Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Enzino »

startelver skrev: tor mai 12, 2022 5:50 pm Tror dere Arteta er fornøyd med 1 poeng? Litt vanskelig å se om dette blir en offensiv kamp fra Arsenal eller ikke.
Jeg tror han etter kampen er veldig fornøyd med 1 poeng (med mindre vi dominerer kampen kanskje).

Men jeg tror nok likevel han legger opp taktikk og lagoppstilling for å prøve å vinne. Men det behøver ikke å bety en veldig offensiv lagoppstilling og taktikk fra start, jeg tror heller tvert i mot.
Sist redigert av Enzino den tor mai 12, 2022 7:22 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Vike4 skrev: tor mai 12, 2022 7:05 pm Saka og Ben er med i kamptroppen om ikke annet.
Det er jo kjempenyheter. Om Saka må starte på benk, så vil han kunne komme innpå. Benken vår er allerede ganske tynn, så det er en boost selv om han ikke skulle være klar til å starte.

Zarathastra

Legg inn av Zarathastra »

Arsenal: Ramsdale, Cedric, Holding, Gabriel, Tomiyasu, Xhaka, Elneny, Odegaard, Saka, Martinelli, Nketiah

Subs: Leno, Tavares, Swanson, White, Lokonga, Patino, Smith Rowe, Pepe, Lacazette

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Tenk at noen hadde troa på dette her🤣🤣 jeg vet faktisk ikke om jeg kan nevne en klubb med dårligere mentalitet tvert gjennom.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Ekstremt pinlig dommeropptreden. Det blir vanskelig med en sånn fyr i svart.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Vi spilte bra før Spurs fikk straffen sin som bestilt.
Men vi ser at dette laget har et mentalitetsproblem i det de slipper inn mål.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Odysseen skrev: tor mai 12, 2022 9:33 pm Ekstremt pinlig dommeropptreden. Det blir vanskelig med en sånn fyr i svart.
Straffen var klar og det røde var soleklart. Dommeren har vært svak, men ingenting topper den grusomme mentaliteten dette laget har. Press= katastrofe. Vi trives best når vi ligger og vaker på 7-8 plass.

Nå må vi vinne de to siste. Når vi må ting, så kapitulerer laget fullstendig.
Sist redigert av Vike4 den tor mai 12, 2022 9:38 pm, redigert 1 gang totalt.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Fy faen, Holding og Cedric. Fy faen.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Kunne jo bare ikke bli en vanlig fotballkamp, den obligatoriske straffen må komme og den sedvanlige utvisningen i en viktig kamp.

Fatter fortsatt ikke alle som sier dem ikke hadde nerver før denne, kampene mot Newcastle og Everton er i alle fall ingen walk in the park for denne gjengen.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Dette laget slutter aldri å skuffe

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Tottenham har bedre mentalitet enn oss, fuckings tottenham!

Bread Pitt

Legg inn av Bread Pitt »

Ale skrev: tor mai 12, 2022 9:52 pm Bilde
Er ikke du United supporter? Greit nok å fryde seg over Arsenal-tap, men er du ikke litt høy i hatten nå? ;)

DennisB

Legg inn av DennisB »

BigTonyAdams skrev: tor mai 12, 2022 9:45 pm Kunne jo bare ikke bli en vanlig fotballkamp, den obligatoriske straffen må komme og den sedvanlige utvisningen i en viktig kamp.

Fatter fortsatt ikke alle som sier dem ikke hadde nerver før denne, kampene mot Newcastle og Everton er i alle fall ingen walk in the park for denne gjengen.
For mitt vedkommende var det mer fordi det var et forventet tap. Nervøs hadde jeg vært om vi ikke hadde ledet med 4 poeng.

Newcastle borte er ingen walk in the park (Everton tror jeg sikrer seg før møtet med oss), men gå 4 kamper tilbake, da alle avskrev oss. Nå har vi alt i våre hender, trenger to seire, så er jobben gjort.

Et herlig utgangspunkt ingen trodde på for 4-5 kamper siden.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Vike4 skrev: tor mai 12, 2022 9:19 pm Tenk at noen hadde troa på dette her🤣🤣 jeg vet faktisk ikke om jeg kan nevne en klubb med dårligere mentalitet tvert gjennom.
Lett......Man Utd

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Da var Gabriel ute resten av sesonge. Vi har ikke forsvar mot Newcastle eller Everton.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

TheOpiate skrev: tor mai 12, 2022 10:20 pm
Vike4 skrev: tor mai 12, 2022 9:19 pm Tenk at noen hadde troa på dette her🤣🤣 jeg vet faktisk ikke om jeg kan nevne en klubb med dårligere mentalitet tvert gjennom.
Lett......Man Utd
De har dårlig mentalitet, men de når fortsatt ikke oss til hoftene en gang.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

TheOpiate skrev: tor mai 12, 2022 10:20 pm
Vike4 skrev: tor mai 12, 2022 9:19 pm Tenk at noen hadde troa på dette her🤣🤣 jeg vet faktisk ikke om jeg kan nevne en klubb med dårligere mentalitet tvert gjennom.
Lett......Man Utd
Spurs må få en mention. Parkerer bussen mot Liverpool når det ene poenget de fikk ikke betyr noe i innspurten.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Blir spennende å se hvor alvorlig den til Gabriel er. Uten Holding og Gabriel i de to siste, sliter vi.

Vi får hente Saliba asap..

startelver

Legg inn av startelver »

Takk for kampen, ble lite spennende for dere pga det røde kortet.

