestlige kjerneverdier som strider mot islam og som derfor ikke tolereres.
Når folk tar med seg slike holdninger til Vesten så er det god grunn til å spørre hva de gjør her, eller...?

Dette har INGENTING med SIAN eller ei halvgammel kvinne som omtales i utallige kommentarer her inne å gjøre, men et sett totalitære holdninger og verdier som strider mot både vestlige verdier og lover på flere områder. Det er under enhver omstendighet uakseptabelt å ikke respektere vår ytringsfrihet - og oppføre seg som de gjør i Midt-Østen med steinkasting og hærverk mot dem de er uenig med. Hvorfor er det så utrolig vanskelig å være tydelig om noe som er så enkelt å forstå?
Hva med disse? https://www.dagbladet.no/nyheter/arina- ... d/72873218

Tror du det er folk fra Midt-Østen som har stått bak disse truslene og sjikanen?
Eksakt hvor plasserer du denne ikke helt ferske artikkelen fra VG i min kommentar?
En sak jeg ikke kjenner til utfallet på heller.
Dette er jo mennesker som forakter ytringsfriheten, og det er ikke akkurat et enkelttilfelle at personer som uttaler seg kritisk mot personer eller grupper fra ytre høyre oversømmes av sjikane og drapstrusler. Hva tror du det skyldes?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 9:51 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 9:45 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 8:18 pm
Hva med disse? https://www.dagbladet.no/nyheter/arina- ... d/72873218

Tror du det er folk fra Midt-Østen som har stått bak disse truslene og sjikanen?
Eksakt hvor plasserer du denne ikke helt ferske artikkelen fra VG i min kommentar?
En sak jeg ikke kjenner til utfallet på heller.
Dette er jo mennesker som forakter ytringsfriheten, og det er ikke akkurat et enkelttilfelle at personer som uttaler seg kritisk mot personer eller grupper fra ytre høyre oversømmes av sjikane og drapstrusler. Hva tror du det skyldes?
Her fikk du punchet det inn igjen ... "ytre høyre". En omtale som pr i dag ikke er definert av noen av dem som tyr til begrepet.
En muslimsk jente hevder hun er truet av noen personer. Kastet de stein mot hodet hennes, eller forsøkte de å drepe henne?
Vis gjerne til hvordan utfallet ble.

Du burde studere i hvilke land demokrati, frihet, ytringsfrihet og likestilling har best kår før du utroper muslimer som noen læremestre i vestlige land.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 9:51 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 9:45 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 8:18 pm
Hva med disse? https://www.dagbladet.no/nyheter/arina- ... d/72873218

Tror du det er folk fra Midt-Østen som har stått bak disse truslene og sjikanen?
Eksakt hvor plasserer du denne ikke helt ferske artikkelen fra VG i min kommentar?
En sak jeg ikke kjenner til utfallet på heller.
Dette er jo mennesker som forakter ytringsfriheten, og det er ikke akkurat et enkelttilfelle at personer som uttaler seg kritisk mot personer eller grupper fra ytre høyre oversømmes av sjikane og drapstrusler. Hva tror du det skyldes?
Finnes råtne epler ytterst på høyresiden også. Men hadde noen skrevet en kronikk "hvordan bekjempe islam", så skulle du sett noe helt annet.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Neptun skrev: lør mai 07, 2022 10:06 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 9:51 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 9:45 pm

Eksakt hvor plasserer du denne ikke helt ferske artikkelen fra VG i min kommentar?
En sak jeg ikke kjenner til utfallet på heller.
Dette er jo mennesker som forakter ytringsfriheten, og det er ikke akkurat et enkelttilfelle at personer som uttaler seg kritisk mot personer eller grupper fra ytre høyre oversømmes av sjikane og drapstrusler. Hva tror du det skyldes?
Her fikk du punchet det inn igjen ... "ytre høyre". En omtale som pr i dag ikke er definert av noen av dem som tyr til begrepet.
En muslimsk jente hevder hun er truet av noen personer. Kastet de stein mot hodet hennes, eller forsøkte de å drepe henne?
Vis gjerne til hvordan utfallet ble.

