Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Knaxern

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Knaxern »

ermathi skrev: ons mai 11, 2022 10:12 pmGod natt!!
Høyner med god sommerferie.

emin

Legg inn av emin »

F***, KDB x4

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Kevin, din sjuke faen. Vurderte bindet på ham, men men..

Yesil

Legg inn av Yesil »

Har hatt Salah som cap i 70 runder denne sesongen, denne gangen valgte jeg KdB.

Og det går jo greit.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Dra til hælvete KdB

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Cceevin slikk meg

eppaen

Legg inn av eppaen »

Snakk om å røske opp i FPL da KdB

Pilsen

Legg inn av Pilsen »

Hold kjeft

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nydelig med CS på Watford og Leicester! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Endelig har jeg litt tur - KdB!!

Nevi

Legg inn av Nevi »

Fryktelig følelse av at ikke KdB havnet inn på mitt lag forran denne runden.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Foden assist blir vel tatt vekk?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Foden i stolpen. Hadde vært KdB-assist.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Akkurat nå har jeg 145 poeng! Endelig en opptur

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kærlighed skrev: ons mai 11, 2022 10:42 pm Foden i stolpen. Hadde vært KdB-assist.
Forventet at ballen skulle gå rett ut til KdB igjen.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Blir det KdB inn på FH nå? Hmmm. WestHam borte er ikke den letteste motstanderen. Men de kan fort finne på å skåre tre - fire mål der og.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Nevi skrev: ons mai 11, 2022 10:47 pm Blir det KdB inn på FH nå? Hmmm. WestHam borte er ikke den letteste motstanderen. Men de kan fort finne på å skåre tre - fire mål der og.
Bør ikke han være bankers? Viser jo i dag at taket hans er "Salah høyt". Skader heller ikke at han er ligaens beste spiller heller

emin

Legg inn av emin »

Kom igjen, KdB, du klarer et gult kort til siste tolv minutter.... :-)

mashadar

Legg inn av mashadar »

Mahrez inn og gult på KdB. Nå snur det her.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Sesongen var allerede ødelagt for min del uansett. Nå får vi bare håpe på at Kinaviruset ikke ødelegger noen kamprunder neste sesong slik at vi slipper allerede fra Desember å måtte planlegge for DGW nest siste serierunde!

emin

Legg inn av emin »

Tilbake til 5 bytter i PL er jo en katastrofe for FPL-spillere. Husker hvilket mareritt det var.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Må være vondt for de uten City spillere.

Sterling fikk være med på målleken, Cancelo assist.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Dejan_Stankovic89 skrev: ons mai 11, 2022 10:49 pm
Nevi skrev: ons mai 11, 2022 10:47 pm Blir det KdB inn på FH nå? Hmmm. WestHam borte er ikke den letteste motstanderen. Men de kan fort finne på å skåre tre - fire mål der og.
Bør ikke han være bankers? Viser jo i dag at taket hans er "Salah høyt". Skader heller ikke at han er ligaens beste spiller heller
Bør nok være bankers. Son og KdB av de dyre som kun har en kamp. Får vi får vel tru at han starter de siste to kampene fir City. Selv om de snart kan sette på håndbrekket. Men tipper vel at de kjører på for fullt.

Men det blir ett vanskelig kapteinsvalg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deilig runde! Taper nærmere 30 poeng på Sterling->Mahrez-byttet, største smellen siden Havertz-cap framfor Salah i GW9.

Ned fra 4k til 8k - kunne vært topp 2k om jeg hadde gjort null bytter denne runden. Son, Nketiah, Ramsdale (og evt Saka) kan kanskje få meg opp noen plasser igjen imorgen.
Sist redigert av Lew_Ashby den ons mai 11, 2022 11:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Sjakknerdene gjør det enormt denne runden. Carlsen, Hammer og Carlsen sin coach er over eller nær 150p

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

FPL-spillere på toppen uten KdB denne runden:


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Har hentet inn litt over hundre poeng på de siste to rundene på han jeg helst vil slå.
Nå har jeg FH, han har ikke. Dette bør da kunne gå, men tør ikke være for sikker.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Megapixsel skrev: tor mai 12, 2022 10:17 am Har hentet inn litt over hundre poeng på de siste to rundene på han jeg helst vil slå.
Nå har jeg FH, han har ikke. Dette bør da kunne gå, men tør ikke være for sikker.
Hvor mange poeng har du igjen å ta inn?

Yesil

Legg inn av Yesil »

For en nydelig runde dette har vært. Kan ikke huske noen runde som har gjort så store utslag.

Nå får jeg uten spillere i aksjon i kveld bare krysse fingrene for 2-2 med målpoeng fra folk som Moura, Højbjerg, Bergwijn, Laca, ESR og Martinelli.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Evertonion skrev: tor mai 12, 2022 10:21 am
Megapixsel skrev: tor mai 12, 2022 10:17 am Har hentet inn litt over hundre poeng på de siste to rundene på han jeg helst vil slå.
Nå har jeg FH, han har ikke. Dette bør da kunne gå, men tør ikke være for sikker.
Hvor mange poeng har du igjen å ta inn?
Fire :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»