NBA

Svar
Team Ingebrigtsen

Re: NBA

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: ons aug 11, 2021 10:53 am
Husker vi latterliggjorde ham greit da rapportene om at han hadde takket nei til 80+ mill kom i vinter/vår.
Vi traff greit på den på det forrige forumet ja :) så det bør jo ikke være så vanskelig for en agent å ha gitt han bedre råd. Men som sagt, i tilfellet Schroder, så tror jeg ikke akkurat det er enkelt å være agenten til han..

Myhre

Legg inn av Myhre »

Bra deal for Celtics, han burde jo være motivert til å holde sin egen form på topp. Må bare ikke blir for mye heroball!

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Myhre skrev: ons aug 11, 2021 2:31 pm Bra deal for Celtics, han burde jo være motivert til å holde sin egen form på topp. Må bare ikke blir for mye heroball!
Jepp, er jo der utfordringen er. Ingen tvil om at Schroder isolert sett forsvarer kontrakten, og at han har alle mulige incentiv med tanke på neste free agency til å få dette til å fungere. Samtidig tviler jeg på om han noensinne kan kvitte seg med tanken om at han tror han er bedre enn han er. Men man skal aldri si aldri, selv Dwight klarte jo til slutt å forstå hvilken posisjon han har i dagens NBA, så helt umulig er det jo ikke!

Lebron

Legg inn av Lebron »

Hvor ofte har vi sett "redeem teams" ala Lakers 2022, og hvor mange ganger har det egentlig funket?

AD må ha sin toppsesong, og LeBron må gå gjennom sesongen uskadd og energisk for at det her skal funke, gjør de det spiller det jo ikke all verdens rolle hva de andre bidrar med så lenge det er noe.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Clippers trader for Bledsoe, mot PatBev og Rondo. Muligens det viktigste er tradet-player exception de får, for selve dealen synes jeg er ganske jevn. Men klart kan de trade for en MLE-spiller så kan de gå i pluss på denne. Men til slutt er det jo uansett om Kawhi kommer ordentlig tilbake som avgjør hvor sterke utfordrere de kan bli. Ellers kan man jo tenke seg at enten PatBev eller Rondo kommer til å være i buy-out markedet ut på vinteren...

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lebron skrev: fre aug 13, 2021 8:34 am AD må ha sin toppsesong, og LeBron må gå gjennom sesongen uskadd og energisk for at det her skal funke, gjør de det spiller det jo ikke all verdens rolle hva de andre bidrar med så lenge det er noe.
Tenker det samme, får man AD og LeBron skadefrie og på sitt beste, så er det man trenger fra resten at de kan utfylle de. Det inkluderer Russ, som godt kan ta mange minutter og fremtredende rolle i grunnserien, men som ikke kan ha det i sluttspillet. Som sagt mange ganger før, det er dessverre slik at navn avgjør hvem som spiller, men langt fra sikker på at jeg vil ha Westbrook på hardwooden i clutchen i en game 7 for å si det sånn.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: man aug 16, 2021 8:06 am Clippers trader for Bledsoe, mot PatBev og Rondo. Muligens det viktigste er tradet-player exception de får, for selve dealen synes jeg er ganske jevn. Men klart kan de trade for en MLE-spiller så kan de gå i pluss på denne. Men til slutt er det jo uansett om Kawhi kommer ordentlig tilbake som avgjør hvor sterke utfordrere de kan bli. Ellers kan man jo tenke seg at enten PatBev eller Rondo kommer til å være i buy-out markedet ut på vinteren...
TPE er jo skikkelig vanskelig å bruke, men på en god dag kan man plukke opp noen andres salary dump.

Når det gjelder PatBev og Rondo tipper jeg Rondo fort kan være en buyout, men jeg vil bli overraska om ikke de kan få noe av verdi for Beverley.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Noen som har en oversikt over hvem som er hvem her inne hehe? Altså hvem som har et forskjellig brukernavn enn hva man hadde på vgd?

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lebron skrev: man aug 16, 2021 10:25 am Noen som har en oversikt over hvem som er hvem her inne hehe? Altså hvem som har et forskjellig brukernavn enn hva man hadde på vgd?
Tror de aller fleste har samme nick, og de som ikke har det er lett gjenkjennelige :) Ting og tang ellers i NBA:

PatBev videretradet til Minnesota. I utgangspunktet positivt for T-Wolves å få noen inn med den mentaliteten PatBev har, men sportslig, og målt mot at de har mistet Rubio, så er det i minus for Minnesota nok en gang.