Du burde studere i hvilke land demokrati, frihet, ytringsfrihet og likestilling har best kår før du utroper muslimer som noen læremestre i vestlige land.
Hun ble drapstruet. Leverte 25 skjermbilder av trusler og sjikane til politiet. https://www.tv2.no/a/11635278/

Hva tenker du om at personer som uttaler seg kritisk om ytre høyre, blant annet SIAN, blir drapstruet? Selv 15 år gamle jenter. Er dette et tegn på at ytringsfriheten står sterkt på ytre høyre?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Corvus skrev: lør mai 07, 2022 10:09 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 9:51 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 9:45 pm

Eksakt hvor plasserer du denne ikke helt ferske artikkelen fra VG i min kommentar?
En sak jeg ikke kjenner til utfallet på heller.
Dette er jo mennesker som forakter ytringsfriheten, og det er ikke akkurat et enkelttilfelle at personer som uttaler seg kritisk mot personer eller grupper fra ytre høyre oversømmes av sjikane og drapstrusler. Hva tror du det skyldes?
Finnes råtne epler ytterst på høyresiden også. Men hadde noen skrevet en kronikk "hvordan bekjempe islam", så skulle du sett noe helt annet.
Whataboutism og relativisering. Hvorfor er dette alltid måten dere imøtegår drapstrusler og sjikane fra ytre høyre?

Skulle nesten tro dere tok lett på drapstrusler mot en 15 år gammel jente, som bare benyttet ytringsfriheten sin. Jeg ser på drapstrusler mot unge samfunnsdebattanter som en betydelig trussel mot ytringsfriheten i Norge. Det er ikke noe enkelttilfelle akkurat.
Sist redigert av Solvgutt1 den lør mai 07, 2022 10:14 pm, redigert 1 gang totalt.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

🎼It doesnt matter if you are Black and white 🎼

Corvus

Legg inn av Corvus »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:12 pm
Corvus skrev: lør mai 07, 2022 10:09 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 9:51 pm

Dette er jo mennesker som forakter ytringsfriheten, og det er ikke akkurat et enkelttilfelle at personer som uttaler seg kritisk mot personer eller grupper fra ytre høyre oversømmes av sjikane og drapstrusler. Hva tror du det skyldes?
Finnes råtne epler ytterst på høyresiden også. Men hadde noen skrevet en kronikk "hvordan bekjempe islam", så skulle du sett noe helt annet.
Whataboutism og relativisering. Hvorfor er dette alltid måten dere imøtegår drapstrusler og sjikane fra ytre høyre?
Pff. Se nå heller til dere på venstresiden hvordan dere flytter fokuset fra de hundrevis av voldelige muslimer i Sverige til en som brenner en bok. Ingenting kan forsvare det de muslimske hordene gjorde i Sverige. Noe helt annet enn å skrive noe sjikane på nettet.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Corvus skrev: lør mai 07, 2022 10:17 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:12 pm
Corvus skrev: lør mai 07, 2022 10:09 pm

Finnes råtne epler ytterst på høyresiden også. Men hadde noen skrevet en kronikk "hvordan bekjempe islam", så skulle du sett noe helt annet.
Whataboutism og relativisering. Hvorfor er dette alltid måten dere imøtegår drapstrusler og sjikane fra ytre høyre?
Pff. Se nå heller til dere på venstresiden hvordan dere flytter fokuset fra de hundrevis av voldelige muslimer i Sverige til en som brenner en bok. Ingenting kan forsvare det de muslimske hordene gjorde i Sverige. Noe helt annet enn å skrive noe sjikane på nettet.
Det er, hvis du leser lenken, ikke bare snakk om å skrive sjikane på nettet. Folk blir oppringt med drapstrusler, de får drapstrusler i posten og på meldinger. Vi vet jo også at overlevende fra terrorangrepet på Utøya har blitt utsatt for ganske massiv hets fra ABB-tilhengere som mener de skulle vært drept.