Men dere er fortsatt i førersetet. Vi kan ikke gjøre noe annet enn å prøve å vinne de to siste.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Wengerist skrev: tor mai 12, 2022 10:23 pm
TheOpiate skrev: tor mai 12, 2022 10:20 pm
Vike4 skrev: tor mai 12, 2022 9:19 pm Tenk at noen hadde troa på dette her🤣🤣 jeg vet faktisk ikke om jeg kan nevne en klubb med dårligere mentalitet tvert gjennom.
Lett......Man Utd
Spurs må få en mention. Parkerer bussen mot Liverpool når det ene poenget de fikk ikke betyr noe i innspurten.
Spurs er vel også det eneste laget i Premier League som har klart å havne på en tredjeplass i en "two-horse race".
Laget som også ikke har vunnet en eneste tittel i sin "storhetstid" i Premier League.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Vike4 skrev: tor mai 12, 2022 10:22 pm
De har dårlig mentalitet, men de når fortsatt ikke oss til hoftene en gang.
De tapte nettopp 4-0 mot ett Brighton som knapt har vunnet en hjemme siden tidenes morgen. De har blitt knust av oss, knust av City, knust av Watford, knust av Leicester og tapte jo ganske nylig 3-1 mot dere.... Og de har brukt mere penger enn noe annet lag de siste 5 årene. Det finnes ikke mentalitet i den klubben overhodet

Pires2002

Legg inn av Pires2002 »

Bare å glemme 4. plassen. Dette laget har ikke sterk nok psyke eller ferdigheter til å takle presset mot slutten. Det kan jeg vedde hus og hjem på.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Takk for sesongen. Nok en gang.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Blir vel White og Tomi i midtforsvaret ut sesongen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Klønete straffe av Cedric, soft eller ei, men en som svært sjelden blåses på. Og når Holding la igjen vettet i garderoben, måtte det gå galt. Spillerne burde vite at Son alltid utnytter slike situasjoner til sin fordel. Soleklar utvisning overall.

Allikevel, det mest skuffende er faktisk hvordan laget faller sammen hver gang man møter litt vegg. Nå må de reise seg, og vinne de to siste. Det blir sesongens to viktigste kamper.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Neste sesong burde Arsenal satse på for eksempel Ligacupen...

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Denne kampen måtte vi unngå å tape. Nå MÅ vi vinne mot Newcastle, noe vi overhode ikke har styrken til. Og sette disse spillerne under press er som å be om motorhavari.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: tor mai 12, 2022 10:38 pm Klønete straffe av Cedric, soft eller ei, men en som svært sjelden blåses på. Og når Holding la igjen vettet i garderoben, måtte det gå galt. Spillerne burde vite at Son alltid utnytter slike situasjoner til sin fordel. Soleklar utvisning overall.

Allikevel, det mest skuffende er faktisk hvordan laget faller sammen hver gang man møter litt vegg. Nå må de reise seg, og vinne de to siste. Det blir sesongens to viktigste kamper.
Grei posisjon likevel, nå får de vise hva de er gode for.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wengerist skrev: tor mai 12, 2022 10:41 pm
DennisB skrev: tor mai 12, 2022 10:38 pm Klønete straffe av Cedric, soft eller ei, men en som svært sjelden blåses på. Og når Holding la igjen vettet i garderoben, måtte det gå galt. Spillerne burde vite at Son alltid utnytter slike situasjoner til sin fordel. Soleklar utvisning overall.

Allikevel, det mest skuffende er faktisk hvordan laget faller sammen hver gang man møter litt vegg. Nå må de reise seg, og vinne de to siste. Det blir sesongens to viktigste kamper.
Grei posisjon likevel, nå får de vise hva de er gode for.
Ja, utgangspunktet er egentlig fantastisk. Nå er ikke tida for å deppe. Vi trenger 6 poeng, mot lag fra nedre sjiktet av tabellen. Jeg har 100% trua på at dette går.

Vike var inne på et mulig problem, dersom Gabriel er ute. White må starte, men Tomiyasu kan være et godt alternativ som makker. Han har faktisk plenty med erfaring på Gabriels plass.

Hvem som da skal dekke venstrebacken, blir en kabal for Arteta. Bare ikke Xhaka, så er alt greit for meg. Tid for Tavares å steppe opp nå.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: tor mai 12, 2022 10:45 pm
Wengerist skrev: tor mai 12, 2022 10:41 pm
DennisB skrev: tor mai 12, 2022 10:38 pm Klønete straffe av Cedric, soft eller ei, men en som svært sjelden blåses på. Og når Holding la igjen vettet i garderoben, måtte det gå galt. Spillerne burde vite at Son alltid utnytter slike situasjoner til sin fordel. Soleklar utvisning overall.

Allikevel, det mest skuffende er faktisk hvordan laget faller sammen hver gang man møter litt vegg. Nå må de reise seg, og vinne de to siste. Det blir sesongens to viktigste kamper.
Grei posisjon likevel, nå får de vise hva de er gode for.
Ja, utgangspunktet er egentlig fantastisk. Nå er ikke tida for å deppe. Vi trenger 6 poeng, mot lag fra nedre sjiktet av tabellen. Jeg har 100% trua på at dette går.

Vike var inne på et mulig problem, dersom Gabriel er ute. White må starte, men Tomiyasu kan være et godt alternativ som makker. Han har faktisk plenty med erfaring på Gabriels plass.

Hvem som da skal dekke venstrebacken, blir en kabal for Arteta. Bare ikke Xhaka, så er alt greit for meg. Tid for Tavares å steppe opp nå.
Saka. Så er det også plass til ESR.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»