Embiid med maks dollar og år i forlengelse hos Sixers. Om det ikke var soleklart for alle etter sluttspillet, så er det vertfall nå klart at Embiid er the man i Philadelphia. Ryktes for øvrig at en eventuell trade med Simmons ikke kommer til å skje før vi nærmer oss sesongstart!

Marcus Smart med maks forlengelse i Boston. Han er ikke den beste spilleren de har, men den som er lederen, så det var en no brainer fra Stevens og FO. Den kontrakten han har bør ikke være alt for vanskelig å trade heller om det skulle bli behov for det.

Opening day med veldig forutsigbart program:
Bucks-Nets
Warriors-Lakers

Ingen store overraskelser for christmas day heller:
Knicks-Hawks
Bucks-Celtics
Suns-Warriors
Lakers-Nets
Jazz-Mavs
Ikke viktig, men man kan jo stusse litt på at regjerende MVP (Denver) og Miami som har hatt en god offseason ikke er med på programmet.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Jeg trodde Team Ingebritsen var Myhre, men det er Myhre som er Myhre da? XD Bare så ikke min kjærlighetsærklæring blir sent i feil retning^^

Vet ikke om det var 2010 eller 2006 men de Wade tiradene skulle jeg ønske jeg tok bilde av, nå er de vel kanskje tapt for alltid :(

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lebron skrev: ons aug 18, 2021 7:41 am Jeg trodde Team Ingebritsen var Myhre, men det er Myhre som er Myhre da? XD Bare så ikke min kjærlighetsærklæring blir sent i feil retning^^

Vet ikke om det var 2010 eller 2006 men de Wade tiradene skulle jeg ønske jeg tok bilde av, nå er de vel kanskje tapt for alltid :(
MMyhre må laste ned alle innleggene sine fra Schibstedt og dele godene her inne, tar bare 30 sekunder. Filene sendes på mail ila noen dager.

Folket fortjener det.

PS: Stakkars PatBev. Synes veldig, veeeeldig synd på ham.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LFG!!

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Min spiller-rangering denne offseason. Garantert noen som er glemt. Og så er det noen som ikke er med som ikke er glemt (Porzingis, DLO, Kemba, Tobias Harris, DeRozan)

1.Kevin Durant (Brooklyn Nets)

2.Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks)

3.LeBron James (Los Angeles Lakers)

4.Stephen Curry (Golden State Warriors)

5.Anthony Davis (Los Angeles Lakers)

6.Luka Doncic (Dallas Mavericks)

7.Kawhi Leonard (Los Angeles Clippers)

8.Joel Embiid (Philadelphia 76ers)

9.Nikola Jokic (Denver Nuggets)

10.James Harden (Brooklyn Nets)

11.Jimmy Butler (Miami Heat)

12.Damian Lillard (Portland Trailblazers)

13.Devin Booker (Phoenix Suns)

14.Jayson Tatum (Boston Celtics)

15.Chris Paul (Phoenix Suns)

16.Zion Williamson (New Orleans Pelicans)

17.Paul George (Los Angeles Clippers)

18. Bradley Beal (Washington Wizzards)

19. Draymond Green (Golden State Warriors)

20. Donovan Mitchell (Utah Jazz)

21.Khris Middleton (Milwaukee Bucks)

22.Rudy Gobert (Utah Jazz)

23.Kyle Lowry (Miami Heat)

24.Trae Young (Atlanta Hawks)

25.Bam Adebayo (Miami Heat)

26.Kyrie Irving (Brooklyn Nets)

27.Jamal Murray (Denver Nuggets)

28.Ben Simmons (Philadelphia 76ers)

29.Pascal Siakam (Toronto Raptors)

30.Klay Thompson (Golden State Warriors)

31.Ja Morant (Memphis Grizzlies)

32.Jrue Holiday (Milwaukee Bucks)

33.Jaylen Brown (Boston Celtics)

34.Russell Westbrook (Los Angeles Lakers)

35.De’Aaron Fox (Sacramento Kings)

36.Julius Randle (New York Knicks)

37.Zach LaVine (Chicago Bulls)

38.DeAndre Ayton (Phoenix Suns)

39.Brandon Ingram (New Orleans Pelicans)

40.Shai Gilgeous-Alexander (Oklahoma City Thunder)