Men for all del. Bare ignorer dette du. Det passer ikke.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 4:22 pm

Selvfølgelig er det lov, men det er ikke lov å si "Her ser vi svinet. Se på godt på'n. Se på svinet. Skamløse svinet. Se på'n! Forræder. Se på forræderen." til en vekter som bare gjør jobben sin, og det er vel også bra?
Hvilken straff fikk hun for dette?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Guttorm123 skrev: lør mai 07, 2022 10:45 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 4:22 pm

Selvfølgelig er det lov, men det er ikke lov å si "Her ser vi svinet. Se på godt på'n. Se på svinet. Skamløse svinet. Se på'n! Forræder. Se på forræderen." til en vekter som bare gjør jobben sin, og det er vel også bra?
Hvilken straff fikk hun for dette?
Asked and answered

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 8:18 pm

Tror du det er folk fra Midt-Østen som har stått bak disse truslene og sjikanen?
Folk fra midt-Østen bedriver vel ikke den slags mot andre muslimer?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Guttorm123 skrev: lør mai 07, 2022 10:52 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 8:18 pm

Tror du det er folk fra Midt-Østen som har stått bak disse truslene og sjikanen?
Folk fra midt-Østen bedriver vel ikke den slags mot andre muslimer?
Betyr det at du tror det var folk fra Midt-Østen som stod bak disse truslene?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:11 pm

Hun ble drapstruet. Leverte 25 skjermbilder av trusler og sjikane til politiet. https://www.tv2.no/a/11635278/

Hva tenker du om at personer som uttaler seg kritisk om ytre høyre, blant annet SIAN, blir drapstruet? Selv 15 år gamle jenter. Er dette et tegn på at ytringsfriheten står sterkt på ytre høyre?
I to kronikker publisert i Vårt Land og Aftenposten, kritiserte 16 år gamle Arina Aamir Sheikh blant annet organisasjonen Sian for å være muslimfiendtlige.

Det førte til at Arina mottok en rekke trusler og hatefulle uttalelser i sosiale medier og på telefonen. Hun valgte å anmelde truslene til politiet.

De som har drapstruet henne, er vel blitt dømt for dette da?

Vet du noe om utfallet i denne saken? Jeg finner ingenting....

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Guttorm123 skrev: lør mai 07, 2022 10:58 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:11 pm

Hun ble drapstruet. Leverte 25 skjermbilder av trusler og sjikane til politiet. https://www.tv2.no/a/11635278/

Hva tenker du om at personer som uttaler seg kritisk om ytre høyre, blant annet SIAN, blir drapstruet? Selv 15 år gamle jenter. Er dette et tegn på at ytringsfriheten står sterkt på ytre høyre?
I to kronikker publisert i Vårt Land og Aftenposten, kritiserte 16 år gamle Arina Aamir Sheikh blant annet organisasjonen Sian for å være muslimfiendtlige.

Det førte til at Arina mottok en rekke trusler og hatefulle uttalelser i sosiale medier og på telefonen. Hun valgte å anmelde truslene til politiet.

De som har drapstruet henne, er vel blitt dømt for dette da?

Vet du noe om utfallet i denne saken? Jeg finner ingenting....
Nei, jeg finner heller ikke noe. Hva så?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:54 pm

Betyr det at du tror det var folk fra Midt-Østen som stod bak disse truslene?
Det vet jeg ikke. Islamisten Mohyeldeen Mohammad ble jo dømt for trusler mot stortingsrepresentant for Venstre, Abid Raja, så det kommer vel kanskje helt an på hvordan hun står politisk, om hun har uttalt noe som kan provosere, eventuelt hvem som bør ha grunn til å bli provosert.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Guttorm123 skrev: lør mai 07, 2022 11:08 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:54 pm

Betyr det at du tror det var folk fra Midt-Østen som stod bak disse truslene?
Det vet jeg ikke.
Du er vel i stand til å resonnere litt? Reflektere? Eller er du kun i stand til å komme med irrelevante lenker og insinuasjoner?