41.Mike Conley (Utah Jazz)

42. Nikola Vucevic (Chicago Bulls)

43.Clint Capela (Atlanta Hawks)

44.CJ McCollum (Portland Trailblazers)

45.Domantas Sabonis (Indiana Pacers)

46.Jusuf Nurkic (Portland Trailblazers)

47.Malcolm Brogdon (Indiana Pacers)

48.Karl-Anthony Towns (Minnesota Timberwolves)

49.LaMelo Ball (Charlotte Hornets)

50.Lonzo Ball (Chicago Bulls)

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bulls Put Serious Firepower Alongside Zach Lavine: Will It Work?
BBALLBREAKDOWN
https://www.youtube.com/watch?v=uuM42EI3HIg

Lebron

Legg inn av Lebron »

Så nettop "Malice at the palace" dokumentaren på Netflix, fenomenale greier. Stephen Jackson, Jermaine O'Neal og Ron Artest medvirker alle 3, og er kanskje den beste basket dokumentaren jeg har sett. Som ikke handler om selve basketen vertfall hehe. Ganske mange nyanser jeg hadde gått glipp av, og hva kan man egentlig si om Stephen Jackson, både ham og Jermaine O'Neal er veldig gode intevju objekter. Anbefales på det sterkeste, særlig til de som fulgte med på NBA i de dager.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lebron skrev: man aug 23, 2021 9:26 pm Så nettop "Malice at the palace" dokumentaren på Netflix, fenomenale greier. Stephen Jackson, Jermaine O'Neal og Ron Artest medvirker alle 3, og er kanskje den beste basket dokumentaren jeg har sett. Som ikke handler om selve basketen vertfall hehe. Ganske mange nyanser jeg hadde gått glipp av, og hva kan man egentlig si om Stephen Jackson, både ham og Jermaine O'Neal er veldig gode intevju objekter. Anbefales på det sterkeste, særlig til de som fulgte med på NBA i de dager.
Så den selv her om dagen, skambra! 69 minutter eller hva det var for noe var alt for kort.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Følte den var passelig, det er jo strengt talt ikke så mye å fortelle. Jeg tenker Stern ble satt i en umulig situasjon og ikke egentlig hadde store valgene å ta, at det i det hele tatt tok 48 timer, var sikkert kun for å få ryggdekning. Men artig å tenke på at det var et lag som veldig fort kunne vunnet et mesterskap.

For mer av det samme har "all the smoke" en podcast på 95 min med Jermaine O'Neal om dokumentaren. Ikke hørt den selv enda, tenker jeg hører den i morgen kanskje.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Markkanen til Cavs, ja.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lebron skrev: man aug 23, 2021 9:33 pm Følte den var passelig, det er jo strengt talt ikke så mye å fortelle. Jeg tenker Stern ble satt i en umulig situasjon og ikke egentlig hadde store valgene å ta, at det i det hele tatt tok 48 timer, var sikkert kun for å få ryggdekning. Men artig å tenke på at det var et lag som veldig fort kunne vunnet et mesterskap.

For mer av det samme har "all the smoke" en podcast på 95 min med Jermaine O'Neal om dokumentaren. Ikke hørt den selv enda, tenker jeg hører den i morgen kanskje.

Neida, det var mer ment som om at jeg var så inne i historien, så den kunne godt ha vart enda lengre for min del. Så egentlig bare skryt over hvor godt laget den er :lol:

Må høre denne en dag selv.

hgb

Legg inn av hgb »

Chromeback skrev: fre aug 27, 2021 7:16 pm Markkanen til Cavs, ja.

Det er vel nesten vel så mye at Blazers får Nance. Jeg tror de fortsatt vil være gode, og Larry Nance er en skikkelig bra forsvarer i tillegg til å være en trussel fra 3.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Da ligger det vel an at Rondo ender opp hos Lakers, så da ser det vel omtrent slik ut:

PG: Westbrook, Nunn, Rondo

SG: Bazemore, Monk

Comboguard: THT

SF: Ariza, Ellington

SF/PF: LeBron, Carmelo

PF/C: AD

C: Dwight, MGasol

Det er ganske klart at LeBron har gitt klar beskjed om at han vil ha avlastning i forhold til å være den reelle PGen hele tiden, og det får han i bøttevis med sammensetningen til Lakers.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Team Ingebrigtsen skrev: søn aug 29, 2021 7:19 am Da ligger det vel an at Rondo ender opp hos Lakers, så da ser det vel omtrent slik ut:

PG: Westbrook, Nunn, Rondo

SG: Bazemore, Monk

Comboguard: THT

SF: Ariza, Ellington

SF/PF: LeBron, Carmelo

PF/C: AD

C: Dwight, MGasol

Det er ganske klart at LeBron har gitt klar beskjed om at han vil ha avlastning i forhold til å være den reelle PGen hele tiden, og det får han i bøttevis med sammensetningen til Lakers.
Så får vi se om Russell Westbrook vil fortsette sin vanvittige triple double statistikk. Årets sesong var ganske syk, hvor han titt og ofte var nærmere 20-tallet i assists og rebounds, enn 10-tallet.

En relativt stor dip i assists for LeBron ventes, men her får Lakers mange strenger å spille på. Det eneste aberet jeg ser, er at Westbrook har gått ganske solid ned i skuddtreff, så her får han bare skyte færre ganger, og la James og Davies gjøre mer av den jobben.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DennisB skrev: søn aug 29, 2021 4:28 pm
Team Ingebrigtsen skrev: søn aug 29, 2021 7:19 am Da ligger det vel an at Rondo ender opp hos Lakers, så da ser det vel omtrent slik ut:

PG: Westbrook, Nunn, Rondo

SG: Bazemore, Monk

Comboguard: THT

SF: Ariza, Ellington

SF/PF: LeBron, Carmelo

PF/C: AD

C: Dwight, MGasol

Det er ganske klart at LeBron har gitt klar beskjed om at han vil ha avlastning i forhold til å være den reelle PGen hele tiden, og det får han i bøttevis med sammensetningen til Lakers.
Så får vi se om Russell Westbrook vil fortsette sin vanvittige triple double statistikk. Årets sesong var ganske syk, hvor han titt og ofte var nærmere 20-tallet i assists og rebounds, enn 10-tallet.

En relativt stor dip i assists for LeBron ventes, men her får Lakers mange strenger å spille på. Det eneste aberet jeg ser, ar at Westbrook har gått ganske solid ned i skuddtreff, så her får han bare skyte færre ganger, og la James og Davies gjøre det meste av den jobben.
Tror det passer Westbrook veldig godt, får bare se om det er lagspilleren Westbrook man får. Regner med det. Tror triple double statistikken hans vedvarer, spørsmålet er bare hvor mange points han tar selv. Men regner med at han bikker 10 ganske ofte fortsatt.

Har store forhåpninger til AD neste sesong, så lenge skadeproblemene ikke dukker opp igjen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 4:31 pm
DennisB skrev: søn aug 29, 2021 4:28 pm
Team Ingebrigtsen skrev: søn aug 29, 2021 7:19 am Da ligger det vel an at Rondo ender opp hos Lakers, så da ser det vel omtrent slik ut:

PG: Westbrook, Nunn, Rondo

SG: Bazemore, Monk

Comboguard: THT

SF: Ariza, Ellington

SF/PF: LeBron, Carmelo

PF/C: AD

C: Dwight, MGasol

Det er ganske klart at LeBron har gitt klar beskjed om at han vil ha avlastning i forhold til å være den reelle PGen hele tiden, og det får han i bøttevis med sammensetningen til Lakers.
Så får vi se om Russell Westbrook vil fortsette sin vanvittige triple double statistikk. Årets sesong var ganske syk, hvor han titt og ofte var nærmere 20-tallet i assists og rebounds, enn 10-tallet.

En relativt stor dip i assists for LeBron ventes, men her får Lakers mange strenger å spille på. Det eneste aberet jeg ser, ar at Westbrook har gått ganske solid ned i skuddtreff, så her får han bare skyte færre ganger, og la James og Davies gjøre det meste av den jobben.
Tror det passer Westbrook veldig godt, får bare se om det er lagspilleren Westbrook man får. Regner med det. Tror triple double statistikken hans vedvarer, spørsmålet er bare hvor mange points han tar selv. Men regner med at han bikker 10 ganske ofte fortsatt.

Har store forhåpninger til AD neste sesong, så lenge skadeproblemene ikke dukker opp igjen.
Jeg tror ikke han har noe annet valg under LeBron, enn å tilpasse seg. En svært interessant trio, men så er det ganske ofte at vi ser slike blir splittet pga. skader. La oss håpe det ikke skjer.