Hva tror du? Tror du det var folk fra Midt-Østen som drapstruet henne etter at hun kritiserte SIAN?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:59 pm

Nei, jeg finner heller ikke noe. Hva så?
Egentlig ganske rart, siden drapstrusler er alvorlige greier. Siden hun anmeldte saken, så burde politiet helt klart ha sporet opp gjerningspersonen(e) og tiltalt denne/disse for drapstrusler.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Guttorm123 skrev: lør mai 07, 2022 11:12 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:59 pm

Nei, jeg finner heller ikke noe. Hva så?
Egentlig ganske rart, siden drapstrusler er alvorlige greier. Siden hun anmeldte saken, så burde politiet helt klart ha sporet opp gjerningspersonen(e) og tiltalt denne/disse for drapstrusler.
Hva er det du insinuerer?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 11:11 pm [

Du er vel i stand til å resonnere litt? Reflektere? Eller er du kun i stand til å komme med irrelevante lenker og insinuasjoner?

Hva tror du? Tror du det var folk fra Midt-Østen som drapstruet henne etter at hun kritiserte SIAN?
Dette har jeg ikke peiling på.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Guttorm123 skrev: lør mai 07, 2022 11:29 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 11:11 pm [

Du er vel i stand til å resonnere litt? Reflektere? Eller er du kun i stand til å komme med irrelevante lenker og insinuasjoner?

Hva tror du? Tror du det var folk fra Midt-Østen som drapstruet henne etter at hun kritiserte SIAN?
Dette har jeg ikke peiling på.
Det er helt umulig for deg å forsøke et logisk resonnement her?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:19 pm Vi vet jo også at overlevende fra terrorangrepet på Utøya har blitt utsatt for ganske massiv hets fra ABB-tilhengere som mener de skulle vært drept.
Selv om AUFs politikk kan være provoserende, så bør de selvfølgelig ikke bli utsatt for slikt.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 11:31 pm

Det er helt umulig for deg å forsøke et logisk resonnement her?
Det er jo helt klart nærliggende å tro at det er SIAN-sympatisører som står bak, men jeg kan selvfølgelig ikke konstatere dette.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:11 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 10:06 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 9:51 pm

Dette er jo mennesker som forakter ytringsfriheten, og det er ikke akkurat et enkelttilfelle at personer som uttaler seg kritisk mot personer eller grupper fra ytre høyre oversømmes av sjikane og drapstrusler. Hva tror du det skyldes?
Her fikk du punchet det inn igjen ... "ytre høyre". En omtale som pr i dag ikke er definert av noen av dem som tyr til begrepet.
En muslimsk jente hevder hun er truet av noen personer. Kastet de stein mot hodet hennes, eller forsøkte de å drepe henne?
Vis gjerne til hvordan utfallet ble.

Du burde studere i hvilke land demokrati, frihet, ytringsfrihet og likestilling har best kår før du utroper muslimer som noen læremestre i vestlige land.
Hun ble drapstruet. Leverte 25 skjermbilder av trusler og sjikane til politiet. https://www.tv2.no/a/11635278/

Hva tenker du om at personer som uttaler seg kritisk om ytre høyre, blant annet SIAN, blir drapstruet? Selv 15 år gamle jenter. Er dette et tegn på at ytringsfriheten står sterkt på ytre høyre?
Jeg skjønner desperasjonen er sterk nå du stadig viser til denne muslimske jenta (og "ytre høyre"), men ingen fellende dom.

Står og faller hele tråden på henne etter din mening?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Neptun skrev: lør mai 07, 2022 11:42 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:11 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 10:06 pm

Her fikk du punchet det inn igjen ... "ytre høyre". En omtale som pr i dag ikke er definert av noen av dem som tyr til begrepet.
En muslimsk jente hevder hun er truet av noen personer. Kastet de stein mot hodet hennes, eller forsøkte de å drepe henne?
Vis gjerne til hvordan utfallet ble.