Lakers er vel klubben med størst utskiftninger av alle. Er det 13 (inkl. free agents) som er ute, og 8 nye inn? Det er en ganske heftig utskiftning.

Jeg håper vi fortsetter å se Luka Doncic dominere i år. Gøy også med Nikola Jokic, som nesten har blitt et lag alene. Trae Young også med en enorm sesong, snakk om å ta ansvar for sitt lag.
Mange spørsmål dukker opp. Vil KD/Irving/Harden endelig finne tonen, når KD nå er skadefri? Han var klasse i OL. Vil Steph få nok støtte til å bli en utfordrer til tittelen igjen? Vil Zion Williamson fortsette marsjen mot den mange tror han vil bli? Bare for å nevne noen spørsmål. Snart braker det løs.

Mye å glede seg til ;)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DennisB skrev: søn aug 29, 2021 4:58 pm
Jeg håper vi fortsetter å se Luka Doncic dominere i år. Gøy også med Nikola Jokic, som nesten har blitt et lag alene. Trae Young også med en enorm sesong, snakk om å ta ansvar for sitt lag.
Mange spørsmål dukker opp. Vil KD/Irving/Harden endelig finne tonen, når KD nå er skadefri? Han var klasse i OL. Vil Steph få nok støtte til å bli en utfordrer til tittelen igjen? Vil Zion Williamson fortsette marsjen mot den mange tror han vil bli? Og mange, mange flere sprøsmål. Snart braker det løs.

Mye å glede seg til ;)
Luka og Nikola er veldig spennende å se frem til! Trae og Hawks vet jeg ikke helt hva jeg forventer av neste år, Brooks og Suns derimot er jeg veldig spent på.

KD var jo magisk i post-season også, regner med at det fortsetter. Zion blir interessant også, New Orleans har jo gjort en del utskiftninger. Spent på Ball i Bulls!

DennisB

Legg inn av DennisB »

Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:03 pm
DennisB skrev: søn aug 29, 2021 4:58 pm
Jeg håper vi fortsetter å se Luka Doncic dominere i år. Gøy også med Nikola Jokic, som nesten har blitt et lag alene. Trae Young også med en enorm sesong, snakk om å ta ansvar for sitt lag.
Mange spørsmål dukker opp. Vil KD/Irving/Harden endelig finne tonen, når KD nå er skadefri? Han var klasse i OL. Vil Steph få nok støtte til å bli en utfordrer til tittelen igjen? Vil Zion Williamson fortsette marsjen mot den mange tror han vil bli? Og mange, mange flere sprøsmål. Snart braker det løs.

Mye å glede seg til ;)
Luka og Nikola er veldig spennende å se frem til! Trae og Hawks vet jeg ikke helt hva jeg forventer av neste år, Brooks og Suns derimot er jeg veldig spent på.

KD var jo magisk i post-season også, regner med at det fortsetter. Zion blir interessant også, New Orleans har jo gjort en del utskiftninger. Spent på Ball i Bulls!
Enig.
Apropos Suns, man må bare ta av seg hatten for den minste fyren på banen. Så fort det lukter playoffs, så våkner gammærn. Chris Paul fikk Suns til å ligne et lag som faktisk kjempet om tittelen, og det sier ikke så lite. Booker hadde aldri klart det uten.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DennisB skrev: søn aug 29, 2021 5:11 pm
Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:03 pm
DennisB skrev: søn aug 29, 2021 4:58 pm
Jeg håper vi fortsetter å se Luka Doncic dominere i år. Gøy også med Nikola Jokic, som nesten har blitt et lag alene. Trae Young også med en enorm sesong, snakk om å ta ansvar for sitt lag.
Mange spørsmål dukker opp. Vil KD/Irving/Harden endelig finne tonen, når KD nå er skadefri? Han var klasse i OL. Vil Steph få nok støtte til å bli en utfordrer til tittelen igjen? Vil Zion Williamson fortsette marsjen mot den mange tror han vil bli? Og mange, mange flere sprøsmål. Snart braker det løs.

Mye å glede seg til ;)
Luka og Nikola er veldig spennende å se frem til! Trae og Hawks vet jeg ikke helt hva jeg forventer av neste år, Brooks og Suns derimot er jeg veldig spent på.

KD var jo magisk i post-season også, regner med at det fortsetter. Zion blir interessant også, New Orleans har jo gjort en del utskiftninger. Spent på Ball i Bulls!
Enig.
Apropos Suns, man må bare ta av seg hatten for den minste fyren på banen. Så fort det lukter playoffs, så våkner gammærn. Chris Paul fikk Suns til å ligne et lag som faktisk kjempet om tittelen, og det sier ikke så lite. Booker hadde aldri klart det uten.
Shit, menter Booker ja. Går litt i surr på tvers av alle idretter :roll: :lol:

Men ja, Paul fortjener mye skryt for fjoråret! Selv de beste trenger ett ordentlig lag rundt seg, bare se på Bronn. Blir spennende å se hvordan årets play-off utarter seg.

Sixers blir vel himmel eller helvette som vanlig. Håper man får flyttet på Ben snart.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:18 pm
DennisB skrev: søn aug 29, 2021 5:11 pm
Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:03 pm

Luka og Nikola er veldig spennende å se frem til! Trae og Hawks vet jeg ikke helt hva jeg forventer av neste år, Brooks og Suns derimot er jeg veldig spent på.

KD var jo magisk i post-season også, regner med at det fortsetter. Zion blir interessant også, New Orleans har jo gjort en del utskiftninger. Spent på Ball i Bulls!
Enig.
Apropos Suns, man må bare ta av seg hatten for den minste fyren på banen. Så fort det lukter playoffs, så våkner gammærn. Chris Paul fikk Suns til å ligne et lag som faktisk kjempet om tittelen, og det sier ikke så lite. Booker hadde aldri klart det uten.
Shit, menter Booker ja. Går litt i surr på tvers av alle idretter :roll: :lol:

Men ja, Paul fortjener mye skryt for fjoråret! Selv de beste trenger ett ordentlig lag rundt seg, bare se på Bronn. Blir spennende å se hvordan årets play-off utarter seg.

Sixers blir vel himmel eller helvette som vanlig. Håper man får flyttet på Ben snart.
Mye potensiale i Sixers ja. Embiid/Harris/Simmons. Ben kan fort holde dem litt igjen ja, men trader de, trenger de en god erstatter. Det nevnes Lillard..
Litt sjokkert over at Simmons droppet å spille OL for Australia, uten å være skadet. Han fikk ikke mange nye fans av det..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DennisB skrev: søn aug 29, 2021 5:25 pm
Det nevnes Lillard..
Litt sjokkert over at Simmons droppet å spille OL for Australia, uten å være skadet. Han fikk ikke mange nye fans av det..
Lilland hadde vært gull, men ganske tydelig at Sixers ønsker seg en gullkantet avtale for Ben.

Haha, han skulle jo tross alt trene på 3-pointers som han kan poste på SoMe for nte pre-season på rad :D

Mange Philly-fans som omfavnet Thybulle etter OL-innsatsen for Australia, kanskje litt ironisk nok.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:34 pm Lilland hadde vært gull, men ganske tydelig at Sixers ønsker seg en gullkantet avtale for Ben.

Haha, han skulle jo tross alt trene på 3-pointers som han kan poste på SoMe for nte pre-season på rad :D

Mange Philly-fans som omfavnet Thybulle etter OL-innsatsen for Australia, kanskje litt ironisk nok.
All kritikk angående skuddtrening i sammenheng med en av mine absolutte favorittspillere (Ben Simmons) er fair, og du har helt rett, det ser spesielt dumt ut å legge det ut i SoMe hver bidige offseason. Sjansen er stor for at Simmons sitter og surmuler seg gjennom hele denne offseason, i stedet for faktisk ta tak i det han bør gjøre noe med. Jeg er langt fra noen fan av Doc Rivers, men han hadde en plan for Simmons som hørtes rimelig ut for denne sommeren. Problemet er selvfølgelig at Simmons, som veldig mange andre i NBA, har et ego som ødelegger mye for han selv. Det er nok dermed på en måte riktig at han bør starte på nytt i en annen NBA-by. Hvis man liker Simmons, så er det å håpe på at han ender opp hos Warriors. Om man ikke liker han, så ønsker man vel at han ender om med Towns i Minnesota. Der har du to karer med unikt talent, men som ikke er spesielt interessert i maksimalisere det...

Thybulle er god i FIBA-ball ja, men Rubio er jo kanskje verdens nest beste spiller i FIBA-ball, uten at det hjelper han så mye når det kommer til NBA...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»