Du burde studere i hvilke land demokrati, frihet, ytringsfrihet og likestilling har best kår før du utroper muslimer som noen læremestre i vestlige land.
Hun ble drapstruet. Leverte 25 skjermbilder av trusler og sjikane til politiet. https://www.tv2.no/a/11635278/

Hva tenker du om at personer som uttaler seg kritisk om ytre høyre, blant annet SIAN, blir drapstruet? Selv 15 år gamle jenter. Er dette et tegn på at ytringsfriheten står sterkt på ytre høyre?
Jeg skjønner desperasjonen er sterk nå du stadig viser til denne muslimske jenta (og "ytre høyre"), men ingen fellende dom.

Står og faller hele tråden på henne etter din mening?
Jeg tror vi vet hvor høyt ytringsfriheten står hos deg nå.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Guttorm123 skrev: lør mai 07, 2022 11:42 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 11:31 pm

Det er helt umulig for deg å forsøke et logisk resonnement her?
Det er jo helt klart nærliggende å tro at det er SIAN-sympatisører som står bak, men jeg kan selvfølgelig ikke konstatere dette.
På samme måte som man ikke kan konstatere at det ikke er SIAN-sympatisører som står bak steinkastingen på SIAN-demonstrasjonene? Det sies jo at de har medlemmer fra Midtøsten og ytre høyre er jo kjent for å utøve vold mot hverandre. Så du holder døra åpen? Det kan jo også være såkalte "false flag"-aksjoner. Vi vet ikke? Eller hva?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 11:43 pm
Neptun skrev: lør mai 07, 2022 11:42 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 10:11 pm

Hun ble drapstruet. Leverte 25 skjermbilder av trusler og sjikane til politiet. https://www.tv2.no/a/11635278/

Hva tenker du om at personer som uttaler seg kritisk om ytre høyre, blant annet SIAN, blir drapstruet? Selv 15 år gamle jenter. Er dette et tegn på at ytringsfriheten står sterkt på ytre høyre?
Jeg skjønner desperasjonen er sterk nå du stadig viser til denne muslimske jenta (og "ytre høyre"), men ingen fellende dom.

Står og faller hele tråden på henne etter din mening?
Jeg tror vi vet hvor høyt ytringsfriheten står hos deg nå.
Dette var da ekstra lavt.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 11:14 pm

Hva er det du insinuerer?
Hva får deg til å tro at jeg insinuerer noe? Du er vel enig i at politiet burde ha sporet opp gjerningspersonen(e) og tiltalt denne/disse for de eventuelle drapstruslene?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Karatel skrev: lør mai 07, 2022 2:15 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 2:08 pm
Karatel skrev: lør mai 07, 2022 2:05 pm
De som bruker vold for å bekjempe og kvele det norske demokratiet, de norske og vestlige verdiene som ytringsfrihet og andre menneskerettigheter, og erstatte dem med diktatur , er da ufyselige?

Hva gjør dem bedre enn russerne som prøver å kvele Ukrainas frihet?
Ingenting, om man ser bort i fra ildkraft og antall selvfølgelig.

Kunne blitt skummelt om det pakket hadde det.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 3:50 pm
Karatel skrev: lør mai 07, 2022 3:43 pm
Solvgutt1 skrev: lør mai 07, 2022 3:34 pm
Ytringsfriheten har sine begrensninger, også i dagens samfunn. Det er uenighet om hvor grensen skal gå.
Jeg kan bare anta at du er enig i hvor grensen IKKE skal gå.

Dersom jeg går på biblioteket og kjøper en bok for så å brenne denne (min eiendom) så skal det IKKE være ulovlig.

Er du enig?

Spennende på om det kommer et enkelt å klart svar eller snakke rundt grøten som i 99% av svarene dine til andre her på tråden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»